Connect with us

ECONOMIC

Parteneriat Mastercard -Rakuten Viber pentru crearea Moneytou. Serviciu de transfer de bani direct în aplicația de mesagerie

Mastercard anunță extinderea parteneriatului cu Rakuten Viber, pentru a crea Moneytou, serviciul de plată peer-to-peer (P2P) disponibil în Viber, aplicația de mesagerie cu peste un miliard de utilizatori din întreaga lume. Ca o continuare a lansării Moneytou în Ungaria și Ucraina de anul trecut, serviciul este de astăzi disponibil în România, urmând a fi extins și către alte țări din Europa.

Moneytou este rezultatul inovației și al parteneriatului puternic dintre Mastercard, Viber, startup-ul maghiar NeoPay, Libra Internet Bank și Wirecard România. Serviciul folosește platforma Mastercard Send™ care permite transferuri de bani în timp real* către orice card eligibil. Prin intermediul unei singure conexiuni, Mastercard Send™ le permite atât indivizilor cât și organizațiilor să facă transferuri de bani oricum, oriunde și oricând doresc. Platforma joacă un rol cheie în diversificarea fluxurilor de plăți Mastercard și le oferă clienților o experiență îmbunătățită atunci când execută o plată.

Utilizatorii Viber al căror cont este asociat unui număr de telefon mobil din Ungaria, Ucraina sau România pot efectua transferuri rapid și ușor, între carduri de debit și carduri de credit emise domestic, fără a mai fi nevoiți să introducă detaliile tranzacției sau să alimenteze un alt portofel electronic.

Consumatorii pot introduce pur și simplu datele cardului în aplicație, prin accesarea serviciului Moneytou în secțiunea Gif+ din orice chat Viber, unde au la dispoziție inclusiv opțiunea de înregistrare a mai multor carduri. O dată ce cardul a fost înregistrat, utilizatorii vor putea trimite și primi bani fără efort în timp ce transmit mesaje prin intermediul aplicației.

Destinatarii vor primi ulterior o notificare prin care se anunță transferul, suma fiind disponibilă în cont în câteva minute, la orice oră sau zi a săptămânii, chiar și seara sau în weekend.

“Rezultatele celui mai recent studiu derulat de Mastercard ne arată că serviciile de transfer P2P sunt din ce în ce mai îmbrățișate de consumatori, numărul utilizatorilor crescând în ultimii ani cu aproape 10%. De asemenea, aproximativ 75% dintre români folosesc zilnic aplicațiile de mesagerie. Așadar, noua soluție lansată în parteneriat cu Rakuten Viber vine în întâmpinarea dorințelor consumatorilor, oferindu-le, datorită tehnologiei Mastercard Send™, securitatea și rapiditatea de care au nevoie atunci când efectuează transferuri de bani. Acest parteneriat este un alt exemplu al modului în care, alături de colaboratorii noștri, dăm naștere unor noi soluții inovatoare pentru consumatori, care permit trimiterea și primirea banilor oriunde, oricând și oricum doresc.”, a declarat Gabriel Ghiță (Vice President, Business Development Mastercard).

“Rakuten Viber și-a însușit nu doar misiunea de a-i conecta pe oameni într-o manieră sigură și accesibilă, indiferent de locul în care se află, ci și pe aceea de a le facilita, mai mult ca oricând, accesul la un număr tot mai mare de servicii digitale utile. Ca atare, serviciile de transfer de bani peer-to-peer, o zonă în care inovația se află pe un trend ascendent, reprezintă, în mod natural, următoarea frontieră de dezvoltare pentru noi. Ne declarăm mai mult decât entuziasmați să aducem la un loc fintech-ul și comunicarea în Moneytou – o experiență excepțională care aduce chiar în chat-ul consumatorilor acele servicii financiare odinioară considerate extrem de complexe”, a declarant Atanas Raykov (Senior Director Rakuten Viber pentru regiunea EEMENA).

“Suntem extrem de mândri și încântați să fim prima bancă din România care a contribuit cu propria tehnologie bancară în cadrul unui proiect internațional de plăți instant, care acum debutează pe piața locală. Libra Internet Bank este despre nevoile consumatorilor și dezvoltarea unor soluții care să vină în întâmpinarea acestora, astfel că aportul nostru în realizarea unei soluții de plată inovatoare precum Moneytou este pe cât se poate de firesc”, a declarat Radu Sabau (Manager Card Division, LIBRA INTERNET BANK).

“Unul dintre avantajele Moneytou este că funcționează incredibil de simplu: utilizatorii trebuie doar să se înregistreze o singură dată și, din acel moment, banii devin doar <> pe care le pot transfera prin intermediul Viber. Conceptul este demonstrat deja de zeci de mii de utilizatori înregistrați pe parcursul câtorva săptămâni în primele două țări unde a fost lansat. Securitatea fondurilor și a canalelor de transfer este o prioritate cheie pentru noi, prin urmare utilizăm numai soluții a căror eficiență este deja demonstrată la cele mai înalte standarde. În prima fază a expansiunii, scopul companiei noastre este să ajungem în dispozitivele a milioane de utilizatori Rakuten Viber din România, Ucraina, Serbia și Bulgaria”, a declarat Gergely Benda (CEO, NeoPay).

Recent:

ECONOMIC1 day ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC2 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT1 week ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast2 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica Forte – Superbula

AQUA Carpatica FORTE a intrat de acum la Universul “Superbula”, acolo unde apa acidulată a căpătat o altă dimensiune. “Superbula...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: