Connect with us

Economie

Kreskova Vodka este la Carnavalul de la Rio de Janeiro

Kreskova Vodka sărbătorește intrarea pe piața braziliană și alege Rio de Janeiro drept referință internațională pentru prima activare a mărcii pe piața sud-americană, cel mai mare spectacol la nivel global, Carnavalul de la Rio de Janeiro.

Faimoasă pentru designul modern al sticlei sale, Kreskova Vodka tocmai ce a intrat pe piața braziliană. Pentru a marca acest moment, brandul a ales Carnavalul de la Rio pentru a-și anunța lansarea pe piața sud-americană, cu un bar exclusivist la Marquês de Sapucaí, primind celebrități și consumatori într-una dintre cabanele sambadromului  – simbolul internațional al celui mai mare spectacol de pe Pământ.

Sub hashtagul oficial, #KreskovaNoCarnaval, Alexandrion Group își propune să ofere o experiență de promovare a mărcii cu sloganul „Designed to save the party.”

„O sticlă de Kreskova, pe masă, este un semnal că petrecerea urmează să înceapă!”, explică Gianluca Pires, country managerul  Alexandrion Group în Brazilia.

Vodkă premium de import

Kreskova Vodka este un brand premium din România, produs de Alexandrion Group, și reprezintă o categorie importantă într-o țară în care cererea pentru cocktail-uri, mixologie și respectiv votcă devine din ce în ce mai ridicată. În plus, un alt detaliu de similaritate între consumatorul român și poporul brazilian este buna dispoziție, semn că petrecerea este pe cale să înceapă.

Cu un conținut de 40% alcool și o savoare considerată perfectă, Kreskova Vodka are un gust rafinat, obținut prin distilarea și filtrarea de cinci ori a băuturii. Kreskova Vodka este formată din apă pură și alcool din cereale. Aceasta este un produs care pune în valoare calitatea superioară degustată momentele de relaxare.

Brandul face parte din portofoliul Alexandrion Group, o companie care are peste 200 de ani de experiență în producția băuturilor alcoolice, create cu principii și standarde stricte de calitate, excelență și tradiție.

În Brazilia, Vodka Kreskova se găsește în toate magazinele Pão de Açúcar și EXTRA. Instagram: @kreskovabrasil

Despre Alexandrion Group:

Alexandrion Group este lider în producţia și distribuţia de vinuri și băuturi alcoolice din România și din 2017 singurul producător de single malț din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase și au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piaţă, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti și produse internaţionale. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, Alexandrion 100, ediţie specială dedicată Centenarului, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova, dar şi alte produse care au asigurat companiei poziţia de lider pe piaţa băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea în urma unei achiziţii importante in 2018 a șase companii noi, care acum reprezintă o entitate separată în cadrul Grupului sub numele THE ICONIC ESTATE, completând portofoliul cu vinuri liniștite și spumante premiate.

Please follow and like us:

Recent:

Analize & Studii10 ore ago

Protejează-ți casa împotriva frigului – alege izolația de celuloză

Ai auzit fara indoiala despre importanta izolarii termice a acoperisului, a podului, a peretilor sau a mansardei. Daca locuiesti intr-o...

Creatii11 ore ago

Discovery difuzează documentarul „Moartea lui Maradona” în premieră în 24 ianuarie

O investigație exclusivă arată decăderea unuia dintre cei mai buni jucători de fotbal din lume. Discovery Channel prezintă documentarul „Moartea...

Stiri24 de ore ago

ABN System International preia distribuția B2B în România a gigantului EPOS – Sennheiser

Unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața românească de echipamente electronice şi accesorii telecom, ABN Systems International, ce...

Stirio zi ago

Alina Dumitru, campioană olimpică la judo, despre Gala Trofeelor Alexandrion 2021: «Trebuie să le oferim premii sportivilor care au obţinut rezultate anul trecut. Andreea Chitu merita sa fie unul dintre castigatori»

În preambulul celei de-a şasea ediţii a Galei Trofeelor Alexandrion, cea mai importantă gală dedicata sportului din România, Fundaţia Alexandrion...

Analize & Studiio zi ago

Alexandrion Group, lider la comunicarea pe canalele media online, ȋn 2020

Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri din România, a avut ȋn 2020 cea...

Emisiunea TV Business Philososphyo zi ago

Jertfa pentru creație. Ana lui Manole – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat special pe istoricul Ștefan Dumitrache, care a fost Manager...

Creatii2 zile ago

Aqua Carpatica a primit, pentru al cincilea an consecutiv, distincția ”Superior Taste Award”

AQUA Carpatica a început anul cu vești bune, primind, pentru al cincilea an consecutiv, distincția ”Superior Taste Award”, acordată de...

Stiri3 zile ago

Vasile Stȋngă, despre Gala Trofeelor Alexandrion 2021: «Fundaţia Alexandrion ȋşi respectă numele şi tradiţia celebrând şi susţinând sportul românesc»

În preambulul celei de-a şasea ediţii a Galei Trofeelor Alexandrion, cea mai importantă gală dedicata sportului din România, Fundaţia Alexandrion...

Emisiunea TV Business Philososphy4 zile ago

Tema jertfei pentru creație. Ana lui Manole – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 20 ianuarie, de la ora 18:00, îl va...

Creatiio săptămână ago

adidas lansează Ultraboost 21 – cea mai nouă versiune a modelului iconic oferă energie cu fiecare pas

adidas lansează astăzi ULTRABOOST 21, o nouă versiune a celui mai de succes model pentru alergare al brandului. O echipă...