Connect with us

PODCAST Dezvoltare Personală

Business şi mediu. Despre campanii CSR, cu Ileana Vlăduţ – Podcast Business Philosophy

“Business şi mediu. Despre campanii CSR, cu Ileana Vlăduţ” a fost tema Podcastului Business Philosopy, moderat de Romeo Chiriac. 0:00 – Intro 1:11 – Alaturi de “Business Phlilosophy”. In direct, la peste 160 de editii ale emisiunii TV, cred ca am depasit teama de a vorbi in public! 2:33 – Cum imbini businessul cu terapiile si antreprenoriatul media, fara a fi superficial 3:50 – Fiecare experienta te conduce spre a comunica mai bine. Profunzimea mesajului mediatic 4:41 – De ce sunt tearapiile un liant intre activitatile mediatice si responsabilitatea sociala 5:24 – Curiozitatea din copilarie si “De Ce”-ul care ii dispera pe parinti 5:31 – Mi-am dorit sa ma inteleg in primul rand pe mine. Suntem mai mult decat “ce se vede” 6:46 – Aveam un soi de “lipici” la oameni, lucram usor cu ei 7:12 – Cea mai draga terapie a sufletului meu, ce ne infrumuseteaza personalitatea si diminueaza emotiile negative, este terapia florala Bach 8:50 – Devino constient de ceea ce faci si da la o parte limitarile 9:08 – “Mostenirea” strabunicului Brancusi si relaxarea financiara. Mesajul lui Brancusi este accesibil tuturor, nu doar unor privilegiati 10:39 – Pasiunea pentru arta si comunicare – cel mai mare dar pe care l-am mostenit de la strabunicul Brancusi 11:38 – Cum manifesti prin desen, terapii si comunicare mostenirea maestrului Brancusi? 12:00 – Cand le oferi oportunitatea de a se exprima liber, copiii devin foarte creativi in cadrul atelierelor de desen si al evenimentelor CSR 13:00 – Un portofoliu de ateliere si evenimente CSR din ultimii 7 ani de zile: “Magia apei informate”, “Apecurate asumate”, “Focus to green eco life” 14:30 – “Saptamana verde” – Am mers pe zona de educatie. Copiii sunt mult mai deschisi si mai receptivi la mediul de viata Focus to Life. 15:00 – “ Taina verde ”- rubrica prezentata in cadrul emisiunii “Educatie verde”. Despre legatura invizibila a oamenilor cu natura 16:46 – Impactul “romanului” asupra mediului. Diferente intre programele CSR din Romania si cele din strainatate 18:58 – Cum cresti vizibilitatea unui brand prin componenta de CSR. Arata ca iti pasa, nu doar sa faci profit. Intoarce ceva comunitatii! 20:19 – Fiecare scoate din buzunarul propriu atat cat doreste. Bugetele CSR ale corporatiilor romanesti, fata de cele din occident 22:10 – Desi a fost initial mai mult o constrangere, in prezent, CSR-ul este apreriat pentru componenta de crestere a vizibilitatii brandurilor. Conteaza mesajul transmis si mediatizarea. 22:57 – Am redescoperit dorinta si harul pentru comunicare scriind articole si impresii pe “Tot Ceea Ce Este” si organizand evenimente 24:56 – Stiri fake exista si in CSR-ul online. Suntem foarte usor de dus de nas. Cum te-ai simti daca ai afla ca ai luat decizii bazandu-te pe informatii false? 27:21 – Este un inceput bun, aceasta “Saptamana verde“. Creste eficienta transmiterii mesajelor la nivel national. 29:29 – Segmentul de varsta 4 -14 ani, este mai receptiv. Copiii exploreaza, devin mai constienti de impactul lor si se autoeduca. 30:10 – Calatoriile ne ofera ocazia sa cunoastem alte culturi. Dobandim respect fata de oamnei si natura. Interactiunea este placuta, atunci cand vrei sa o faci placuta! 31:40 – Uneori este frustrant sa vezi ca lucrurile nu se misca mai repede. Timpul este limitat si proiectele CSR trebuie prioritizate. Accesam canale de mediatizare multiple pentru a fi mai eficienti. 31:40 – Lumea intreaba “Dar la noi cand veniti?” Ma bucura colaborarea cu cadre didactice deschise si oameni “open mind”. 33:04 – Am mediatizat evenimentele CSR organizate, cu scopul de a vedea si altii ca “se poate”. 33:35 – Imi plac toate formele de relief. Daca ti-as face acum o ierarhie a locurilor dragi vizitate, m-as suci cu siguranta in urmatoarele 5 minute. 34:28 – Planuri de viitor in zona de antreprenoriat media si CSR? 35:25 – As zice ca suntem pe drumul cel bun si facem ajustarile necesare. “Happy Lotus Life” e un stil de viata, nu doar o societate! 35:48 – Care sunt mesajele rubricii “Alegeri Potrivite” din saptamana aceasta? 36:45 – Surpriza de la Targu Jiu. Comunicarea cu “Omul cosmic” al lui Brancusi si ansamblul monumental Coloana Infinitului, Masa tacerii si Poarta Sarutului 39:23 – Ne “cioplim” si ne transformam in oameni fericiti, “Happy”. Am mostenit de la strabunicul Brancusi dorinta de a transmite mesaje din ce in ce mai profunde. Podcastul Business Philosophy este sprijinit de Aqua Carpatica.

Recent:

ECONOMIC5 days ago

Expoziția ‘’Efectul Picasso‘’ organizată în cadrul Muzeului de Artă Recentă, susținută de Aqua Carpatica

Aqua Carpatica susține arta în toate formele sale, astfel, s-a alăturat expoziției intitulate ‘’Efectul Picasso’’ care poate fi vizitată în...

PODCAST Dezvoltare Personală6 days ago

Vis olimpic, cu Lăcrămioara Perijoc. Psiholoaga din ring – Podcast Business Philosophy

Podcastul Business Philosophy a avut-o ca invitată pe vicecampioana mondială la box, Lăcrămioara Perijoc, singura (până acum!) pugilistă din România...

ECONOMIC1 week ago

CARPATHIA WINES și ALAI  –  două noi game de vinuri sub umbrela Domeniile Sâmburești

CARPATHIA WINES și ALAI  –  două noi game de vinuri sub umbrela Domeniile Sâmburești. Apreciatele vinuri Domeniile Sâmburești se diversifică!...

TV Business Philosophy1 week ago

Emisiunea Business Philosophy. Despre trenduri şi provocări ȋn marketingul online, cu experţii Rockada Marketing şi Devrika

Emisiunea „Business Philosophy” de la Canal 33, de miercuri, 20 septembrie, a avut ca invitaţi doi specialişti ȋn Marketing şi...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Emisiune Business Philosophy – Reconversia profesională în sport

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe președintele Federației de Fotbal Tenis, Frederico Tchabass Tabares,...

Stiri2 weeks ago

Drept la replică

Așa cum am anunțat (de două ori!) în cadrul Podcastului (Vezi aici https://www.youtube.com/watch?v=uaGHVaswt5I), consemnăm dreptul la replică al lui Avram...

ECONOMIC2 weeks ago

Patru dintre expresiile Carpathian Single Malt Whisky sunt disponibile pentru vânzare online în Norvegia

Patru dintre expresiile Carpathian Single Malt Whisky sunt acum disponibile pentru vânzare online în Norvegia, prin intermediul distribuitorului “Vinmonopolet”. “Norvegia,...

PODCAST SPORT3 weeks ago

Podcast Business Philosophy – Marea Provocare! Pe cine îl provoacă Paul Georgescu să înoate 100 km în mare

Paul Georgescu l-a provocat în cadrul Podcastului Business Philosophy pe Avram Iancu să înoate 100 de km în Marea Neagră,...

ECONOMIC3 weeks ago

Calitatea excepțională a vinurilor produse la crama Domeniile Alexandrion Rhein 1892, recunoscută la nivel internațional. 5 medalii de aur și 3 de argint, cucerite la MUNDUS VINI Summer Tasting

Calitatea excepțională a vinurilor produse la crama Domeniile Alexandrion Rhein 1892 a fost recunoscută la nivel internațional. “Vești extraordinare de...

ECONOMIC3 weeks ago

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica, brandul care a redefinit puritatea și a demonstrat că apa are gust, lansează acum o nouă băutură: AQUA...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: