Connect with us

Creatii

Martin Scorsese: „Industria cinematografică m-a deschis către lume”

Pentru lansarea noului său film, Killers of the Flower Moon, Martin Scorsese vorbește despre acest proiect, pe care și l-a dorit sa îl realizeze de foarte multa vreme.

De ce a fost atât de important sa realizați acest proiect despre Vestul întunecat, “Killers of the Flower Moon?”

„Este o poveste adevărată despre lăcomie, dragoste și crimă, plasată în anii 1920, când membrii noii Națiuni Osage, un trib de nativi americani bogat în petrol din Oklahoma, au început să moară și să dispară în circumstanțe misterioase. Am fost interesat să explorez modul în care unii dintre acești oameni ar fi putut face ceea ce le-au făcut Osage și cum ar putea raționaliza violența – chiar și împotriva celor pe care îi iubeau – prin simpla afirmație: „Aceasta este civilizația”» Acest film este o parte uitată a trecutului nostru. Scenariul a fost reproiectat până în ultima zi de filmare, pentru că am petrecut timp cu oamenii Osage și chiar așteptam să le fac un bine. Ideea era de a ne scufunda în această lume. »

Cum e să fii o legendă?

„Când aud eticheta „legendă”, mă gândesc la marii regizori precum Michael Powell, Emeric Pressburger, Stanley Kubrick, Jean Renoir, Satyajit Ray, Akira Kurosawa, Federico Fellini, Jacques Rivette, Bernardo Bertolucci și mulți alții care îmi vin în minte . Pentru mine sunt legende. Și dacă doresc să fiu o legendă, înțeleg că scopul meu ar trebui să fie acela de a inspira prin entuziasm și de a inspira cu adevărat generațiile viitoare de artiști, acest lucru înseamnă în cele din urmă să fii cu adevărat un profesor bun. Așa că sper că legenda mea va ajuta să le permită acestor noi generații, prezente sau din viitor, să reinventeze cu adevărat forma de artă de fiecare dată. Și o vor face!”

Care este secretul pentru a deveni un regizor de succes?

„Înveți cum să produci un film doar in momentul in care îl realizezi. Este aproape ca și cum un muzician învață o piesă sau un dirijor învață o partitură. Când spun vizionare, mă refer la proiectat pe marele ecran și așezat în public. Filmele sunt într-adevăr despre conectarea cu publicul, aceasta este esența a ceea ce facem cu toții, e ceea ce toți marii cineaști pe care i-am menționat au încercat întotdeauna să facă. Trebuie sa te
conectezi cu acest public. »

De unde pasiunea dvs pentru cinema?

„Întotdeauna am fost o fire bolnavicioasa. Am făcut astm când aveam doar trei ani. Am fost ținut departe de sport, si de orice avea legatura cu alergarea. Dar și râsul poate provoca accese de tuse. Știi cum, cu copiii, un râs mic se poate transforma în râs compulsiv? Ei bine, atunci asta s-ar transforma în tuse compulsivă pentru mine. Aveam un televizor mic de aproximativ 40 cm, adus acasă în 1949, care difuza filme italiene
vineri seara pentru comunitatea italiană din Queens, New York. Cinematograful a devenit cumva ambele lucruri, evadare de boală și evadare cu familia mea. M-a deschis către lume! »

Loredana Salanță
14 Decembrie 2023

Recent:

ECONOMIC17 hours ago

Tinerii inovatori români zboară spre stele: O șansă unică la Conferința International Space Development

Într-o demonstrație impresionantă de inteligență, pasiune și dedicare, echipa Derzis Hospital, formată din șase elevi excepționali ai Colegiului Național „Cantemir-Vodă”...

ECONOMIC2 days ago

STOICA & ASOCIAȚII câștigă definitiv litigiul având ca obiect anularea actelor administrative care au stat la baza edificării unui important depozit ecologic de deșeuri finanțat cu fonduri UE nerambursabile

În data de 4 aprilie 2024, a fost soluționat definitiv un litigiu complex inițiat în anul 2018 de o societate...

PODCAST SPORT2 days ago

Cătălin Munteanu, despre mentalitatea de victimă a fotbaliștilor români care joacă în străinătate

Podcastul Business Philosophy, intitulat “Despre mentalitatea de victimă a fotbalistului român care joacă în străinătate”, l-a avut ca invitat pe...

ECONOMIC2 days ago

Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!

Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce...

TV Business Philosophy2 days ago

House of Cookies: prăjituri cu gust de artă, la birou şi acasă. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 10 aprilie,  de la ora 18:00, i-a avut ca invitaţi pe Cristian Şerban, CEO House of...

ECONOMIC5 days ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna martie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” și “Facebook...

PODCAST - Business1 week ago

Importanța sistemelor performante de irigații, cu Hasan Atmeh (CEO AFKO România)

DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:40 – prezentare Hasan Atmeh – CEO AFKO România – una dintre cele mai mari companii...

ECONOMIC1 week ago

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute după cum urmează: AQUA Carpatica Natural Mineral...

TV Business Philosophy1 week ago

Antreprenoriat pe note muzicale. Cuplul Cristi şi Iulia Ivan la Emisiunea „Business Philosophy”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 3 aprilie, de la ora 18:00, a avut ca invitaţi un...

ECONOMIC2 weeks ago

Ce ar trebuii sa stii inainte de a inchiria o masina

Autoturismul este un instrument indispensabil în viața de zi cu zi, facilitându-ne să ne desfășurăm activitățile cotidiene și să ajungem...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: