Creatii
Marketing pe imaginea lui Ianis Hagi în Scoția

Ianis Hagi a ajuns la şapte apariţii în tricoul formaţiei Rangers, în care a marcat de trei ori şi a oferit o pasă de gol
Site-ul thetbshop.com, dedicat microbiştilor scoţieni, a scos la vânzare o gamă de obiecte, printre care căni, tricouri sau carcase de telefon, pe care sunt imprimate o poză cu Ianis. Dar și declaraţia internaţionalului român, după ce acesta a reuşit dubla în victoria echipei Rangers din Europa League, contra grupării Braga. „Ibrox baby” a fost mesajul transmis de Ianis, la finalul partidei, scor 3-2.
Căni, tricouri sau carcase de telefon pot si achiziţionate de pe site-ul scoţian contra sumelor 11 lire, 15 lire, respectiv 12 lire sterline.
Partida retur, Braga – Rangers, din şaisprezecimile Europa League se va desfăşura pe Estádio Municipal de Braga, miercuri, de la ora 19:00.
Recent:


Protejează-ți casa împotriva frigului – alege izolația de celuloză
Ai auzit fara indoiala despre importanta izolarii termice a acoperisului, a podului, a peretilor sau a mansardei. Daca locuiesti intr-o...


Discovery difuzează documentarul „Moartea lui Maradona” în premieră în 24 ianuarie
O investigație exclusivă arată decăderea unuia dintre cei mai buni jucători de fotbal din lume. Discovery Channel prezintă documentarul „Moartea...


ABN System International preia distribuția B2B în România a gigantului EPOS – Sennheiser
Unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața românească de echipamente electronice şi accesorii telecom, ABN Systems International, ce...


Alina Dumitru, campioană olimpică la judo, despre Gala Trofeelor Alexandrion 2021: «Trebuie să le oferim premii sportivilor care au obţinut rezultate anul trecut. Andreea Chitu merita sa fie unul dintre castigatori»
În preambulul celei de-a şasea ediţii a Galei Trofeelor Alexandrion, cea mai importantă gală dedicata sportului din România, Fundaţia Alexandrion...


Alexandrion Group, lider la comunicarea pe canalele media online, ȋn 2020
Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri din România, a avut ȋn 2020 cea...


Jertfa pentru creație. Ana lui Manole – Emisiune Business Philosophy
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat special pe istoricul Ștefan Dumitrache, care a fost Manager...


Aqua Carpatica a primit, pentru al cincilea an consecutiv, distincția ”Superior Taste Award”
AQUA Carpatica a început anul cu vești bune, primind, pentru al cincilea an consecutiv, distincția ”Superior Taste Award”, acordată de...


Vasile Stȋngă, despre Gala Trofeelor Alexandrion 2021: «Fundaţia Alexandrion ȋşi respectă numele şi tradiţia celebrând şi susţinând sportul românesc»
În preambulul celei de-a şasea ediţii a Galei Trofeelor Alexandrion, cea mai importantă gală dedicata sportului din România, Fundaţia Alexandrion...


Tema jertfei pentru creație. Ana lui Manole – Emisiune Business Philosophy
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 20 ianuarie, de la ora 18:00, îl va...


adidas lansează Ultraboost 21 – cea mai nouă versiune a modelului iconic oferă energie cu fiecare pas
adidas lansează astăzi ULTRABOOST 21, o nouă versiune a celui mai de succes model pentru alergare al brandului. O echipă...
