Connect with us

Creatii

URSUS Cooler lansează variantele cu cireșe și cu grepfruit

URSUS Cooler își extinde gama de mixuri pe bază de bere fără alcool și suc de fructe și lansează două variante noi, cu suc răcoritor de grepfrut și cu suc de cireșe, brandul consolidându-și astfel poziția de lider în acest segment.

„Categoria de mixuri de bere fără alcool și suc de fructe a crescut foarte mult în ultimii ani – unul din cinci români care consumă bere sau alte băuturi alege și un mix de bere. Acest trend ne arată că românii sunt din ce în ce mai dornici și mai deschiși să consume acest tip de băuturi întrucât, după ce au încercat o dată, frecvența de consum crește. În acest moment, varianta Cooler Lămâie fără alcool este cea mai căutată aromă de pe piață, fiind și primul sortiment de acest fel lansat pe piața din România în 2013. Noile variante, cu cireșe și cu grepfrut, au un potențial de creștere foarte mare și avem încredere că vor fi la fel de bine primite de consumatori ca și varianta cu lămâie’, a declarat Cătălin Cristea (Brand Manager URSUS Cooler).

Din punct de vedere al ambalajului, Cooler va putea fi găsit la raft în doza de 500 ml, cu design atrăgător și culori mai vii, care accentuează prezența sucurilor de fructe și transmite mult mai bine că sunt niște produse delicioase, perfecte pentru a te bucura de ele oriunde și oricând pentru că sunt fără alcool.

De asemenea, până pe 31 august, URSUS Cooler premiază, prin tragere la sorți, trei dintre consumatorii care vor înscrie pe dozadecooler părerile lor cu privire la noile sortimente. Premiile sunt: o bicicletă electrică, o trotinetă electrică și un model half-bike, toate pentru adulți.

Sortimentele URSUS Cooler sunt deja disponibile în lanțurile de comerț modern și tradițional din toată țara, precum și în locațiile de tip Horeca.

Recent:

ECONOMIC6 days ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC6 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Implementare ERP eficientă: TOP 5 greșeli de evitat

Implementarea unui sistem ERP eșuează atunci când firmele au așteptări nerealiste. Se întâmplă când apare rezistență internă din partea angajaților,...

ECONOMIC1 week ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast3 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT3 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: