Connect with us

Emisiunea TV Business Philosophy

Despre comportamentul consumatorului și promovarea produselor românești în perioada COVID-19

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 29 iulie, de la ora 18:00, o va avea ca invitată specială pe consultanta de marketing pentru producătorii de produse agroalimentare, Otilia Magheru, care este și fondatoare a conceptului de business și brand TraciaLand.

Otilia Magheru va vorbi în cadrul emisiunii moderate de Romeo Chiriac și Laurențiu Ciornei despre modificările comportamentale ale consumatorului, organizarea de evenimente și promovarea produselor românești în perioada epidemiei de COVID-19.

De asemenea, consultanta de marketing va oferi soluții despre modul cum pot fi puse pe piață produsele agroalimentare autohtone, un exemplu în acest sens fiind oferit de către Casa Unirea. Care va organiza 4 evenimente suport, din care 2 vor avea loc în această toamnă, care deschid și închid sezonul recoltelor de legume-fructe autohtone și va aduce împreună instituțiile abilitate, agricultori, procesatori și producători de produse tradiționale, bio, naturale cu sau fără atestat.

Tot în cadrul emisiunii Business Philosophy, terapeuta Ileana Vlăduț va prezenta rubrica „Alegeri potrivite”, iar actorul Victor Yila va avea pastila ”Munca la negru”.

Recent:

ECONOMIC3 days ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC3 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC1 week ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast2 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica Forte – Superbula

AQUA Carpatica FORTE a intrat de acum la Universul “Superbula”, acolo unde apa acidulată a căpătat o altă dimensiune. “Superbula...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: