Connect with us

PR Emotional

UNICEF și Microsoft lansează o platformă educațională globală pentru a contribui la gestionarea crizei din educație provocată de COVID-19

În condițiile în care, în peste 190 de țări, închiderea școlilor ține peste 1,57 de miliarde de elevi departe de clasă, “pașaportul educațional” oferă copiilor posibilitatea de a continua să învețe.

UNICEF și compania Microsoft au anunțat extinderea unei platforme educaționale globale pentru a permite copiilor și tinerilor afectați de COVID-19 să continue să studieze acasă.

Pașaportul educațional este rezultatul unui parteneriat încheiat între UNICEF, Microsoft și Universitatea Cambridge, împreună cu departamentele acesteia Cambridge University Press și Cambridge Assessment, fiind creat cu scopul de a oferi educație copiilor strămutați și refugiați prin intermediul unei platforme digitale de învățare la distanță. Instrumentul parcurge acum un proces rapid de extindere pentru a facilita implementarea unui curriculum național adresat copiilor și tinerilor ale căror școli au fost obligate să își închidă porțile din cauza COVID-19. În plus, platforma va pune la dispoziția profesorilor și educatorilor resurse cheie.

„De la închiderea școlilor până la izolare și sentimentul constant de frică și anxietate, efectele acestei pandemii marchează copilăria copiilor din lumea întreagă”, a afirmat Henrietta Fore, directorul executiv al UNICEF.

„Trebuie să ne unim forțele și să explorăm toate mijloacele pentru a ajuta copiii să continue să învețe și să treacă peste această perioadă dificilă. Alături de partenerii noștri de lungă durată, precum Microsoft, putem aplica rapid o serie de soluții inovatoare și scalabile care să vină în sprijinul copiilor și al tinerilor. Modul în care a fost adaptat pașaportul educațional ne reamintește cât de multe putem face împreună pentru copii, pe măsură ce criza se adâncește la nivel mondial”.

Potrivit ultimelor date UNESCO disponibile, închiderea școlilor a afectat 1,57 de miliarde de elevi în peste 190 de țări din lumea întreagă.

Pașaportul educațional, dezvoltat în ultimele 18 luni, ar fi trebuit să ia forma unui program pilot în acest an. După declanșarea pandemiei și închiderea școlilor peste tot în lume, programul și-a extins rapid amploarea. Acum, toate țările care au un curriculum ce poate fi predat online vor putea facilita studiul online al copiilor și tinerilor prin intermediul dispozitivelor de acasă.

Kosovo, Timorul de Est și Ucraina – care au închis porțile școlilor în ultimele săptămâni pentru a opri transmiterea virusului – sunt primele țări care implementează curriculumul online cu ajutorul pașaportului educațional. Conținutul disponibil elevilor cuprinde cărți online, filmulețe și materiale auxiliare pentru părinții copiilor cu dificultăți de învățare.

„Așa cum impactul COVID-19 nu cunoaște granițe, la fel și soluțiile trebuie să treacă dincolo de granițe, fiind nevoie de o colaborare între sectorul public și cel privat pentru a asigura că fiecare elev continuă să se implice și să studieze”, a declarat Brad Smith, președintele Microsoft.

„O soluție educațională flexibilă, pașaportul educațional al UNICEF constituie instrumentul perfect pentru a reduce discrepanțele legate de învățarea online în cazul a milioane de elevi, aducându-le lecțiile de la clasă acasă pe durata pandemiei”.

Copiii și tinerii care își continuă educația online o pot face prin intermediul unei platforme naționale, accesate pe pagina learningpassport.unicef.org dedicată țării lor. Platforma aferentă fiecărei țări oferă un curriculum digitalizat, cu manuale și conținut auxiliar, în limbile naționale, beneficiind de o coordonare comună la nivel național pentru a răspunde cât mai bine nevoilor specifice ale elevilor și cadrelor didactice. Pașaportul educațional ține evidența materiilor studiate de către fiecare elev și oferă îndrumare elevilor, cu un sprijin suplimentar minim.

Pașaportul educațional reprezintă un exemplu al modului în care UNICEF reușește să stabilească parteneriate cu companiile din sectorul privat, printr-o abordare bazată pe valori comune, în care crearea valorilor sociale și soluționarea problemelor constituie demersuri firești pentru orice companie.

Pașaportul educațional face parte din Progresele globale privind învățarea la distanță și telemunca promovate de parteneriatul Generation Unlimited, încurajând utilizarea tehnologiei pentru abordarea provocărilor cu care se confruntă elevii, facilitatorii și furnizori din domeniul educației, mai ales în zonele de conflict și în contextele umanitare. Generation Unlimited este un parteneriat multisectorial încheiat la nivel global pentru a răspunde nevoii stringente de a extinde oportunitățile disponibile tinerilor în sfera educației, a formării și a angajării.

Recent:

PODCAST Entertainment4 days ago

Ce parlamentari, vedete, ziariști și preoți vin la vrăjitoarea Atena

Vrăjitoarea Atena a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, informează sportm.ro. DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:10 –...

ECONOMIC4 days ago

Cum să planifici finanțarea unei afaceri agricole

Creditele sunt foarte importante pentru afacerile agricole. Un astfel de împrumut poate fi util atât la înființarea fermei, cât și...

TV Business Philosophy6 days ago

România – Belgia, la Euro 2024 și în business

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul...

ECONOMIC6 days ago

Cohn&Jansen este agenția anului la Effie Awards România 2024

Desemnată pentru pentru prima dată Agenția Anului în cadrul festivalului Effie Awards România, Cohn&Jansen a obținut 7 trofee pentru 4 clienți:...

ECONOMIC1 week ago

Cum să ai grijă de ochii tăi dacă lucrezi mult la calculator

Statul în fața unui monitor este o activitate omniprezentă în zilele noastre, fie că este vorba de muncă, educație sau...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Adrian Ilie, despre Euro 2024 și Generația de Aur

Adrian Ilie a vorbit în podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, despre Generația de Aur și Euro 2024, informează...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Gina’s Dream, cea mai titratǎ felisǎ „sofisticatǎ” Maine Coon. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea „Business Philosophy”, de la Canal 33, i-a avut astazi ca invitați pe Gina si John Alban, fondatori ai felisei...

PODCAST MEDICINA2 weeks ago

Veterinar dedicat animalelor de companie exotice si șoimilor

Podcastul Business Philosophy l-a avut ca invitat pe  dr. Radu Boncea, Medic Veterinar, Fondatorul primului cabinet pentru animale exotice, Falcon...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apa pentru luna mai 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST CULTURA3 weeks ago

Alice Nicolae, despre smerenie și ego la actori

Podcastul Business Philosophy a avut-o ca invitată pe Alice Ioana Nicolae, actriță, trainer, îndrumător și fondator Teatru Simplu. 00:00 –...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: