Connect with us

PR Emotional

Trei milioane de oameni au urmărit momentul artistic caritabil interpretat de Andra, Damian Drăghici și Horia Brenciu

Ca parte a inițiativei naționale de strângere de fonduri demarată alături de Crucea Roșie Română, Timișoreana dă tonul solidarității și lansează melodia „Împreună”, aducând împreună unele dintre cele mai iubite voci din România. În prima zi de Paște, pe 19 aprilie, momentul artistic caritabil va fi transmis simultan pe Antena 1, Digi 24, Kanal D și PRO TV.

Andra, Damian Drăghici, Feli, Florin Ristei, Horia Brenciu, Iuliana Tudor, Sore, Virgil Ianţu, artiștii Orchestrei Române de Tineret și Casa de producție muzicală HaHaHa Production find cei care s-au alăturat inițiativei.

Această melodie a solidarității dintre români – Împreună”– a fost compusă de către echipa HaHaHa Production: Felicia Donose, Andrei-Tiberiu Maria (Smiley), Şerban Cazan şi Dorian Micu. Într-un efort comun, menit să vină în sprijinul inițiativei #separațidarîmpreună, unii dintre cei mai iubiti artiști de către români interpretează aceasta piesă, separaţi, de la distanță, şi fiecare de acasă.

Ei vor fi doar virtual împreună, în prima zi de Paște, pe 19 aprilie, în transmisiune simultană, la ora 19.50, într-un moment artistic difuzat pe Antena 1, Digi 24, Kanal D și PRO TV.

„Împreună” este o piesă despre cum trebuie să fim de fapt. Nu numai acum, ci mereu. În viaţa mea, mi s-a confirmat că lucrurile bune se fac în echipă, se fac împreună. Acum, mai mult decat oricând, chiar dacă suntem desparţiţi fizic trebuie să fim împreună şi să ajutăm să ne fie mai bine.’’ – a declarat Şerban Cazan, unul dintre compozitorii melodiei.   

„În aceste momente, noi toţi avem nevoie să ne reamintim ce este bun şi frumos, iar muzica este cea care ne aduce bucurie în momentele frumoase sau alinare şi speranţă în momentele grele. Alături de artiştii care s-au alăturat iniţiativei #separaţidarîmpreuna, Timişoreana îşi doreşte să aducă speranţă şi optimism tuturor românilor, că vom depăşi cu bine această perioadă, împreună. Le mulţumim artiştilor că au reuşit să compună şi să interpreteze o melodie nouă, arătând că nimic nu este imposibil de realizat, chiar şi de la distanţă.” – a declarat Iulia Dobre, Senior Brand Manager Timișoreana.

„Mulțumim tuturor pentru donațiile făcute până acum şi mulțumim tuturor artiştilor care s-au implicat în această inițiativă. Este minunat să vedem că, deși de la distanță, suntem împreună. Eforturile personalului medical român sunt uriașe, așa că este esențial ca în această perioadă să fim cât mai mulți, uniți și alături de ei. Fiecare donație, indiferent de sumă, contează. Împreună putem ajuta la înfrângerea acestui virus.”, a completat Ioan Silviu Lefter, Director General, Crucea Roșie Română.

Românii au dat încă o dată dovadă de solidaritate și s-au alăturat inițiativei naționale de strângere de fonduri

#separațidarîmpreună, menită să sprijine necesitățile urgente ale sistemului medical din România în lupta împotriva Coronavirus. Ca parte a inițiativei naționale de strângere de fonduri, Timișoreana a făcut primul pas și a donat 1.000.000 de lei către Crucea Roșie Română pentru achiziționarea de echipamente urgente și necesare pentru spitalele din România.

Toți cei care vor să fie împreună cu noi și să se alăture inițiativei și, își doresc și au posibilitatea să ajute, o pot face în continuare, donând echivalentul a 2 euro prin SMS la numărul 8827, cu textul: DONEZ sau donând on-line pe website-ul : www.separatidarimpreuna.ro.

Please follow and like us:

Recent:

Analize & Studii17 ore ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Emisiunea TV Business Philososphy19 ore ago

Dosarul dropiei în istoria recentă a României – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată azi, de la ora 18:00, care va fi moderată de Laurențiu Ciornei,...

Stiri7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stiri7 zile ago

Ce vinuri se potrivesc la masa de Pasti

In apropierea sarbatorilor, la masa de Paste din familie, mancarea traditionala si vinurile bune trebuie sa mearga mana in mana....

Emisiunea TV Business Philososphy7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stirio săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Business-ul tau aicio săptămână ago

Mutu joacă cu Super Mutu

Adrian Mutu, ambasadorul FAVBET ROMÂNIA, a avut partea de o surpriză de proporții din partea partenerilor săi. De curând, Favbet...

Emisiuneo săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Editorialo săptămână ago

Meriţi o viaţă fără dureri. Alege terapiile alternative de la Osteomedicare!

Specialiştii Osteomedicare te ajută sǎ spui STOP durerii, să-ți redobândești sănătatea, şi să-ți ȋmbunǎtǎţeşti calitatea vieţii. Apelȃnd la terapii personalizate și...

Stirio săptămână ago

Casa Pariurilor, 300.000 de euro cheltuiți pentru un spot tv pentru bonus, considerat illegal. Amendă de la ONJN!

Statul a pus tunurile pe sponsorul Ligii 1, operatorul de pariuri cu cele mai multe matrapazlâcuri realizate pe metru pătrat,...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: