Connect with us

PR Emotional

Trei milioane de oameni au urmărit momentul artistic caritabil interpretat de Andra, Damian Drăghici și Horia Brenciu

Ca parte a inițiativei naționale de strângere de fonduri demarată alături de Crucea Roșie Română, Timișoreana dă tonul solidarității și lansează melodia „Împreună”, aducând împreună unele dintre cele mai iubite voci din România. În prima zi de Paște, pe 19 aprilie, momentul artistic caritabil va fi transmis simultan pe Antena 1, Digi 24, Kanal D și PRO TV.

Andra, Damian Drăghici, Feli, Florin Ristei, Horia Brenciu, Iuliana Tudor, Sore, Virgil Ianţu, artiștii Orchestrei Române de Tineret și Casa de producție muzicală HaHaHa Production find cei care s-au alăturat inițiativei.

Această melodie a solidarității dintre români – Împreună”– a fost compusă de către echipa HaHaHa Production: Felicia Donose, Andrei-Tiberiu Maria (Smiley), Şerban Cazan şi Dorian Micu. Într-un efort comun, menit să vină în sprijinul inițiativei #separațidarîmpreună, unii dintre cei mai iubiti artiști de către români interpretează aceasta piesă, separaţi, de la distanță, şi fiecare de acasă.

Ei vor fi doar virtual împreună, în prima zi de Paște, pe 19 aprilie, în transmisiune simultană, la ora 19.50, într-un moment artistic difuzat pe Antena 1, Digi 24, Kanal D și PRO TV.

„Împreună” este o piesă despre cum trebuie să fim de fapt. Nu numai acum, ci mereu. În viaţa mea, mi s-a confirmat că lucrurile bune se fac în echipă, se fac împreună. Acum, mai mult decat oricând, chiar dacă suntem desparţiţi fizic trebuie să fim împreună şi să ajutăm să ne fie mai bine.’’ – a declarat Şerban Cazan, unul dintre compozitorii melodiei.   

„În aceste momente, noi toţi avem nevoie să ne reamintim ce este bun şi frumos, iar muzica este cea care ne aduce bucurie în momentele frumoase sau alinare şi speranţă în momentele grele. Alături de artiştii care s-au alăturat iniţiativei #separaţidarîmpreuna, Timişoreana îşi doreşte să aducă speranţă şi optimism tuturor românilor, că vom depăşi cu bine această perioadă, împreună. Le mulţumim artiştilor că au reuşit să compună şi să interpreteze o melodie nouă, arătând că nimic nu este imposibil de realizat, chiar şi de la distanţă.” – a declarat Iulia Dobre, Senior Brand Manager Timișoreana.

„Mulțumim tuturor pentru donațiile făcute până acum şi mulțumim tuturor artiştilor care s-au implicat în această inițiativă. Este minunat să vedem că, deși de la distanță, suntem împreună. Eforturile personalului medical român sunt uriașe, așa că este esențial ca în această perioadă să fim cât mai mulți, uniți și alături de ei. Fiecare donație, indiferent de sumă, contează. Împreună putem ajuta la înfrângerea acestui virus.”, a completat Ioan Silviu Lefter, Director General, Crucea Roșie Română.

Românii au dat încă o dată dovadă de solidaritate și s-au alăturat inițiativei naționale de strângere de fonduri

#separațidarîmpreună, menită să sprijine necesitățile urgente ale sistemului medical din România în lupta împotriva Coronavirus. Ca parte a inițiativei naționale de strângere de fonduri, Timișoreana a făcut primul pas și a donat 1.000.000 de lei către Crucea Roșie Română pentru achiziționarea de echipamente urgente și necesare pentru spitalele din România.

Toți cei care vor să fie împreună cu noi și să se alăture inițiativei și, își doresc și au posibilitatea să ajute, o pot face în continuare, donând echivalentul a 2 euro prin SMS la numărul 8827, cu textul: DONEZ sau donând on-line pe website-ul : www.separatidarimpreuna.ro.

Recent:

ECONOMIC1 day ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC2 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT1 week ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast2 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica Forte – Superbula

AQUA Carpatica FORTE a intrat de acum la Universul “Superbula”, acolo unde apa acidulată a căpătat o altă dimensiune. “Superbula...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: