Connect with us

Creatii

UNICEF lansează campania de strângere de fonduri „Salvează vieți în siguranță”

UNICEF în România lansează cu sprijinul România TV campania „Salvează vieți în siguranță” în vederea strângerii de fonduri destinate achiziționării de echipamente de protecție specială pentru profesioniștii din domeniul serviciilor de asistență socială și medicală, servicii esențiale pentru copiii vulnerabili din România și familiile lor, precum și pentru sprijinul pe termen lung necesar acestor profesioniști. 

Acum, mai mult ca oricând, copiii vulnerabili și familiile lor trebuie să rămână sănătoși, să aibă acces la servicii medicale și de asistență socială. Pentru a asigura continuitatea acestor servicii, profesioniștii care merg pe teren în sprijinul copiilor dezavantajați – asistenți medicali comunitari, mediatori sanitari, asistenți și lucrători sociali – trebuie să fie dotați cu echipamente menite să-i protejeze de infecția cu noul coronavirus.  

Prin intermediul România TV, UNICEF face un apel către români pentru a sprijini acest demers și a dona 2 euro lunar prin trimiterea unui SMS gratuit cu textul COPIL la numărul 8844. Numărul este valabil în rețelele Digi Mobil, Orange România, Telekom Romania Mobile și Vodafone România. După trimiterea SMS-ului cu textul COPIL la 8844 și confirmarea donației, contravaloarea celor 2 euro se va regăsi pe factura de telefonie lunară. În cazul cartelelor PrePay, suma se retrage din creditul cartelei.  

„Pentru copiii din comunitățile dezavantajate și familiile lor, prezența în teren a asistenților medicali comunitari, a mediatorilor sanitari și lucrătorilor sociali este esențială. În contextul acestei pandemii, copiii vulnerabili sunt expuși unor riscuri și mai mari, cum ar fi separarea de familie, lipsa accesului la servicii medicale, abuz, neglijență. De aceea, profesioniștii din teren au nevoie urgentă de protecție și de echipamente speciale, care să le permită să-și desfășoare munca în condiții de siguranță atât pentru ei, cât și pentru copiii pe care îi ajută”, a declarat Pieter Bult, reprezentatul UNICEF în România.

Cu sumele strânse în urma campaniei, UNICEF va achiziționa echipamente de protecție pentru profesioniștii din prima linie de la Supply Division din Copenhaga: măști și mănuși de protecție,  ochelari și costume de protecție,  precum și termometre cu infraroșu și va asigura sprijinul pe termen lung necesar atât profesioniștilor, cât si copiilor vulnerabili si familiilor acestora pentru a accesa servicii de sănătate, educație și protecție socială.  Deja, UNICEF a trimis în zeci de comunități din Bacău dezinfectanți si mănuși de protecție. 

Donațiile se pot face și online, prin intermediul paginii unicef.ro/doneazapentrucopii/siguranta. Și companiile pot sprijini UNICEF să ajute copiii, direcționând către organizație, fără niciun cost suplimentar, o parte din impozitul pe profit datorat statului sau alte sume. 

La nivel global, regional și de țară, UNICEF își coordonează intervențiile de implicare a comunității cu Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și cu Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie (IFRC) și a emis recomandări pentru prevenirea răspândirea epidemiei și reducerea efectelor negative ale măsurilor de limitare a acesteia. De asemenea, mobilizează guvernele cheie, partenerii locali și agențiile din sectorul privat pentru extinderea, coordonarea și intensificarea mesajelor media și a intervențiilor de implicare a comunității. 

În România, UNICEF este în contact strâns cu OMS, autorități naționale (inclusiv cu Ministerul Sănătății și Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții – ANDPDCA), regionale (Direcțiile Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului, Direcțiile de Sănătate Publică), cu autoritățile locale, pentru a monitoriza îndeaproape situația, precum și cu Societatea Națională de Cruce Roșie din România. 

Împreună cu parteneri de la nivel național, regional și local, UNICEF realizează o Analiză Rapidă a situației astfel încât să poată oferi sprijin copiilor și familiilor din comunitățile vulnerabile în care lucrează și nu numai. UNICEF a dezvoltat și continuă să dezvolte și să distribuie o serie de materiale de comunicare dedicate copiilor și părinților cu scopul de a-i ajuta să se protejeze mai bine pe ei înșiși și pe cei dragi, pentru a preveni răspândirea virusului, recomandări pentru părinți cu privire la modul de a discuta situația actuală cu copiii lor și idei pentru copii cu privire la modul de petrecere a acestei vacanțe neprevăzute. 

Recent:

ECONOMIC3 days ago

Menține-te hidratat, chiar și în perioada iernii!

În sezonul rece senzația de sete este mai redusă. Cu toate acestea, este indicat să avem totuși grijă să rămânem...

PODCAST Entertainment6 days ago

Miracolul descoperit de chinezi în coarnele cerbilor

Biolog, jurnalist și expert în faună cinegetică, Nicu Pârlog, a fost invitatul lui Laurențiu Ciornei la podcastul Business Philosophy. 00:00...

ECONOMIC1 week ago

Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul

Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...

ECONOMIC2 weeks ago

Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român

În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...

PODCAST Entertainment2 weeks ago

Arta instructajului canin și mondioring în România

Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST - SUSTENABILITATE3 weeks ago

Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă

Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...

PODCAST PR & MARKETING4 weeks ago

Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....

PODCAST Entertainment1 month ago

Clubul Media Business, organizator al Turneelor Internaționale ale jurnaliștilor

Directorul de PR al Clubului Media Business, Ileana Vlăduț, a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac. DESCRIERE...

TV Business Philosophy1 month ago

Cine sunt câștigătorii celei de a XXV-a ediție a Galei Fotbalului Românesc

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Redactorul Șef al Revistei...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: