Connect with us

Creatii

UNICEF lansează campania de strângere de fonduri „Salvează vieți în siguranță”

UNICEF în România lansează cu sprijinul România TV campania „Salvează vieți în siguranță” în vederea strângerii de fonduri destinate achiziționării de echipamente de protecție specială pentru profesioniștii din domeniul serviciilor de asistență socială și medicală, servicii esențiale pentru copiii vulnerabili din România și familiile lor, precum și pentru sprijinul pe termen lung necesar acestor profesioniști. 

Acum, mai mult ca oricând, copiii vulnerabili și familiile lor trebuie să rămână sănătoși, să aibă acces la servicii medicale și de asistență socială. Pentru a asigura continuitatea acestor servicii, profesioniștii care merg pe teren în sprijinul copiilor dezavantajați – asistenți medicali comunitari, mediatori sanitari, asistenți și lucrători sociali – trebuie să fie dotați cu echipamente menite să-i protejeze de infecția cu noul coronavirus.  

Prin intermediul România TV, UNICEF face un apel către români pentru a sprijini acest demers și a dona 2 euro lunar prin trimiterea unui SMS gratuit cu textul COPIL la numărul 8844. Numărul este valabil în rețelele Digi Mobil, Orange România, Telekom Romania Mobile și Vodafone România. După trimiterea SMS-ului cu textul COPIL la 8844 și confirmarea donației, contravaloarea celor 2 euro se va regăsi pe factura de telefonie lunară. În cazul cartelelor PrePay, suma se retrage din creditul cartelei.  

„Pentru copiii din comunitățile dezavantajate și familiile lor, prezența în teren a asistenților medicali comunitari, a mediatorilor sanitari și lucrătorilor sociali este esențială. În contextul acestei pandemii, copiii vulnerabili sunt expuși unor riscuri și mai mari, cum ar fi separarea de familie, lipsa accesului la servicii medicale, abuz, neglijență. De aceea, profesioniștii din teren au nevoie urgentă de protecție și de echipamente speciale, care să le permită să-și desfășoare munca în condiții de siguranță atât pentru ei, cât și pentru copiii pe care îi ajută”, a declarat Pieter Bult, reprezentatul UNICEF în România.

Cu sumele strânse în urma campaniei, UNICEF va achiziționa echipamente de protecție pentru profesioniștii din prima linie de la Supply Division din Copenhaga: măști și mănuși de protecție,  ochelari și costume de protecție,  precum și termometre cu infraroșu și va asigura sprijinul pe termen lung necesar atât profesioniștilor, cât si copiilor vulnerabili si familiilor acestora pentru a accesa servicii de sănătate, educație și protecție socială.  Deja, UNICEF a trimis în zeci de comunități din Bacău dezinfectanți si mănuși de protecție. 

Donațiile se pot face și online, prin intermediul paginii unicef.ro/doneazapentrucopii/siguranta. Și companiile pot sprijini UNICEF să ajute copiii, direcționând către organizație, fără niciun cost suplimentar, o parte din impozitul pe profit datorat statului sau alte sume. 

La nivel global, regional și de țară, UNICEF își coordonează intervențiile de implicare a comunității cu Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și cu Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie (IFRC) și a emis recomandări pentru prevenirea răspândirea epidemiei și reducerea efectelor negative ale măsurilor de limitare a acesteia. De asemenea, mobilizează guvernele cheie, partenerii locali și agențiile din sectorul privat pentru extinderea, coordonarea și intensificarea mesajelor media și a intervențiilor de implicare a comunității. 

În România, UNICEF este în contact strâns cu OMS, autorități naționale (inclusiv cu Ministerul Sănătății și Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții – ANDPDCA), regionale (Direcțiile Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului, Direcțiile de Sănătate Publică), cu autoritățile locale, pentru a monitoriza îndeaproape situația, precum și cu Societatea Națională de Cruce Roșie din România. 

Împreună cu parteneri de la nivel național, regional și local, UNICEF realizează o Analiză Rapidă a situației astfel încât să poată oferi sprijin copiilor și familiilor din comunitățile vulnerabile în care lucrează și nu numai. UNICEF a dezvoltat și continuă să dezvolte și să distribuie o serie de materiale de comunicare dedicate copiilor și părinților cu scopul de a-i ajuta să se protejeze mai bine pe ei înșiși și pe cei dragi, pentru a preveni răspândirea virusului, recomandări pentru părinți cu privire la modul de a discuta situația actuală cu copiii lor și idei pentru copii cu privire la modul de petrecere a acestei vacanțe neprevăzute. 

Recent:

ECONOMIC17 hours ago

Tinerii inovatori români zboară spre stele: O șansă unică la Conferința International Space Development

Într-o demonstrație impresionantă de inteligență, pasiune și dedicare, echipa Derzis Hospital, formată din șase elevi excepționali ai Colegiului Național „Cantemir-Vodă”...

ECONOMIC2 days ago

STOICA & ASOCIAȚII câștigă definitiv litigiul având ca obiect anularea actelor administrative care au stat la baza edificării unui important depozit ecologic de deșeuri finanțat cu fonduri UE nerambursabile

În data de 4 aprilie 2024, a fost soluționat definitiv un litigiu complex inițiat în anul 2018 de o societate...

PODCAST SPORT2 days ago

Cătălin Munteanu, despre mentalitatea de victimă a fotbaliștilor români care joacă în străinătate

Podcastul Business Philosophy, intitulat “Despre mentalitatea de victimă a fotbalistului român care joacă în străinătate”, l-a avut ca invitat pe...

ECONOMIC2 days ago

Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!

Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce...

TV Business Philosophy2 days ago

House of Cookies: prăjituri cu gust de artă, la birou şi acasă. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 10 aprilie,  de la ora 18:00, i-a avut ca invitaţi pe Cristian Şerban, CEO House of...

ECONOMIC5 days ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna martie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” și “Facebook...

PODCAST - Business1 week ago

Importanța sistemelor performante de irigații, cu Hasan Atmeh (CEO AFKO România)

DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:40 – prezentare Hasan Atmeh – CEO AFKO România – una dintre cele mai mari companii...

ECONOMIC1 week ago

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute după cum urmează: AQUA Carpatica Natural Mineral...

TV Business Philosophy1 week ago

Antreprenoriat pe note muzicale. Cuplul Cristi şi Iulia Ivan la Emisiunea „Business Philosophy”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 3 aprilie, de la ora 18:00, a avut ca invitaţi un...

ECONOMIC2 weeks ago

Ce ar trebuii sa stii inainte de a inchiria o masina

Autoturismul este un instrument indispensabil în viața de zi cu zi, facilitându-ne să ne desfășurăm activitățile cotidiene și să ajungem...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: