Connect with us

PR Emotional

Timișoreana dă startul ințiativei naționale de strângere de fonduri #separațidarîmpreună, alături de Crucea Roșie Română

Ca parte a inițiativei naționale de strângere de fonduri #separațidarîmpreună, menită să sprijine necesitățile urgente ale sistemului medical din România în lupta împotriva Coronavirus, Timișoreana face primul pas și donează 1.000.000 de lei către Crucea Roșie Română pentru achiziționarea de echipamente urgente și necesare pentru spitalele din România.

Trăim cu toții vremuri cu adevărat unice, cu multe necunoscute și multe temeri, însă acum este nevoie să fim alături unii de ceilalți, chiar dacă trebuie să păstrăm distanța socială. Este nevoie de multă empatie, de umanitate, de solidaritate și tocmai de aceea, Timișoreana a lansat această inițiativă de strângere de fonduri #separațidarîmpreună, alături de Crucea Roșie Română.  

Toţi românii care doresc să îi ajute pe semenii care au nevoie, se pot alătura inițiativei donând echivalentul a 2 euro prin SMS la numărul 8827, cu textul: DONEZ.

Crucea Roșie va folosi aceste donații pentru achiziționarea de echipamente urgente și extrem de necesare spitalelor din România, acolo unde sunt tratați românii afectați de noul tip de Coronavirus.

„România și românii au nevoie unii de alții acum, mai mult ca oricând. Suntem cu toții parte din aceeași umanitate și este datoria noastră, a tuturor, să ne implicăm activ. De 300 de ani, Timișoreana face parte din viața românilor, și ne dorim să le fim alături și în aceste momente. Chiar dacă în această perioadă suntem separați, putem fi împreună. Este nevoie de sprijinul, mai mic sau mai mare, al cât mai multora dintre noi, deoarece oricine poate ajuta în demersul #separațidarîmpreună. Este o bucurie pentru noi să vedem că inițiativa a fost susținută imediat de partenerii noștri de la Crucea Roșie Română și le mulțumim tuturor partenerilor care se vor alătura în continuare”, a declarat Dragoș Constantinescu – Președinte Ursus Breweries, deținătoarea mărcii Timișoreana.

„Ne bucurăm că împreună cu Timișoreana am demarat această inițiativă comună de a oferi încă un sprijin tuturor românilor afectați și adevăraților eroi din sistemul medical care luptă în fiecare moment pentru salvarea de vieți omenești.  Eforturile personalului medical român sunt uriașe, așa că este esențial ca în această perioadă să fim cât mai mulți, uniți și alături de ei, pentru că doar împreună putem să depășim aceste momente dificile” a completat Ioan Silviu Lefter, Director General, Crucea Roșie Română.

Orchestra Română de Tineret, Casa de producţie muzicală HaHaHa Production sunt primii care se alătură inițiativei  #separațidarîmpreună și Antena 1, Digi 24, Kanal D si Pro TV sunt partenerii media.

Toti cei care vor să fie împreună cu noi și să se alăture inițiativei, găsesc informațiile despre strângerea de fonduri pe platforma dedicată acesteia – www.separatidarimpreuna.ro și pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/BereTimisoreana, care vor fi actualizate constant cu informații despre evoluția donațiilor și a inițiativei.

***

Despre Timişoreana

Fabricată încă de la 1718, berea Timișoreana aduce cu sine experiența şi tradiția maeștrilor berari ce şi-au lăsat amprenta peste ani. Timișoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.

Recent:

ECONOMIC15 hours ago

Un tânăr afacerist din Gorj ajută la digitalizarea microîntreprinderilor la un preț accesibil

*Reporter:* Ce este NetLoom.ro, cine este fondatorul și cu ce se ocupă? *Claudiu:* Bună ziua! Numele este Claudiu Gaita,profesez în...

Emisiunea TV Business Philosophy2 days ago

Femei emblematice, scenografie şi design vestimentar. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 19 martie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe Beatrice...

ECONOMIC2 days ago

Vinul Rosé din gama premium Chateau Valvis a fost distins cu medalia de aur în cadrul renumitului concurs Vinalies Internationales, organizat la Paris

Vinul Rosé din gama premium Chateau Valvis a fost distins cu medalia de aur în cadrul renumitului concurs Vinalies Internationales,...

PODCAST Dezvoltare Personală7 days ago

Povestea motivațională a unui soldat Invictus cu brațele amputate

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Romeo Chiriac, i-a avut ca invitați pe Maiorul Gabriel Ion, coordonatorul proiectului...

TV Business Philosophy1 week ago

Arta recuperării campionilor

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Sorin Chiriac, l-a avut ca invitat pe kinetoterapeutul Gelu Cosma (Kinetic...

ECONOMIC1 week ago

Indicii care îți arată că tratamentul cu aparat dentar funcționează și dinții tăi se vor alinia perfect

Tratamentul cu aparat dentar este un proces de lungă durată, care necesită răbdare și perseverență, dar rezultatele finale sunt adesea...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Inițieri în tainele înotului, pentru copii și bebeluși

Alexandra Vrabie, instructor înot, inițiere copii și bebeluși (Alexandreea Club Fitness & SPA) a fost invitata Ilenei Vlăduț la podcastul...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Prestația militarilor români răniți în teatrele de operații la Jocurile Invictus Vancouver & Whistler

https://www.youtube.com/watch?v=mR8wjU30nRA Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, realizată de Romeo Chiriac, i-a avut ca invitați pe Maiorul Gabriel Ion,...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna februarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

ECONOMIC3 weeks ago

Direktcar.ro – Prima piață online de mașini second-hand dedicată exclusiv persoanelor fizice

București, 3 martie 2025 – Direktcar.ro redefineşte piața auto SH din România prin lansarea primei platforme online destinată exclusiv tranzacțiilor...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: