Connect with us

PR Emotional

”Pre-suasiunea”, de Robert Cialdini. Recomandare B.P.

Ce diferentiaza persuadatorii obisnuiti de cei care se bucura de succes? Utilizand aceeasi combinatie de cercetari stiintifice riguroase si accesibilitate care a facut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arata modul in care cei mai buni comunicatori profita de „momentele privilegiate ale schimbarii”, in care publicul devine receptiv la un mesaj inainte sa-l cunoasca. Persuasiunea optima se obtine printr-o pre-suasiune optima. Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenti schimba, mai intai, „starile de spirit”.

In cea mai recenta carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explica metodele de actiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credintelor sau a experientelor celor care asculta nu este necesara, spune Cialdini – tot ce trebuie sa faci este sa modifici centrul atentiei publicului chiar inainte de a-i solicita intreprinderea unei actiuni relevante. Cialdini se inspira dintr-o multitudine de studii si relatari, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propaganda pe timp de razboi, ilustrand modul in care canalizarea iscusita a atentiei duce la o pre-suasiune puternica si la rezultate pozitive.

Nicio alta cercetare psihologica realizata pana acum nu a fost folosita mai frecvent si cu mai mult succes decat cercetarile lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris „cartea” despre influenta. Acum a comis-o din nou, aratandu-ne puterea momentului care preceda o tentativa de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini – autoritar, original si imediat aplicabil – Richard H. Thaler, coautor al cartii Nudge si autorul cartii Comportament inadecvat

Marele psihosociolog Robert Cialdini a scris o alta carte nemuritoare si indispensabila despre psihologia influentei. O voi recomanda ani si ani la rand – Amy Cuddy, autoarea cartii Prezenta

O lectura extrem de fascinanta despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii, care nu sunt cuvintele pe care le alegem intr-un moment anume, ci modul in care pregatim terenul in prealabil. Nu vei mai privi niciodata persuasiunea la fel – Adam Grant, autorul cartilor Originalii si A da si a lua

Recent:

PODCAST CULTURA23 hours ago

“Cartea Brâncuși, dragostea mea” va fi publicată și în limba hindi

Claudia Motea, actriţa de origine romȃno-canadiană, care a reușit  să se impună pe scena vieții culturale românești ca poetă, scriitoare,...

ECONOMIC2 days ago

Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace

Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii...

PODCAST SPORT5 days ago

Daniel Pancu: “Cine vine nou la națională cântă pe masă“

Daniel Pancu, selecționerul naționalei U 21, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Podcastul Business Philosophy. 00:00:00 – Colega Diana...

TV Business Philosophy6 days ago

Daniel Pancu, despre fotbal și mentalitatea de campion

Selecționerul naționalei U 21, Daniel Pancu, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33...

ECONOMIC6 days ago

AQUA Carpatica sustine public inițiativa UNATC de a introduce educația teatrală în licee

Inițiativa UNATC “I.L. Caragiale” de a introduce educația teatrală în licee este susținută de argumente solide bazate pe cercetări științifice....

ECONOMIC1 week ago

AQUA Carpatica și Untold 2025: O fuziune epică de hidratare și euforie muzicală pe meleaguri românești

După succesul răsunător al parteneriatului Untold Dubai 2024, AQUA Carpatica își aduce experiența internațională acasă. Această colaborare în premieră promite...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Polivalența artistică şi harul gorjean. Actriţa Claudia Motea la emisiunea Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 05 februarie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată  pe actriţa...

ECONOMIC2 weeks ago

Rolul uniformelor pentru business în strategia de marketing a unei companii

Într-o lume de afaceri în continuă schimbare, unde concurența este acerbă, găsirea unor metode inovatoare de a-ți diferenția brandul te...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

ECONOMIC2 weeks ago

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de-acum o pisică ajutată!

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de acum înainte o pisicuță ajutată! Fiecare PET de AQUA Carpatica reciclat...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: