Connect with us

Creatii

Mourinho, Edwin Van Der Sar și Desailly dezvăluie cum o minge poate fi începutul a ceva de neprețuit

José Mourinho, Edwin Van Der Sar și Marcel Desailly

dezvăluie cum o minge poate fi începutul a ceva de neprețuit,

în cadrul unor interviuri exclusive pentru Mastercard

Pentru a celebra revenirea UEFA Champions League, Mastercard lansează o serie de interviuri cu legende internaționale ale fotbalului, în exclusivitate pe www.priceless.com.

Interviurile dezvăluie modul în care fotbalul le-a influențat nu numai cariera, ci și viața, și le oferă fanilor o perspectivă despre cum o simplă minge poate fi începutul a ceva de neprețuit.

UEFA Champions League a fost reluat luna aceasta, după o pauză de cinci luni, iar Mastercard i-a invitat pe José Mourinho, de două ori câștigător al UEFA Champions League în calitate de antrenor și actualul manager al echipei Tottenham Hotspur, Edwin van der Sar, fostul portar danez numit de patru ori cel mai bun portar din Europa, și Marcel Desailly, fostul fotbalist francez și de două ori câștigător al UEFA Champions League, să vorbească despre pasiunea lor pentru acest sport și importanța celebrării în fotbal.

Cei trei ambasadori Mastercard dezvăluie toate detaliile, de la cele mai memorabile momente din cariera lor în UEFA Champions League, până la ceea ce îi inspiră și de ce UEFA Champions League este unul dintre cele mai de neprețuit campionate din fotbal.

Vorbind despre începuturile sale în fotbal, managerul portughez José Mourinho a spus că „are fotbalul în sânge”; „O minge poate fi asemenea unui vulcan care stârnește ceva incredibil. Tatăl meu a fost jucător de fotbal, iar eu m-am născut chiar în ziua unui meci. Tatăl meu și coechipierii lui au plecat de la hotelul unde erau cazați și au venit să mă vadă”.

Legendarul antrenor, deseori considerat cel mai bun din lume, povestește și despre planurile de viitor în cariera sa și despre obiectivul de a câștiga trofee alături de actualul club.

Fotbalistul francez Marcel Desailly privește către dubla victorie în cadrul UEFA Champions League. Ca membru al echipei câștigătoare în anul 1994, Marcel Desailly spune că un element al succesului a fost susținerea coechipierilor și vorbește despre cât de important este ca jucătorii sa rămână conectați pe toată durata turneului. Legendarul fotbalist a spus: „Am fost norocos să am alături jucători excepționali cu care am putut câștiga UEFA Champions League”.

Pentru Edwin Van Der Sar, valorile și bunătatea sunt importante și speră că poate lăsa ca moștenire aceste calități, precum și să inspire generația următoare să devină portari. Pasiunea sa pentru UEFA Champions League este evidentă pe tot parcursul interviului în care vorbește despre cât de important este fotbalul pentru fani, datorită bucuriei pe care o stârnește, dar și pentru jucători, care trăiesc același sentiment în momentul în care pășesc pe teren, în fața unui stadion plin.

UEFA Champions League reprezintă un eveniment uriaș în calendarul fiecărui fan al fotbalului, iar noi știm că pentru aceștia, o minge poate fi începutul a ceva de neprețuit. De la emoția unui gol, pâna la bucuria pură a ocaziei. Mastercard se dedică conectării oamenilor cu posibilități de neprețuit, iar alături de legende precum Mourinho, Van Der Sar și Desailly care vorbesc despre despre pasiuniea lor pentru acest sport, fanii se vor simți conectați la joc cu adevărat”, a spus Jeannette Liendo, Senior Vice President, Marketing & Communications, Mastercard Europe.

Mastercard va îmbogăți experiența fanilor, arătând cum o simplă minge, un sport special și un eveniment unic pot declanșa o sărbătoare care ridică pe toată lumea de pe scaune pentru a se bucura de tot ce are fotbalul mai bun de oferit. Mastercard îi aduce pe fani mai aproape de pasiunile lor prin platformele partenere, dar și cu ajutorul a trei legende, oferindu-le șansa fanilor să aibă parte de o sesiune prin care să-și îmbunătățească abilitățile în fotbal, alături de Marcel Desailly, precum și posibilitatea de a le adresa lui José Mourinho și lui Edwin Van Der Ser orice întrebări și curiozități.

În acest an, în încercarea de a-i aduce împreună pe fanii fotbalului, Mastercard și-a propus să stabilească un nou record mondial, prin crearea celui mai mare „val” digital în social media. #PricelessWave va însemna o nouă experiență de neuitat, care îi va conecta pe fanii UEFA Champions League cu jucătorii favoriți din Europa, care își vor susține echipele în timp ce urmăresc meciurile de acasă.

Oricine se poate alătura provocării Mastercard #PricelessWave filmându-se pe TikTok, pentru a-și susține echipa preferată: https://www.tiktok.com/tag/pricelesswave.

Recent:

ECONOMIC1 week ago

Tinerii inovatori români zboară spre stele: O șansă unică la Conferința International Space Development

Într-o demonstrație impresionantă de inteligență, pasiune și dedicare, echipa Derzis Hospital, formată din șase elevi excepționali ai Colegiului Național „Cantemir-Vodă”...

ECONOMIC2 weeks ago

STOICA & ASOCIAȚII câștigă definitiv litigiul având ca obiect anularea actelor administrative care au stat la baza edificării unui important depozit ecologic de deșeuri finanțat cu fonduri UE nerambursabile

În data de 4 aprilie 2024, a fost soluționat definitiv un litigiu complex inițiat în anul 2018 de o societate...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Cătălin Munteanu, despre mentalitatea de victimă a fotbaliștilor români care joacă în străinătate

Podcastul Business Philosophy, intitulat “Despre mentalitatea de victimă a fotbalistului român care joacă în străinătate”, l-a avut ca invitat pe...

ECONOMIC2 weeks ago

Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!

Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce...

TV Business Philosophy2 weeks ago

House of Cookies: prăjituri cu gust de artă, la birou şi acasă. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 10 aprilie,  de la ora 18:00, i-a avut ca invitaţi pe Cristian Şerban, CEO House of...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna martie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” și “Facebook...

PODCAST - Business2 weeks ago

Importanța sistemelor performante de irigații, cu Hasan Atmeh (CEO AFKO România)

DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:40 – prezentare Hasan Atmeh – CEO AFKO România – una dintre cele mai mari companii...

ECONOMIC3 weeks ago

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute după cum urmează: AQUA Carpatica Natural Mineral...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Antreprenoriat pe note muzicale. Cuplul Cristi şi Iulia Ivan la Emisiunea „Business Philosophy”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 3 aprilie, de la ora 18:00, a avut ca invitaţi un...

ECONOMIC3 weeks ago

Ce ar trebuii sa stii inainte de a inchiria o masina

Autoturismul este un instrument indispensabil în viața de zi cu zi, facilitându-ne să ne desfășurăm activitățile cotidiene și să ajungem...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: