Connect with us

Creatii

Mourinho, Edwin Van Der Sar și Desailly dezvăluie cum o minge poate fi începutul a ceva de neprețuit

José Mourinho, Edwin Van Der Sar și Marcel Desailly

dezvăluie cum o minge poate fi începutul a ceva de neprețuit,

în cadrul unor interviuri exclusive pentru Mastercard

Pentru a celebra revenirea UEFA Champions League, Mastercard lansează o serie de interviuri cu legende internaționale ale fotbalului, în exclusivitate pe www.priceless.com.

Interviurile dezvăluie modul în care fotbalul le-a influențat nu numai cariera, ci și viața, și le oferă fanilor o perspectivă despre cum o simplă minge poate fi începutul a ceva de neprețuit.

UEFA Champions League a fost reluat luna aceasta, după o pauză de cinci luni, iar Mastercard i-a invitat pe José Mourinho, de două ori câștigător al UEFA Champions League în calitate de antrenor și actualul manager al echipei Tottenham Hotspur, Edwin van der Sar, fostul portar danez numit de patru ori cel mai bun portar din Europa, și Marcel Desailly, fostul fotbalist francez și de două ori câștigător al UEFA Champions League, să vorbească despre pasiunea lor pentru acest sport și importanța celebrării în fotbal.

Cei trei ambasadori Mastercard dezvăluie toate detaliile, de la cele mai memorabile momente din cariera lor în UEFA Champions League, până la ceea ce îi inspiră și de ce UEFA Champions League este unul dintre cele mai de neprețuit campionate din fotbal.

Vorbind despre începuturile sale în fotbal, managerul portughez José Mourinho a spus că „are fotbalul în sânge”; „O minge poate fi asemenea unui vulcan care stârnește ceva incredibil. Tatăl meu a fost jucător de fotbal, iar eu m-am născut chiar în ziua unui meci. Tatăl meu și coechipierii lui au plecat de la hotelul unde erau cazați și au venit să mă vadă”.

Legendarul antrenor, deseori considerat cel mai bun din lume, povestește și despre planurile de viitor în cariera sa și despre obiectivul de a câștiga trofee alături de actualul club.

Fotbalistul francez Marcel Desailly privește către dubla victorie în cadrul UEFA Champions League. Ca membru al echipei câștigătoare în anul 1994, Marcel Desailly spune că un element al succesului a fost susținerea coechipierilor și vorbește despre cât de important este ca jucătorii sa rămână conectați pe toată durata turneului. Legendarul fotbalist a spus: „Am fost norocos să am alături jucători excepționali cu care am putut câștiga UEFA Champions League”.

Pentru Edwin Van Der Sar, valorile și bunătatea sunt importante și speră că poate lăsa ca moștenire aceste calități, precum și să inspire generația următoare să devină portari. Pasiunea sa pentru UEFA Champions League este evidentă pe tot parcursul interviului în care vorbește despre cât de important este fotbalul pentru fani, datorită bucuriei pe care o stârnește, dar și pentru jucători, care trăiesc același sentiment în momentul în care pășesc pe teren, în fața unui stadion plin.

UEFA Champions League reprezintă un eveniment uriaș în calendarul fiecărui fan al fotbalului, iar noi știm că pentru aceștia, o minge poate fi începutul a ceva de neprețuit. De la emoția unui gol, pâna la bucuria pură a ocaziei. Mastercard se dedică conectării oamenilor cu posibilități de neprețuit, iar alături de legende precum Mourinho, Van Der Sar și Desailly care vorbesc despre despre pasiuniea lor pentru acest sport, fanii se vor simți conectați la joc cu adevărat”, a spus Jeannette Liendo, Senior Vice President, Marketing & Communications, Mastercard Europe.

Mastercard va îmbogăți experiența fanilor, arătând cum o simplă minge, un sport special și un eveniment unic pot declanșa o sărbătoare care ridică pe toată lumea de pe scaune pentru a se bucura de tot ce are fotbalul mai bun de oferit. Mastercard îi aduce pe fani mai aproape de pasiunile lor prin platformele partenere, dar și cu ajutorul a trei legende, oferindu-le șansa fanilor să aibă parte de o sesiune prin care să-și îmbunătățească abilitățile în fotbal, alături de Marcel Desailly, precum și posibilitatea de a le adresa lui José Mourinho și lui Edwin Van Der Ser orice întrebări și curiozități.

În acest an, în încercarea de a-i aduce împreună pe fanii fotbalului, Mastercard și-a propus să stabilească un nou record mondial, prin crearea celui mai mare „val” digital în social media. #PricelessWave va însemna o nouă experiență de neuitat, care îi va conecta pe fanii UEFA Champions League cu jucătorii favoriți din Europa, care își vor susține echipele în timp ce urmăresc meciurile de acasă.

Oricine se poate alătura provocării Mastercard #PricelessWave filmându-se pe TikTok, pentru a-și susține echipa preferată: https://www.tiktok.com/tag/pricelesswave.

Please follow and like us:

Recent:

Creatii19 ore ago

adidas lansează Ultraboost 21 – cea mai nouă versiune a modelului iconic oferă energie cu fiecare pas

adidas lansează astăzi ULTRABOOST 21, o nouă versiune a celui mai de succes model pentru alergare al brandului. O echipă...

Stiri20 de ore ago

Narcisa Lecuşanu, despre Gala Trofeelor Alexandrion 2021: «Fundaţia Alexandrion trebuie să fie alături de sportul românesc ȋn continuare, aşa cum a făcut până acum, atât prin organizarea galelor cât şi prin acţiuni caritabile»

În preambulul celei de-a şasea ediţii a Galei Trofeelor Alexandrion, cea mai importantă gală dedicata sportului din România, Fundaţia Alexandrion...

Emisiunea TV Business Philososphyo zi ago

Emisiune Business Philosophy: Actorul Victor Yila, despre industria muzicală în perioada COVID-19

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiria, l-a avut ca invitat special pe...

Stiri3 zile ago

Gabi Balint, despre Gala Trofeelor Alexandrion 2021: « Fundaţia Alexandrion sprijină sportul şi anul acesta prin acordarea acestor premii importante, care sunt foarte motivante pentru sportivi»

În preambulul celei de-a şasea ediţii a Galei Trofeelor Alexandrion, cea mai importantă gală dedicata sportului din România, Fundaţia Alexandrion...

Emisiunea TV Business Philososphy4 zile ago

Actorul Victor Yila, despre industria muzicală în perioada COVID-19 – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 13 ianuarie, de la ora 18:00, îl va...

Emisiunea TV Business Philososphyo săptămână ago

Loredana Dinu, campioană olimpică la scrimă, despre Gala Trofeelor Alexandrion 2021: «În această perioadă dificilă este necesar să căutăm motive frumoase prin care să aducem din nou sportul ȋn prim plan»

În preambulul celei de-a şasea ediţii a Galei Trofeelor Alexandrion, cea mai importantă gală dedicata sportului din România, Fundaţia Alexandrion...

Emisiunea TV Business Philososphyo săptămână ago

Emisiune Business Philosophy: Participarea sportivilor români la J.O, un obiectiv între deziderat și realitate

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 i-a avut ca invitați pe Maestrul Internațional Constantin Apostol (7 DAN) – antrenor...

Emisiunea TV Business Philososphyo săptămână ago

Participarea sportivilor români la J.O, un obiectiv între deziderat și realitate – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 6 ianuarie, de la ora 18:00, îi va...

Analize & Studiio săptămână ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna ianuarie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna ianuarie...

PR Emotionalo săptămână ago

Andreea Chiţu, dublă vicecampioană mondială la judo, despre Gala Trofeelor Alexandrion 2021: «Mă gândesc la faptul că voi fi pe podium. Ar fi o imensă bucurie pentru mine »

În preambulul celei de-a şasea ediţii a Galei Trofeelor Alexandrion, cea mai importantă gală dedicata sportului din România, Fundaţia Alexandrion...