Connect with us

Creatii

Mastercard încurajează fanii fotbalului să celebreze întoarcerea UEFA Champions League prin cel mai mare „val” digital din lume

Mastercard și-a propus să stabilească un nou record mondial prin crearea celui mai mare „val” digital în social media. Începând cu 10 august, Mastercard #PricelessWave va crea o nouă experiență de neuitat, care îi va conecta pe fanii fotbalului cu jucătorii preferați, pentru a-și susține astfel echipele favorite, în timp ce urmăresc meciurile de acasă.

Pentru prima dată, sferturile, semifinalele și finala cupei UEFA Champions League se vor juca în cadrul unui turneu palpitant de două săptămâni. Milioane de fani din întreaga lume vor urmări UEFA Champions League la TV sau prin live streaming, de acasă, iar Mastercard va îmbunătăți experiența fanilor arătând că o simplă minge, un sport special și un eveniment unic pot declanșa o sărbătoare care ridică pe toată lumea de pe scaune pentru a se bucura de tot ce are fotbalul mai bun de oferit.

Știm că o minge poate reprezenta începutul a ceva de neprețuit pentru fanii fotbalului. De la emoția unui gol, la simpla bucurie a evenimentului. De la începutul pandemiei, am fost nevoiți să trecem rapid de la experiențele fizice la cele digitale, pentru a reflecta noua realitate pe care o trăim. Prin crearea Priceless Wave, ne dorim să le amintim fanilor fotbalului de peste tot că o minge poate fi motiv de sărbătoare, iar o sărbătoare trăită alături de ceilalți este cu adevărat de neprețuit. Prin această campanie, vrem să conectăm fanii cu pasiunea pentru fotbal și cu eroii lor, oferindu-le o experiență de neuitat, chiar în confortul propriei locuințe. Mastercard urmărește întotdeauna să depășească limitele existente în materie de inovații tehnologice, să creeze experiențe cu adevărat memorabile pentru fani și să sărbătorească alături de aceștia revenirea UEFA Champions League, prin participarea la #PricelessWave”, a declarat Raja Rajamannar, Chief Marketing and Communications Officer Mastercard.

Provocarea de a crea cel mai mare „val” din lume și de a-i ajuta pe fanii de pretutindeni să celebreze dragostea pentru acest sport și pentru campionat, va fi posibilă printr-un parteneriat cu TikTok, platforma de social media care a înregistrat cea mai rapidă creștere din lume, urmând a fi ulterior distribuită pe toate platformele sociale, inclusiv Facebook și Instagram. Provocarea #PricelessWave începe chiar cu două legende ale fotbalului, Fernando Torres și Marcel Desailly, care îi încurajează pe fani să li se alăture.

Fanii pot fi parte din experiența #PricelessWave accesând provocarea TikTok, și filmându-se cu ajutorul telefonului mobil. Prin ridicarea mâinilor din partea de jos a ecranului către partea de sus, ei vor activa sunetul audio Mastercard și un val de confetti cu mingi de fotbal.

Mastercard se dedică realizării unor conexiuni reale cu oamenii, iar provocarea #PricelessWave a fost inspirată chiar de acțiunile angajaților companiei, care, în această perioadă, au împărtășit unii cu ceilalți propriile motive de bucurie, pentru a-și aminti că suntem cu toții parte dintr-o mare echipă.

Funcțiile digitale și logo-ul audio Mastercard vor îmbunătăți experiența fanilor pe TikTok, permițându-le să își susțină echipele și jucătorii preferați pe tot parcursul turneului. Versiunea logo-ului audio Mastercard, adaptată special pentru această campanie, reprezintă o dimensiune unică pentru identitatea brandului, precum și un mod prin care Mastercard creează o legătură emoțională și culturală relevantă cu consumatorii săi.

Recent:

PODCAST MEDICINA2 days ago

Fizioterapeutul Simonei Halep a lansat o aplicație revoluționară pentru sportivi

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Sorin Chiriac, l-a avut ca invitat pe fizioterapeutul Gelu Cosma. DESCRIERE: 00:00...

TV Business Philosophy4 days ago

Artă, licitații și expoziții dedicate artiștilor. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 16 aprilie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe Stanciu...

SPORT4 days ago

Naţionala de futsal a României merge la barajul pentru Euro-2026

Naţionala de futsal a României şi-a atins obiectivul din preliminariile pentru Campionatul European de anul viitor, competiţie care va fi...

Stiri1 week ago

Irina Bulmaga a obținut argintul la Campionatul European de șah

Performanță remarcabilă pentru șahul românesc: Irina Bulmaga obține argintul la Campionatul European Feminin 2025 După ce România a fost gazda...

TV Business Philosophy1 week ago

Energia nevazută a acelor de acupunctură ȋn Romȃnia. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 9 aprilie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe Dr....

PODCAST CULTURA2 weeks ago

Balada Soarelui Răsare. Legenda Sfântului Apostol Andrei

Podcastul Business Philosophy i-a avut ca invitați de Doctorul în Medicină, Dragoș Slăvescu, om de cultură și pe preotul Florin...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie 2025

AQUA Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă atât în online, cât și pe Facebook în...

ECONOMIC2 weeks ago

Importanța colaborării cu firme specializate în transportul de marfă

Sectorul transporturilor de marfă joacă un rol esențial în economie, facilitând mișcarea bunurilor și menținerea unei aprovizionări constante pe piețele...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Studiu de caz al modului cum sunt folosite simbolurile religioase în creațiile artistice

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 i-a avut ca invitați de Doctorul în Medicină, Dragoș Slăvescu, om de cultură...

ECONOMIC3 weeks ago

REGINA MARIA 3.0: Rețeaua de sănătate semnează cea mai mare tranzacție de pe piața medicală din Europa Centrală și de Est

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, compania lider în calitatea serviciilor medicale din România, împreună cu MediGroup, compania lider de servicii...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: