Connect with us

Stiri

Mingiile primului trofeu digital din fotbal, distribuite in orasele gazda ale Euro 2020

În noaptea de 10 spre 11 iulie, fragmentele prototipului instalației de artă ale primului trofeu NTF din lume vor apărea pe străzile orașelor gazdă ale Campionatul UEFA EURO 2020

Gazprom, partenerul oficial al Campionatului European, a venit cu un premiu total nou pentru cel mai frumos gol de la Euro 2020 – un trofeu în format NFT.

Trofeul este primul premiu digital din istoria fotbalului mondial care combină percepția fizică și tehnologiile digitale.

Prototipul fizic al trofeului de fotbal NTF a fost o instalație de artă a cunoscutului artist rus Pokras Lampas.

În ajunul finalei UEFA EURO 2020, în noaptea de 10 spre 11 iulie, mingile de fotbal care alcătuiesc instalația de artă vor apărea pe străzile celor 11 orașe gazdă ale Campionatului.

Mingile vor fi amplasate lângă atracții turistice, locuri de agrement populare și facilități sportive din Amsterdam, Baku, Budapesta, București, Glasgow, Copenhaga, Londra, Munchen, Roma, St. Petersburg și Sevilla.

Opera formata din 432 mingi de fotbal

În data de 27 iunie, instalația de artă formată din 432 de mingi de fotbal, la standul Gazprom, din satul de fotbal din Sankt Petersburg a fost dezasamblată în mingi individuale de fotbal, fiecare în sine unice precum o operă de artă modernă.

Mai mult, instalația fizică nu va fi repetată niciodată în formatul în care a fost creată și a existat la standul Gazprom din Sankt Petersburg, rămânând doar sub forma unui token NFT care urmează să fie acordat, împreună cu una dintre mingi, autorului celui mai bun frumos al Campionatului.

“Proiectul nostru demonstrează natura multidisciplinară a unui artist modern-începând cu o instalație de artă publică bazată pe obiecte compozite pictate manual, proiectul este transformat într-un token digital tehnologic, povestind simultan privitorului despre lucrare prin conținut în rețelele sociale. Și din nou se întoarce pe străzi sub formă de artefacte compozite — mingele în sine, cu care a început totul.

 În același timp, posibilitatea de a deveni brusc proprietarii unei piese dintr-un obiect de artă și de a lua în mod independent o decizie cu privire la ce să facă cu ea transformă privitorul într-un actor cu drepturi depline al proiectului și conectează realitatea digitală și mai puternic cu fundamentul material al muncii.

Ne vedem pe străzile din Sankt Petersburg, Roma, Londra și alte capitale europene!”, a precizat autorul.

 Oricine dorește poate deveni proprietarul uneia dintre mingile de fotbal. Pentru a afla unde sunt ascunse mingile, urmează indiciile din conturile Gazprom @gazpromfootball, @gazpromphotos, @gazpromNewsEn, @gazpromarena, Programul Gazprom “Fotbal și Prietenie” @footballforfriendship, Pokras Lampas – @pokraslampas precum și centrul Lakhta @lakhtacenter și clubul de fotbal Zenit @zenit_spb.

 

 

Recent:

ECONOMIC2 weeks ago

Tinerii inovatori români zboară spre stele: O șansă unică la Conferința International Space Development

Într-o demonstrație impresionantă de inteligență, pasiune și dedicare, echipa Derzis Hospital, formată din șase elevi excepționali ai Colegiului Național „Cantemir-Vodă”...

ECONOMIC2 weeks ago

STOICA & ASOCIAȚII câștigă definitiv litigiul având ca obiect anularea actelor administrative care au stat la baza edificării unui important depozit ecologic de deșeuri finanțat cu fonduri UE nerambursabile

În data de 4 aprilie 2024, a fost soluționat definitiv un litigiu complex inițiat în anul 2018 de o societate...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Cătălin Munteanu, despre mentalitatea de victimă a fotbaliștilor români care joacă în străinătate

Podcastul Business Philosophy, intitulat “Despre mentalitatea de victimă a fotbalistului român care joacă în străinătate”, l-a avut ca invitat pe...

ECONOMIC2 weeks ago

Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!

Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce...

TV Business Philosophy2 weeks ago

House of Cookies: prăjituri cu gust de artă, la birou şi acasă. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 10 aprilie,  de la ora 18:00, i-a avut ca invitaţi pe Cristian Şerban, CEO House of...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna martie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” și “Facebook...

PODCAST - Business3 weeks ago

Importanța sistemelor performante de irigații, cu Hasan Atmeh (CEO AFKO România)

DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:40 – prezentare Hasan Atmeh – CEO AFKO România – una dintre cele mai mari companii...

ECONOMIC3 weeks ago

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute după cum urmează: AQUA Carpatica Natural Mineral...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Antreprenoriat pe note muzicale. Cuplul Cristi şi Iulia Ivan la Emisiunea „Business Philosophy”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 3 aprilie, de la ora 18:00, a avut ca invitaţi un...

ECONOMIC3 weeks ago

Ce ar trebuii sa stii inainte de a inchiria o masina

Autoturismul este un instrument indispensabil în viața de zi cu zi, facilitându-ne să ne desfășurăm activitățile cotidiene și să ajungem...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: