Connect with us

ECONOMIC

Mastercard a creat cel mai mare „val” digital din lume, cu peste 1 miliard de vizualizări, pentru a celebra întoarcerea UEFA Champions League

Mastercard a creat, în social media, cel mai mare „val” digital din lume, obținând peste 1 miliard de vizualizări cu ajutorul fanilor fotbalului, celebrităților și eroilor sportivi la nivel mondial.

Provocarea #PricelessWave, lansată pentru a sărbători și, totodată, pentru a conecta fanii în timpul finalei UEFA Champions League, este în prezent analizată de Guinness World Record. Până la acest moment, 575.689 de persoane și-au distribuit videoclipul pe TikTok, alături de legendele fotbalului, Fernando Torres și Marcel Desailly, celebritățile Olly Murs, Sam Thompson și Pixie Lott, și mega-starurile TikTok din toată Europa, inclusiv Harriet Freestyle din Marea Britanie, Venessa Bauer din Germania și Lia Lewis din Franța, care și-au arătat veleitățile artistice.

Provocarea a fost vizionată de 1.259.815.688 de ori și a primit, de asemenea, aprecieri, distribuiri și comentarii de la peste 167 milioane de oameni. #PricelessWave a încurajat 41.468 de bărbați, 131.219 de femei, precum și pe patrupezii acestora, să fie parte din sărbătoarea fotbalului. Fanii s-au alăturat din toate colțurile lumii, cele mai multe videoclipuri distribuite fiind din Marea Britanie, urmată de Germania și Franța.

Vedetele TikTok au dat dovadă de multă creativitate, începând cu Vanessa, care a creat o coregrafie spectaculoasă de patinaj artistic, și Olly Murs, care a reușit să arunce o minge de fotbal deasupra casei sale și să o prindă în doar 10 secunde, și până la Lia Lewis, care și-a arătat renumitul talent fotbalistic. Toate acestea pentru a celebra UEFA Champions League și pentru a fi parte din provocare.

Alături de ambasadorii Mastercard și vedetele TikTok, asistenții medicali, alături de îndrăgitele animale de companie, precum pisicile, câinii și chiar și un porc de guineea, au acceptat provocarea Mastercard.  Mulți adepți ai fotbalului tip freestyle au predat ștafeta altor prieteni de pe platforma TikTok, astfel că loviturile în aer, dublele și tehnicile de fotbal au fost nelipsite.

Mastercard #PricelessWave continuă să creeze noi experiențe de neuitat, care conectează fanii și jucătorii fotbalului de pretutindeni. Prin îmbunătățirea experienței fotbalului, dar și prin conectarea fanilor pe parcursul UEFA Champions League, Mastercard a arătat cum o simplă minge, un sport special și un eveniment unic pot declanșa o sărbătoare care ridică pe toată lumea de pe scaune pentru a se bucura de tot ce are fotbalul mai bun de oferit.

„Ne-am dorit să folosim tehnologia pentru a conecta fanii din întreaga lume și pentru a le oferi oportunitatea de a sărbători împreună și, mai ales, de a începe ceva neprețuit. Fanii fotbalului sunt extrem de pasionați de acest campionat, așa că este minunat să conectăm oamenii în timpul meciurilor, care, ulterior, i-au adus în finală. A fost minunat să vezi atât de mulți fani, inclusiv câteva fețe cunoscute, reunindu-se pentru a crea ceva cu adevărat neprețuit pentru UEFA Champions League. O sărbătoare pe care nu o vom uita niciodată”, a declarat Jeannette Liendo, Vicepreședinte Senior, Marketing și Comunicare, Mastercard Europe.

#PricelessWave a fost creat ca o provocare tip hashtag pe platforma TikTok, la care utilizatorii puteau participa prin crearea propriului „val” digital și prin etichetarea videoclipurilor lor cu hashtag-ul #PricelessWave. Pentru o sărbătoare cu adevărat de neprețuit, fanii activau, prin ridicarea brațelor în aer, un filtru personalizat care include logo-ul audio Mastercard și un val de confetti cu mingi de fotbal.

UEFA Champions League s-a încheiat pe 23 august, cu încoronarea echipei FC Bayern Munchen drept campioana UEFA Champions League din 2019/2020, în urma meciului final dintre FC Bayern Munchen și Paris Saint-Germain.

Recent:

PODCAST Entertainment4 days ago

Ce parlamentari, vedete, ziariști și preoți vin la vrăjitoarea Atena

Vrăjitoarea Atena a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, informează sportm.ro. DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:10 –...

ECONOMIC4 days ago

Cum să planifici finanțarea unei afaceri agricole

Creditele sunt foarte importante pentru afacerile agricole. Un astfel de împrumut poate fi util atât la înființarea fermei, cât și...

TV Business Philosophy6 days ago

România – Belgia, la Euro 2024 și în business

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul...

ECONOMIC6 days ago

Cohn&Jansen este agenția anului la Effie Awards România 2024

Desemnată pentru pentru prima dată Agenția Anului în cadrul festivalului Effie Awards România, Cohn&Jansen a obținut 7 trofee pentru 4 clienți:...

ECONOMIC1 week ago

Cum să ai grijă de ochii tăi dacă lucrezi mult la calculator

Statul în fața unui monitor este o activitate omniprezentă în zilele noastre, fie că este vorba de muncă, educație sau...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Adrian Ilie, despre Euro 2024 și Generația de Aur

Adrian Ilie a vorbit în podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, despre Generația de Aur și Euro 2024, informează...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Gina’s Dream, cea mai titratǎ felisǎ „sofisticatǎ” Maine Coon. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea „Business Philosophy”, de la Canal 33, i-a avut astazi ca invitați pe Gina si John Alban, fondatori ai felisei...

PODCAST MEDICINA2 weeks ago

Veterinar dedicat animalelor de companie exotice si șoimilor

Podcastul Business Philosophy l-a avut ca invitat pe  dr. Radu Boncea, Medic Veterinar, Fondatorul primului cabinet pentru animale exotice, Falcon...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apa pentru luna mai 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST CULTURA3 weeks ago

Alice Nicolae, despre smerenie și ego la actori

Podcastul Business Philosophy a avut-o ca invitată pe Alice Ioana Nicolae, actriță, trainer, îndrumător și fondator Teatru Simplu. 00:00 –...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: