ECONOMIC
Mastercard a creat cel mai mare „val” digital din lume, cu peste 1 miliard de vizualizări, pentru a celebra întoarcerea UEFA Champions League
Mastercard a creat, în social media, cel mai mare „val” digital din lume, obținând peste 1 miliard de vizualizări cu ajutorul fanilor fotbalului, celebrităților și eroilor sportivi la nivel mondial.
Provocarea #PricelessWave, lansată pentru a sărbători și, totodată, pentru a conecta fanii în timpul finalei UEFA Champions League, este în prezent analizată de Guinness World Record. Până la acest moment, 575.689 de persoane și-au distribuit videoclipul pe TikTok, alături de legendele fotbalului, Fernando Torres și Marcel Desailly, celebritățile Olly Murs, Sam Thompson și Pixie Lott, și mega-starurile TikTok din toată Europa, inclusiv Harriet Freestyle din Marea Britanie, Venessa Bauer din Germania și Lia Lewis din Franța, care și-au arătat veleitățile artistice.
Provocarea a fost vizionată de 1.259.815.688 de ori și a primit, de asemenea, aprecieri, distribuiri și comentarii de la peste 167 milioane de oameni. #PricelessWave a încurajat 41.468 de bărbați, 131.219 de femei, precum și pe patrupezii acestora, să fie parte din sărbătoarea fotbalului. Fanii s-au alăturat din toate colțurile lumii, cele mai multe videoclipuri distribuite fiind din Marea Britanie, urmată de Germania și Franța.
Vedetele TikTok au dat dovadă de multă creativitate, începând cu Vanessa, care a creat o coregrafie spectaculoasă de patinaj artistic, și Olly Murs, care a reușit să arunce o minge de fotbal deasupra casei sale și să o prindă în doar 10 secunde, și până la Lia Lewis, care și-a arătat renumitul talent fotbalistic. Toate acestea pentru a celebra UEFA Champions League și pentru a fi parte din provocare.
Alături de ambasadorii Mastercard și vedetele TikTok, asistenții medicali, alături de îndrăgitele animale de companie, precum pisicile, câinii și chiar și un porc de guineea, au acceptat provocarea Mastercard. Mulți adepți ai fotbalului tip freestyle au predat ștafeta altor prieteni de pe platforma TikTok, astfel că loviturile în aer, dublele și tehnicile de fotbal au fost nelipsite.
Mastercard #PricelessWave continuă să creeze noi experiențe de neuitat, care conectează fanii și jucătorii fotbalului de pretutindeni. Prin îmbunătățirea experienței fotbalului, dar și prin conectarea fanilor pe parcursul UEFA Champions League, Mastercard a arătat cum o simplă minge, un sport special și un eveniment unic pot declanșa o sărbătoare care ridică pe toată lumea de pe scaune pentru a se bucura de tot ce are fotbalul mai bun de oferit.
„Ne-am dorit să folosim tehnologia pentru a conecta fanii din întreaga lume și pentru a le oferi oportunitatea de a sărbători împreună și, mai ales, de a începe ceva neprețuit. Fanii fotbalului sunt extrem de pasionați de acest campionat, așa că este minunat să conectăm oamenii în timpul meciurilor, care, ulterior, i-au adus în finală. A fost minunat să vezi atât de mulți fani, inclusiv câteva fețe cunoscute, reunindu-se pentru a crea ceva cu adevărat neprețuit pentru UEFA Champions League. O sărbătoare pe care nu o vom uita niciodată”, a declarat Jeannette Liendo, Vicepreședinte Senior, Marketing și Comunicare, Mastercard Europe.
#PricelessWave a fost creat ca o provocare tip hashtag pe platforma TikTok, la care utilizatorii puteau participa prin crearea propriului „val” digital și prin etichetarea videoclipurilor lor cu hashtag-ul #PricelessWave. Pentru o sărbătoare cu adevărat de neprețuit, fanii activau, prin ridicarea brațelor în aer, un filtru personalizat care include logo-ul audio Mastercard și un val de confetti cu mingi de fotbal.
UEFA Champions League s-a încheiat pe 23 august, cu încoronarea echipei FC Bayern Munchen drept campioana UEFA Champions League din 2019/2020, în urma meciului final dintre FC Bayern Munchen și Paris Saint-Germain.
Recent:
Ce jucători de la națională au accesat programele de mental coaching – Cătălin Munteanu
Cătălin Munteanu a vosrbit în cadrul podcastului Business Philosophy moderat de Romeo Chiriac despre importanța programelor de mental coaching pentru...
Tratament pentru psoriazis natural 100%. Iată cum îți influențează starea de sănătate generală
Psoriazisul este o afecțiune cronică autoimună, care se manifestă prin leziuni cutanate roșii și scuamoase, ce pot cauza disconfort fizic...
Bazar de Cotroceni – bazar de cunoaștere și de învățare – în weekend-ul 12-13 octombrie
Bazar de Cotroceni revine cu cea de- a 8-a ediție, care va avea loc în weekendul 12-13 octombrie, în cartierul...
Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna septembrie 2024
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...
Vrei să reușesti? Antrenează-te ca Fata de Aur!
Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Ileana Vlăduț, a avut-o ca invitată pe cea mai bună jucătoare din...
A X-a ediție de ,,Strugurit’’, sărbătorită în Domeniile Sâmburești
În acest an, 2024, ,,Struguritul’’, această tradiție cu totul specială ce are loc în inima Domeniilor Sâmburești, aniversează a X-a...
Profile PVC. De ce sunt potrivite pentru sălile de conferințe?
Atunci când vine vorba despre amenajarea sălilor de conferințe, unul dintre aspectele esențiale care trebuie luate în considerare este alegerea...
De câte ori i-a doborât recordurile lui David Popovici. Cea mai bună versiune a lui Vlad Stancu
Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe înotătorul Vlad Stancu, participant la Jocurile Olimpice de...
Despre Generația de Aur a înotului românesc, cu Vlad Stancu
Înotătorul Vlad Stancu a fost invitatul emisiunii Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac.
Vrei să te bucuri de pereți cu un design original, acasă sau la birou? Dream Prints îți oferă o colecție variată de modele de tapet premium
Dorești un spațiu interior care să te impresioneze? Decorarea pereților cu tapet de lux este opțiunea de care ai nevoie....
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/