Connect with us

ECONOMIC

Domeniile Panciu, singurul spumant românesc premiat la cea mai importantă competiție internațională de vinuri, Concours Mondial de Bruxelles

Domeniile Panciu a fost singurul vin spumant  din România medaliat la cea mai importantă competiție internațională de vinuri, Concours Mondial de Bruxelles. De altfel, Natura SRL (Domeniile Panciu) a primit 3 medalii de argint pentru două vinuri roșii (Fetească Neagră 2017, Cabernet Sauvignon Grand Riserva 2016) și un vin spumant (Blanc de Blancs 2015).

Tot în acest an, Vinurile Domeniile Panciu au primit două medalii de aur la International Wine Contest Bucharest – IWCB 2020.

Astfel, vinurile spumant Blanc de Noir 20515 și Fetească Neagră Gran RISERVA 2017 au fost recompensate cu medalii de aur la IWCB 2020.

 

Situată pe treptele piemontane ale Subcarpaţilor de Curbură, localitatea Ţifeşti se găseşte în mijlocul viilor din nordul judeţului Vrancea care formează podgoria Panciu.

Scăldat de apele Putnei la vest si cele ale Şuşiţei la est, este un paradis al viţei de vie, unde Șarba, Băbeasca Neagră, Plăvaia, Feteasca Neagră si Feteasca albă au fost reginele acestei podgorii de mii de ani.

Calitatea vinurilor din Dealul Sârbilor nu l-au lăsat indiferent nici pe domnitorul Eustatie Dabija (1661-1665), care şi-a cumpărat vii în Podgorie şi a construit în apropierea acestora o superbă reşedinţă domneasca, la Oleşeşti, pe malul Putnei. Renumele vinurilor din Dealul Sârbilor a cucerit cetatea de scaun a Moldovei, iar domnitorul Gheorghe Duca (1665-1666, 1668-1672, 1678-1683), nimeni altul decât ginerele lui Dabija, a cerut cancelariei domneşti sa adauge pe sigiliul domnesc viţa de vie. Graţie vinurilor din Codrii Sârbilor (veche denumire a localităţii), viţa de vie a ajuns pe stema Moldovei, iar viile lui Dabija Vodă au devenit Podgorie Domnească. Tot aici au mai avut vii domnitorii Mihail Racoviţă (1703-1705, 1707-1709, 1716-1726) si Alexandru Moruzi (1792-1793, 1802-1806, 1806-1807), familia prinţului Sturza, şi cronicarul Miron Costin. De peste 2000 de ani, pe Dealul Sârbilor se produc unele din cele mai bune vinuri albe din estul Europei.

Particularităţile solului, umiditatea echilibrată şi excelenta expunere la soare pe care o oferă poziţia geografica fac din licoarea strugurilor una cu cea mai mare aciditate din țară. Particularităţile Dealului Sârbilor sunt solul baticalcaric lutoargilos, dezvoltat pe depozite loessoide mijlociu fine, umiditatea echilibrată, temperaturile moderate cu o medie anuală de 10,2 ℃ şi expunere la soare cu o înclinare 3° spre ESE. Astfel, podgoria Panciu devine în 1969 locul în care i-a naştere primul spumant clasic „de Panciu”, devenit ulterior un brand cunoscut în toată ţara.

Din 2009 Domeniile Panciu sunt inima şi sufletul vinurilor provenite din cele peste 120 hectare de viţă de vie situate în această zonă.

Iar misiunea care de-a lungul anilor a stat la baza activităților și deciziiilor luate a fost atinsă, anume fabricarea unui produs natural de calitate românesc prin valorificarea continuă a potențialului podgoriei Panciu.

Astfel munca dedicată a echipei s-a fructificat prin prezenţa pe piaţa a unui portofoliu ce cuprinde vinuri liniştite albe, rose şi roşii, frizzante, şi spumante, toate încadrate în 3 game: Domeniile Panciu, Panciu Riserva şi Casa Panciu.

Cele 120 ha cuprind numeroase soiuri precum: Fetească Albă, Fetească Regală, Şarba, Aligote, Galbena de Odobeşti, Muscat Ottonel, Tămâioasă Românescă, Sauvignon Blanc, Chardonnay, Băbeasca Neagră, Feteasca Neagră, Pinot Noir şi Cabernet Sauvignon.

Crama este dotată cu utilaj tehnologic de ultimă generaţie care asigură o capacitate de producere şi stocare de 2 milioane litri.

Din 2017, vinurile Domeniilor Panciu au o nouă denumire şi o înfăţişare îmbunătățită, croită pe gusturile consumatorului modern şi pe măsura calităţii vinurilor, Casa Panciu fiind redefinita ca „Domeniile Panciu – Podgorie Domneasca”.

Pentru a putea face posibil acest lucru, s-a lucrat intens alături de echipe de consultanţă de profil pentru a pregăti o nouă strategie de prezenţă pe piaţa vinului, fiind vizate cele 4 aspecte de bază: produsul, plasarea, prețul și promovarea. Toate au fost trecute prin prisma celei mai importante valori de la care a pornit istoria fermei de la Ţifeşti – pasiunea.

Totul a pronit de la pasiunea domnului Daniel Guzu pentru pământ, calitatea produsului, precum și faptul că a insuflat aceasta stare de spirit echipei.

Toate acestea au făcut ca produsele Domeniile Panciu – Podgorie Domnească să fie foarte bine apreciate pe plan international, fiind prezenți și premiate la târguri internaționale din toată lumea.

Calitate produselor a fost apreciată de specialiștii din domeniu atât la nivel internațional, cât și national, fiind premiați la numeroase târguri, precum cele de Bruxelles, Beijing, Londra, Verona, Shanghai sau Berlin.

Recent:

ECONOMIC1 day ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC2 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT1 week ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast2 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica Forte – Superbula

AQUA Carpatica FORTE a intrat de acum la Universul “Superbula”, acolo unde apa acidulată a căpătat o altă dimensiune. “Superbula...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: