Connect with us

Stiri

Idei de promovare a afacerii prin Facebook Ads

Companiile dar și agențiile de marketing știu cât de important este să ai o prezență de calitate pe Facebook.

Rețelele de socializare sunt din ce în ce mai populare și aproape că nu există afacere care să nu folosească drept unul din instrumentele de marketing digital importante promovarea prin campanii de Facebook Ads.

Lumea afacerilor e tot mai concurențială, iar cu peste 1 miliard de utilizatori activi pe Facebook zilnic, este normal ca fiecare business să caute strategii de succes prin care să-și dezvolte audiența pe Facebook.

Iată câteva idei de promovare cu ajutorul Facebook Ads, recomandate de specialiști cu experiență într-o agentie marketing online.

1. Vizează un public foarte specific:

Nivelul super-sofisticat de direcționare a reclamelor este unul dintre principalele motive pentru a fi entuziasmat de reclamele  Facebook Ads. Analiza bazei de clienți și formularea unui profil al posibililor clienți interesați de produsele sau serviciile companiei tale, va ajuta la formularea unor reclame care vizează un public restrâns, dar foarte specific.

2. Rulează un concurs simplu pentru a crește implicarea:

Concursurile Facebook nu sunt ceva nou, dar asta nu face ca acest sfat să fie mai puțin util. Cele mai multe concursuri care au succes se adresează unui public mai larg, au darul de a stârni curiozitatea, sunt simple, nu necesită cunoștințe sofisticate. Poate pare surprinzător, dar cele mai naive și simple întrebări sunt cele la care cei mai mulți urmăritori reacționează pozitiv.

3. Creează postări scurte și atrăgătoare, cu conținut video:

Dacă ai încercat să promovezi compania cu videoclipuri pe Facebook, dar oamenii pur și simplu nu par să fie interesați, probabil că există anumite motive. Fie că  videoclipurile tale sunt prea lungi sau sunt plictisitoare pentru publicul care urmărește profilul companiei tale.

Nu uita, utilizatorii Facebook caută să se distreze. Își petrec timpul pe o platformă socială, probabil pentru a căuta distracția sau își urmăresc postările prietenilor, deci trebuie să le distragi atenția rapid, cu un conținut distractiv și nu foarte lung.

4. Utilizează contactul vizual în imagini, pentru a dirija atenția:

Oamenii urmează indiciile direcționale de la alți oameni. Dacă toți cei din cameră ridică privirea, o vei ridica și tu. Aceasta este natura umană.

Profită de acest fapt pentru a concentra atenția spectatorilor către cea mai importantă parte a anunțului tău Facebook. De exemplu, dacă ai un îndemn puternic, poți afișa o imagine cu o persoană care se uită sau indică acel text.

5. Clonează-ți publicul principal generator de venituri:

O dată ce ai obținut suficiente date despre urmăritorii tăi pe Facebook, îți poți clona audiența Facebook pentru cele  mai bune performanțe. Funcția Facebook Lookalike Audience permite să preiei un public pe care îl ai deja captiv ca audiență și să îți extinzi acoperirea prin găsirea de noi clienți potențiali care au atribute similare. Este o funcție simplă, dar care dă rezultate foarte bune.

7. Plătește pentru a-ți promova cel mai bun conținut:

Probabil că deja analizezi o dată la două săptămâni, lunar sau trimestrial conținutul și impactul pe care îl au postările tale. E necesar să știi cu ce anume rezonează publicul tău  în ceea ce privește afișările de pe pagină, distribuirea postărilor, comentariile și alte moduri de implicare. Având toate aceste informații la îndemână, vei putea utiliza aceste date pentru a decide unde este bine să concentrezi bugetul de promovare. Scoate în evidență cel mai bun conținut, prin Facebook Ads, pentru a obține mai multă expunere.

8. Folosește emoji-urile atunci când te promovezi pe Facebook:

Specialiștii spun că reclamele cu emoji-uri obțin rate de clic mult mai mari decât anunțurile care nu au simpaticele emoticoane. Se știe că peste 92% dintre utilizatorii online folosesc emoji-uri, iar mulți din cei care realizează postări de succes simt că emoji-urile exprimă sentimentele mai precis decât cuvintele. Emoji-urile sunt menite să adauge un plus de personalitate și emoție textului tău.

Acum, că ai aflat câte ceva despre cele mai interesante idei de promovare cu ajutorul Facebook Ads, e momentul să-i lași pe specialiști să te ajute.

Agentia re7consulting.ro din București îți stă la dispoziție cu cele mai moderne instrumente de promovare și marketing online, pentru ca demersurile tale de marketing pe rețele sociale să fie încununate de succes.

Recent:

TV Business Philosophy2 days ago

Despre Brȃncuşi, relaţii şi mistica iubirii, in cadrul emisiunii „Business Philosophy”

Emisiunea „Business Philosophy” de la Canal 33, de joi, 11 august, de la ora 22:00, a avut-o ca invitată pe...

PODCAST2 days ago

PODCAST: Arta kinetoterapiei și performanța, cu Dragoș Luscan

Dragoș Luscan, founder & Wellness Coach at KinetoFit, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Business Philosophy PODCAST. “Arta kinetoterapiei...

PODCAST2 days ago

PODCAST: Go Invictus România! Spirit al sacrificiului și renașterii

Câțiva componenți ai delegației Invictus România au fost invitații lui Romeo Chiriac la Business Philosophy PODCAST. “Go Invictus România! Spirit al...

TV Business Philosophy3 days ago

Brȃncuşi – Relaţii şi mistica iubirii. Emisiune „Business Philosophy”

Emisiunea „Business Philosophy” de la Canal 33, de joi, 11 august, de la ora 22:00, o va avea ca invitată pe terapeuta...

TV Business Philosophy1 week ago

Motivele revenirii spectatorilor români în tribune

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 a avut ca temă revenirea publicului pe stadioanele din campionatul românesc. Romeo Chiriac și Mihai Igiroșanu...

ECONOMIC1 week ago

Peste 80 de jucători din 24 de țări vor concura la cea de a IX-a ediție a Vitality Open Tour

Peste 80 de jucători din 24 de țări vor concura la cea de a IX-a ediție a Vitality Open Tour,...

TV Business Philosophy1 week ago

Motivele revenirii spectatorilor români în tribune – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 va avea ca temă revenirea publicului pe stadioanele din campionatul românesc. Romeo Chiriac și Mihai Igiroșanu vor...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica și PepsiCo anunță încheierea unui parteneriat strategic

Brandul premium de apă minerală AQUA Carpatica întregește portfoliul de produse PepsiCo destinat piețelor europene , cu perspective de expansiune...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Despre astrologie si spiritualitate pe ȋnţelesul copiilor

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată joi, 28 iulie, de la ora 22:00, le-a avut ca invitate pe...

PODCAST2 weeks ago

PODCAST: Pelerinaj spiritual în Iordania, cu ghidul Adel Mahadin

Ghidul turistic iordanian Adel Mahadin a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Business Philosophy PODCAST. “Pelerinaj spiritual în Iordania” a...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: