Stiri
Despre sucurile naturale Ana Are, programul ”Fructe în Școli” și educația consumatorului
Implicat atât în programul ”Fructe în Școli” cât și în inițierea consumatorilor în produse bio, Răzvan Vasile, CEO S.C. Natura S.R.L. a oferit un interviu pentru Agro TV despre sucurile naturale Ana Are.
Este consumatorul român instruit să facă diferența între un suc cu adevărat natural și cel contrafăcut?
Este vorba în primul rând de două categorii diferite de suc, cele din concentrat – nu neapărat contrafăcute – și cele care sunt doar din fructe, fără urmă de concetrat de suc. În ceea ce privește consumatorul român, în acest moment am putea crede că o parte considerabilă dintre aceștia nu sunt conștienți de aceste diferențe, și pe bună dreptate le este dificil să facă ușor diferența atâta timp cât nu sunt semnalizate la raft diferențele, ambalajele prezintă la modul generic fructe sau lichidul care provine din fructul proaspăt stors chiar dacă acesta conține și o mare parte suc concentrat, zahăr sau conservanți. Însa credem cu tărie că sunt din ce în ce mai mulți consumatori care încep să se autoeduce în acest sens – să fie interesați de un stil de viață sănătos, să fie atenți la lista ingredientelor produselor pe care aleg să le consume etc. ”Ana Are” va încerca sa aducă în fața consumatorilor săi atributele sale esențiale, doar fructe și nimic în plus sau în minus.
Piaţa de sucuri naturale din România a înregistrat o dezvoltare puternică în ultimii ani prin creșterea susţinută a consumului. Care este actualmente cererea de sucuri produse de brandul dumneavoastră pe piața românească?
Deși suntem printre primii jucători din categorie, potențialul brandului este încă neexploatat. Avem creșteri considerabile în fiecare an. Creștem și prin diversificarea portofoliului: am introdus în urmă cu nici 6 luni ambalaj de carton aseptic (avem cel mai larg portofoliu din piață); acum ne pregătim să lănsăm produse raw – sucuri ți smoothie – sucuri presate la rece și procesate ulterior prin HPP (High Pressure Processing) ceea ce face ca produsul să fie proaspăt, cu un mai mare aport de nutrienți și vitamine ținând cont că nu mai trece prin procedee de pasterurizare fiind totuși valabil pentru o perioadă mai îndelungată, 30 de zile.
Pentru 2020 urmărim să dublăm volumele totale puse pe piață.
”Ana Are” a câștigat recent licitația pentru alimentarea cu fructe proaspete pentru elevi în școli. Vorbiți-ne despre acest lucru.
Este un lucru remarcabil că putem să oferim mere românești cu gust autentic elevilor români . Livrăm în acest moment în județul Iflov și este un început de drum pentru noi cu intenția să devenim un furnizor pe termen lung și constant în unitățile școlare din România. În acest sens, ne-am depus intenția și documentația aferentă procesului de licititație în mai multe județe din arii geografice diferite. Avem producție suficientă, de foarte bună calitate și capacități de sortare/depozitare /livrare care satisfac și cele mai exigente cerințe.
Recent:
Sabrina Voinea: Eu sunt câștigătoarea medaliei de la JO Paris în arena sportivă
Gimnasta Sabrina Voinea a fost invitata moderatorului Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 – Prezentare invitată – Sabrina...
Mental coaching-ul, arma secretă a campionilor din sport
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Sorin Chiriac, le-a avut ca invitate pe gemenele...
Menține-te hidratat, chiar și în perioada iernii!
În sezonul rece senzația de sete este mai redusă. Cu toate acestea, este indicat să avem totuși grijă să rămânem...
Miracolul descoperit de chinezi în coarnele cerbilor
Biolog, jurnalist și expert în faună cinegetică, Nicu Pârlog, a fost invitatul lui Laurențiu Ciornei la podcastul Business Philosophy. 00:00...
Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul
Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...
Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român
În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...
Arta instructajului canin și mondioring în România
Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...
Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...
Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă
Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...
Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc
Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/