Connect with us

Business-ul tau aici

De la lanțuri auto, până la huse pentru telefoane și alimente: cum au devenit cumpărăturile online atât de populare?

 

Trăim într-un secol în care timpul liber a devenit un lux și o resursă pe care nu o mai avem la discreție, astfel că nu este de mirare faptul că în mod constant căutam soluții prin care să ne eficientizăm activitățile din viața de zi cu zi. Acesta este probabil și unul dintre motivele pentru care Internetul a devenit practic o parte integrată din viață noastră de zi cu zi, daca ținem cont de faptul ca îl utilizam pentru a păstra legătura cu cei dragi, pentru a găsi tot soiul de informații, dar și pentru a face diferite cumpărături zilnice. Cumpărăturile online am putea chiar spune că au devenit o normalitate, daca luam în considerare numărul impresionant de cumpărături online ce se fac la ora actuală în sfera online.

Dacă la începuturi, magazinele online erau privite cu o oarecare doză de scepticism (fiind totuși ceva nou pentru toată lumea), în timp, cumpărăturile online au devenit un lucru obișnuit în toate colțurile lumii. Cum au devenit însă atât de populare cumpărăturile online?

            O cale foarte eficientă de a cumpăra

Unul dintre motivele principale pentru care cumpărăturile online au devenit un standard se datorează faptului ca întreg procesul de cumpărare se întâmplă într-un mod foarte eficient. Mai precis, indiferent că ai nevoie de un set de lanțuri auto, alimente, huse interesante pentru telefon, tot ceea ce te desparte de aceste lucruri este un simplu click. La toate acestea însă se adaugă și confortul pe care îl ai atunci când faci cumpărături online. Dat fiind faptul că achizițiile online pot fi făcute de oriunde și de pe orice dispozitiv cu conexiune la Internet, lucrurile nu pot fi mai simple de atât.

            Prețuri în general mai avantajoase

Probabil că nu mai vine ca o noutate pentru nimeni faptul că în sfera online, multe produse de care avem nevoie, dispun adesea de discount-uri de tot felul, astfel că pot fi achiziționate în general la prețuri mult mai avantajoase decât în cadrul magazinelor fizice. Acest aspect determina foarte multe persoane să acorde o șansa mediului online, devenind astfel în timp clienți fideli ai unor magazine online.

Posibilitatea de a plasa oricând o comandă

Un alt lucru care a dus la o creștere exponențială a popularității comerțului electronic este faptul ca acesta oferă utilizatorilor posibilitatea de a plasa în orice moment o comandă. Indiferent că este noapte, sărbătoare legală sau weekend, o comanda poate fi plasată în orice moment. Trebuie însă menționat faptul că în general acestea sunt procesate în următoarea zi lucrătoare, daca acestea sunt plasate târziu și magazinul nu dispune de un program de muncă permanent.

Cozile sunt o parte din trecut

Nu în ultimul rând, mediul online a făcut ca un fenomen comun să dispară aproape în totalitate. Este vorba despre clasicul stat la cozi pentru a achita produse, facturi sau alte lucruri. Pentru că nimănui nu ii face o deosebită plăcere sa stea la cozi, era oarecum de așteptat ca popularitatea mediului online să se afle pe un trend ascendent, cozile rămânând încet, dar sigur, doar o parte din trecut.

 

 

 

Recent:

PODCAST SPORT23 hours ago

Frații Grosu, studiu de caz despre ce înseamnă handbalul profesionist

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderată de Olivia Cucoș, i-a avut ca invitati pe frații Ioan și Ștefan Grosu...

SPORT5 days ago

Începe cea de a XII-a ediție a Dr. Oetker Junior Trophy

Cea de a XIII-a ediție a Dr. Oetker Junior Trophy, competiție internațională din cadrul Tennis Europe, categoria 1, va avea...

TV Business Philosophy1 week ago

Frații Grosu, despre performanța în handbal

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Olivia Cucoș, i-a avut ca invitati pe frații...

PODCAST SPORT1 week ago

Hănescu, despre vecinul de academie Mutu, Halep, David Popovici și cazul Sinner

Victor Hănescu a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 – Fostul nr. 26 ATP,...

ECONOMIC1 week ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna aprilie

Aqua Carpatican este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST CULTURA2 weeks ago

Arta este un act de curaj, nu trebuie ascunsă

Fabiana Dima, pictor, instructor de artă, pictură și grafică la Center for Arts by Fabiana Dima, a fost invitata Ilenei...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Tenisul viitorului: tehnologie și performanță la Academia Victor Hănescu

https://www.youtube.com/watch?v=Nj4Gikq9wJY Fostul nr. 26 ATP, Victor Hănescu, a fost învitat la emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de...

ECONOMIC2 weeks ago

Iată cum te poate ajuta un card de credit să ai o viață mai linistită și mai împlinită

Momentele în care vrem să fim alături de cei dragi, să ne bucurăm de timpul petrecut împreună și să facem...

ECONOMIC3 weeks ago

De ce merită să investești într-un detartraj prețul de câteva sute de lei, la fiecare 6 luni?

În acest articol, îți vom arăta de ce merită să investești într-un detartraj prețul de câteva sute de lei, la...

PODCAST MEDICINA4 weeks ago

Fizioterapeutul Simonei Halep a lansat o aplicație revoluționară pentru sportivi

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Sorin Chiriac, l-a avut ca invitat pe fizioterapeutul Gelu Cosma. DESCRIERE: 00:00...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: