Connect with us

Business-ul tau aici

De la lanțuri auto, până la huse pentru telefoane și alimente: cum au devenit cumpărăturile online atât de populare?

 

Trăim într-un secol în care timpul liber a devenit un lux și o resursă pe care nu o mai avem la discreție, astfel că nu este de mirare faptul că în mod constant căutam soluții prin care să ne eficientizăm activitățile din viața de zi cu zi. Acesta este probabil și unul dintre motivele pentru care Internetul a devenit practic o parte integrată din viață noastră de zi cu zi, daca ținem cont de faptul ca îl utilizam pentru a păstra legătura cu cei dragi, pentru a găsi tot soiul de informații, dar și pentru a face diferite cumpărături zilnice. Cumpărăturile online am putea chiar spune că au devenit o normalitate, daca luam în considerare numărul impresionant de cumpărături online ce se fac la ora actuală în sfera online.

Dacă la începuturi, magazinele online erau privite cu o oarecare doză de scepticism (fiind totuși ceva nou pentru toată lumea), în timp, cumpărăturile online au devenit un lucru obișnuit în toate colțurile lumii. Cum au devenit însă atât de populare cumpărăturile online?

            O cale foarte eficientă de a cumpăra

Unul dintre motivele principale pentru care cumpărăturile online au devenit un standard se datorează faptului ca întreg procesul de cumpărare se întâmplă într-un mod foarte eficient. Mai precis, indiferent că ai nevoie de un set de lanțuri auto, alimente, huse interesante pentru telefon, tot ceea ce te desparte de aceste lucruri este un simplu click. La toate acestea însă se adaugă și confortul pe care îl ai atunci când faci cumpărături online. Dat fiind faptul că achizițiile online pot fi făcute de oriunde și de pe orice dispozitiv cu conexiune la Internet, lucrurile nu pot fi mai simple de atât.

            Prețuri în general mai avantajoase

Probabil că nu mai vine ca o noutate pentru nimeni faptul că în sfera online, multe produse de care avem nevoie, dispun adesea de discount-uri de tot felul, astfel că pot fi achiziționate în general la prețuri mult mai avantajoase decât în cadrul magazinelor fizice. Acest aspect determina foarte multe persoane să acorde o șansa mediului online, devenind astfel în timp clienți fideli ai unor magazine online.

Posibilitatea de a plasa oricând o comandă

Un alt lucru care a dus la o creștere exponențială a popularității comerțului electronic este faptul ca acesta oferă utilizatorilor posibilitatea de a plasa în orice moment o comandă. Indiferent că este noapte, sărbătoare legală sau weekend, o comanda poate fi plasată în orice moment. Trebuie însă menționat faptul că în general acestea sunt procesate în următoarea zi lucrătoare, daca acestea sunt plasate târziu și magazinul nu dispune de un program de muncă permanent.

Cozile sunt o parte din trecut

Nu în ultimul rând, mediul online a făcut ca un fenomen comun să dispară aproape în totalitate. Este vorba despre clasicul stat la cozi pentru a achita produse, facturi sau alte lucruri. Pentru că nimănui nu ii face o deosebită plăcere sa stea la cozi, era oarecum de așteptat ca popularitatea mediului online să se afle pe un trend ascendent, cozile rămânând încet, dar sigur, doar o parte din trecut.

 

 

 

Recent:

ECONOMIC3 days ago

Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul

Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...

ECONOMIC5 days ago

Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român

În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...

PODCAST Entertainment1 week ago

Arta instructajului canin și mondioring în România

Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...

ECONOMIC1 week ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST - SUSTENABILITATE2 weeks ago

Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă

Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...

PODCAST PR & MARKETING3 weeks ago

Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....

PODCAST Entertainment4 weeks ago

Clubul Media Business, organizator al Turneelor Internaționale ale jurnaliștilor

Directorul de PR al Clubului Media Business, Ileana Vlăduț, a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac. DESCRIERE...

TV Business Philosophy1 month ago

Cine sunt câștigătorii celei de a XXV-a ediție a Galei Fotbalului Românesc

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Redactorul Șef al Revistei...

ECONOMIC1 month ago

Câte zile trebuie să dureze o excursie în Egipt pentru a putea vizita cele mai importante obiective turistice?

O excursie în Egipt este o oportunitate ideală pentru a descoperi o cultură milenară și pentru a te bucura de...

ECONOMIC1 month ago

Parcul auto de lux preferat de oamenii de afaceri de top din România

Când vine vorba despre succes, detaliile fac diferența. Această filozofie se aplică și atunci când liderii din business aleg mașini...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: