Connect with us

ECONOMIC

Cum să faci pierdut un pacient sau despre erorile de la Clinica Sf. Maria

(de Romeo Chiriac)

Tocmai ce mă uitam peste o știre despre un student la Medicină care a obținut nota maximă citând toata echipa de fotbal a Rusiei. Asta când i s-a cerut să spună numele unor savanți sovietici. Se petrecea în vremea când în România era obligatorie preamărirea științei medicale sovietice și a comunismului.

Și, ca un făcut parcă, îmi cade în mână cardul de sănătate, care era rătăcit într-un sertar. Nici nu îmi imaginam ce o să mă aștepte.

Am avut norocul ca de-a lungul timpului să nu fiu nevoit să ciocănesc pe la medicul de familie. Așa că mi-a luat ceva timp până să îmi amintesc numele doctoriței de familie și că sunt înscris la clinica Anima din Promenada.

De aici începe telenovela. În intenția de a-mi reîînoi cardul care îmi expirase, am tot sunat la 021/9838 – numărul afișat pe site-ul acestei așa zise clinici Anima. Am sunat doar timp de vreo 2 zile. De fiecare dată a răspuns un robot, care doar a precizat că acum nu se mai numește clinica Anima, ci Sf. Maria. Dar care m-a tot lăsat cu ochii în soare, fără să îmi facă legătura la recepție.

Deabia în a treia zi sunt sunat înapoi de pe 021/7957536. De o așa zisă umanoidă, care era de fapt mai uscăciune sufletească decât robotul de dinainte. Aceastei împăiate de Antipa îi smulg aproape cu forcepsul din gură informația că medicul meu de familie nu mai lucrează în cadrul Anima. Și evident, în nesimțirea ei crasă, nu am fost anunțat de acest lucru. Fiind lăsat o bună bucată de vreme fiul ploii, fără medic de famile la vreo clinică, Anima sau ce e acum, Sf. Maria. Bine că nu am suferit vreun accident, Doamne ferește ceva, că suportam și toate cheltuielile.

Ba această femelă pitecantrop îmi spune că medicul meu de familie ar fi trebuit de fapt să mă anunțe și nu cei de la clinica Sf. Maria. Iar la întrebarea mea “Cine ar fi trebuit să mă anunțe dacă medicul meu de familie ar fi murit?” îmi trântește cu o atitudine de cyborg să sun la recepție. Nu prea înțeleg cum poate fi angajată la o clinică cu pretenții cică, o astfel de creatură lobotomică și contaminată de indiferență. Care nu are nici cea mai mică noțiune legată de comunicare, dar ce să zic de noțiuni despre Legea Drepturilor Pacientului CNAS.

Nu am nimic cu veniturile fabuloase care se vehiculează ale medicilor de familie, însă doar îmi doresc să îmi schimb cardul CNAS și să fiu în continuare sănătos.

P.S. Iar ca o recomandare: Evitați clinica Sf. Maria!

Recent:

ECONOMIC1 day ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC2 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT1 week ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast2 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica Forte – Superbula

AQUA Carpatica FORTE a intrat de acum la Universul “Superbula”, acolo unde apa acidulată a căpătat o altă dimensiune. “Superbula...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: