Cum să faci pierdut un pacient sau despre erorile de la Clinica Sf. Maria

(de Romeo Chiriac)

Tocmai ce mă uitam peste o știre despre un student la Medicină care a obținut nota maximă citând toata echipa de fotbal a Rusiei. Asta când i s-a cerut să spună numele unor savanți sovietici. Se petrecea în vremea când în România era obligatorie preamărirea științei medicale sovietice și a comunismului.

Și, ca un făcut parcă, îmi cade în mână cardul de sănătate, care era rătăcit într-un sertar. Nici nu îmi imaginam ce o să mă aștepte.

Am avut norocul ca de-a lungul timpului să nu fiu nevoit să ciocănesc pe la medicul de familie. Așa că mi-a luat ceva timp până să îmi amintesc numele doctoriței de familie și că sunt înscris la clinica Anima din Promenada.

De aici începe telenovela. În intenția de a-mi reîînoi cardul care îmi expirase, am tot sunat la 021/9838 – numărul afișat pe site-ul acestei așa zise clinici Anima. Am sunat doar timp de vreo 2 zile. De fiecare dată a răspuns un robot, care doar a precizat că acum nu se mai numește clinica Anima, ci Sf. Maria. Dar care m-a tot lăsat cu ochii în soare, fără să îmi facă legătura la recepție.

Deabia în a treia zi sunt sunat înapoi de pe 021/7957536. De o așa zisă umanoidă, care era de fapt mai uscăciune sufletească decât robotul de dinainte. Aceastei împăiate de Antipa îi smulg aproape cu forcepsul din gură informația că medicul meu de familie nu mai lucrează în cadrul Anima. Și evident, în nesimțirea ei crasă, nu am fost anunțat de acest lucru. Fiind lăsat o bună bucată de vreme fiul ploii, fără medic de famile la vreo clinică, Anima sau ce e acum, Sf. Maria. Bine că nu am suferit vreun accident, Doamne ferește ceva, că suportam și toate cheltuielile.

Ba această femelă pitecantrop îmi spune că medicul meu de familie ar fi trebuit de fapt să mă anunțe și nu cei de la clinica Sf. Maria. Iar la întrebarea mea „Cine ar fi trebuit să mă anunțe dacă medicul meu de familie ar fi murit?” îmi trântește cu o atitudine de cyborg să sun la recepție. Nu prea înțeleg cum poate fi angajată la o clinică cu pretenții cică, o astfel de creatură lobotomică și contaminată de indiferență. Care nu are nici cea mai mică noțiune legată de comunicare, dar ce să zic de noțiuni despre Legea Drepturilor Pacientului CNAS.

Nu am nimic cu veniturile fabuloase care se vehiculează ale medicilor de familie, însă doar îmi doresc să îmi schimb cardul CNAS și să fiu în continuare sănătos.

P.S. Iar ca o recomandare: Evitați clinica Sf. Maria!

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password