Connect with us

ECONOMIC

Cum să faci pierdut un pacient sau despre erorile de la Clinica Sf. Maria

(de Romeo Chiriac)

Tocmai ce mă uitam peste o știre despre un student la Medicină care a obținut nota maximă citând toata echipa de fotbal a Rusiei. Asta când i s-a cerut să spună numele unor savanți sovietici. Se petrecea în vremea când în România era obligatorie preamărirea științei medicale sovietice și a comunismului.

Și, ca un făcut parcă, îmi cade în mână cardul de sănătate, care era rătăcit într-un sertar. Nici nu îmi imaginam ce o să mă aștepte.

Am avut norocul ca de-a lungul timpului să nu fiu nevoit să ciocănesc pe la medicul de familie. Așa că mi-a luat ceva timp până să îmi amintesc numele doctoriței de familie și că sunt înscris la clinica Anima din Promenada.

De aici începe telenovela. În intenția de a-mi reîînoi cardul care îmi expirase, am tot sunat la 021/9838 – numărul afișat pe site-ul acestei așa zise clinici Anima. Am sunat doar timp de vreo 2 zile. De fiecare dată a răspuns un robot, care doar a precizat că acum nu se mai numește clinica Anima, ci Sf. Maria. Dar care m-a tot lăsat cu ochii în soare, fără să îmi facă legătura la recepție.

Deabia în a treia zi sunt sunat înapoi de pe 021/7957536. De o așa zisă umanoidă, care era de fapt mai uscăciune sufletească decât robotul de dinainte. Aceastei împăiate de Antipa îi smulg aproape cu forcepsul din gură informația că medicul meu de familie nu mai lucrează în cadrul Anima. Și evident, în nesimțirea ei crasă, nu am fost anunțat de acest lucru. Fiind lăsat o bună bucată de vreme fiul ploii, fără medic de famile la vreo clinică, Anima sau ce e acum, Sf. Maria. Bine că nu am suferit vreun accident, Doamne ferește ceva, că suportam și toate cheltuielile.

Ba această femelă pitecantrop îmi spune că medicul meu de familie ar fi trebuit de fapt să mă anunțe și nu cei de la clinica Sf. Maria. Iar la întrebarea mea “Cine ar fi trebuit să mă anunțe dacă medicul meu de familie ar fi murit?” îmi trântește cu o atitudine de cyborg să sun la recepție. Nu prea înțeleg cum poate fi angajată la o clinică cu pretenții cică, o astfel de creatură lobotomică și contaminată de indiferență. Care nu are nici cea mai mică noțiune legată de comunicare, dar ce să zic de noțiuni despre Legea Drepturilor Pacientului CNAS.

Nu am nimic cu veniturile fabuloase care se vehiculează ale medicilor de familie, însă doar îmi doresc să îmi schimb cardul CNAS și să fiu în continuare sănătos.

P.S. Iar ca o recomandare: Evitați clinica Sf. Maria!

Recent:

TV Business Philosophy1 day ago

Studiu de caz al sistemelor de irigații agricole, cu Hasan Atmeh – CEO AFKO România

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe Hasan Atmeh, CEO AFKO România, una dintre cele...

TV Business Philosophy7 days ago

Șoimăritul în România. Uliul Harris

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 i-a avut ca invitați pe Nicu Pârlog, biolog și jurnalist, expert în faună...

ECONOMIC1 week ago

Campania “Etichetări greșite” AQUA Carpatica Flavours, recompensată cu 6 distincții la COMMA AWARDS

AQUA Carpatica Flavours a dovedit că inovația și comunicarea autentică sunt ingredientele secrete ale unei campanii memorabile. Campania “Etichetări greșite”...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Florin Gardoș: Visul meu e să devin președinte la Steaua

Fostul fotbalist Florin Gardoș a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy. DESCRIERE: 00:04 – Deabia am început...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica Kids a obținut 2 premii noi/ Peste 100 de premii în portofoliul de brand

AQUA Carpatica Kids a obținut 2 premii noi: Best Children’s Drink – AQUA Carpatica Kids Natural Mineral Water – Gold...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Maratonistul Andrei Bogaci: Nu aveam unde să alergăm în R. Moldova

Maratonistul din Republica Moldova, Andrei Bogaci, a fost invitatul Oliviei Cucoș la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE: 00:33 – De...

TV Business Philosophy2 weeks ago

TOMRA: viziune și implicare ȋn educaaţia ecologică prin Sistemul de Garantie-Returnare

Emisiunea „Business Philosophy” de la Canal 33, programată miercuri, 13 martie, de la ora 18:00, a avut-o ca invitată pe Cristina Neagu, Expert...

ECONOMIC3 weeks ago

Proces de rebranding la pensiunea Cazare Curtea de Argeș, ce reflectă istoricul și frumusețile locului

În urma unui proces complex de rebranding, pensiunea “Victoriei 35 B” a fost redenumită “Cazare Curtea de Argeș” pentru a...

PODCAST - CSR3 weeks ago

Protecția pacienților, ȋngrădită de sistemul de sănătate românesc – PODCAST

“Protecția pacienților, ȋngrădită de sistemul de sănătate românesc” a fost tema podcastului Business Philosophy, care l-a avut ca invitat pe...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Un veterinar dedicat animalelor de companie exotice si șoimilor – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 6 martie, de la ora 18:00, l-a avut ca invitat pe...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: