Connect with us

Stiri

Crama The Iconic Estate lansează campania ”Bucură-te de o experiență altfel cu fiecare strop de vin!” – câștigă salariul pe un an și multe alte premii!

Crama The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, aduce farmec sezonului rece, venind în prag de sărbători în întâmpinarea consumatorului cu campania ”Bucură-te de o experiență altfel cu fiecare strop de vin!”, care oferă premii captivante, pentru savurarea unor altfel de experiențe, premiul cel mare fiind salariul pe un an.

The Iconic Estate își invită din nou consumatorii să își surprindă simțurile prin calitatea, gustul și echilibrul perfect dintre nuanțele și notele vinurilor The Iconic Estate, răsplătind cu fiecare ocazie de consum trăită posibilitatea de a intra în posesia unor premii atrăgătoare, care răspund dorințelor actuale.

Marele premiu, salariul mediu net pe economie, aferent unei perioade de un an, aduce confortul dorit care încurajează trăirea unor experiențe de neuitat. În fiecare săptămână, participanții la campanie au ocazia să deguste și să afle povestea celui mai vechi vin spumant din România, Rhein Extra, apreciat și de Casa Regală a României, câștigând un sejur la Pivnițele Rhein & Cie 1892, care face parte din Alexandrion Group. Premiul oferit zilnic în perioada campaniei prin acordarea de vinuri Byzantium îi provoacă pe câștigători să descopere noua identitate vizuală a gamei Byzantium pentru a se delecta cu aromele distincte al acestor vinuri elegante și complexe.

,,Crama The Iconic Estate oferă un portofoliu bogat de vinuri de înaltă calitate, obținute în podgoriile din Dealu Mare, din cele mai îndrăgite soiuri autohtone, precum și din cele mai renumite soiuri internaționale de struguri. An de an, vinurile noastre, create cu mare pasiune, sunt apreciate la numeroase concursuri de vinuri, internaționale și locale, fiind primul producător de vin românesc premiat cu marea medalie de aur la <<Concours Mondial de Bruxelles>>. The Iconic Estate deține și Pivnițele Rhein & Cie 1892, din Azuga, considerată cea mai veche locație din țară unde se produce fără întrerupere vinul spumant Rhein Extra după metoda tradițională.

Campania la nivel național Bucură-te de o experiență altfel cu fiecare strop de vin!” oferă consumatorului nostru oportunitatea savurăririi vinurilor The Iconic Estate, creând o nouă ocazie de interacțiune cu brandul, care se va concretiza cu siguranță într-o experiență memorabilă. Premiile atractive, parte a campaniei noastre, vor contribui, de asemenea, la bucuria momentelor alături de cei dragi.’’ a declarat Marinela Popescu, director de marketing al Alexandrion Group.

Cum poți câștiga premiile campaniei Bucură-te de o experiență altfel cu fiecare strop de vin!”

În perioada 01.12.2020-31.01.2021 cumpără orice produs participant The Iconic Estate (Rhein Extra, Millennium, Hyperion, Rhea, Theia, Kronos, Neptunus, Colina Piatra Alba, Byzantium, Floare de Luna, Floarea Soarelui, Prahova Valley, La Umbra, La Crama) din orice magazin fizic sau online de pe teritoriul României, trimite prin SMS data și numărul bonului fiscal/facturii fiscale la numărul 3718 sau înscrie-te pe website-ul www.castigacuTheIconicEstate.ro și pot câștiga prin tragere la sorți unul dintre premiile campaniei:

  • Marele Premiu: Salariul pentru un an de zile;
  • Premii săptămânale – sejururi la Pensiunea&Pivnițele Rhein Azuga;
  • Premii zilnice – cutii cu 6 sticle de vin Byzantium.

Afla mai multe det despre campanie accesând: https://castigacutheiconicestate.ro/#mecanism.

Vinurile The Iconic Estate sunt disponibile ȋn marile lanţuri de magazine, magazinele de proximitate, locaţiile HoReCa, online shop-urile partenerilor Alexandrion Group şi pe www.iconicdrinks.shop.ro parte a Alexandrion Group.

THE ICONIC ESTATE, parte a Alexandrion Group, este producător, exportator și importator selectiv de vinuri spumante și liniștite. Compania deține instalații de producție și depozitare, trei linii de îmbuteliere, depozit cu temperatură controlată și pivnițe subterane. Crama din Tohani, Gura Vadului, are una dintre cele mai mari pivnițe din regiunea Dealu Mare și o capacitate de procesare de 5000 tone de struguri pe an, fiind produse aproximativ 3,6 milioane de litri de vin anual, reprezentând  aproximativ 5 milioane de sticle. An de an, vinurile produse au fost premiate în diverse competiții internaționale. THE ICONIC ESTATE vinde vinurile sale în mai mult de 40 de țări din întreaga lume și a devenit al doilea cel mai mare exportator de vinuri îmbuteliate din România.

THE ICONIC ESTATE deține peste 255 de hectare de podgorii, cea mai mare parte dintre ele într-una dintre cele mai fertile regiuni viticole din România, Dealu Mare – o regiune care asigură o parte semnificativă a strugurilor folosiți pentru obținerea vinurilor excepționale, similară cu două celebre regiuni vini-viticole europene: Piemonte în Italia și Bordeaux în Franța.

Pivnițele Rhein & CIE Azuga, parte din THE ICONIC ESTATE, sunt cea mai veche locaţie unde se produce, fără întrerupere de la înființare (1892) și până în prezent vinul spumant după o metoda tradițională din Franța. Casa Regală a României apreciază vinurile din pivnițele noastre pentru calitatea lor superioară, numind THE ICONIC ESTATE furnizor oficial pentru vinurile liniștite și spumante.

Calitatea vinurilor, valoarea, rafinamentul și distincția lor fac din THE ICONIC ESTATE unul dintre cei mai buni producători români de vin, care au valorificat potențialul și diversitatea viticolă a țării prin vinurile producție proprie: Rhein Extra, Millennium, Hyperion, Neptunus, Kronos, Rhea, Theia, Colina Piatra Albă, Byzantium, Prahova Valley, La Crama și altele.

Please follow and like us:

Recent:

Analize & Studii16 ore ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Emisiunea TV Business Philososphy18 ore ago

Dosarul dropiei în istoria recentă a României – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată azi, de la ora 18:00, care va fi moderată de Laurențiu Ciornei,...

Stiri7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stiri7 zile ago

Ce vinuri se potrivesc la masa de Pasti

In apropierea sarbatorilor, la masa de Paste din familie, mancarea traditionala si vinurile bune trebuie sa mearga mana in mana....

Emisiunea TV Business Philososphy7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stirio săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Business-ul tau aicio săptămână ago

Mutu joacă cu Super Mutu

Adrian Mutu, ambasadorul FAVBET ROMÂNIA, a avut partea de o surpriză de proporții din partea partenerilor săi. De curând, Favbet...

Emisiuneo săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Editorialo săptămână ago

Meriţi o viaţă fără dureri. Alege terapiile alternative de la Osteomedicare!

Specialiştii Osteomedicare te ajută sǎ spui STOP durerii, să-ți redobândești sănătatea, şi să-ți ȋmbunǎtǎţeşti calitatea vieţii. Apelȃnd la terapii personalizate și...

Stirio săptămână ago

Casa Pariurilor, 300.000 de euro cheltuiți pentru un spot tv pentru bonus, considerat illegal. Amendă de la ONJN!

Statul a pus tunurile pe sponsorul Ligii 1, operatorul de pariuri cu cele mai multe matrapazlâcuri realizate pe metru pătrat,...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: