Analize & Studii
Ce trebuie să facă o companie de încredere? 5 lucruri esențiale pentru câștigarea și păstrarea clienților

Pe piață există o mulțime de companii cu prețuri mici, oferte tentante și reclame atractive, însă nimic nu egalează sentimentul colaborării cu o echipă care își apreciază și își respectă publicul.
Indiferent de nișă, fiecare companie își dorește să câștige încrederea clienților și să îi păstreze pe aceștia alături pentru cât mai mult timp. Dacă și tu ai același scop, asigură-te că respecți lucrurile menționate mai jos. Ele sunt considerate esențiale de către public!
1. Comunică transparent indiferent de situație
Fie că vinzi servicii sau produse, erorile sunt umane și au loc în orice companie. Diferența dintre o firmă de încredere și una care își pierde clienții stă în abordarea situațiilor delicate.
Un client ți-a lăsat o recenzie negativă online? Contactează-l și cere-i mai multe detalii, oferindu-te să ajuți sau să îmbunătățești situația. Nu răspunde cu negativitate, nu te dezice de vină fără să cunoști situația în totalitate și fii sincer.
Reține că o companie transparentă și asumată va fi întotdeauna mai apreciată decât una care încearcă să își „acopere” erorile prin tactici ce încalcă etica.
2. Nu încerca să minți sau să acționezi în defavoarea clientului
La acest capitol este vorba despre reduceri false, reclamă mincinoasă și alte practici de acest tip. Când o firmă încearcă prea tare sau vinde promisiuni ce par prea bune ca să fie adevărate, clienții încep să fie suspicioși. Nu le subestima niciodată inteligența!
Cu alte cuvinte, nu inventa promoții fictive, care doar să ofere senzația unei reduceri, nu afișa recenzii false și nu promite să faci mai mult decât știi că poți oferi. Aceste lucruri vor fi descoperite, mai devreme sau mai târziu, iar încrederea clienților tăi va dispărea complet. Ulterior, va fi extrem de dificil sau aproape imposibil să o reclădești!
3. Fă-ți clienții să se simtă în siguranță
În prezent, cazurile de încălcare a securității datelor apar tot mai des. Chiar și companiile mari, față de care clienții au pretenții uriașe, au avut parte de evenimente neplăcute. Drept urmare, clienții își pierd încrederea și devin reticenți, apelând mai rar sau chiar deloc la aceste companii.
În consecință, dacă vrei să eviți orice problemă, respectă în totalitate normele GDPR. Apelează la un audit GDPR complet, realizat de o echipă specializată. Profesioniștii de la Vlănțoiu și Asociații se vor asigura că firma ta respectă toate normele și protejează eficient datele clienților. Poți solicita mai multe informații pe pagina de contact, completând un formular simplu.
P.S.: Nu numai că vei fi liniștit din perspectiva confidențialității datelor, dar vei evita și potențialele amenzi usturătoare aplicate companiilor care nu respectă Regulamentul General pentru Protecția Datelor.
4. Oferă întotdeauna un răspuns
Odată ce clienții te descoperă ca brand, apelează la serviciile tale sau îți cumpără produsele, aceștia vor dori să interacționeze cu tine. Vei primi mesaje private pe conturile de social media, e-mailuri, recenzii pe Google sau apeluri telefonice, după caz.
Atunci când publicul încearcă să ajungă la tine, oferă întotdeauna un răspuns. Fie că primești cuvinte de laudă, recenzii negative, întrebări sau lămuriri, fă-ți timp pentru a discuta cu cei care ți-au acordat încrederea lor, pentru a o păstra în continuare.
5. Nu vinde produse și servicii, construiește o relație autentică
În final, diferența imensă dintre o firmă celebră, simpatizată de clienți și în care aceștia au încredere, versus o firmă oarecare, cu un public mai puțin loial, stă în relația pe care compania o clădește sau nu.
Dacă vrei să câștigi clienți și să îi păstrezi alături de tine, nu te rezuma doar la vânzarea produselor sau a serviciilor. După ce clienții au achiziționat ceva de la tine, solicită feedback, comunică autentic și oferă-le mai multe informații folositoare.
Nu în ultimul rând, amintește-ți că scopul suprem este construirea unei relații bazate pe încredere. Cu cât vei fi mai sincer și autentic, cu atât clienții se vor identifica mai mult cu tine și vor reveni ori de câte ori au nevoie!
Recent:


Elemente de amenajări interioare inedite care vor transforma complet locuința ta
Amenajarea interioară reprezintă o modalitate minunată de a-ți exprima personalitatea și de a crea un spațiu unic și reconfortant în...


Cum îți surprinzi iubitul de Crăciun? Top 3 idei de cadou inedite
Perioada Crăciunului se apropie, iar odată cu ea și dăruirea cadourilor între prieteni și cei apropiați. Dacă ai un partener...


Analiza datelor și automatizarea în auditul financiar: beneficii pentru businessul tău
Auditul financiar a evoluat semnificativ în ultimele decenii, odată cu avansarea tehnologiei și creșterea volumului de date disponibile pentru auditori....


Îți dorești să menții aroma proaspătă în casă? Iată 3 metode mai puțin cunoscute pentru a menține mirosul plăcut acasă
Mirosul din casă este primul detaliu care descrie atmosfera spațiului, fiind resimțit chiar din primele trei secunde de la intrarea...


Alexandrion Group, premiu special în cadrul Galei dedicate aniversării a 25 de ani de la înființarea Ziarului Financiar
Alexandrion Group a primit un premiu special în cadrul Galei dedicate aniversării a 25 de ani de la înființarea Ziarului...


Despre economia circulară, cu Neacşu Cristina, responsabil CSR GreenGroup
Emisiunea “Business Philosophy” de la Canal 33, programată miercuri, 22 noiembrie, de la ora 18:00, a avut-o ca invitată pe Neacşu...


Superstiții în lumea plantelor. Un business Verde – Podcast
Podcastul Business Philosophy a avut-o ca invitată pe Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design“. DESCRIERE: 01:00 Job...


“Roata Norocului” de la Alexandrion, o adevărată atracție la deschiderea Supermarketului “La Cocoș 2”
“Roata Norocului” a fost o adevărată atracție pentru cei care au venit să facă cumpărături şi să se bucure de...


AQUA Carpatica la doză a primit ”Premiul pentru cel mai bun produs nou” la Categoria Băuturi Nealcoolice
AQUA Carpatica la doză a primit ”Premiul pentru cel mai bun produs nou” la Categoria Băuturi Nealcoolice, îa cadrul ediției...


Fundaţia Alexandrion anunţă laureaţii celei de-a zecea ediții a Galei Premiilor Constantin Brâncoveanu
Fundaţia Alexandrion anunţă laureaţii celei de-a X-a ediţii a Galei Premiilor Constantin Brâncoveanu. În cadrul galei au fost premiaţi oameni...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
