Connect with us

Analize & Studii

Ce trebuie să facă o companie de încredere? 5 lucruri esențiale pentru câștigarea și păstrarea clienților

Într-o lume în care fiecare domeniu de activitate este reprezentat de sute sau chiar mii de firme locale și globale, publicul are tendința de a apela cel mai des la acelea care inspiră cea mai multă încredere.

 

Pe piață există o mulțime de companii cu prețuri mici, oferte tentante și reclame atractive, însă nimic nu egalează sentimentul colaborării cu o echipă care își apreciază și își respectă publicul.

Indiferent de nișă, fiecare companie își dorește să câștige încrederea clienților și să îi păstreze pe aceștia alături pentru cât mai mult timp. Dacă și tu ai același scop, asigură-te că respecți lucrurile menționate mai jos. Ele sunt considerate esențiale de către public!

1. Comunică transparent indiferent de situație

Fie că vinzi servicii sau produse, erorile sunt umane și au loc în orice companie. Diferența dintre o firmă de încredere și una care își pierde clienții stă în abordarea situațiilor delicate.

Un client ți-a lăsat o recenzie negativă online? Contactează-l și cere-i mai multe detalii, oferindu-te să ajuți sau să îmbunătățești situația. Nu răspunde cu negativitate, nu te dezice de vină fără să cunoști situația în totalitate și fii sincer.

Reține că o companie transparentă și asumată va fi întotdeauna mai apreciată decât una care încearcă să își „acopere” erorile prin tactici ce încalcă etica.

2. Nu încerca să minți sau să acționezi în defavoarea clientului

La acest capitol este vorba despre reduceri false, reclamă mincinoasă și alte practici de acest tip. Când o firmă încearcă prea tare sau vinde promisiuni ce par prea bune ca să fie adevărate, clienții încep să fie suspicioși. Nu le subestima niciodată inteligența!

Cu alte cuvinte, nu inventa promoții fictive, care doar să ofere senzația unei reduceri, nu afișa recenzii false și nu promite să faci mai mult decât știi că poți oferi. Aceste lucruri vor fi descoperite, mai devreme sau mai târziu, iar încrederea clienților tăi va dispărea complet. Ulterior, va fi extrem de dificil sau aproape imposibil să o reclădești!

3. Fă-ți clienții să se simtă în siguranță

În prezent, cazurile de încălcare a securității datelor apar tot mai des. Chiar și companiile mari, față de care clienții au pretenții uriașe, au avut parte de evenimente neplăcute. Drept urmare, clienții își pierd încrederea și devin reticenți, apelând mai rar sau chiar deloc la aceste companii.

În consecință, dacă vrei să eviți orice problemă, respectă în totalitate normele GDPR. Apelează la un audit GDPR complet, realizat de o echipă specializată. Profesioniștii de la Vlănțoiu și Asociații se vor asigura că firma ta respectă toate normele și protejează eficient datele clienților. Poți solicita mai multe informații pe pagina de contact, completând un formular simplu.

P.S.: Nu numai că vei fi liniștit din perspectiva confidențialității datelor, dar vei evita și potențialele amenzi usturătoare aplicate companiilor care nu respectă Regulamentul General pentru Protecția Datelor.

4. Oferă întotdeauna un răspuns

Odată ce clienții te descoperă ca brand, apelează la serviciile tale sau îți cumpără produsele, aceștia vor dori să interacționeze cu tine. Vei primi mesaje private pe conturile de social media, e-mailuri, recenzii pe Google sau apeluri telefonice, după caz.

Atunci când publicul încearcă să ajungă la tine, oferă întotdeauna un răspuns. Fie că primești cuvinte de laudă, recenzii negative, întrebări sau lămuriri, fă-ți timp pentru a discuta cu cei care ți-au acordat încrederea lor, pentru a o păstra în continuare.

5. Nu vinde produse și servicii, construiește o relație autentică

În final, diferența imensă dintre o firmă celebră, simpatizată de clienți și în care aceștia au încredere, versus o firmă oarecare, cu un public mai puțin loial, stă în relația pe care compania o clădește sau nu.

Dacă vrei să câștigi clienți și să îi păstrezi alături de tine, nu te rezuma doar la vânzarea produselor sau a serviciilor. După ce clienții au achiziționat ceva de la tine, solicită feedback, comunică autentic și oferă-le mai multe informații folositoare.

Nu în ultimul rând, amintește-ți că scopul suprem este construirea unei relații bazate pe încredere. Cu cât vei fi mai sincer și autentic, cu atât clienții se vor identifica mai mult cu tine și vor reveni ori de câte ori au nevoie!

 

Please follow and like us:

Recent:

Analize & Studii16 ore ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Emisiunea TV Business Philososphy18 ore ago

Dosarul dropiei în istoria recentă a României – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată azi, de la ora 18:00, care va fi moderată de Laurențiu Ciornei,...

Stiri7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stiri7 zile ago

Ce vinuri se potrivesc la masa de Pasti

In apropierea sarbatorilor, la masa de Paste din familie, mancarea traditionala si vinurile bune trebuie sa mearga mana in mana....

Emisiunea TV Business Philososphy7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stirio săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Business-ul tau aicio săptămână ago

Mutu joacă cu Super Mutu

Adrian Mutu, ambasadorul FAVBET ROMÂNIA, a avut partea de o surpriză de proporții din partea partenerilor săi. De curând, Favbet...

Emisiuneo săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Editorialo săptămână ago

Meriţi o viaţă fără dureri. Alege terapiile alternative de la Osteomedicare!

Specialiştii Osteomedicare te ajută sǎ spui STOP durerii, să-ți redobândești sănătatea, şi să-ți ȋmbunǎtǎţeşti calitatea vieţii. Apelȃnd la terapii personalizate și...

Stirio săptămână ago

Casa Pariurilor, 300.000 de euro cheltuiți pentru un spot tv pentru bonus, considerat illegal. Amendă de la ONJN!

Statul a pus tunurile pe sponsorul Ligii 1, operatorul de pariuri cu cele mai multe matrapazlâcuri realizate pe metru pătrat,...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: