Connect with us

Analize & Studii

Ce trebuie să facă o companie de încredere? 5 lucruri esențiale pentru câștigarea și păstrarea clienților

Într-o lume în care fiecare domeniu de activitate este reprezentat de sute sau chiar mii de firme locale și globale, publicul are tendința de a apela cel mai des la acelea care inspiră cea mai multă încredere.

 

Pe piață există o mulțime de companii cu prețuri mici, oferte tentante și reclame atractive, însă nimic nu egalează sentimentul colaborării cu o echipă care își apreciază și își respectă publicul.

Indiferent de nișă, fiecare companie își dorește să câștige încrederea clienților și să îi păstreze pe aceștia alături pentru cât mai mult timp. Dacă și tu ai același scop, asigură-te că respecți lucrurile menționate mai jos. Ele sunt considerate esențiale de către public!

1. Comunică transparent indiferent de situație

Fie că vinzi servicii sau produse, erorile sunt umane și au loc în orice companie. Diferența dintre o firmă de încredere și una care își pierde clienții stă în abordarea situațiilor delicate.

Un client ți-a lăsat o recenzie negativă online? Contactează-l și cere-i mai multe detalii, oferindu-te să ajuți sau să îmbunătățești situația. Nu răspunde cu negativitate, nu te dezice de vină fără să cunoști situația în totalitate și fii sincer.

Reține că o companie transparentă și asumată va fi întotdeauna mai apreciată decât una care încearcă să își „acopere” erorile prin tactici ce încalcă etica.

2. Nu încerca să minți sau să acționezi în defavoarea clientului

La acest capitol este vorba despre reduceri false, reclamă mincinoasă și alte practici de acest tip. Când o firmă încearcă prea tare sau vinde promisiuni ce par prea bune ca să fie adevărate, clienții încep să fie suspicioși. Nu le subestima niciodată inteligența!

Cu alte cuvinte, nu inventa promoții fictive, care doar să ofere senzația unei reduceri, nu afișa recenzii false și nu promite să faci mai mult decât știi că poți oferi. Aceste lucruri vor fi descoperite, mai devreme sau mai târziu, iar încrederea clienților tăi va dispărea complet. Ulterior, va fi extrem de dificil sau aproape imposibil să o reclădești!

3. Fă-ți clienții să se simtă în siguranță

În prezent, cazurile de încălcare a securității datelor apar tot mai des. Chiar și companiile mari, față de care clienții au pretenții uriașe, au avut parte de evenimente neplăcute. Drept urmare, clienții își pierd încrederea și devin reticenți, apelând mai rar sau chiar deloc la aceste companii.

În consecință, dacă vrei să eviți orice problemă, respectă în totalitate normele GDPR. Apelează la un audit GDPR complet, realizat de o echipă specializată. Profesioniștii de la Vlănțoiu și Asociații se vor asigura că firma ta respectă toate normele și protejează eficient datele clienților. Poți solicita mai multe informații pe pagina de contact, completând un formular simplu.

P.S.: Nu numai că vei fi liniștit din perspectiva confidențialității datelor, dar vei evita și potențialele amenzi usturătoare aplicate companiilor care nu respectă Regulamentul General pentru Protecția Datelor.

4. Oferă întotdeauna un răspuns

Odată ce clienții te descoperă ca brand, apelează la serviciile tale sau îți cumpără produsele, aceștia vor dori să interacționeze cu tine. Vei primi mesaje private pe conturile de social media, e-mailuri, recenzii pe Google sau apeluri telefonice, după caz.

Atunci când publicul încearcă să ajungă la tine, oferă întotdeauna un răspuns. Fie că primești cuvinte de laudă, recenzii negative, întrebări sau lămuriri, fă-ți timp pentru a discuta cu cei care ți-au acordat încrederea lor, pentru a o păstra în continuare.

5. Nu vinde produse și servicii, construiește o relație autentică

În final, diferența imensă dintre o firmă celebră, simpatizată de clienți și în care aceștia au încredere, versus o firmă oarecare, cu un public mai puțin loial, stă în relația pe care compania o clădește sau nu.

Dacă vrei să câștigi clienți și să îi păstrezi alături de tine, nu te rezuma doar la vânzarea produselor sau a serviciilor. După ce clienții au achiziționat ceva de la tine, solicită feedback, comunică autentic și oferă-le mai multe informații folositoare.

Nu în ultimul rând, amintește-ți că scopul suprem este construirea unei relații bazate pe încredere. Cu cât vei fi mai sincer și autentic, cu atât clienții se vor identifica mai mult cu tine și vor reveni ori de câte ori au nevoie!

 

Recent:

PODCAST SPORT10 hours ago

Sabrina Voinea: Eu sunt câștigătoarea medaliei de la JO Paris în arena sportivă

Gimnasta Sabrina Voinea a fost invitata moderatorului Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 – Prezentare invitată – Sabrina...

TV Business Philosophy1 day ago

Mental coaching-ul, arma secretă a campionilor din sport

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Sorin Chiriac, le-a avut ca invitate pe gemenele...

ECONOMIC4 days ago

Menține-te hidratat, chiar și în perioada iernii!

În sezonul rece senzația de sete este mai redusă. Cu toate acestea, este indicat să avem totuși grijă să rămânem...

PODCAST Entertainment1 week ago

Miracolul descoperit de chinezi în coarnele cerbilor

Biolog, jurnalist și expert în faună cinegetică, Nicu Pârlog, a fost invitatul lui Laurențiu Ciornei la podcastul Business Philosophy. 00:00...

ECONOMIC1 week ago

Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul

Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...

ECONOMIC2 weeks ago

Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român

În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...

PODCAST Entertainment2 weeks ago

Arta instructajului canin și mondioring în România

Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST - SUSTENABILITATE3 weeks ago

Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă

Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...

PODCAST PR & MARKETING4 weeks ago

Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: