ECONOMIC
Cât investește Nestle pentru crearea unei piețe de plastic reciclat în industria alimentară

Nestlé anunță investiții de până la 2 miliarde franci elvețieni (CHF) pentru a stimula trecerea la plastic reciclat în ambalajele destinate industriei alimentare și pentru a accelera dezvoltarea de soluții inovatoare și sustenabile pentru ambalaje.
Până în 2025, Nestlé va reduce cu o treime utilizarea de materiale plastice noi, lucrând împreună cu alți parteneri pentru promovarea principiilor economiei circulare și pentru curățarea deșeurilor de plastic din oceane, lacuri și râuri.
Calitatea și siguranța alimentară sunt esențiale, iar ambalajele au un rol crucial în asigurarea acestui aspect. Majoritatea acestor materiale plastice sunt dificil de reciclat, ceea ce duce la o ofertă limitată de materiale plastice reciclate care să respecte standardele de siguranță alimentară. Pentru a crea o piață funcțională, Nestlé se angajează să utilizeze până la 2 milioane de tone metrice de materiale plastice reciclate de calitate alimentară și să aloce peste 1,5 miliarde CHF pentru a susține costurile suplimentare generate de această inițiativă.
Inovația în domeniul ambalajelor, incluzând materialele noi, sistemele de reutilizare a recipientelor și soluțiile de reciclare, este una dintre provocările principale pentru un viitor fără deșeuri. Pe lângă cercetările proprii, realizate de Institutul Nestlé de Științe al Ambalajelor, compania lansează un fond cu un capital de 250 de milioane CHF pentru investiții în start-up-uri care se concentrează pe dezvoltarea de soluții sustenabile de ambalare.
Aceste două inițiative completează eforturile Nestlé în cercetare, producție și aprovizionare pentru ca ambalajele utilizate să fie reciclabile sau reutilizabile și să contribuie la obiectivul său de a obține zero emisii nete de gaze cu efect de seră până în 2050.
În paralel cu eforturile de inovare, Nestlé implementează anual acțiuni de ecologizare pentru eliminarea deșeurilor din mediu, acțiuni de educare pentru tânara generație și depune eforturi constante pentru o economie și un mediu sustenabil. În România, acțiunile dedicate, în contextul Zilei Mondiale a Oceanelor, World Cleanup Day prin inițiativa Popas și a Summitului Tinerilor organizat sub egida Capitalei Tineretului Iași 2019, au implicat peste 800 de voluntari, au transmis mesaje educaționale către aproape 3.000 de elevi și au avut ca rezultat extragerea și neutralizarea a aproape 40 de tone de deșeuri din arii protejate din România.
„Prin inițiativa asumată în fața partenerilor și consumatorilor noștri și prin investițiile anunțate, punem practic la îndemâna societății și industriei alimentare instrumentele de care este nevoie pentru a transforma paradigma consumului actual într-una sustenabilă pentru actuale și viitoare generații. Mai mult, un astfel de plan, cu aplicare internațională, va contribui la crearea de noi locuri de muncă, va susține transformarea și inovația adusă de start-up-uri, și nu în ultimul rând, va reduce impactul pe care cu toții îl avem asupra mediului”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé Romania.
„Nicio bucată de plastic nu trebuie să ajungă în gropile de gunoi sau aruncată în mediul înconjurător”, a declarat Mark Schneider, CEO Nestlé (foto). „Producția de plastic reciclat sigur din punct de vedere alimentar pentru ambalarea produselor este o provocare enormă pentru industria noastră. De aceea, pe lângă faptul că reducem utilizarea plasticului necesar și colectăm deșeurile, dorim să închidem bucla și să folosim mai multe materiale plastice reciclabile pe termen lung. Luăm măsuri îndrăznețe pentru a crea o piață mai largă pentru materialele plastice reciclate de calitate alimentară și pentru a stimula inovația în industria ambalajelor. Și îi încurajăm și pe alții să ni se alăture în această provocare.”
Recent:


Elemente de amenajări interioare inedite care vor transforma complet locuința ta
Amenajarea interioară reprezintă o modalitate minunată de a-ți exprima personalitatea și de a crea un spațiu unic și reconfortant în...


Cum îți surprinzi iubitul de Crăciun? Top 3 idei de cadou inedite
Perioada Crăciunului se apropie, iar odată cu ea și dăruirea cadourilor între prieteni și cei apropiați. Dacă ai un partener...


Analiza datelor și automatizarea în auditul financiar: beneficii pentru businessul tău
Auditul financiar a evoluat semnificativ în ultimele decenii, odată cu avansarea tehnologiei și creșterea volumului de date disponibile pentru auditori....


Îți dorești să menții aroma proaspătă în casă? Iată 3 metode mai puțin cunoscute pentru a menține mirosul plăcut acasă
Mirosul din casă este primul detaliu care descrie atmosfera spațiului, fiind resimțit chiar din primele trei secunde de la intrarea...


Alexandrion Group, premiu special în cadrul Galei dedicate aniversării a 25 de ani de la înființarea Ziarului Financiar
Alexandrion Group a primit un premiu special în cadrul Galei dedicate aniversării a 25 de ani de la înființarea Ziarului...


Despre economia circulară, cu Neacşu Cristina, responsabil CSR GreenGroup
Emisiunea “Business Philosophy” de la Canal 33, programată miercuri, 22 noiembrie, de la ora 18:00, a avut-o ca invitată pe Neacşu...


Superstiții în lumea plantelor. Un business Verde – Podcast
Podcastul Business Philosophy a avut-o ca invitată pe Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design“. DESCRIERE: 01:00 Job...


“Roata Norocului” de la Alexandrion, o adevărată atracție la deschiderea Supermarketului “La Cocoș 2”
“Roata Norocului” a fost o adevărată atracție pentru cei care au venit să facă cumpărături şi să se bucure de...


AQUA Carpatica la doză a primit ”Premiul pentru cel mai bun produs nou” la Categoria Băuturi Nealcoolice
AQUA Carpatica la doză a primit ”Premiul pentru cel mai bun produs nou” la Categoria Băuturi Nealcoolice, îa cadrul ediției...


Fundaţia Alexandrion anunţă laureaţii celei de-a zecea ediții a Galei Premiilor Constantin Brâncoveanu
Fundaţia Alexandrion anunţă laureaţii celei de-a X-a ediţii a Galei Premiilor Constantin Brâncoveanu. În cadrul galei au fost premiaţi oameni...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
