ECONOMIC
Cât investește Nestle pentru crearea unei piețe de plastic reciclat în industria alimentară

Nestlé anunță investiții de până la 2 miliarde franci elvețieni (CHF) pentru a stimula trecerea la plastic reciclat în ambalajele destinate industriei alimentare și pentru a accelera dezvoltarea de soluții inovatoare și sustenabile pentru ambalaje.
Până în 2025, Nestlé va reduce cu o treime utilizarea de materiale plastice noi, lucrând împreună cu alți parteneri pentru promovarea principiilor economiei circulare și pentru curățarea deșeurilor de plastic din oceane, lacuri și râuri.
Calitatea și siguranța alimentară sunt esențiale, iar ambalajele au un rol crucial în asigurarea acestui aspect. Majoritatea acestor materiale plastice sunt dificil de reciclat, ceea ce duce la o ofertă limitată de materiale plastice reciclate care să respecte standardele de siguranță alimentară. Pentru a crea o piață funcțională, Nestlé se angajează să utilizeze până la 2 milioane de tone metrice de materiale plastice reciclate de calitate alimentară și să aloce peste 1,5 miliarde CHF pentru a susține costurile suplimentare generate de această inițiativă.
Inovația în domeniul ambalajelor, incluzând materialele noi, sistemele de reutilizare a recipientelor și soluțiile de reciclare, este una dintre provocările principale pentru un viitor fără deșeuri. Pe lângă cercetările proprii, realizate de Institutul Nestlé de Științe al Ambalajelor, compania lansează un fond cu un capital de 250 de milioane CHF pentru investiții în start-up-uri care se concentrează pe dezvoltarea de soluții sustenabile de ambalare.
Aceste două inițiative completează eforturile Nestlé în cercetare, producție și aprovizionare pentru ca ambalajele utilizate să fie reciclabile sau reutilizabile și să contribuie la obiectivul său de a obține zero emisii nete de gaze cu efect de seră până în 2050.
În paralel cu eforturile de inovare, Nestlé implementează anual acțiuni de ecologizare pentru eliminarea deșeurilor din mediu, acțiuni de educare pentru tânara generație și depune eforturi constante pentru o economie și un mediu sustenabil. În România, acțiunile dedicate, în contextul Zilei Mondiale a Oceanelor, World Cleanup Day prin inițiativa Popas și a Summitului Tinerilor organizat sub egida Capitalei Tineretului Iași 2019, au implicat peste 800 de voluntari, au transmis mesaje educaționale către aproape 3.000 de elevi și au avut ca rezultat extragerea și neutralizarea a aproape 40 de tone de deșeuri din arii protejate din România.
„Prin inițiativa asumată în fața partenerilor și consumatorilor noștri și prin investițiile anunțate, punem practic la îndemâna societății și industriei alimentare instrumentele de care este nevoie pentru a transforma paradigma consumului actual într-una sustenabilă pentru actuale și viitoare generații. Mai mult, un astfel de plan, cu aplicare internațională, va contribui la crearea de noi locuri de muncă, va susține transformarea și inovația adusă de start-up-uri, și nu în ultimul rând, va reduce impactul pe care cu toții îl avem asupra mediului”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé Romania.
„Nicio bucată de plastic nu trebuie să ajungă în gropile de gunoi sau aruncată în mediul înconjurător”, a declarat Mark Schneider, CEO Nestlé (foto). „Producția de plastic reciclat sigur din punct de vedere alimentar pentru ambalarea produselor este o provocare enormă pentru industria noastră. De aceea, pe lângă faptul că reducem utilizarea plasticului necesar și colectăm deșeurile, dorim să închidem bucla și să folosim mai multe materiale plastice reciclabile pe termen lung. Luăm măsuri îndrăznețe pentru a crea o piață mai largă pentru materialele plastice reciclate de calitate alimentară și pentru a stimula inovația în industria ambalajelor. Și îi încurajăm și pe alții să ni se alăture în această provocare.”
Recent:


Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace
Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii...


Daniel Pancu: “Cine vine nou la națională cântă pe masă“
Daniel Pancu, selecționerul naționalei U 21, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Podcastul Business Philosophy. 00:00:00 – Colega Diana...


Daniel Pancu, despre fotbal și mentalitatea de campion
Selecționerul naționalei U 21, Daniel Pancu, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33...


AQUA Carpatica sustine public inițiativa UNATC de a introduce educația teatrală în licee
Inițiativa UNATC “I.L. Caragiale” de a introduce educația teatrală în licee este susținută de argumente solide bazate pe cercetări științifice....


AQUA Carpatica și Untold 2025: O fuziune epică de hidratare și euforie muzicală pe meleaguri românești
După succesul răsunător al parteneriatului Untold Dubai 2024, AQUA Carpatica își aduce experiența internațională acasă. Această colaborare în premieră promite...


Polivalența artistică şi harul gorjean. Actriţa Claudia Motea la emisiunea Business Philosophy
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 05 februarie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe actriţa...


Rolul uniformelor pentru business în strategia de marketing a unei companii
Într-o lume de afaceri în continuă schimbare, unde concurența este acerbă, găsirea unor metode inovatoare de a-ți diferenția brandul te...


Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...


O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de-acum o pisică ajutată!
O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de acum înainte o pisicuță ajutată! Fiecare PET de AQUA Carpatica reciclat...


Cum influențează inteligența artificială industria muzicii
Pianistul Nicolae Dumitru și Iulian Lixandru, CEO la Empower BI, au fost invitații lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy....
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
