Connect with us

ECONOMIC

Cât investește Nestle pentru crearea unei piețe de plastic reciclat în industria alimentară

Nestlé anunță investiții de până la 2 miliarde franci elvețieni (CHF) pentru a stimula trecerea la plastic reciclat în ambalajele destinate industriei alimentare și pentru a accelera dezvoltarea de soluții inovatoare și sustenabile pentru ambalaje.

Până în 2025, Nestlé va reduce cu o treime utilizarea de materiale plastice noi, lucrând împreună cu alți parteneri pentru promovarea principiilor economiei circulare și pentru curățarea deșeurilor de plastic din oceane, lacuri și râuri.

Calitatea și siguranța alimentară sunt esențiale, iar ambalajele au un rol crucial în asigurarea acestui aspect. Majoritatea acestor materiale plastice sunt dificil de reciclat, ceea ce duce la o ofertă limitată de materiale plastice reciclate care să respecte standardele de siguranță alimentară. Pentru a crea o piață funcțională, Nestlé se angajează să utilizeze până la 2 milioane de tone metrice de materiale plastice reciclate de calitate alimentară și să aloce peste 1,5 miliarde CHF pentru a susține costurile suplimentare generate de această inițiativă.

Inovația în domeniul ambalajelor, incluzând materialele noi, sistemele de reutilizare a recipientelor și soluțiile de reciclare, este una dintre provocările principale pentru un viitor fără deșeuri. Pe lângă cercetările proprii, realizate de Institutul Nestlé de Științe al Ambalajelor, compania lansează un fond cu un capital de 250 de milioane CHF pentru investiții în start-up-uri care se concentrează pe dezvoltarea de soluții sustenabile de ambalare.

Aceste două inițiative completează eforturile Nestlé în cercetare, producție și aprovizionare pentru ca ambalajele utilizate să fie reciclabile sau reutilizabile și să contribuie la obiectivul său de a obține zero emisii nete de gaze cu efect de seră până în 2050.

În paralel cu eforturile de inovare, Nestlé implementează anual acțiuni de ecologizare pentru eliminarea deșeurilor din mediu, acțiuni de educare pentru tânara generație și depune eforturi constante pentru o economie și un mediu sustenabil. În România, acțiunile dedicate, în contextul Zilei Mondiale a Oceanelor, World Cleanup Day prin inițiativa Popas și a Summitului Tinerilor organizat sub egida Capitalei Tineretului Iași 2019, au implicat peste 800 de voluntari, au transmis mesaje educaționale către aproape 3.000 de elevi și au avut ca rezultat extragerea și neutralizarea a aproape 40 de tone de deșeuri din arii protejate din România.

„Prin inițiativa asumată în fața partenerilor și consumatorilor noștri și prin investițiile anunțate, punem practic la îndemâna societății și industriei alimentare instrumentele de care este nevoie pentru a transforma paradigma consumului actual într-una sustenabilă pentru actuale și viitoare generații. Mai mult, un astfel de plan, cu aplicare internațională, va contribui la crearea de noi locuri de muncă, va susține transformarea și inovația adusă de start-up-uri, și nu în ultimul rând, va reduce impactul pe care cu toții îl avem asupra mediului”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé Romania.

„Nicio bucată de plastic nu trebuie să ajungă în gropile de gunoi sau aruncată în mediul înconjurător”, a declarat Mark Schneider, CEO Nestlé (foto). „Producția de plastic reciclat sigur din punct de vedere alimentar pentru ambalarea produselor este o provocare enormă pentru industria noastră. De aceea, pe lângă faptul că reducem utilizarea plasticului necesar și colectăm deșeurile, dorim să închidem bucla și să folosim mai multe materiale plastice reciclabile pe termen lung. Luăm măsuri îndrăznețe pentru a crea o piață mai largă pentru materialele plastice reciclate de calitate alimentară și pentru a stimula inovația în industria ambalajelor. Și îi încurajăm și pe alții să ni se alăture în această provocare.”

Recent:

ECONOMIC1 day ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC2 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT1 week ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast2 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica Forte – Superbula

AQUA Carpatica FORTE a intrat de acum la Universul “Superbula”, acolo unde apa acidulată a căpătat o altă dimensiune. “Superbula...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: