Cei de la Peugeot au construit un billboard, campania avand si un mesaj potrivit Recycle the noise, silence the city.
Panoul realizat din mii de senzori acustici preia vibratiile sunetului ambiental si le transforma in curent electric.
Campania este dedicata noului model 100% electric Peugeot e-208, insa billboard-ul este doar un prototip, nefiind capabil sa alimenteze masina integral. Proiectul face parte din strategia Unboring the Future, care se adreseaza unor probleme sociale multiple, inclusiv poluarea fonica.
Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Ileana Vlăduț, l-a avut ca invitat pe Robert Ionici, alpinist, ghid montan,...
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 30 octombrie, de la ora 17:00, l-a avut ca invitat pe Cătălin Banghea,...
Vestul sălbatic este un subiect tot mai relevant în peisajul gamingului mobil. Se inspiră de obicei din filmele clasice. De...
Modelele de lant de drujba Holzfforma sunt recunoscute la nivel global, inclusiv in Romania, pentru calitatea si eficienta lor. Aceste...
Gimnasta Ana Maria Bărbosu, medaliată cu bronz la JO Paris, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business...
Un computer performant este o necesitate în zilele noastre, fie că îl folosești pentru muncă, divertisment sau studiu. Totuși, după...
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, a avut-o ca invitată pe medaliata de la Jocurile...
Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, i-a avut ca invitați pe arhitecta Reea Raican și economistul Alexandru Miculaș, cofondatori...
Podcastul Business Philosophy l-a avut ca invitat pe cercetătorul științific din cadrul Academiei Române, Laurențiu Ciornei. Moderatorul Romeo Chiriac și...
Cătălin Munteanu a vosrbit în cadrul podcastului Business Philosophy moderat de Romeo Chiriac despre importanța programelor de mental coaching pentru...
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.