Creatii
Billboard care preia vibratiile sunetului ambiental si le transforma in curent electric. “Recycle the noise, silence the city” – Peugeot e-208
Cei de la Peugeot au construit un billboard, campania avand si un mesaj potrivit Recycle the noise, silence the city.
Panoul realizat din mii de senzori acustici preia vibratiile sunetului ambiental si le transforma in curent electric.
Campania este dedicata noului model 100% electric Peugeot e-208, insa billboard-ul este doar un prototip, nefiind capabil sa alimenteze masina integral. Proiectul face parte din strategia Unboring the Future, care se adreseaza unor probleme sociale multiple, inclusiv poluarea fonica.
Recent:
Tinerii inovatori români zboară spre stele: O șansă unică la Conferința International Space Development
Într-o demonstrație impresionantă de inteligență, pasiune și dedicare, echipa Derzis Hospital, formată din șase elevi excepționali ai Colegiului Național „Cantemir-Vodă”...
STOICA & ASOCIAȚII câștigă definitiv litigiul având ca obiect anularea actelor administrative care au stat la baza edificării unui important depozit ecologic de deșeuri finanțat cu fonduri UE nerambursabile
În data de 4 aprilie 2024, a fost soluționat definitiv un litigiu complex inițiat în anul 2018 de o societate...
Cătălin Munteanu, despre mentalitatea de victimă a fotbaliștilor români care joacă în străinătate
Podcastul Business Philosophy, intitulat “Despre mentalitatea de victimă a fotbalistului român care joacă în străinătate”, l-a avut ca invitat pe...
Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!
Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce...
House of Cookies: prăjituri cu gust de artă, la birou şi acasă. Emisiune Business Philosophy
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 10 aprilie, de la ora 18:00, i-a avut ca invitaţi pe Cristian Şerban, CEO House of...
Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna martie 2024
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” și “Facebook...
Importanța sistemelor performante de irigații, cu Hasan Atmeh (CEO AFKO România)
DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:40 – prezentare Hasan Atmeh – CEO AFKO România – una dintre cele mai mari companii...
AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute
AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute după cum urmează: AQUA Carpatica Natural Mineral...
Antreprenoriat pe note muzicale. Cuplul Cristi şi Iulia Ivan la Emisiunea „Business Philosophy”
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 3 aprilie, de la ora 18:00, a avut ca invitaţi un...
Ce ar trebuii sa stii inainte de a inchiria o masina
Autoturismul este un instrument indispensabil în viața de zi cu zi, facilitându-ne să ne desfășurăm activitățile cotidiene și să ajungem...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/