Connect with us

Stiri

Alexandrion Group dă startul verii cu Hendrick`s Midsummer Solstice – un gin floral, inovator, în ediţie limitată

Alexandrion Group dă startul verii cu un produs floral, inovator, care îi va încânta pe iubitorii de băuturi fine. Noul Hendrick`s Midsummer Solstice Gin – inclus recent în portofoliul extins al Alexandrion Group, reinventează gustul clasic cu care brandul și-a obișnuit consumatorii, printr-o variantă nouă, inedită, florală, ideală pentru serile sezonulului estival, petrecute în atmosfera relaxată a casei, în aer liber sau într-o destinație de vacanță. Cu noul gin Hendrick’s, Alexandrion Group aduce din nou inovația pe piața băuturilor spirtoase din România, așa cum și-a obișnuit consumatorii, lansând produse care setează trenduri. Ginul Hendrick`s Midsummer Solstice este o ediție limitată, fiind disponibil ȋntr-un număr de doar 5.000 de sticle pentru piața din România.

All global rights reserved.

Vara, soarele, cerul senin, multitudinea de culori, flori și mirosuri hipnotizante au fost sursa de inspirație pentru rețeta unică a acestui gin, lansat în ziua solstițiului de vară, momentul ȋn care proprietățile aromatice ale florilor ating apogeul și natura se află în echilibrul energetic perfect. Fundalul cosmic inedit imprimă o energie aparte și acestui gin.

Lesley Gracie, Master Distiler-ul Hendrick`s Gin, a creat acest gin premium infuzând o întreagă gamă de esențe florale, care suprind intensitatea senzorială din mijlocului verii. Hendrick`s Midsummer Solstice celebrează vara în maniera sa proprie, atipică, de această dată, îmbogățind clasica experință a gustului Hendrick`s Gin, uşor, fresh, cu puterea aromatică intensificată a florilor.

„Categoria de gin se dezvolta considerabil și în România, urmând astfel trendul global, iar lansarea Hendrick`s Midsummer Solstice pe care Alexandrion Group o pregătește reprezintă o reconfirmare a faptului că liderul de piață are responsabilitatea inovației. Hendrick`s Gin își întâmpină shopperul și consumatorul cu o doză de nonconvenționalism specific brandului, surprinzând mereu prin mix-ul dintre gustul clasic și rafinat al ginului și aromele, acum, florale, estivale care îmbracă această băutură într-o savoare unică şi memorabilă.” a declarat Marinela Popescu, directorul de marketing al Alexandrion Group.

Elegant, dar puternic, cu arome subtile, dar bine definite, revigorant și efervescent, Hendrick`s Midsummer Solstice Gin poate fi consumat simplu sau ȋn combinaţie cu alte băuturi cărora le potenţează gustul. Explozia de arome din cocktail-ul semnătură al produsului: Hendrick’s Midsummer Solstice Spritz (Hendrick’s Midsummer Solstice, Tonic şi Vin Spumant) bucură papilele gustative și induce o stare de bună dispoziție. Pentru decor se pot folosi câteva felii de castravete și portocală.  

Hendrick`s Midsummer Solstice Gin va fi comercializat din data de 21 iunie 2020 în marile lanțuri de magazine, locaţiile HoReCa premium, shop-urile online ale partenerilor Alexandrion Group şi pe iconicdrinks.shop, parte a Alexandrion Group.

Povestea Hendrick’s Gin a început în 1999 în Scoţia, acolo unde se află distileria producătorului. Aromele unice, neobișnuite ale ginului Hendrick’s, cu note de trandafiri și castravete, sunt potențate de procesul de producție în care precizia și răbdare au roluri esențiale. Distilat în două distilatoare diferite, extrem de rare, create în 1860 și 1948, Hendrick’s este un gin atipic, creat prin mixarea minuțioasă a 11 plante, din cele 4 colțuri ale lumii. Combinația armonioasă dintre cele două distilatoare creează o băutură extrem de fină, cu arome de durată. Valoarea sa este dată și de producția în cantitate limitată – doar 500 de litri într-o singură tranșă – care permite un control mai bun al calității.

Pentru a afla mai multe informații despre noul Hendrick`s Midsummer Solstice Gin, accesați https://www.hendricksgin.com/midsummer-solstice/.

Despre William Grant & Sons

William Grant & Sons Holding Ltd. este o afacere de familie, o distilerie independentă cu sediul în Regatul Unit al Marii Britanii, fondată de către William Grant în 1887. Astăzi, compania este deținută de a cincea generație și produce unele dintre cele mai cunoscute branduri de whisky, printre care Glenfiddich sau The Balvenie, precum și alte branduri iconice de băuturi spirtoase precum Hendrick’s Gin, Sailor Jerry, Tullamore D.E.W. Irish Whiskey, Monkey Shoulder si Drambuie.

Despre Alexandrion Group:

Alexandrion Group este lider în producția și distribuția de vinuri și băuturi spirtoase din România și singurul producător de single malț din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care împreună, au o istorie de peste 200 de ani în industria spirtoasă locală și au creat unele dintre cele mai puternice mărci din România, recunoscute atât la nivel național, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse include băuturi tradiționale românești și produse internaționale. Alexandrion 5* și 7*, celebrul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova precum și alte produse au asigurat Grupului poziția de lider al pieței de băuturi spirtoase și tradiționale din România . Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea, completându-și portofoliul cu vinuri premiate, liniștite și spumante, sub denumirea THE ICONIC ESTATE.

Recent:

PODCAST MEDICINA3 days ago

Fizioterapeutul Simonei Halep a lansat o aplicație revoluționară pentru sportivi

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Sorin Chiriac, l-a avut ca invitat pe fizioterapeutul Gelu Cosma. DESCRIERE: 00:00...

TV Business Philosophy4 days ago

Artă, licitații și expoziții dedicate artiștilor. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 16 aprilie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe Stanciu...

SPORT5 days ago

Naţionala de futsal a României merge la barajul pentru Euro-2026

Naţionala de futsal a României şi-a atins obiectivul din preliminariile pentru Campionatul European de anul viitor, competiţie care va fi...

Stiri1 week ago

Irina Bulmaga a obținut argintul la Campionatul European de șah

Performanță remarcabilă pentru șahul românesc: Irina Bulmaga obține argintul la Campionatul European Feminin 2025 După ce România a fost gazda...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Energia nevazută a acelor de acupunctură ȋn Romȃnia. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 9 aprilie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe Dr....

PODCAST CULTURA2 weeks ago

Balada Soarelui Răsare. Legenda Sfântului Apostol Andrei

Podcastul Business Philosophy i-a avut ca invitați de Doctorul în Medicină, Dragoș Slăvescu, om de cultură și pe preotul Florin...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie 2025

AQUA Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă atât în online, cât și pe Facebook în...

ECONOMIC2 weeks ago

Importanța colaborării cu firme specializate în transportul de marfă

Sectorul transporturilor de marfă joacă un rol esențial în economie, facilitând mișcarea bunurilor și menținerea unei aprovizionări constante pe piețele...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Studiu de caz al modului cum sunt folosite simbolurile religioase în creațiile artistice

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 i-a avut ca invitați de Doctorul în Medicină, Dragoș Slăvescu, om de cultură...

ECONOMIC3 weeks ago

REGINA MARIA 3.0: Rețeaua de sănătate semnează cea mai mare tranzacție de pe piața medicală din Europa Centrală și de Est

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, compania lider în calitatea serviciilor medicale din România, împreună cu MediGroup, compania lider de servicii...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: