Creatii
Valvis Holding lansează Wet, primul Hard Seltzer fabricat în România după o rețetă proprie
Valvis Holding lansează pe piața autohtonă a băuturilor alcoolice, brandul Wet, primul Hard Seltzer fabricat în România după o rețetă proprie. Principalul său diferențiator este că Wet este produs cu apă minerală naturală din sursa AQUA, cu arome naturale discrete, nu dulci și conținut moderat de alcool (4,5%).
Inovația Wet
Wet Hard Seltzer este produs în România cu tehnologii de ultimă generație, după o rețetă proprie. Procesul de producție constă în mixul ideal dintre siropul natural din fructe aromate (într-o cantitate moderată pentru a putea menține un conținut extrem de mic de calorii), apa minerală naturală AQUA și alcoolul de origine agricolă.
Wet Hard Seltzer este mai ușor de băut decât oricare altă băutură alcoolică, este ‘ready to drink’ datorită dozei de 330 ml și, nu în ultimul rând, răcoritor datorită apei minerale naturale, ingredientul de bază din compoziția Wet.
Wet is better și pentru că:
- Are arome naturale extrase direct din fructe
- Nu conține gluten, conservanți, coloranți și îndulcitori artificiali
- Are un conținut foarte scăzut de calorii: 99 kcal per 330 ml
- Conține 4,5% alcool (origine agricolă)
O varietate de arome pentru toate preferințele și momentele de consum
- Noul produs Wet poate fi consumat într-un mod responsabil la petreceri cool și nonconformiste, în momentele de socializare, la ieșirile cu gașca de prieteni, în cluburi, la festivaluri sau oriunde este loc de distracție. În același ton cu momentele de consum, campania TVC prin care este comunicată lansarea Wet, surprinde prin dinamism, culoare și sound design- un element care aduce conceptul creativ la viață.
- Wet este disponibil într-o varietate de arome, alese în urma unui studiu realizat pe consumatorii din categorie: Peach, Minty Lime, Grapefruit și Mango. Toate cele patru arome sunt ilustrate printr-un design unic al dozelor de 330 ml și în ton cu aromele comercializate. Wet se bea doar foarte rece sau cu gheață pentru a-i pune în valoare gustul, iar publicul să se bucure de cât mai multe momente răcoritoare Wet.
”Hard Seltzer reprezintă o nouă băutură alcoolică fructată la început de drum pe piața autohtonă, care se încadrează deja într-un trend mainstream pe piețele externe și cu potențial de creștere ridicat și în România. Ținând cont de ultimele tendințe în materie de băuturi alcoolice, cu Wet Hard Seltzer ne-am propus să fim deschizători de drumuri în educarea publicului cu privire la această nouă categorie, și astfel, să lansăm un produs atipic și ispititor, comunicat îndrăzneț și memorabil.” a declarat Jean Valvis, Președinte Director General – Valvis Holding.
Wet Hard Seltzer în premieră la Festivalul UNTOLD
Wet Hard Seltzer își face intrarea în scenă în cadrul celui mai mare festival muzical din Europa în acest an, unde peste 200 de DJ-i și artiști de top internaționali precum David Guetta, Martin Garrix sau rapper-ul american TYGA, care vine pentru prima dată pe scena principală UNTOLD, se pregătesc să facă super show-uri la Cluj-Napoca, în perioada 9-12 septembrie. În cadrul festivalului, Wet va avea o scenă dedicată TRAM STAGE, cu un set-up special care va introduce publicul în universul produsului Wet, unde vor putea încerca primul hard seltzer românesc în cele 4 variante de arome disponibile pentru un plus de fun și de distracție.
De asemenea, lansarea produsului este susținută printr-o campanie amplă, pe toate canale de comunicare, ținând cont de grupul țintă. Strategia de lansare a noului produs din portofoliul Valvis Holding a fost realizată cu agenția Cohn & Jansen, realizarea spotului a fost facută cu Multimedia Est și regizat de Tessa Doniga Johnson, cunoscută pentru creativitatea și originalitatea ei. Campania este declinată pe toate mediile de comunicare: TV, radio, digital, outdoor și offline. De implementare se ocupă Media Investment împreună cu agenția de digital Tribal Worldwide.
Campania creativă aduce în prim plan tagline-ul ”Wet is Better” printr-o execuție TVC plină de culoare și de elemente creative din cultura pop și memorabilă prin set-up-urile atipice. Spotul îndeamnă publicul să descopere universul Wet și să pornească în cautarea experiențelor dinamice cu ajutorul celor 4 arome naturale ale noului Wet Hard Seltzer.
Wet este un produs menit să completeze momentele de socializare într-un mod ispititor, fiind conceput în ton cu valorile și stilul de viață al publicului țintă- curajos, nonconformist, ce promite o experiență de băut neconvențională pentru tinerii cu apetit crescut pentru distracție. Pentru a afla mai multe despre detalii despre produs, vizitați website-ul de brand www.wetseltzer.com și canalele social media:
- Instagram- @wet_hard_seltzer
- Facebook- Wet Hard Seltzer
- YouTube – Wet Hard Seltzer channel
Recent:
Mental coaching-ul, arma secretă a campionilor din sport
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Sorin Chiriac, le-a avut ca invitate pe gemenele...
Menține-te hidratat, chiar și în perioada iernii!
În sezonul rece senzația de sete este mai redusă. Cu toate acestea, este indicat să avem totuși grijă să rămânem...
Miracolul descoperit de chinezi în coarnele cerbilor
Biolog, jurnalist și expert în faună cinegetică, Nicu Pârlog, a fost invitatul lui Laurențiu Ciornei la podcastul Business Philosophy. 00:00...
Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul
Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...
Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român
În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...
Arta instructajului canin și mondioring în România
Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...
Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...
Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă
Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...
Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc
Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....
Clubul Media Business, organizator al Turneelor Internaționale ale jurnaliștilor
Directorul de PR al Clubului Media Business, Ileana Vlăduț, a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac. DESCRIERE...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/