Connect with us

Stiri

Studiul „Suporterii fotbalului” realizat de Mastercard înaintea finalei UEFA Champions League arată că 90% dintre fanii fotbalului cred că emoția pe care o aduc pe stadion îi face pe jucători mai puternici

  • Jucătorii, suporterii și managerii sunt dornici ca fanii să se întoarcă pe stadioane, în timp ce José Mourinho, ambasadorul Mastercard, vorbește despre cât de importanță este prezența fanilor în tribune într-un video disponibil la acest link.
  • 86% dintre suporteri cred că a fi fani ai fotbalului îi face să fie mai optimiști în ceea ce privește viața, iar 45% dintre fanii fotbalului european consideră că scandarea alături de ceilalți este ceea ce îi face pe fani pasionați de fotbal.
  • Anul acesta, escortele de jucători s-au întâlnit virtual cu jucătorii, Mastercard lansând o serie de experiențe digitale pentru a aduce fanii de acasă, mai aproape de acțiune.

 

 

PUTEREA CULTURII FOTBALULUI

Înaintea finalei UEFA Champions League, care s-a desfăsurat la Porto, sâmbătă, pe 29 mai, și pentru a sărbători cei 27 de ani de parteneriat, Mastercard a comandat studiul „Suporterii fotbalului”, cu sprijinul ambasadorului José Mourinho. Cunoscut ca „Cel special”, Mourinho a discutat cu pasiune despre rolul important pe care fanii îl joacă în crearea momentelor de neprețuit din fotbal și despre modul în care ultimul an ne-a învățat să apreciem la adevărata valoare sportul live, spunând: „Cred cu adevărat în puterea fanilor. Chiar folosesc expresia «ei nu susțin, nu împing de la spate, ci joacă alături de echipă». Și am avut atât de multe meciuri în care am simțit că am câștigat, pentru că ei eu jucat alături de noi în teren”.

 

Acest lucru este susținut de cercetările efectuate de Mastercard în rândul a 12.000 de fani ai fotbalului din toată Europa. Ca parte a studiului „Suporterii fotbalului”, cei care au luat parte la studiu au vorbit despre ceea ce așteaptă cu nerăbdare post-COVID-19 și despre impactul pe care a fi fan îl are asupra jocului și asupra lor, personal.

 

Nimic nu se compară cu a privi un meci de fotbal live, 90% dintre cei 12.000 de fani chestionați considerând că pasiunea lor pentru fotbal îi face pe jucători mai puternici. De asemenea, 86% dintre respondenți au spus că faptul de a se aduna într-un grup pentru a sprijini echipa de fotbal preferată îi face pe oameni să fie mai optimiști în ceea ce privește viața, în general, iar 60% spun că vizionarea desfășurării meciurilor și suita de trări de pe parcursul acestora reprezintă o pregătire bună pentru a face față incertitudinilor din viața de zi cu zi, abilitate care s-a dovedit vitală în acest ultim an.

 

Rezultatul a fost confirmat de Mourinho, care crede că fanii sunt fundamentul experiențelor de neprețuit din fotbal. „Acea pasiune, acel zgomot, acea energie, acea presiune de la fani. Chiar și în deplasare, chiar și fanii altor cluburi, acest antagonism … desigur că avem nevoie de toate acestea.”

 

FANII AU REVENIT PE STADION

Aproximativ 12.000 de fani au participat la finala desfășurată pe stadionul Estádio do Dragão din Porto, unde sistemul de plată a fost unul contactless. Mastercard a depus eforturi consistente pentru a păstra experiența incredibilă de a participa la un meci de fotbal așa cum se întâmpla înainte de pandemie, sporind, în acest sens, gradul de accesibilitate și permițându-le fanilor să achite contactless la toate standurile și să se bucure, astfel, de plăți sigure în cadrul evenimentului.

 

CONECTAREA FANILOR CU EXPERIENȚE DE NEPREȚUIT ACASĂ

Mastercard a dezvăluit o serie de experiențe digitale pentru a aduce fanii mai aproape de joc, din confortul casei lor. Patru escorte de jucători au avut șansa de a se întâlni virtual cu unii dintre cei mai mari fotbaliști din lume înainte de finala UEFA Champions League. Ei au putut interacționa live cu jucătorii, printr-un ecran LED uriaș amplasat la intrarea pe stadion, pe măsură ce aceștia soseau. Această inițiativă digitală a fost organizată în colaborare cu Fundația UEFA pentru Copii, care a selectat doi copii cu dizabilități din Anglia și doi copii din Istanbul pentru a se bucura de această experiență virtuală de neprețuit.

 

În plus, Mastercard aduce fanii mai aproape de pasiunea lor pentru fotbal prin parteneriatul cu UEFA Champions League prin experiențe de neprețuit în întreaga lume. Acestea au inclus o petrecere virtuală, transmisă în direct, înainte de semifinală și o sesiune Q&A găzduită de Clarence Seedorf, de patru ori câștigător al Ligii Campionilor și legendă a fotbalului olandez, precum și o petrecere virtuală, transmisă în direct, înainte de finală și o sesiune Q&A găzduită de Kaká, legendarul mijlocaș brazilian al AC Milan și câștigător al Balonului de Aur. Posesorii de carduri Mastercard au avut, de asemenea, posibilitatea să se alăture unei experiențe digitale live cu José Mourinho, care le-a vorbit despre faimoasa victorie cu Porto împotriva Manchester United în 2004, dezvăluind deciziile și strategiile care i-au condus echipa către victorie.

 

Jeannette Liendo, Senior Vice President, Marketing, Mastercard Europa, a declarat: „Finala UEFA Champions League este un eveniment simbolic pentru fanii din întreaga lume și o ocazie de a se reuni pentru a trăi experiența meciului. În ultimul an, suporterii fotbalului au scandat din casele lor și au continuat să își susțină necondiționat echipele. De la entuziasmul unui gol, până la simpla bucurie a unei ocazii de gol, Mastercard este dedicat să conecteze oamenii cu ceea ce le stârnește pasiunea, iar în cazul fanilor, știm că o minge poate începe ceva de neprețuit”.

 

Mastercard îi aduce pe fani mai aproape de pasiunile lor prin intermediul partneriatului cu UEFA Champions League și în acest sezon a oferit experiențe de neprețuit fanilor din întreaga lume. Pentru informații suplimentare, vizitați www.priceless.com/UCL.

 

 

Notă

Toate cifrele, dacă nu se specifică altfel, provin de la compania internațională de cercetare 3Gem. Dimensiunea totală a eșantionului a fost de 12.000 de adulți din Marea Britanie, Germania, Italia, Spania, Franța și Portugalia. Cercetarea de teren a fost realizată în perioada 13 – 17 mai 2021. Sondajul a fost realizat online. Cifrele au fost ponderate și sunt reprezentative pentru toți adulții din țarile menționate anterior (cu vârsta peste 18 ani).

 

 

Despre Mastercard

Mastercard, https://www.mastercard.ro, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.

Recent:

PODCAST Travel4 days ago

Alpinism, educaţie montană şi business la cote mari

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Ileana Vlăduț, l-a avut ca invitat pe Robert Ionici, alpinist, ghid montan,...

Emisiunea TV Business Philosophy4 days ago

Joburi cu adrenalină, cascadorii şi cȃini. Cătălin Banghea, invitat la Emisiunea Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 30 octombrie, de la ora 17:00, l-a avut ca invitat  pe Cătălin Banghea,...

ECONOMIC7 days ago

Grafica western și atractivitatea sa în jocurile pe telefon

Vestul sălbatic este un subiect tot mai relevant în peisajul gamingului mobil. Se inspiră de obicei din filmele clasice. De...

ECONOMIC2 weeks ago

„Filosofia” lantului de drujba Holzfforma este simpla – iata pe ce se bazeaza!

Modelele de lant de drujba Holzfforma sunt recunoscute la nivel global, inclusiv in Romania, pentru calitatea si eficienta lor. Aceste...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Ana Maria Bărbosu, despre culisele medaliei de la JO Paris

Gimnasta Ana Maria Bărbosu, medaliată cu bronz la JO Paris, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business...

Fotografie de la Bich Tran pe Pexels.com Fotografie de la Bich Tran pe Pexels.com
Stiri2 weeks ago

Cum să îți repari calculatorul rapid și ieftin cu componente second-hand de calitate

Un computer performant este o necesitate în zilele noastre, fie că îl folosești pentru muncă, divertisment sau studiu. Totuși, după...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Istoria unei medalii, cu Ana Maria Bărbosu

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, a avut-o ca invitată pe medaliata de la Jocurile...

PODCAST - Business3 weeks ago

Reea Raican, despre design interior, tehnici feng shui și zen pentru confort și abundență

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, i-a avut ca invitați pe arhitecta Reea Raican și economistul Alexandru Miculaș, cofondatori...

PODCAST PR & MARKETING3 weeks ago

Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Antreprenoriatului Românesc – PODCAST

Podcastul Business Philosophy l-a avut ca invitat pe cercetătorul științific din cadrul Academiei Române, Laurențiu Ciornei. Moderatorul Romeo Chiriac și...

PODCAST Dezvoltare Personală3 weeks ago

Ce jucători de la națională au accesat programele de mental coaching – Cătălin Munteanu

Cătălin Munteanu a vosrbit în cadrul podcastului Business Philosophy moderat de Romeo Chiriac despre importanța programelor de mental coaching pentru...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: