Connect with us

Analize & Studii

STUDIU: Pe ce teme este indicat să comunice brandurile în această perioadă

In luna iunie, continua cresterea in importanta a relatiilor sociale (de la 23% in mai la 27% in iunie), pe masura ce oamenii isi reiau activitatile de socializare. Totodata scade in continuare teritoriul stabilitatii si responsabilitatii (de la 33% la 28%), asociat mai degraba cu teama si prudenta unei perioade de criza ca cea din aprilie.

Ierarhia teritoriilor se pastreaza (fata de mai 2020), cu diferente nesemnificative pentru depasirea obstacolelor (usoare crestere la 39%) si perfectionare/putere (7% in iunie).

IMPORTANT DE STIUT:

Brandurile pot comunica mai mult acum pe teme precum familia, prietenia sau relatiile de cuplu, pentru ca ele cresc in importanta. Totodata, pot vorbi despre planuri mai ambitioase si incredere mai multa in viitor.

SE STABILIZEAZA COMPORTAMENTUL DE CUMPARARE, OAMENII ISI REIAU IN MOD FIRESC ACTIVITATILE ZILNICE

Dupa ce in luna mai explodasera nevoile din varful piramidei (s-au triplat fata de luna aprilie), odata cu reluarea activitatilor, vedem ca in iunie se stabilizeaza situatia. O importanta in continuare mare acordata stimei de sine (20%) si supravietuirii (24%). In iunie, rolul cumparaturilor este aproape la fel ca cel din luna mai.

IMPORTANT DE STIUT:

Brandurile pot relua comunicarea de brand si produs fara sa se mai asocieze cu idea de criza, dar pastrand in continuare o atitudine responsabila si aratand implicare activa in societate.

ROMANII SUNT MAI SATISFACUTI CU VIATA LOR IN LUNA IUNIE DECAT ERAU IN LUNA MAI

Cel mai mult a crescut satisfactia cu modul in care romanii isi petrec timpul liber (de la 63% in luna mai la 77% – iunie) si fata de sanatate & fitness (de la 53 la 58%).

Romanii sunt mai satisfacuti in iunie (cu o medie de 70%) fata de luna mai (65%).

Observam cateva diferente semnificative in functie de profilul romanilor:

Tinerii carieristi sunt cei mai multumiti de starea lor generala. 79% se declara multumiti si forarte multumiti fata de 70% la nivel national.
Maturii fara partener – cei mai nemultumiti de venituri. 51% se declara nemultumiti si foarte nemultumiti fata de 44% la nivel national
Seniorii pensionati – Cei mai multumiti de dezvoltarea lor personala. 83% se declara multumiti si foarte multumiti fata de 73% la nivel national

ROMANII ISI ASUMA PROPRIILE NEMULTUMIRI

Romanii “isi asuma vina” asupra nivelului scazut de satisfactie cand vine vorba de anumite aspecte ale vietii.

Statul este des mentionat ca fiind responsabil de nemultumirile romanilor, atunci cand vine vorba de mediul unde traiesc si venituri, iar mediul privat este rareori mentionat ca responsabil pentru problemele pe care le au astazi.

DESPRE BAROMETRUL ROMANII AZI

Romanii AZI este un barometru dezvoltat de Reveal Marketing Research si functioneaza ca instrument de punere in context a cercetarilor de piata implementate pentru clientii din portofoliul companiei. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp.

Astfel, toate studiile pornesc de la intelegerea consumatorilor deoarece ei sunt dinamici, nu statici. Brandurile invata cum trebuie sa comunice cu publicul tinta, pornind de la emotiile si motivatiile dominante din societatea romaneasca din acea perioada.

Metoda de colectare pentru proiect este CAWI (computer assisted web interview).

Studiul este reprezentativ national urban, completat de 1010 de respondenti (in lunile aprilie si mai) si marja de eroare este de +/-3%.

Recent:

Stirio zi ago

Meciuri false și decontări fictive, printre acuzele aduse FR de Hochei pe Gheață

Scandalul declanșat de jucătorii echipei naționale de hochei pe gheață care ar fi cântat Imnul Ținutului Secuiesc la finalul meciului...

Stiri2 zile ago

Cum poți amenaja o bucătărie modernă fără mari eforturi?

În vara asta ți-ai propus să faci o amenajare cum n-ai mai făcut, iar bucătăria merită ta toată atenția. Aici...

Emisiunea TV Business Philosophy2 zile ago

Aliuță a avut ofertă să joace pentru naționala Ucrainei – Emisiune Business Philosophy

Marian Aliuță a declarat în cadrul Emisiunii Business Philosophy de la Canal 33 că a avut ofertă să joace în...

Emisiunea TV Business Philosophy3 zile ago

Ghencea-Donețk-Baku. Traseul fotbalului spectacol, cu Marian Aliuță

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată joi, 23 iunie, de la ora 22:00, îl va avea ca invitat pe fostul fotbalist...

Succes Press & PR5 zile ago

Cauti fotolii pentru living? Iata 5 secrete pretioase!

Alegerea pieselor de mobilier pentru orice incapere se axeaza in principal pe gusturi, apoi pe functionalitate. Insa, lucrurile ar trebui...

Succes Press & PRo săptămână ago

Deratizarea – cea mai bună metodă pentru a scăpa de rozătoare fără prea multe eforturi

    Te confrunţi cu o invazie de şoareci şi şobolani şi ai nevoie de o intervenţie rapidă de deratizare...

Emisiunea TV Business Philosophyo săptămână ago

„Îndrăznește! Privește cerul!”, cu Elena Chiriac – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care este programată joi 16 iunie, ora 22:00, o va avea ca invitată specială pe vedeta...

Creatiio săptămână ago

Fundaţia Alexandrion a găzduit delegația Ordinului Sfântul Andrei, Arhonii Patriarhiei Ecumenice, ȋn cadrul misiunii de promovarea a libertăţii religioase

Domnul Nawaf Salameh, Preşedinte Fondator Alexandrion Group şi Fundaţia Alexandrion: ,,Ȋmi doresc ca România să devină un model de libertate religioasă pentru celelalte ţări.’’...

Emisiunea TV Business Philosophy2 săptămâni ago

Emisiune BP: Totul despre multibusiness, cu Vivian Stroe

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe omul de afaceri Vivian Stroe, Fondatorul SGV Group, informează Revista Sport Magazin....

PR Emotional2 săptămâni ago

Tehnologia neurofeedback şi osteopatie. Abordarea holistică care susţine o viaţă fără dureri

Neurofeedback şi osteopatie. Abordarea holistică a sănătăţii şi stării de bine imbina din ce in ce mai mult cunoasterea straveche...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: