Connect with us

Analize & Studii

STUDIU: Pe ce teme este indicat să comunice brandurile în această perioadă

In luna iunie, continua cresterea in importanta a relatiilor sociale (de la 23% in mai la 27% in iunie), pe masura ce oamenii isi reiau activitatile de socializare. Totodata scade in continuare teritoriul stabilitatii si responsabilitatii (de la 33% la 28%), asociat mai degraba cu teama si prudenta unei perioade de criza ca cea din aprilie.

Ierarhia teritoriilor se pastreaza (fata de mai 2020), cu diferente nesemnificative pentru depasirea obstacolelor (usoare crestere la 39%) si perfectionare/putere (7% in iunie).

IMPORTANT DE STIUT:

Brandurile pot comunica mai mult acum pe teme precum familia, prietenia sau relatiile de cuplu, pentru ca ele cresc in importanta. Totodata, pot vorbi despre planuri mai ambitioase si incredere mai multa in viitor.

SE STABILIZEAZA COMPORTAMENTUL DE CUMPARARE, OAMENII ISI REIAU IN MOD FIRESC ACTIVITATILE ZILNICE

Dupa ce in luna mai explodasera nevoile din varful piramidei (s-au triplat fata de luna aprilie), odata cu reluarea activitatilor, vedem ca in iunie se stabilizeaza situatia. O importanta in continuare mare acordata stimei de sine (20%) si supravietuirii (24%). In iunie, rolul cumparaturilor este aproape la fel ca cel din luna mai.

IMPORTANT DE STIUT:

Brandurile pot relua comunicarea de brand si produs fara sa se mai asocieze cu idea de criza, dar pastrand in continuare o atitudine responsabila si aratand implicare activa in societate.

ROMANII SUNT MAI SATISFACUTI CU VIATA LOR IN LUNA IUNIE DECAT ERAU IN LUNA MAI

Cel mai mult a crescut satisfactia cu modul in care romanii isi petrec timpul liber (de la 63% in luna mai la 77% – iunie) si fata de sanatate & fitness (de la 53 la 58%).

Romanii sunt mai satisfacuti in iunie (cu o medie de 70%) fata de luna mai (65%).

Observam cateva diferente semnificative in functie de profilul romanilor:

Tinerii carieristi sunt cei mai multumiti de starea lor generala. 79% se declara multumiti si forarte multumiti fata de 70% la nivel national.
Maturii fara partener – cei mai nemultumiti de venituri. 51% se declara nemultumiti si foarte nemultumiti fata de 44% la nivel national
Seniorii pensionati – Cei mai multumiti de dezvoltarea lor personala. 83% se declara multumiti si foarte multumiti fata de 73% la nivel national

ROMANII ISI ASUMA PROPRIILE NEMULTUMIRI

Romanii “isi asuma vina” asupra nivelului scazut de satisfactie cand vine vorba de anumite aspecte ale vietii.

Statul este des mentionat ca fiind responsabil de nemultumirile romanilor, atunci cand vine vorba de mediul unde traiesc si venituri, iar mediul privat este rareori mentionat ca responsabil pentru problemele pe care le au astazi.

DESPRE BAROMETRUL ROMANII AZI

Romanii AZI este un barometru dezvoltat de Reveal Marketing Research si functioneaza ca instrument de punere in context a cercetarilor de piata implementate pentru clientii din portofoliul companiei. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp.

Astfel, toate studiile pornesc de la intelegerea consumatorilor deoarece ei sunt dinamici, nu statici. Brandurile invata cum trebuie sa comunice cu publicul tinta, pornind de la emotiile si motivatiile dominante din societatea romaneasca din acea perioada.

Metoda de colectare pentru proiect este CAWI (computer assisted web interview).

Studiul este reprezentativ national urban, completat de 1010 de respondenti (in lunile aprilie si mai) si marja de eroare este de +/-3%.

Recent:

PODCAST SPORT5 hours ago

Vrei să reușesti? Antrenează-te ca Fata de Aur!

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Ileana Vlăduț, a avut-o ca invitată pe cea mai bună jucătoare din...

ECONOMIC4 days ago

A X-a ediție de ,,Strugurit’’, sărbătorită în Domeniile Sâmburești

În acest an, 2024, ,,Struguritul’’, această tradiție cu totul specială ce are loc în inima Domeniilor Sâmburești, aniversează a X-a...

ECONOMIC5 days ago

Profile PVC. De ce sunt potrivite pentru sălile de conferințe?

Atunci când vine vorba despre amenajarea sălilor de conferințe, unul dintre aspectele esențiale care trebuie luate în considerare este alegerea...

PODCAST SPORT2 weeks ago

De câte ori i-a doborât recordurile lui David Popovici. Cea mai bună versiune a lui Vlad Stancu

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe înotătorul Vlad Stancu, participant la Jocurile Olimpice de...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Despre Generația de Aur a înotului românesc, cu Vlad Stancu

Înotătorul Vlad Stancu a fost invitatul emisiunii Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac.  

ECONOMIC3 weeks ago

Vrei să te bucuri de pereți cu un design original, acasă sau la birou? Dream Prints îți oferă o colecție variată de modele de tapet premium

Dorești un spațiu interior care să te impresioneze? Decorarea pereților cu tapet de lux este opțiunea de care ai nevoie....

PODCAST PR & MARKETING3 weeks ago

Evenimente premium dedicate mediului de afaceri

Raluca Voivozeanu, Founder & CEO PRIA a fost invitata podcastului Business Philosophy, care a fost moderat de Ileana Vlăduț. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Cum comunicam fără dificultăți, prin logopedie şi psihoterapie. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 11 septembrie, de la ora 17:00, i-a avut ca invitaţi pe Ana-Maria...

ECONOMIC3 weeks ago

Top 4 cele mai importante provocări din mediul antreprenorial românesc și soluțiile potrivite

Deși sintagma „este loc sub soare pentru toată lumea” a devenit un clișeu și în mediul antreprenorial, pe lângă alte...

ECONOMIC3 weeks ago

Domeniile Sâmburești: Cel mai bun producător național al anului 2024

Crama Domeniile Sâmburești, un nume de referință în industria vinului românesc, a fost distinsă cu titlul de „Cel mai bun...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: