Connect with us

Stiri

Soluţii personalizate pentru un marketing online eficient. Recomandǎrile specialistului Daniel Slăvenie, CEO & Partner “Limitless Agency”

Emisiunea „Business Philosophy”, de la Canal 33, l-a avut ca invitat pe Daniel Slăvenie, CEO & Partner “Limitless Agency”.

Specialistul uneia dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, cu o vastă experiență şi un număr impresionant de clienți, ne-a vorbit despre investiţia firmelor ȋn marketing online.

Am aflat care sunt aşteptǎrile beneficiarilor, adesea doritori de rezultate rapide, dar şi realitatea muncii din spatele procesului de optimizare a website-urilor, ȋn special a celor dedicate magazinelor online, agenţia avȃnd peste 400 de astfel de clienţi ȋn portofoliu.

Ȋn era digitalǎ, orice afacere care vinde produse, dar și servicii, ar trebui să ia în considerare serios crearea unui magazin online.

          Începutul de an indică faptul că piața de ecommerce își continuă creșterea într-un ritm organic, tot mai mulți români preferând să achiziționeze produse sau servicii online. De altfel, crește tot mai mult încrederea consumatorilor în platformele de ecommerce, având loc achiziții cu valori mari, de mii sau sute de mii de lei. De asemenea, vom vedea o creștere și a numărului de magazine în online, având în vedere preferința tot mai mare a românilor pentru a comanda produse online pentru a beneficia de avantajele oferite de acest canal”, a declarat Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.

           Printre subiectele abordate, la care am primit raspunsuri şi recomandǎri, se numǎrǎ şi acestea:

  • ce strategii funcţioneazǎ în scopul optimizării prezenţei online și creșterii vânzărilor;
  • de ce unele instrumente de marketing online sunt mai eficiente, iar altele nu şi trendurile din domeniu;
  • care sunt concepțiile greșite din piață despre marketingul online;
  • cum ar trebui să gestioneze companiile bugetele de marketing;
  • de ce se promoveazǎ constant marile branduri;
  • care este rolul componentei de consultanţǎ, audit şi consiliere a clienţilor, dar şi procesul de educare a consumatorului final, cel aflat ȋn faţa vitrinei virtuale a magazinelor online;
  • ce bugete alocǎ retailerii pentru servicii de marketing online şi ecommerce.

Rǎspunsurile primite ȋn cadrul emisiunii ne-au condus spre o singurǎ concluzie: dacǎ investeşti în oameni de calitate, profesioniști, afacerea ta va crește și se va dezvolta armonios!

 Aflǎdetaliile urmǎrind integral emisiunea “Business Philosophy” din 04 mai 2023:

 

 

 

 

Recent:

ECONOMIC6 days ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC6 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Implementare ERP eficientă: TOP 5 greșeli de evitat

Implementarea unui sistem ERP eșuează atunci când firmele au așteptări nerealiste. Se întâmplă când apare rezistență internă din partea angajaților,...

ECONOMIC1 week ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast3 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT3 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: