Connect with us

Stiri

Soluţii personalizate pentru un marketing online eficient. Recomandǎrile specialistului Daniel Slăvenie, CEO & Partner “Limitless Agency”

Emisiunea „Business Philosophy”, de la Canal 33, l-a avut ca invitat pe Daniel Slăvenie, CEO & Partner “Limitless Agency”.

Specialistul uneia dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, cu o vastă experiență şi un număr impresionant de clienți, ne-a vorbit despre investiţia firmelor ȋn marketing online.

Am aflat care sunt aşteptǎrile beneficiarilor, adesea doritori de rezultate rapide, dar şi realitatea muncii din spatele procesului de optimizare a website-urilor, ȋn special a celor dedicate magazinelor online, agenţia avȃnd peste 400 de astfel de clienţi ȋn portofoliu.

Ȋn era digitalǎ, orice afacere care vinde produse, dar și servicii, ar trebui să ia în considerare serios crearea unui magazin online.

          Începutul de an indică faptul că piața de ecommerce își continuă creșterea într-un ritm organic, tot mai mulți români preferând să achiziționeze produse sau servicii online. De altfel, crește tot mai mult încrederea consumatorilor în platformele de ecommerce, având loc achiziții cu valori mari, de mii sau sute de mii de lei. De asemenea, vom vedea o creștere și a numărului de magazine în online, având în vedere preferința tot mai mare a românilor pentru a comanda produse online pentru a beneficia de avantajele oferite de acest canal”, a declarat Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.

           Printre subiectele abordate, la care am primit raspunsuri şi recomandǎri, se numǎrǎ şi acestea:

  • ce strategii funcţioneazǎ în scopul optimizării prezenţei online și creșterii vânzărilor;
  • de ce unele instrumente de marketing online sunt mai eficiente, iar altele nu şi trendurile din domeniu;
  • care sunt concepțiile greșite din piață despre marketingul online;
  • cum ar trebui să gestioneze companiile bugetele de marketing;
  • de ce se promoveazǎ constant marile branduri;
  • care este rolul componentei de consultanţǎ, audit şi consiliere a clienţilor, dar şi procesul de educare a consumatorului final, cel aflat ȋn faţa vitrinei virtuale a magazinelor online;
  • ce bugete alocǎ retailerii pentru servicii de marketing online şi ecommerce.

Rǎspunsurile primite ȋn cadrul emisiunii ne-au condus spre o singurǎ concluzie: dacǎ investeşti în oameni de calitate, profesioniști, afacerea ta va crește și se va dezvolta armonios!

 Aflǎdetaliile urmǎrind integral emisiunea “Business Philosophy” din 04 mai 2023:

 

 

 

 

Recent:

ECONOMIC2 weeks ago

Tinerii inovatori români zboară spre stele: O șansă unică la Conferința International Space Development

Într-o demonstrație impresionantă de inteligență, pasiune și dedicare, echipa Derzis Hospital, formată din șase elevi excepționali ai Colegiului Național „Cantemir-Vodă”...

ECONOMIC2 weeks ago

STOICA & ASOCIAȚII câștigă definitiv litigiul având ca obiect anularea actelor administrative care au stat la baza edificării unui important depozit ecologic de deșeuri finanțat cu fonduri UE nerambursabile

În data de 4 aprilie 2024, a fost soluționat definitiv un litigiu complex inițiat în anul 2018 de o societate...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Cătălin Munteanu, despre mentalitatea de victimă a fotbaliștilor români care joacă în străinătate

Podcastul Business Philosophy, intitulat “Despre mentalitatea de victimă a fotbalistului român care joacă în străinătate”, l-a avut ca invitat pe...

ECONOMIC2 weeks ago

Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!

Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce...

TV Business Philosophy2 weeks ago

House of Cookies: prăjituri cu gust de artă, la birou şi acasă. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 10 aprilie,  de la ora 18:00, i-a avut ca invitaţi pe Cristian Şerban, CEO House of...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna martie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” și “Facebook...

PODCAST - Business3 weeks ago

Importanța sistemelor performante de irigații, cu Hasan Atmeh (CEO AFKO România)

DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:40 – prezentare Hasan Atmeh – CEO AFKO România – una dintre cele mai mari companii...

ECONOMIC3 weeks ago

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute după cum urmează: AQUA Carpatica Natural Mineral...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Antreprenoriat pe note muzicale. Cuplul Cristi şi Iulia Ivan la Emisiunea „Business Philosophy”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 3 aprilie, de la ora 18:00, a avut ca invitaţi un...

ECONOMIC3 weeks ago

Ce ar trebuii sa stii inainte de a inchiria o masina

Autoturismul este un instrument indispensabil în viața de zi cu zi, facilitându-ne să ne desfășurăm activitățile cotidiene și să ajungem...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: