Connect with us

Creatii

„Single Malt este un produs de elită”, a spus Nawaf Salameh la conferința Carpathian Single Malt

Preşedintele Fondator Alexandrion Group, dl. Nawaf Salameh, a declarat în cadrul unei conferințe de presă că single malt este un produs de elită.
“Pentru mine single malt reprezintă un status, este o categorie aparte, este un produs de elită. Eu nu definesc elita prin prisma posibilităţilor financiare, ci a calităţii. Iar România este o ţară de elită, prin istoria şi cultura sa, aşa că merită un astfel de produs.
Ȋn 2016 am primit distincţia Keeper of the Quaich pentru că am dovedit că România este o ţară ȋn care trebuie să se producă single malt. Acela a fost momentul ȋn care am ȋnceput să pun ȋn aplicare ideea de a produce single malt, la care mă gândeam de mulţi ani”, a spus dl. Nawaf Salameh.
Jurnaliștii au vizitat Distileriile Alexandrion Saber 1789, cărora dl. Nawaf Salameh le-a spus lucruri importante despre Carpathian Single Malt. În cadrul unei conferinţe de presă, urmată de un tur al distileriei şi prima degustare oficială a primului whisky single malt, organizată ȋn România.
Declarații Preşedinte Fondator Alexandrion Group, Nawaf Salameh – „Noi nu am început să producem whisky, ci single malt. E o mare diferență între cele două categorii”.
  • Mă bucur foarte mult că am găsit în piața globală o nișă acoperită cu greu de alte țări. Când vorbim despre single malt ne gândim la țări precum Marea Britanie, Scoția și, într-o oarecare măsură, Irlanda și Țara Galilor. Scoția este țara cea mai cunoscută pentru producția de single malt, urmată de Japonia. Iar Franța a început timid, anul trecut, să producă, dar nu este clar ce obiective au în această industrie.
  • SUA au reglementat abia anul trecut piața de single malt. Au format o asociație a producătorilor de single malt și au fost create reguli pentru producția de single malt. Noi în SUA constrium o mare distilerie.
  • Noi am intrat puternic pe piața de single malt, iar nișa pe care suntem prezenți nu poate fi acoperită nici de producători din Scoția, nici de producători din Japonia. Pentru că nu au vinurile și cultura pe care le avem noi în România. În România avem vinuri foarte bune, care ne ajută să facem note finale de degustare (finishing-uri) foarte bune.
  • Acum 20 de ani, prin 2000, am fost în Emiratele Arabe Unite și primiseră acordul de a importa băuturi alcoolice. Un șeic de acolo, care știa că eu dețin suprafețe Agricole, m-a întrebat cum poate importa orz românesc. Mi-a explicat atunci că cei care cresc cai preferă orzul românesc pentru că nu este modificat genetic. Am reținut această idee și, când Alexandrion Group a început să importe whisky pentru piața din România, le-am pus condiția partenerilor nostri să fie single malt.
  • Dacă ne uităm la producătorii de single malt din alte țări, sunt nevoiți să importe materia primă, orz. Noi am reușit să trecem prin toate etapele în România. Am folosit orz românesc, am distilat și maturat single malt în România, în butoaie de vin românesc. Valoarea investiției în acest produs: munca de 25 de ani.
  • Pentru mine single malt reprezintă status. Este o categorie aparte, este un produs de elită. Eu nu definesc elita prin prisma posibilităților financiare, ci a calității. Iar România este o țară de elită, prin istoria și cultura sa, așa că merită un astfel de produs.
  • Am fost invitat să fac parte din organizația internațională Keeper of the Quaich, înființată în Scoția cu mulți ani în urmă, după al doilea Război Mondial. Această organizație acordă în fiecare an distincții unui număr limitat de persoane care au realizări remarcabile în industria de whisky și văd lucrurile diferit.
  • Eu am dovedit că în România trebuie să se producă single malt, pentru că aici avem elită și, datorită acestei viziuni, am primit distincția Keeper of the Quaich, în 2016. Acela a fost momentul în care am început să pun în aplicare ideea de a produce single malt, pe care o aveam de atâția ani.
  • Au fost foarte multe persoane care nu au avut încredere în proiectul meu de a produce single malt și mi-au spus acest lucru. Dar eu am știut că România are resursele naturale necesare pentru a produce o astfel de băutură și, iată, că am reușit.
  • Am dezvăluit Carpathian Single Malt publicului pe 25 mai, pe pământ românesc, la reședința E.S. Ambasadorul României în SUA. Anul acesta se împlinesc 25 de ani de parteneriat strategic între SUA și România și am vrut să marcăm acest moment prin evenimentul pe care l-am organizat la Washington.
  • Această categorie, whisky single malt, greu de produs, va schimba imaginea României. Îmi doresc să fim un exemplu pentru alți producători, să vină și ei în România să producă single malt. Iar țara noastră să poată acoperi cererea de single malt din toate țările lumii. Cred că această industrie poate aduce sume imense de bani pentru România. Categoria este în creștere la nivel global, în condițiile în care nu sunt mulți producători, multe țări care să producă single malt.
  • Un alt avantaj pe care îl are România este clima. În țara noastră temperaturile sunt cu 5 grade mai ridicate decât temperaturile din Scoția. Iar acest lucru este foarte important, pentru că ajută foarte mult la procesul de maturare. Un single malt maturat 5 ani în România este la fel de valoros ca un single malt maturat cel puțin 15 ani în Scoția.
  • Carpathian Single Malt a fost maturat și finisat și în butoaie de vin românesc de foarte bună calitate, din crama proprie. Sunt foarte bucuros că scriem istorie împreună și că generațiile viitoare vor beneficia de această inovaț
  • În maximum 2 luni de zile vom livra 11.000 de sticle pe lună. Noi avem o capacitate anuală de producție de 1 milion de litri pentru single malt și vreau să dublăm această capacitate anul viitor.  Să ajungem la 2 milioane de litri.
  • Suntem unici în lume, avem deja aproximativ 40 de tipuri de note finale de degustare (finishings). Urmează să mai adăugăm încă 20 în următoarele luni.
  • În România, consumul de single malt este în creștere. Există studii care arată că, în comparație cu alte țări din Europa, consumul de single malt este mai mare în România.
  • Una dintre caracteristicile care dau unicitate Carpathian Single Malt este postgustul. O publicație britanică renumită a făcut un top 50 al celor mai bune whisky-uri din lume. Și Carpathian a fost pe primul loc, remarcându-se prin postgust. (The Week UK: Tried and tasted: 50 of the world’s best whiskies)
  • Carpathian Single Malt va fi vândut în magazine de specialitate, liquor shops, iar consumatorii vor primi informații despre el, vor afla povestea lui, nu va fi un doar un produs care va fi pus pe un raft.
  • Legea din România prevede ca whisky-ul single malt să fie maturat minimum 3 ani. Carpathian Single Malt a fost maturat 5 ani, iar reacțiile la acest produs sunt foarte bune. Pe măsura ce trece timpul vom crește perioada de maturare. Consumatorii aleg acum whisky single malt în funcție de gust, nu de perioada de maturare. Carpathian Single Malt este un whisky cu un gust foarte plăcut.

Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri din România, a demarat un tur internaţional pentru prezentarea noului Carpathian Single Malt. Printr-un eveniment organizat la Washington D.C., Statele Unite ale Americii (SUA).

Primul whisky single malt românesc a fost ȋmbuteliat ȋntr-o ediţie limitată, de doar 930 de sticle, la ȋnceputul lunii mai. Și a ȋnceput călătoria ȋn jurul lumii de Ziua Mondială a Whisky-ului (World Whisky Day). Sărbătorită anual pe 21 mai, pentru a marca această sărbătoare importantă pentru industria băuturilor spirtoase.

Primul eveniment din cadrul acestui tur a avut loc pe 25 mai, ȋn Washington D.C., la reşedința Excelenţei Sale, dl. Dan-Andrei Muraru, Ambasadorul României ȋn Statele Unite ale Americii. Printre oaspeţi s-au numărat reprezentanţi ai diferitelor misiuni diplomatice internaţionale ȋn SUA. Factori de decizie din industrie, oameni de afaceri şi presă locală.

Sub coordonarea domnului Salameh şi a Master Distiller-ului Allan Anderson, Alexandrion Group a creat un produs premium folosind 100% orz malţificat românesc şi apă pură din dealurile subcarpatice. Acest whisky single malt este distilat, maturat şi ȋmbuteliat la Distileriile Alexandrion Saber 1789, situate ȋn Bucov (jud. Prahova), ȋn zona Munţilor Carpaţi.

Carpathian Single Malt are o culoare naturală, provenită din maturarea exclusivă ȋn butoaie, este realizat fără filtrare la rece şi are o concentraţie alcoolică de 46 la sută.

Maturat ȋn butoaie de vin românesc, o premieră mondială

O altă premieră mondială, pe care Alexandrion Group o aduce ȋn această industrie, este faptul că, primul whisky single malt românesc a fost maturat şi ȋn butoaie de vin românesc. Alexandrion Group devine, astfel, unul dintre puţinii producători din lume care folosesc butoaie de vin din cramele proprii pentru maturarea whisky-ului single malt.

În cadrul turului internaţional vor fi prezentate trei expresii ale produsului: Fetească Neagră și Pinot Noir. Care fac parte din colecţia de butoaie de vin românesc şi Madeira, din colecţia de butoaie de vin spaniol şi portughez. Expresiile Fetească Neagră şi Madeira au fost maturate iniţial ȋn butoaie de Bourbon. În timp ce expresia Pinot Noir a fost maturată exclusiv ȋn butoaie de Pinot Noir.

Ediţia comercială a Carpathian Single Malt va fi lansată ȋn toamna acestui an ȋn România şi, ulterior, şi ȋn alte ţări.

Mai multe informaţii despre Carpathian Single Malt sunt disponibile pe www.carpathian-singlemalt.com.

Recent:

Stirio zi ago

Meciuri false și decontări fictive, printre acuzele aduse FR de Hochei pe Gheață

Scandalul declanșat de jucătorii echipei naționale de hochei pe gheață care ar fi cântat Imnul Ținutului Secuiesc la finalul meciului...

Stiri2 zile ago

Cum poți amenaja o bucătărie modernă fără mari eforturi?

În vara asta ți-ai propus să faci o amenajare cum n-ai mai făcut, iar bucătăria merită ta toată atenția. Aici...

Emisiunea TV Business Philosophy2 zile ago

Aliuță a avut ofertă să joace pentru naționala Ucrainei – Emisiune Business Philosophy

Marian Aliuță a declarat în cadrul Emisiunii Business Philosophy de la Canal 33 că a avut ofertă să joace în...

Emisiunea TV Business Philosophy3 zile ago

Ghencea-Donețk-Baku. Traseul fotbalului spectacol, cu Marian Aliuță

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată joi, 23 iunie, de la ora 22:00, îl va avea ca invitat pe fostul fotbalist...

Succes Press & PR5 zile ago

Cauti fotolii pentru living? Iata 5 secrete pretioase!

Alegerea pieselor de mobilier pentru orice incapere se axeaza in principal pe gusturi, apoi pe functionalitate. Insa, lucrurile ar trebui...

Succes Press & PRo săptămână ago

Deratizarea – cea mai bună metodă pentru a scăpa de rozătoare fără prea multe eforturi

    Te confrunţi cu o invazie de şoareci şi şobolani şi ai nevoie de o intervenţie rapidă de deratizare...

Emisiunea TV Business Philosophyo săptămână ago

„Îndrăznește! Privește cerul!”, cu Elena Chiriac – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care este programată joi 16 iunie, ora 22:00, o va avea ca invitată specială pe vedeta...

Creatiio săptămână ago

Fundaţia Alexandrion a găzduit delegația Ordinului Sfântul Andrei, Arhonii Patriarhiei Ecumenice, ȋn cadrul misiunii de promovarea a libertăţii religioase

Domnul Nawaf Salameh, Preşedinte Fondator Alexandrion Group şi Fundaţia Alexandrion: ,,Ȋmi doresc ca România să devină un model de libertate religioasă pentru celelalte ţări.’’...

Emisiunea TV Business Philosophy2 săptămâni ago

Emisiune BP: Totul despre multibusiness, cu Vivian Stroe

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe omul de afaceri Vivian Stroe, Fondatorul SGV Group, informează Revista Sport Magazin....

PR Emotional2 săptămâni ago

Tehnologia neurofeedback şi osteopatie. Abordarea holistică care susţine o viaţă fără dureri

Neurofeedback şi osteopatie. Abordarea holistică a sănătăţii şi stării de bine imbina din ce in ce mai mult cunoasterea straveche...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: