“Simbolurile crizei. Factori cognitivi și emoționali” – Emisiune “Business Philosophy” de la Canal 33

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, intitulată “Simbolurile crizei. Factori cognitivi și emoționali”, a avut-o ca invitată specială pe Sofia Dumitriu, psiholog și psihoterapeut.

În cadrul emisiunii, care a fost moderată de Romeo Chiriac, psihoterapeuta Sofia Dumitriu a vorbit despre factorii cognitivi și emoționali care au făcut ca unele produse să devină simboluri ale crizei declanșate de epidemie.

Spre exemplu, cu siguranţă v-aţi pus şi voi întrebarea de ce simt nevoia oamenii să facă stocuri de hârtie igienică în această perioadă de criză. Însă, mai în glumă, mai în serios, există un motiv pentru care oamenii iau astfel de decizii, aşa cum se creionează situaţia în momentul de faţă.

De asemenea, vedetele sportului mondial s-au alăturat unei campanii inedite în încearcare de a-i convinge pe oameni să rămână în case. Printre cei care au jonglat cu rola de hârtie igienică se numără Leo Messi, Neymar, Hagi, Halep sau Cristina Neagu.

Tot în cadrul emisiunii Business Philosophy, terapeuta Ileana Vlăduț a prezentat rubrica „Alegeri potrivite”, iar actorul Victor Yila a avut pastila „Munca la negru”.

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password