Connect with us

Stiri

S-a deschis Smarket, singurul restaurant KFC în VR, exclusiv pentru Smart Menu

KFC România a relansat mult așteptatul Smart Menu, unul dintre cele mai îndrăgite produse de către fanii brandului. De această dată, KFC propune consumatorilor o varietate de Smart Menu și, în plus, anunță deschiderea singurului restaurant KFC în VR: Smarket. Prin intermediul unui dispozitiv digital (telefon sau tabletă), consumatorii sunt invitați să se bucure de o experiență virtuală, prin care pot beneficia de premii #pebune, exclusiv create pentru Smart Menu.

Smarket, singurul restaurant KFC virtual, poate fi accesat folosind camera telefonului mobil sau a tabletei, prin scanarea unui semn de discount “%”, din viața reală sau din online. Consumatorul ajunge într-o lume virtuală unde întreaga experiență #fingerlickingood este moderată de către Colonelul Sanders, simbolul iconic al brandului KFC. În plus, acesta se poate plimba prin restaurantul virtual unde este invitat să treacă 3 probe care îl vor aduce mai aproape de o ofertă pe gustul lui. Mai multe detalii despre experiența virtuală se regăsesc într-un tutorial dedicat.

KFC pune la dispoziția celor care parcurg turul virtual Smarket o serie de premii #pebune: 600 de vouchere cu  discount 100% pentru oricare dintre cele patru variante Smart Menu, și, prin tragere la sorți, marele premiu al campaniei – o pereche de ochelari VR.

KFC inovează la nivel de comunicare și regândește modalitatea prin care își recompensează fanii, oferindu-le discount-uri într-o formă diferită, de entertainment. Astfel, prin folosirea unei tehnologii interactive, consumatorii care sunt din ce în ce mai conectați la mediul digital se pot bucura de o experiență de tipul unei vânători de oferte #pebune.

Până la data de 12 martie 2020, Smart Menu va fi disponibil în 4 variante, toate la un preț special, de 14,90 lei. Pe lângă cele 2 variante deja cunoscute – Picant și Nepicant – clienții vor putea opta pentru Smart Menu Mixt, Smart Menu Booster, precum și opțiunile Smart Menu Plus. De asemenea, consumatorii au ocazia să aleagă și THE BOX sau Smart Bucket, parte din oferta Smart Menu, de anul acesta. Dincolo de varietatea de produse și oferte disponibile în restaurantele KFC, serviciul  Delivery, accesibil atât în București, cât și în provincie, pune la dispoziția consumatorilor oferte personalizate care se diferențiază prin combinațiile de produse: THE BOX, Smart Bucket și Smart Bucket Plus. 

„Cu ocazia relansării Smart Menu, una din cele mai îndrăgite campanii de la KFC, ne orientăm către consumatorii care sunt în căutare de oferte autentice, 100% potrivite lor și care, totodată, își doresc o experiență nouă, amuzantă și interactivă. Noile oferte Smart Menu, care conțin produse deja apreciate de fanii KFC, sunt disponibile în restaurantele KFC, dar și în cadrul serviciului Delivery, în variante personalizate pentru cei care vor să comande produsele acasă sau la birou.

În plus, lansăm platforma KFC Smarket, un canal de comunicare inedit pentru un brand de food care a înțeles că trebuie să țină pasul cu dezvoltarea tehnologiei și consumatorii care petrec tot mai mult timp în mediul digital. În cadrul platformei de VR, fanii brandului sunt invitați să descopere, în compania celebrului Colonel Sanders, o vânătoare inedită de oferte #pebune. Prin parcurgerea unui traseu virtual, reușim să transformăm oferim consumatorilor informații despre produsele și ofertele KFC printr-o formă de entertainment ce presupune o experiență cu totul diferită de cele cu care aceștia au fost obișnuiți până acum”, a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group).

Recent:

Creatii17 hours ago

Elemente de amenajări interioare inedite care vor transforma complet locuința ta

Amenajarea interioară reprezintă o modalitate minunată de a-ți exprima personalitatea și de a crea un spațiu unic și reconfortant în...

Creatii17 hours ago

Cum îți surprinzi iubitul de Crăciun? Top 3 idei de cadou inedite

Perioada Crăciunului se apropie, iar odată cu ea și dăruirea cadourilor între prieteni și cei apropiați. Dacă ai un partener...

ECONOMIC18 hours ago

Analiza datelor și automatizarea în auditul financiar: beneficii pentru businessul tău

Auditul financiar a evoluat semnificativ în ultimele decenii, odată cu avansarea tehnologiei și creșterea volumului de date disponibile pentru auditori....

ECONOMIC22 hours ago

Îți dorești să menții aroma proaspătă în casă? Iată 3 metode mai puțin cunoscute pentru a menține mirosul plăcut acasă

Mirosul din casă este primul detaliu care descrie atmosfera spațiului, fiind resimțit chiar din primele trei secunde de la intrarea...

ECONOMIC2 days ago

Alexandrion Group, premiu special în cadrul Galei dedicate aniversării a 25 de ani de la înființarea Ziarului Financiar

Alexandrion Group a primit un premiu special în cadrul Galei dedicate aniversării a 25 de ani de la înființarea Ziarului...

TV Business Philosophy6 days ago

Despre economia circulară, cu Neacşu Cristina, responsabil CSR GreenGroup

Emisiunea “Business Philosophy” de la Canal 33, programată miercuri, 22 noiembrie, de la ora 18:00, a avut-o ca invitată pe Neacşu...

PODCAST - Business1 week ago

Superstiții în lumea plantelor. Un business Verde – Podcast

Podcastul Business Philosophy a avut-o ca invitată pe Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design“. DESCRIERE: 01:00 Job...

ECONOMIC1 week ago

“Roata Norocului” de la Alexandrion, o adevărată atracție la deschiderea Supermarketului “La Cocoș 2”

“Roata Norocului” a fost o adevărată atracție pentru cei care au venit să facă cumpărături şi să se bucure de...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica la doză a primit ”Premiul pentru cel mai bun produs nou” la Categoria Băuturi Nealcoolice

AQUA Carpatica la doză a primit ”Premiul pentru cel mai bun produs nou” la Categoria Băuturi Nealcoolice, îa cadrul ediției...

ECONOMIC2 weeks ago

Fundaţia Alexandrion anunţă laureaţii celei de-a zecea ediții a Galei Premiilor Constantin Brâncoveanu

Fundaţia Alexandrion anunţă laureaţii celei de-a X-a ediţii a Galei Premiilor Constantin Brâncoveanu. În cadrul galei au fost premiaţi oameni...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: