Connect with us

Stiri

S-a deschis Smarket, singurul restaurant KFC în VR, exclusiv pentru Smart Menu

KFC România a relansat mult așteptatul Smart Menu, unul dintre cele mai îndrăgite produse de către fanii brandului. De această dată, KFC propune consumatorilor o varietate de Smart Menu și, în plus, anunță deschiderea singurului restaurant KFC în VR: Smarket. Prin intermediul unui dispozitiv digital (telefon sau tabletă), consumatorii sunt invitați să se bucure de o experiență virtuală, prin care pot beneficia de premii #pebune, exclusiv create pentru Smart Menu.

Smarket, singurul restaurant KFC virtual, poate fi accesat folosind camera telefonului mobil sau a tabletei, prin scanarea unui semn de discount “%”, din viața reală sau din online. Consumatorul ajunge într-o lume virtuală unde întreaga experiență #fingerlickingood este moderată de către Colonelul Sanders, simbolul iconic al brandului KFC. În plus, acesta se poate plimba prin restaurantul virtual unde este invitat să treacă 3 probe care îl vor aduce mai aproape de o ofertă pe gustul lui. Mai multe detalii despre experiența virtuală se regăsesc într-un tutorial dedicat.

KFC pune la dispoziția celor care parcurg turul virtual Smarket o serie de premii #pebune: 600 de vouchere cu  discount 100% pentru oricare dintre cele patru variante Smart Menu, și, prin tragere la sorți, marele premiu al campaniei – o pereche de ochelari VR.

KFC inovează la nivel de comunicare și regândește modalitatea prin care își recompensează fanii, oferindu-le discount-uri într-o formă diferită, de entertainment. Astfel, prin folosirea unei tehnologii interactive, consumatorii care sunt din ce în ce mai conectați la mediul digital se pot bucura de o experiență de tipul unei vânători de oferte #pebune.

Până la data de 12 martie 2020, Smart Menu va fi disponibil în 4 variante, toate la un preț special, de 14,90 lei. Pe lângă cele 2 variante deja cunoscute – Picant și Nepicant – clienții vor putea opta pentru Smart Menu Mixt, Smart Menu Booster, precum și opțiunile Smart Menu Plus. De asemenea, consumatorii au ocazia să aleagă și THE BOX sau Smart Bucket, parte din oferta Smart Menu, de anul acesta. Dincolo de varietatea de produse și oferte disponibile în restaurantele KFC, serviciul  Delivery, accesibil atât în București, cât și în provincie, pune la dispoziția consumatorilor oferte personalizate care se diferențiază prin combinațiile de produse: THE BOX, Smart Bucket și Smart Bucket Plus. 

„Cu ocazia relansării Smart Menu, una din cele mai îndrăgite campanii de la KFC, ne orientăm către consumatorii care sunt în căutare de oferte autentice, 100% potrivite lor și care, totodată, își doresc o experiență nouă, amuzantă și interactivă. Noile oferte Smart Menu, care conțin produse deja apreciate de fanii KFC, sunt disponibile în restaurantele KFC, dar și în cadrul serviciului Delivery, în variante personalizate pentru cei care vor să comande produsele acasă sau la birou.

În plus, lansăm platforma KFC Smarket, un canal de comunicare inedit pentru un brand de food care a înțeles că trebuie să țină pasul cu dezvoltarea tehnologiei și consumatorii care petrec tot mai mult timp în mediul digital. În cadrul platformei de VR, fanii brandului sunt invitați să descopere, în compania celebrului Colonel Sanders, o vânătoare inedită de oferte #pebune. Prin parcurgerea unui traseu virtual, reușim să transformăm oferim consumatorilor informații despre produsele și ofertele KFC printr-o formă de entertainment ce presupune o experiență cu totul diferită de cele cu care aceștia au fost obișnuiți până acum”, a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group).

Please follow and like us:

Recent:

Stirio zi ago

Blat uriaș în fotbalul românesc?! Juristul LPF, acuzat că a luat bani de la Casa Pariurilor ca să contacteze fotbaliști din Liga 1

Asocierea dintre casele de pariuri si cluburile de fotbal n-a fost văzută niciodată cu ochi buni de către pariori, informează sportpesurse.ro....

Stiri2 zile ago

Numeroase vedete joacă pentru Leon Kamara la Trofeul Artistilor

Prima editie a Trofeului Artistilor, dedicata lui Leon, baietelul lui Kamara de la Alb-Negru, se va disputa, sambata, 22 mai,...

PR Emotional2 zile ago

40 de ani de la primul zbor al unui român în spațiu

Fundația Cosmonaut Dumitru Dorin Prunariu organizează între 14 – 22 mai o serie de evenimente științifice și culturale Între 14...

Emisiunea TV Business Philososphy4 zile ago

Emisiune Business Philosophy: Turismul în zodia pandemiei

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Laurențiu Ciornei, a avut-o ca invitată specială pe...

Emisiunea TV Business Philososphy5 zile ago

Turismul în zodia pandemiei – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 12 mai, de la ora 18:00, o va avea ca invitată...

PR Emotional6 zile ago

Artiștii și fotbaliștii au sărbătorit cu Alexandrion și Kreskova!

Miodrag Belodedici, Daniel Chiriță, Valentin Bădoi, Cornel Păsat, Ionică Moroșanu, Alex Cîrțu, Mattyas, Haiducii sunt doar câțiva dintre cei care...

PR Emotionalo săptămână ago

Copiii învață să prevină bullyingul și agresiunea în școli. Proiect sponsorizat de Aqua Carpatica,

Asociația Părinților Isteți continuă demersurile de prevenire a bullyingului fiind alături de părinți și cadre didactice, cu informații practice și...

PR Emotionalo săptămână ago

A șasea ediție a Galei Premiilor Matei Brâncoveanu. Finaliştii ediției 2021

Cea de-a șasea ediție a Galei Premiilor Matei Brâncoveanu continuă misiunea Fundației Alexandrion de a identifica și premia tineri care contribuie ȋn mod...

Emisiunea TV Business Philososphyo săptămână ago

Emisiune Business Philosophy: Dosarul dropiei în istoria recentă a României

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Laurențiu Ciornei, l-a avut avea ca invitat special...

Analize & Studii2 săptămâni ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: