Connect with us

Stiri

S-a deschis Smarket, singurul restaurant KFC în VR, exclusiv pentru Smart Menu

KFC România a relansat mult așteptatul Smart Menu, unul dintre cele mai îndrăgite produse de către fanii brandului. De această dată, KFC propune consumatorilor o varietate de Smart Menu și, în plus, anunță deschiderea singurului restaurant KFC în VR: Smarket. Prin intermediul unui dispozitiv digital (telefon sau tabletă), consumatorii sunt invitați să se bucure de o experiență virtuală, prin care pot beneficia de premii #pebune, exclusiv create pentru Smart Menu.

Smarket, singurul restaurant KFC virtual, poate fi accesat folosind camera telefonului mobil sau a tabletei, prin scanarea unui semn de discount “%”, din viața reală sau din online. Consumatorul ajunge într-o lume virtuală unde întreaga experiență #fingerlickingood este moderată de către Colonelul Sanders, simbolul iconic al brandului KFC. În plus, acesta se poate plimba prin restaurantul virtual unde este invitat să treacă 3 probe care îl vor aduce mai aproape de o ofertă pe gustul lui. Mai multe detalii despre experiența virtuală se regăsesc într-un tutorial dedicat.

KFC pune la dispoziția celor care parcurg turul virtual Smarket o serie de premii #pebune: 600 de vouchere cu  discount 100% pentru oricare dintre cele patru variante Smart Menu, și, prin tragere la sorți, marele premiu al campaniei – o pereche de ochelari VR.

KFC inovează la nivel de comunicare și regândește modalitatea prin care își recompensează fanii, oferindu-le discount-uri într-o formă diferită, de entertainment. Astfel, prin folosirea unei tehnologii interactive, consumatorii care sunt din ce în ce mai conectați la mediul digital se pot bucura de o experiență de tipul unei vânători de oferte #pebune.

Până la data de 12 martie 2020, Smart Menu va fi disponibil în 4 variante, toate la un preț special, de 14,90 lei. Pe lângă cele 2 variante deja cunoscute – Picant și Nepicant – clienții vor putea opta pentru Smart Menu Mixt, Smart Menu Booster, precum și opțiunile Smart Menu Plus. De asemenea, consumatorii au ocazia să aleagă și THE BOX sau Smart Bucket, parte din oferta Smart Menu, de anul acesta. Dincolo de varietatea de produse și oferte disponibile în restaurantele KFC, serviciul  Delivery, accesibil atât în București, cât și în provincie, pune la dispoziția consumatorilor oferte personalizate care se diferențiază prin combinațiile de produse: THE BOX, Smart Bucket și Smart Bucket Plus. 

„Cu ocazia relansării Smart Menu, una din cele mai îndrăgite campanii de la KFC, ne orientăm către consumatorii care sunt în căutare de oferte autentice, 100% potrivite lor și care, totodată, își doresc o experiență nouă, amuzantă și interactivă. Noile oferte Smart Menu, care conțin produse deja apreciate de fanii KFC, sunt disponibile în restaurantele KFC, dar și în cadrul serviciului Delivery, în variante personalizate pentru cei care vor să comande produsele acasă sau la birou.

În plus, lansăm platforma KFC Smarket, un canal de comunicare inedit pentru un brand de food care a înțeles că trebuie să țină pasul cu dezvoltarea tehnologiei și consumatorii care petrec tot mai mult timp în mediul digital. În cadrul platformei de VR, fanii brandului sunt invitați să descopere, în compania celebrului Colonel Sanders, o vânătoare inedită de oferte #pebune. Prin parcurgerea unui traseu virtual, reușim să transformăm oferim consumatorilor informații despre produsele și ofertele KFC printr-o formă de entertainment ce presupune o experiență cu totul diferită de cele cu care aceștia au fost obișnuiți până acum”, a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group).

Recent:

PODCAST CULTURA2 days ago

Cavalerul Negru de la Curtea de Argeș, un mare inițiat al vechilor mistere

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac,  l-a avut ca invitat pe Doctorul în Medicină, Dragoș Slăvescu. Dragos e medic...

ECONOMIC3 days ago

Un tânăr afacerist din Gorj ajută la digitalizarea microîntreprinderilor la un preț accesibil

*Reporter:* Ce este NetLoom.ro, cine este fondatorul și cu ce se ocupă? *Claudiu:* Bună ziua! Numele este Claudiu Gaita,profesez în...

Emisiunea TV Business Philosophy5 days ago

Femei emblematice, scenografie şi design vestimentar. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 19 martie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe Beatrice...

ECONOMIC5 days ago

Vinul Rosé din gama premium Chateau Valvis a fost distins cu medalia de aur în cadrul renumitului concurs Vinalies Internationales, organizat la Paris

Vinul Rosé din gama premium Chateau Valvis a fost distins cu medalia de aur în cadrul renumitului concurs Vinalies Internationales,...

PODCAST Dezvoltare Personală1 week ago

Povestea motivațională a unui soldat Invictus cu brațele amputate

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Romeo Chiriac, i-a avut ca invitați pe Maiorul Gabriel Ion, coordonatorul proiectului...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Arta recuperării campionilor

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Sorin Chiriac, l-a avut ca invitat pe kinetoterapeutul Gelu Cosma (Kinetic...

ECONOMIC2 weeks ago

Indicii care îți arată că tratamentul cu aparat dentar funcționează și dinții tăi se vor alinia perfect

Tratamentul cu aparat dentar este un proces de lungă durată, care necesită răbdare și perseverență, dar rezultatele finale sunt adesea...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Inițieri în tainele înotului, pentru copii și bebeluși

Alexandra Vrabie, instructor înot, inițiere copii și bebeluși (Alexandreea Club Fitness & SPA) a fost invitata Ilenei Vlăduț la podcastul...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Prestația militarilor români răniți în teatrele de operații la Jocurile Invictus Vancouver & Whistler

https://www.youtube.com/watch?v=mR8wjU30nRA Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, realizată de Romeo Chiriac, i-a avut ca invitați pe Maiorul Gabriel Ion,...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna februarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: