Connect with us

Stiri

Românii care merg în străinătate de Revelion vor la plajă. Cel mai scump pachet de Revelion vândut de agențiile DERTOUR pentru acest an, 8 nopți în Maldive, a costat 40.000 de euro

Turiștii români care vor să petreacă Revelionul în afara țării aleg din ce în ce mai mult destinațiile calde precum Maldive, Thailanda, Zanzibar, Dubai, Republica Dominicană, Mexic sau Egipt.

Cea mai scumpă vacanță pentru Revelionul din acest an vândută într-o agenție DERTOUR din România a fost pentru trei adulți și trei copii, care pentru două camere în Maldive și bilete de avion au plătit aproape 40.000 de euro. Cel mai scump pachet de Revelion în România a costat aproape 2.000 de euro.
Cei trei adulți și trei copii care merg în Maldive vor petrece un sejur de opt nopți la hotelul Dusit Thani Maldive, în două camere water pool villa (o căsuță pe apă), cu zbor inclus. Resortul este localizat pe insula Mudhdhoo Island în Baa Atoll, înconjurată de o frumoasă barieră de corali. Clienții au asigurată masa în regim de demipensiune, mic dejun și cină, cu cina festivă de Revelion inclusă.

Image

Sursa www.dertour.deCea mai scumpă vacanță de Crăciun, dar care acoperă și Revelionul, vândută într-o agenție DERTOUR din România este în Australia, pentru o persoană, în valoare de 10.130 euro. Turistul român va face, în perioada  24 decembrie – 10 ianuarie, un circuit pe teritoriul Australiei, în orașe precum Melbourne, Sidney, Brisbane, Goold Coast, cu cazări cu mic dejun.Cel mai scump Revelion vândut pentru o destinație din România este un apartament la hotelul Alpin din Poiana Brașov închiriat de un cuplu, care a costat în jur de 2.000 de euro pentru cinci nopți, cu mic dejun și cină, iar cel mai scump pachet de Crăciun presupune patru nopți cu demipensiune la hotel Teleferic din Poiana Brașov, tot pentru un cuplu, și a costat 1.300 de euro.Pentru Revelionul 2020, ca și pentru Crăciun, principalele destinații externe vândute în agențiile DERTOUR au fost Maldive, Thailanda, Zanzibar, Dubai, Republica Dominicană, Mexic, Egipt și Austria. Principalele destinații interne alese pentru sărbătorile de iarnă sunt Bucovina, Maramureș, Băile Felix și Valea Prahovei.Din totalul pachetelor vândute pentru sărbătorile de iarnă, cele mai multe (aproximativ 60% din total) au fost pentru Revelion. Pentru destinațiile externe, prețul mediu al unui pachet a fost de circa 1.000 de euro de persoană în perioada Crăciunului și 1.400 euro pentru Revelion, iar pentru cele interne – 1.500 de lei pentru sărbătorile de Crăciun și 2.500 lei pentru Revelion.”Turiștii care nu s-au hotărât până acum unde să plece de Revelion sau de Crăciun pot prinde o ofertă last minute, unde tarifele sunt mai mici cu 10-25% față de cele normale. Astfel de pachete pot fi cumpărate pentru resortul Green Village din Delta Dunării, pentru Covasna sau o serie de destinații externe„, a declarat Cosmin MarinofDirectorul General al Travel Brands, compania care deține agențiile DERTOUR din România.El spune că, în ultimii ani, se constată o schimbare în comportamentul turistului care solicită pachete de Crăciun: se caută locații/destinații care oferă, pe lângă serviciile tradiționale de masă, diverse activități. „Este o trecere de la clasicele sejururi al căror scop era exclusiv culinar spre cele cu conținut dinamic. Din ce în ce mai mulți clienți ies din sfera familială de Crăciun și caută o escapadă„, a afirmat Cosmin Marinof.

Descarcă varianta PDF.

Despre TRAVEL BRANDS
Travel Brands S.A., parte a Grupului DER Touristik, deține cea mai extinsă rețea de agenții de turism din România care operează sub brandul DERTOUR.Travel Brands numără 80 de agenții, 400 de angajați și va opera în 2020 un număr de 19 destinații printre care Turcia, Grecia, Egipt, Tunisia, Spania, Thailanda, Bali și Cipru, cu plecări din București, Cluj, Timișoara, Arad, Baia Mare, Iași, Oradea, Târgu Mureș, Suceava.Despre DERTOUR – DER Touristik Group
DERTOUR este un brand al grupul DER Touristik Group, unul dintre liderii industriei de turism din Germania.  Are sediul în Köln, peste 130 de companii și a generat un venit total de 6,7 miliarde de euro în 2018. Are o echipa de 10.900 de persoane în 16 țări europene.În fiecare an, 9,9 milioane de turiști aleg vacanțele organizate de unul dintre turoperatorii și specialiștii Grupului: DERTOUR și ITS în Germania; Kuoni & Helvetic Tours; Exim Tours și Kartago Tours în Europa de Est; Apollo în Scandinavia; precum și Kuoni în Marea Britanie și Franța.

Rețeaua numără aproximativ 2800 de agenții de turism – incluzând liderul de piață din Germania DER Reisebüro – și vânzări online. DER Touristik Group încorporează cinci branduri hoteliere, un furnizor de servicii de călătorie, o companie aeriană și DMC cu 61 de birouri în 26 de locații. Pentru mai multe informații, consultați: www.dertouristik.com. 

Please follow and like us:

Recent:

Stirio zi ago

Blat uriaș în fotbalul românesc?! Juristul LPF, acuzat că a luat bani de la Casa Pariurilor ca să contacteze fotbaliști din Liga 1

Asocierea dintre casele de pariuri si cluburile de fotbal n-a fost văzută niciodată cu ochi buni de către pariori, informează sportpesurse.ro....

Stiri2 zile ago

Numeroase vedete joacă pentru Leon Kamara la Trofeul Artistilor

Prima editie a Trofeului Artistilor, dedicata lui Leon, baietelul lui Kamara de la Alb-Negru, se va disputa, sambata, 22 mai,...

PR Emotional2 zile ago

40 de ani de la primul zbor al unui român în spațiu

Fundația Cosmonaut Dumitru Dorin Prunariu organizează între 14 – 22 mai o serie de evenimente științifice și culturale Între 14...

Emisiunea TV Business Philososphy4 zile ago

Emisiune Business Philosophy: Turismul în zodia pandemiei

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Laurențiu Ciornei, a avut-o ca invitată specială pe...

Emisiunea TV Business Philososphy5 zile ago

Turismul în zodia pandemiei – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 12 mai, de la ora 18:00, o va avea ca invitată...

PR Emotional6 zile ago

Artiștii și fotbaliștii au sărbătorit cu Alexandrion și Kreskova!

Miodrag Belodedici, Daniel Chiriță, Valentin Bădoi, Cornel Păsat, Ionică Moroșanu, Alex Cîrțu, Mattyas, Haiducii sunt doar câțiva dintre cei care...

PR Emotionalo săptămână ago

Copiii învață să prevină bullyingul și agresiunea în școli. Proiect sponsorizat de Aqua Carpatica,

Asociația Părinților Isteți continuă demersurile de prevenire a bullyingului fiind alături de părinți și cadre didactice, cu informații practice și...

PR Emotionalo săptămână ago

A șasea ediție a Galei Premiilor Matei Brâncoveanu. Finaliştii ediției 2021

Cea de-a șasea ediție a Galei Premiilor Matei Brâncoveanu continuă misiunea Fundației Alexandrion de a identifica și premia tineri care contribuie ȋn mod...

Emisiunea TV Business Philososphyo săptămână ago

Emisiune Business Philosophy: Dosarul dropiei în istoria recentă a României

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Laurențiu Ciornei, l-a avut avea ca invitat special...

Analize & Studii2 săptămâni ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: