Connect with us

Stiri

România, țara cu numărul 111 din portofoliul Travel Blue Group

Liderul mondial pe piața de accesorii de călătorie a intrat recent și pe piața din România. Astfel, românii care adoră vacanțele își pot achiziționa cele mai ingenioase accesorii de călătorie chiar din țara natală. Travel Blue Group a fost înființat la Londra în 1987, iar în acest moment este prezent pe cinci continente, în 111 țări.

 

 

Începutul acestui an vine cu vești bune pentru iubitorii de călătorie. Cele mai cunoscute accesorii de călătorie la nivel mondial se pot cumpăra acum și din România. Produsele sunt disponibile în catalogul “Shop on Board” distribuit de Uplift Aviation în zborurile companiei Tarom.

 

“Ne-am dorit tare mult să pătrundem pe piața din România deoarece românii sunt mari iubitori de călătorii. Extinderea în România face parte din strategia noastră de dezvoltare în Europa. Venim în întâmpinarea publicului nostru cu o paletă diversificată de accesorii de călătorie. Experiența grupului de 36 ani se reflectă în calitatea produselor. La Travel Blue, consumatorul găsește absolut tot ce are nevoie atunci când trebuie să plece într-o călătorie”, a spus Ioana Diaconescu, Country Manager România, Travel Blue Group”.

 

 

 

Travel Blue Group este prezent  în peste 10.000 locații din întreaga lume. La momentul actual dispune de 8 filiale și 10 depozite aflate pe 5 continente, iar cel mai apropiat depozit de România este în Germania.

Reprezentatul oficial în România spune că un parteneriat cu Travel Blue ajută la creșterea cifrei de afaceri și evident a profitului ambelor părți în cel mai simplu și echitabil mod.  “Partenerii noștri au avut cu până la 50% mai multe încasări în baza parteneriatului cu Travel Blue, iar pe baza cifrelor primite de la colegii din alte țări, pot spune că partenerii noștri au obținut și cel mai mare profit pe metru pătrat în urma colaborării cu Travel Blue Group”.

 

La momentul actual, Travel Blue Group are în portofoliu 3 branduri: Travel blue ( brand destinat accesoriilor de călătorie), Lexingham ( brand destinat accesoriilor mobile) și Anomeo ( brand destinat sănătății și confortului). Toate produsele sunt aranjate în propriile standuri și vin însoțite de garanție worldwide pentru 24 de luni . Toate accesoriile mobile din gama Lexingham și Travel Blue dețin certificare Apple MFi (MFi certification stands for Made for iPhone/iPod/iPad).

 

Travel Blue Group este prezent în 160 de aeroporturi din întreaga lume și lucrează cu cei mai mari retaileri globali duty free: Dufry, Lotte Duty Free, DFS Group, The Shilla Duty Free, Gebr Heinemann, King Power International Group (Thailanda), Dubai Duty Free, Ever Rich Group, Sunrise Duty Free.

 

Recent:

TV Business Philosophy1 day ago

Business în sport. Studiu de caz Scrimă – CS Riposta – Emisiune BP

Emisiunea Business Philosophy de joi, 24 martie, de la ora 22:00, de la Canal 33 va avea temă un studiu...

TV Business Philosophy4 days ago

Fabrica de campioni. Luptătorii de aur ai României – Emisiune Business Philosophy

“Fabrica de campioni. Luptătorii de aur ai României” a fost tema Emisiunii Business Philosophy, de la Canal 33, de azi,...

PODCAST Dezvoltare Personală4 days ago

Răzvan Itu (Tennis Europe), despre secretele performanței și motivele absenței sponsorilor din sportul alb românesc

Vicepreședintele FR Tenis, Răzvan Itu, singurul român din Tennis Europe, a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul Podcastului Business...

TV Business Philosophy1 week ago

Fabrica de campioni. Luptătorii de aur ai României – Emisiune Business Philosophy

“Fabrica de campioni. Luptătorii de aur ai României” este tema Emisiunii Business Philosophy, de la Canal 33, de azi, de...

ECONOMIC2 weeks ago

UBtalks, ediție aniversară. Aqua Carpatica, partener al competiției proiectelor #de10 și în 2023

Devenită deja o tradiție în ceea ce privește competiția UBtalks, colaborarea Universității din București cu Aqua Carpatica continuă și în 2023. Pentru cea...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Emisiune Business Philosophy: Studiu de caz al contractelor de sponsorizare cu celebrități

Moderatorul emisiunii Romeo Chiriac l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactorul Șef al Revistei Sport Magazin.

ECONOMIC2 weeks ago

Kreskova Vodka a fost premiată la World Vodka Awards 2023, categoria Pure Neutral Vodka cu medalie de aur și a primit distincţia „Romania Pure Neutral Winner”

Kreskova Vodka a dovedit, de-a lungul anilor, că angajamentul față de calitate este un ingredient cheie atunci când vrei să...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Studiu de caz al contractelor de sponsorizare cu celebrități – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, de joi 16 martie, ora 22:00, va avea ca temă contractele de sponsorizare...

ECONOMIC3 weeks ago

Grupul Alexandrion oferă 50.000 USD în sprijinul victimelor cutremurelor

Grupul Alexandrion oferă 50.000 USD în sprijinul victimelor cutremurelor din Turcia și Siria, anunță pagina de Facebook Nawaf Salameh.  ...

PODCAST Entertainment3 weeks ago

Victor Yila, despre superstiții, “adversarul” Gică Hagi și industria muzicală – PODCAST Business Philosophy

https://www.youtube.com/watch?v=x0EKPxbiDZ8 Actorul Victor Yila a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul Podcastului Business Philosophy. Victor Yila, despre superstiții, “adversarul”...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: