Connect with us

Stiri

România, țara cu numărul 111 din portofoliul Travel Blue Group

Liderul mondial pe piața de accesorii de călătorie a intrat recent și pe piața din România. Astfel, românii care adoră vacanțele își pot achiziționa cele mai ingenioase accesorii de călătorie chiar din țara natală. Travel Blue Group a fost înființat la Londra în 1987, iar în acest moment este prezent pe cinci continente, în 111 țări.

 

 

Începutul acestui an vine cu vești bune pentru iubitorii de călătorie. Cele mai cunoscute accesorii de călătorie la nivel mondial se pot cumpăra acum și din România. Produsele sunt disponibile în catalogul “Shop on Board” distribuit de Uplift Aviation în zborurile companiei Tarom.

 

“Ne-am dorit tare mult să pătrundem pe piața din România deoarece românii sunt mari iubitori de călătorii. Extinderea în România face parte din strategia noastră de dezvoltare în Europa. Venim în întâmpinarea publicului nostru cu o paletă diversificată de accesorii de călătorie. Experiența grupului de 36 ani se reflectă în calitatea produselor. La Travel Blue, consumatorul găsește absolut tot ce are nevoie atunci când trebuie să plece într-o călătorie”, a spus Ioana Diaconescu, Country Manager România, Travel Blue Group”.

 

 

 

Travel Blue Group este prezent  în peste 10.000 locații din întreaga lume. La momentul actual dispune de 8 filiale și 10 depozite aflate pe 5 continente, iar cel mai apropiat depozit de România este în Germania.

Reprezentatul oficial în România spune că un parteneriat cu Travel Blue ajută la creșterea cifrei de afaceri și evident a profitului ambelor părți în cel mai simplu și echitabil mod.  “Partenerii noștri au avut cu până la 50% mai multe încasări în baza parteneriatului cu Travel Blue, iar pe baza cifrelor primite de la colegii din alte țări, pot spune că partenerii noștri au obținut și cel mai mare profit pe metru pătrat în urma colaborării cu Travel Blue Group”.

 

La momentul actual, Travel Blue Group are în portofoliu 3 branduri: Travel blue ( brand destinat accesoriilor de călătorie), Lexingham ( brand destinat accesoriilor mobile) și Anomeo ( brand destinat sănătății și confortului). Toate produsele sunt aranjate în propriile standuri și vin însoțite de garanție worldwide pentru 24 de luni . Toate accesoriile mobile din gama Lexingham și Travel Blue dețin certificare Apple MFi (MFi certification stands for Made for iPhone/iPod/iPad).

 

Travel Blue Group este prezent în 160 de aeroporturi din întreaga lume și lucrează cu cei mai mari retaileri globali duty free: Dufry, Lotte Duty Free, DFS Group, The Shilla Duty Free, Gebr Heinemann, King Power International Group (Thailanda), Dubai Duty Free, Ever Rich Group, Sunrise Duty Free.

 

Recent:

ECONOMIC13 hours ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna noiembrie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

TV Business Philosophy18 hours ago

Ce este efectul Placebo, cu dr. Cristian Sălăvastru

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Cristian Sălăvastru, medic în...

PODCAST Entertainment2 days ago

Rolul șoimăritului în preîntâmpinarea accidentelor din aeroporturi

Podcastul Business Philosophy, care este moderat de Romeo Chiriac,  i-a avut ca invitați pe Nicu Pârlog, biolog, jurnalist și expert...

ECONOMIC4 days ago

AQUA Carpatica Kids, apa care răspunde la toate întrebările copilului tău

AQUA Carpatica Kids încurajează curiozitatea neîngrădită a copiiilor. Campania ,,De ce?’’ își propune să răspundă la orice întrebare pe care...

ECONOMIC6 days ago

Jean Valvis, îndemn la vot: “Democrația nu se dăruiește, nu o primești cadou, se revendică!”

Jean Valvis, fondatorul brandurilor Aqua Carpatica și Domeniile Sâmburești, îndeamnă cetățenii români pe pagina personală de Facebook să meargă la...

PODCAST Entertainment6 days ago

Jocul interior în teatru, cu Alice Nicolae

Alice Ioana Nicolae, actriță, trainer, îndrumător și fondator Teatru Simplu, a fost invitata lui moderatorului Romeo Chiriac la podcastul Business...

TV Business Philosophy1 week ago

Jurnaliști români la evenimente internaționale media. Emisiune Business Philosophy

Rezultate internaționale ale ziariștilor români  –  Emisiunea BUSINESS PHILOSOPHY în direct la Canal 33, pe 27.11.2024, de la orele 17:00,...

ECONOMIC1 week ago

Proiectul Nestlé ”Pădurea de Miere” ajunge la 110.000 de copaci plantați în sudul României

Nestlé România a continuat și în 2024 proiectul ”Pădurea de Miere”, parte din angajamentul companiei față de mediul înconjurător, plantând...

PODCAST Dezvoltare Personală2 weeks ago

Ce fotbalist de la Steaua a ajuns la psiholog din cauza tatălui său – Podcast cu Florin Gardoș

Florin Gardoș a vorbit în podcastul Businesss Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, despre ce fotbalist de la Steaua a avut...

ECONOMIC2 weeks ago

De ce ai nevoie de un program de facturare și gestionare stocuri?

Într-o lume a afacerilor în continuă schimbare, eficiența este cheia succesului. Gestionarea resurselor, în special a stocurilor și a proceselor...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: