Connect with us

Stiri

România, țara cu numărul 111 din portofoliul Travel Blue Group

Liderul mondial pe piața de accesorii de călătorie a intrat recent și pe piața din România. Astfel, românii care adoră vacanțele își pot achiziționa cele mai ingenioase accesorii de călătorie chiar din țara natală. Travel Blue Group a fost înființat la Londra în 1987, iar în acest moment este prezent pe cinci continente, în 111 țări.

 

 

Începutul acestui an vine cu vești bune pentru iubitorii de călătorie. Cele mai cunoscute accesorii de călătorie la nivel mondial se pot cumpăra acum și din România. Produsele sunt disponibile în catalogul “Shop on Board” distribuit de Uplift Aviation în zborurile companiei Tarom.

 

“Ne-am dorit tare mult să pătrundem pe piața din România deoarece românii sunt mari iubitori de călătorii. Extinderea în România face parte din strategia noastră de dezvoltare în Europa. Venim în întâmpinarea publicului nostru cu o paletă diversificată de accesorii de călătorie. Experiența grupului de 36 ani se reflectă în calitatea produselor. La Travel Blue, consumatorul găsește absolut tot ce are nevoie atunci când trebuie să plece într-o călătorie”, a spus Ioana Diaconescu, Country Manager România, Travel Blue Group”.

 

 

 

Travel Blue Group este prezent  în peste 10.000 locații din întreaga lume. La momentul actual dispune de 8 filiale și 10 depozite aflate pe 5 continente, iar cel mai apropiat depozit de România este în Germania.

Reprezentatul oficial în România spune că un parteneriat cu Travel Blue ajută la creșterea cifrei de afaceri și evident a profitului ambelor părți în cel mai simplu și echitabil mod.  “Partenerii noștri au avut cu până la 50% mai multe încasări în baza parteneriatului cu Travel Blue, iar pe baza cifrelor primite de la colegii din alte țări, pot spune că partenerii noștri au obținut și cel mai mare profit pe metru pătrat în urma colaborării cu Travel Blue Group”.

 

La momentul actual, Travel Blue Group are în portofoliu 3 branduri: Travel blue ( brand destinat accesoriilor de călătorie), Lexingham ( brand destinat accesoriilor mobile) și Anomeo ( brand destinat sănătății și confortului). Toate produsele sunt aranjate în propriile standuri și vin însoțite de garanție worldwide pentru 24 de luni . Toate accesoriile mobile din gama Lexingham și Travel Blue dețin certificare Apple MFi (MFi certification stands for Made for iPhone/iPod/iPad).

 

Travel Blue Group este prezent în 160 de aeroporturi din întreaga lume și lucrează cu cei mai mari retaileri globali duty free: Dufry, Lotte Duty Free, DFS Group, The Shilla Duty Free, Gebr Heinemann, King Power International Group (Thailanda), Dubai Duty Free, Ever Rich Group, Sunrise Duty Free.

 

Recent:

ECONOMIC6 days ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC6 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Implementare ERP eficientă: TOP 5 greșeli de evitat

Implementarea unui sistem ERP eșuează atunci când firmele au așteptări nerealiste. Se întâmplă când apare rezistență internă din partea angajaților,...

ECONOMIC1 week ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast3 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT3 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: