Connect with us

ECONOMIC

O altfel de lansare în România pentru iubitorii ginului. Hendrick’s Orbium, noul gin extraordinar din portofoliul Alexandrion Group

Petrecere exclusivistă pentru lansarea Hendrick’s Orbium, noul gin extraordinar adus în România de Alexandrion Group. Evenimentul de lansare Hendrick’s Orbium a transformat pub-ul Dianei 4 într-un loc cu totul special. Pentru o seară, localul a primit o nouă înfățișare, desprinsă parcă dintr-un univers paralel pentru care au fost create elemente speciale și materiale ale brandului, în tematica sa avangardistă cu o nuanță neobișnuită.

Noul produs lansat a venit în întâmpinarea trendului național și internațional care arată că ginul este în topul preferințelor consumatorilor de ocazii cool. Această nouă băutură extraordinară vine să completeze oferta de gin de pe piața din România care în ultimii ani înregistrează o creștere double digit, atât în volum, cât și în valoare. Prin intermediul Hendrick’s Orbium oferim o experiență atipică și memorabilă consumatorului nostru, brandul consolidându-și astfel poziția de trendsetter al categoriei de gin. “, a declarat Marinela Popescu, directorul de Marketing al Alexandrion Group.

Hendrick’s Orbium este un gin exclusivist pe care iubitorii de băuturi fine îl pot găsi în cele mai high-end baruri și restaurante din țară. Orbium este o reinventare a clasicului gin Hendrick’s, păstrând aromele neobișnuite de trandafir și castravete, însă îmbogățit cu extracte de chinină, pelin și lotus albastru. Se spune că gustul Hendrick’s Orbium vine dintr-un univers paralel, un univers în care toate regulile sunt făcute pentru a fi încălcate.

Orbium este viziunea maestrei distilatoare Lesley Gracie, iar numele acestui produs este derivat din cuvântul „Orbis” (latinescul pentru „cerc”) reprezentând, în viziunea artistei, călătoria lichidului până să devină gin, dar și gustul complet și rotund pe care Hendrick’s îl oferă tuturor ginurilor ieșite din distileriile proprii. Unicitatea produsului este dată de adăugarea chininei (regăsită în tonic) pentru a-i crea aroma neobișnuită.

Tocmai această viziune a fost redată și în tematica petrecerii exclusiviste de lansare a Hendrick’s Orbium în România care s-a bucurat de prezența unor invitați speciali. Printre aceștia s-au numărat influenceri, jurnaliști și reprezentanți ai industriei HoReCa care s-au bucurat de cocktailurile bazate pe gin, dar și de numerele artistice ale serii. Evenimentul Hendrick’s a fost prezentat de Andreea Remețan și Andrei Niculae.

Hendrick’s Orbium este un produs în ediție limitată, nefiind disponibil în magazine, ci doar în baruri și restaurante de top din țară. În România, există momentan doar 430 de sticle de Hendrick’s Orbium.

Pentru mai multe informații despre noul Hendrick’s Gin Orbium, accesați www.hendricksgin.com/orbium.

Despre Hendrick’s Gin

Hendrick’s Gin este o băutură premium, distilată în Scoția, în serii a câte 500 de litri fiecare. Ginurile Hendrick’s sunt infuzate cu petale de trandafiri și castravete, alături de un mix de 11 plante, rezultând un gin deosebit de fresh cu o aromă florală încântătoare.

Despre William Grant & Sons

William Grant & Sons Holding Ltd. este o afacere de familie, o distilerie independentă cu sediul în Regatul Unit, fondată de către William Grant în 1887. Astăzi, compania este deținută de a cincea generație și produce unele dintre cele mai cunoscute branduri de whisky, printre care Glenfiddich sau The Balvenie, precum și alte branduri iconice de băuturi spirtoase precum Hendrick’s Gin, Sailor Jerry, Tullamore D.E.W. Irish Whiskey, Monkey Shoulder sau Drambuie.

Despre Alexandrion Group:

Alexandrion Group este lider în producţia și distribuţia de vinuri și băuturi alcoolice din România și din 2017 singurul producător de single malt din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase și au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piaţă, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti și produse internaţionale. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, Alexandrion 100, ediţie specială dedicată Centenarului, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova, dar şi alte produse care au asigurat companiei poziţia de lider pe piaţa băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea în urma unei achiziţii importante în 2018 a șase companii noi, care acum reprezintă o entitate separată în cadrul Grupului sub numele THE ICONIC ESTATE, completând portofoliul cu vinuri liniștite și spumante premiate.

Recent:

PODCAST Entertainment4 days ago

Filozofia unui fotograf. Viața și trăirile din spatele aparatului

Podcastul Business Philosophy, care l-a avut ca invitat pe fotograful profesionist Ovidiu Ștefan, a fost moderat de Ileana Vlăduț. 0:00...

ECONOMIC5 days ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna august 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

TV Business Philosophy6 days ago

„Fata de Aur”, Anamaria Gherghel, multiplă campioană la fotbal tenis. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 4 septembrie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe Anamaria...

PODCAST SPORT1 week ago

Culisele transferului la Steaua, cartea autobiografică a Andreei Prisăcariu și cazul Halep – Sinner

Andreea Prisăcariu a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy DESCRIERE:. 00:00 – “Mi-am echilibrat chakrele“ 01:00...

ECONOMIC1 week ago

Jean Valvis – Preşedinte AQUA Carpatica anunță extinderea producției AQUA Carpatica. Investiţie de 20 de mil. de euro

Jean Valvis – Preşedinte AQUA Carpatica anunță extinderea producției AQUA Carpatica, cu o investiţie de 20 de milioane de euro,...

ECONOMIC2 weeks ago

Lansarea noului model auto MG ZS HEV+ în România: Inovație, design modern și fiabilitate garantată

Noul MG ZS Hybrid+ va oferi clienților unul dintre cele mai cuprinzătoare pachete din segmentul B-SUV Sistemul revoluționar Hybrid+ oferă...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Factorul mental în tenis, cu Andreea Prisăcariu

Jucătoarea de tenis Andreea Prisăcariu a vorbit despre importanța factorului mental în sportul alb în cadrul emisiunii Business Philosophy, de...

PODCAST SPORT3 weeks ago

Vasile Maftei: “Nu mai alergăm pe șine, dar putem alerga pe șosea” 

Vasile Maftei a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE: 0:00 – INTRO 1:42...

ECONOMIC3 weeks ago

Ce presupune lichidarea voluntară a unei persoane juridice în România?

Procesul de lichidare voluntară implică mai multe etape esențiale, menite să asigure respectarea obligațiilor legale și protejarea intereselor tuturor părților...

ECONOMIC3 weeks ago

Un licean francez, genial la matematică, participant la APEXMATHS de la Reşița, încântat de Aqua Carpatica

Un licean francez, Pierre Gallois, genial la matematică, participant la APEXMATHS de la Reşița este încântat de încântat de Aqua...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: