Connect with us

ECONOMIC

O altfel de lansare în România pentru iubitorii ginului. Hendrick’s Orbium, noul gin extraordinar din portofoliul Alexandrion Group

Petrecere exclusivistă pentru lansarea Hendrick’s Orbium, noul gin extraordinar adus în România de Alexandrion Group. Evenimentul de lansare Hendrick’s Orbium a transformat pub-ul Dianei 4 într-un loc cu totul special. Pentru o seară, localul a primit o nouă înfățișare, desprinsă parcă dintr-un univers paralel pentru care au fost create elemente speciale și materiale ale brandului, în tematica sa avangardistă cu o nuanță neobișnuită.

Noul produs lansat a venit în întâmpinarea trendului național și internațional care arată că ginul este în topul preferințelor consumatorilor de ocazii cool. Această nouă băutură extraordinară vine să completeze oferta de gin de pe piața din România care în ultimii ani înregistrează o creștere double digit, atât în volum, cât și în valoare. Prin intermediul Hendrick’s Orbium oferim o experiență atipică și memorabilă consumatorului nostru, brandul consolidându-și astfel poziția de trendsetter al categoriei de gin. “, a declarat Marinela Popescu, directorul de Marketing al Alexandrion Group.

Hendrick’s Orbium este un gin exclusivist pe care iubitorii de băuturi fine îl pot găsi în cele mai high-end baruri și restaurante din țară. Orbium este o reinventare a clasicului gin Hendrick’s, păstrând aromele neobișnuite de trandafir și castravete, însă îmbogățit cu extracte de chinină, pelin și lotus albastru. Se spune că gustul Hendrick’s Orbium vine dintr-un univers paralel, un univers în care toate regulile sunt făcute pentru a fi încălcate.

Orbium este viziunea maestrei distilatoare Lesley Gracie, iar numele acestui produs este derivat din cuvântul „Orbis” (latinescul pentru „cerc”) reprezentând, în viziunea artistei, călătoria lichidului până să devină gin, dar și gustul complet și rotund pe care Hendrick’s îl oferă tuturor ginurilor ieșite din distileriile proprii. Unicitatea produsului este dată de adăugarea chininei (regăsită în tonic) pentru a-i crea aroma neobișnuită.

Tocmai această viziune a fost redată și în tematica petrecerii exclusiviste de lansare a Hendrick’s Orbium în România care s-a bucurat de prezența unor invitați speciali. Printre aceștia s-au numărat influenceri, jurnaliști și reprezentanți ai industriei HoReCa care s-au bucurat de cocktailurile bazate pe gin, dar și de numerele artistice ale serii. Evenimentul Hendrick’s a fost prezentat de Andreea Remețan și Andrei Niculae.

Hendrick’s Orbium este un produs în ediție limitată, nefiind disponibil în magazine, ci doar în baruri și restaurante de top din țară. În România, există momentan doar 430 de sticle de Hendrick’s Orbium.

Pentru mai multe informații despre noul Hendrick’s Gin Orbium, accesați www.hendricksgin.com/orbium.

Despre Hendrick’s Gin

Hendrick’s Gin este o băutură premium, distilată în Scoția, în serii a câte 500 de litri fiecare. Ginurile Hendrick’s sunt infuzate cu petale de trandafiri și castravete, alături de un mix de 11 plante, rezultând un gin deosebit de fresh cu o aromă florală încântătoare.

Despre William Grant & Sons

William Grant & Sons Holding Ltd. este o afacere de familie, o distilerie independentă cu sediul în Regatul Unit, fondată de către William Grant în 1887. Astăzi, compania este deținută de a cincea generație și produce unele dintre cele mai cunoscute branduri de whisky, printre care Glenfiddich sau The Balvenie, precum și alte branduri iconice de băuturi spirtoase precum Hendrick’s Gin, Sailor Jerry, Tullamore D.E.W. Irish Whiskey, Monkey Shoulder sau Drambuie.

Despre Alexandrion Group:

Alexandrion Group este lider în producţia și distribuţia de vinuri și băuturi alcoolice din România și din 2017 singurul producător de single malt din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase și au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piaţă, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti și produse internaţionale. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, Alexandrion 100, ediţie specială dedicată Centenarului, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova, dar şi alte produse care au asigurat companiei poziţia de lider pe piaţa băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea în urma unei achiziţii importante în 2018 a șase companii noi, care acum reprezintă o entitate separată în cadrul Grupului sub numele THE ICONIC ESTATE, completând portofoliul cu vinuri liniștite și spumante premiate.

Recent:

ECONOMIC3 days ago

Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul

Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...

ECONOMIC5 days ago

Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român

În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...

PODCAST Entertainment1 week ago

Arta instructajului canin și mondioring în România

Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...

ECONOMIC1 week ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST - SUSTENABILITATE2 weeks ago

Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă

Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...

PODCAST PR & MARKETING3 weeks ago

Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....

PODCAST Entertainment4 weeks ago

Clubul Media Business, organizator al Turneelor Internaționale ale jurnaliștilor

Directorul de PR al Clubului Media Business, Ileana Vlăduț, a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac. DESCRIERE...

TV Business Philosophy4 weeks ago

Cine sunt câștigătorii celei de a XXV-a ediție a Galei Fotbalului Românesc

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Redactorul Șef al Revistei...

ECONOMIC4 weeks ago

Câte zile trebuie să dureze o excursie în Egipt pentru a putea vizita cele mai importante obiective turistice?

O excursie în Egipt este o oportunitate ideală pentru a descoperi o cultură milenară și pentru a te bucura de...

ECONOMIC1 month ago

Parcul auto de lux preferat de oamenii de afaceri de top din România

Când vine vorba despre succes, detaliile fac diferența. Această filozofie se aplică și atunci când liderii din business aleg mașini...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: