Connect with us

Stiri

Noul sponsor principal al echipei naționale și al României Under 21 este Penny

Federația Română de Fotbal a încheiat un nou contract de sponsorizare cu PENNY, parte a companiei germane REWE Group. Acesta este cel mai important parteneriat din istoria FRF având în vedere că pentru prima oară ambele reprezentative, seniori și U21, vor avea un sponsor principal. În plus, suporterii vor beneficia de prima gamă de produse alimentare și non-alimentare cu însemnele tricolorilor.

Acestea sunt coordonatele speciale ale noului contract dintre Federația Română de Fotbal și PENNY, care va dura cel puțin până la finalul anului 2024. PENNY va continua să susțină ca și până acum, din calitate de sponsor, toate celelalte reprezentative ale României, noul parteneriat aducând însă un statut de sponsor principal pentru echipa națională de seniori și reprezentativa Under 21.

 

Pe lângă susținerea și mai mare oferită reprezentativelor, prin noul parteneriat, suporterii vor putea descoperi în cele aproape 300 de magazine PENNY la nivel național echipamentul oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României și o întreagă gamă de produse personalizate cu însemnele tricolorilor pentru a ne apropia și mai mult de suporterii români, precum și de toți jucătorii de fotbal din România.

“Este o zi foarte importantă pentru fotbalul românesc, în mod cert. Pentru că, într-un context de mari provocări pe care îl resimțim fiecare, în toate domeniile de activitate, am reușit să confirmăm încrederea acordată de un brand de sucess în industria de retail. Mai mult decât atât, acest parteneriat ne permite să continuăm la un alt nivel, să finanțăm și să implementăm proiectele noi pentru anii următori și să le consolidăm pe cele deja începute. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundație sustenabilă. Totodată, să nu uităm că România U21 abia exista pe radarul suporterilor acum un deceniu, dar am reușit împreună ca prin rezultatele sportive și strategia de promovare să o transformăm într-un brand de mare interes pentru partenerii comerciali. Și, nu în ultimul rând, am încredere că noul parteneriat cu PENNY, având în vedere dezvoltarea de produse sub egida echipei naționale, va reprezenta un model pentru industria sportului din România”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

 

„Fotbalul trezește emoții. Nu este doar un sport sau un joc de echipă, este mai mult decât atât. Înseamnă forță, perseverență, bucurie și uneori chiar tristețe. Este vorba despre acel efort comun care duce la cele mai bune rezultate, trăite la intensitate mare. Din 2015, PENNY susține Federația Română de Fotbal și a fost o decizie firească pentru noi să continuăm să facem echipă cu FRF și să extindem parteneriatul, de data aceasta în calitate de sponsor principal al echipei naționale și al României Under 21.

Ne propunem să ne implicăm din ce în ce mai mult în fotbalul românesc prin dezvoltarea primei game de produse alimentare și non-alimentare cu însemnele tricolorilor, dar și prin promovarea unui stil de viață sănătos pentru români „, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.

Please follow and like us:

Recent:

Stirio zi ago

Blat uriaș în fotbalul românesc?! Juristul LPF, acuzat că a luat bani de la Casa Pariurilor ca să contacteze fotbaliști din Liga 1

Asocierea dintre casele de pariuri si cluburile de fotbal n-a fost văzută niciodată cu ochi buni de către pariori, informează sportpesurse.ro....

Stiri2 zile ago

Numeroase vedete joacă pentru Leon Kamara la Trofeul Artistilor

Prima editie a Trofeului Artistilor, dedicata lui Leon, baietelul lui Kamara de la Alb-Negru, se va disputa, sambata, 22 mai,...

PR Emotional2 zile ago

40 de ani de la primul zbor al unui român în spațiu

Fundația Cosmonaut Dumitru Dorin Prunariu organizează între 14 – 22 mai o serie de evenimente științifice și culturale Între 14...

Emisiunea TV Business Philososphy4 zile ago

Emisiune Business Philosophy: Turismul în zodia pandemiei

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Laurențiu Ciornei, a avut-o ca invitată specială pe...

Emisiunea TV Business Philososphy5 zile ago

Turismul în zodia pandemiei – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 12 mai, de la ora 18:00, o va avea ca invitată...

PR Emotional6 zile ago

Artiștii și fotbaliștii au sărbătorit cu Alexandrion și Kreskova!

Miodrag Belodedici, Daniel Chiriță, Valentin Bădoi, Cornel Păsat, Ionică Moroșanu, Alex Cîrțu, Mattyas, Haiducii sunt doar câțiva dintre cei care...

PR Emotionalo săptămână ago

Copiii învață să prevină bullyingul și agresiunea în școli. Proiect sponsorizat de Aqua Carpatica,

Asociația Părinților Isteți continuă demersurile de prevenire a bullyingului fiind alături de părinți și cadre didactice, cu informații practice și...

PR Emotionalo săptămână ago

A șasea ediție a Galei Premiilor Matei Brâncoveanu. Finaliştii ediției 2021

Cea de-a șasea ediție a Galei Premiilor Matei Brâncoveanu continuă misiunea Fundației Alexandrion de a identifica și premia tineri care contribuie ȋn mod...

Emisiunea TV Business Philososphyo săptămână ago

Emisiune Business Philosophy: Dosarul dropiei în istoria recentă a României

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Laurențiu Ciornei, l-a avut avea ca invitat special...

Analize & Studii2 săptămâni ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: