Connect with us

Stiri

Noul sponsor principal al echipei naționale și al României Under 21 este Penny

Federația Română de Fotbal a încheiat un nou contract de sponsorizare cu PENNY, parte a companiei germane REWE Group. Acesta este cel mai important parteneriat din istoria FRF având în vedere că pentru prima oară ambele reprezentative, seniori și U21, vor avea un sponsor principal. În plus, suporterii vor beneficia de prima gamă de produse alimentare și non-alimentare cu însemnele tricolorilor.

Acestea sunt coordonatele speciale ale noului contract dintre Federația Română de Fotbal și PENNY, care va dura cel puțin până la finalul anului 2024. PENNY va continua să susțină ca și până acum, din calitate de sponsor, toate celelalte reprezentative ale României, noul parteneriat aducând însă un statut de sponsor principal pentru echipa națională de seniori și reprezentativa Under 21.

 

Pe lângă susținerea și mai mare oferită reprezentativelor, prin noul parteneriat, suporterii vor putea descoperi în cele aproape 300 de magazine PENNY la nivel național echipamentul oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României și o întreagă gamă de produse personalizate cu însemnele tricolorilor pentru a ne apropia și mai mult de suporterii români, precum și de toți jucătorii de fotbal din România.

“Este o zi foarte importantă pentru fotbalul românesc, în mod cert. Pentru că, într-un context de mari provocări pe care îl resimțim fiecare, în toate domeniile de activitate, am reușit să confirmăm încrederea acordată de un brand de sucess în industria de retail. Mai mult decât atât, acest parteneriat ne permite să continuăm la un alt nivel, să finanțăm și să implementăm proiectele noi pentru anii următori și să le consolidăm pe cele deja începute. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundație sustenabilă. Totodată, să nu uităm că România U21 abia exista pe radarul suporterilor acum un deceniu, dar am reușit împreună ca prin rezultatele sportive și strategia de promovare să o transformăm într-un brand de mare interes pentru partenerii comerciali. Și, nu în ultimul rând, am încredere că noul parteneriat cu PENNY, având în vedere dezvoltarea de produse sub egida echipei naționale, va reprezenta un model pentru industria sportului din România”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

 

„Fotbalul trezește emoții. Nu este doar un sport sau un joc de echipă, este mai mult decât atât. Înseamnă forță, perseverență, bucurie și uneori chiar tristețe. Este vorba despre acel efort comun care duce la cele mai bune rezultate, trăite la intensitate mare. Din 2015, PENNY susține Federația Română de Fotbal și a fost o decizie firească pentru noi să continuăm să facem echipă cu FRF și să extindem parteneriatul, de data aceasta în calitate de sponsor principal al echipei naționale și al României Under 21.

Ne propunem să ne implicăm din ce în ce mai mult în fotbalul românesc prin dezvoltarea primei game de produse alimentare și non-alimentare cu însemnele tricolorilor, dar și prin promovarea unui stil de viață sănătos pentru români „, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.

Please follow and like us:

Recent:

Emisiunea TV Business Philososphy2 zile ago

Emisiunea “Business Philosophy“ a împlinit 1 an

Emisiunea “Business Philosophy“ a fost vizionată în ultimul an în fiecare miercuri, de la ora 18:00, la Canal 33 pe toate rețelele de...

Stiri3 zile ago

“Focus to Green-Eco-Life”. Seară ReciCreativă in ajun de Dragobete

Evenimentul “Focus to Green-Eco-Life”,  susținut de AQUA Carpatica, prin care sprijinim mediul ȋnconjurător şi viaţa verde a planetei, sub toate formele, ne-a...

Creatii3 zile ago

Dragobetele sărută fetele

Dragobetele, sărbătoarea românească a iubirii, se serbează pe 24 februarie și este considerată ziua care anunță venirea primăverii prin începerea...

Stiri3 zile ago

Trăiește momente divine cu fiecare strop de vin The Iconic Estate – câștigă cea mai frumoasă experiență în primăvara aceasta!

Crama THE ICONIC ESTATE, parte a Alexandrion Group, vine în luna iubirii și în pragul primăverii, în întâmpinarea iubitorilor de...

Creatii3 zile ago

Cinci cărți de citit în luna iubirii, lângă un pahar de vin din gama Domeniile Sâmburești

Cinci cărți de citit în luna iubirii, lângă un pahar de vin din gama Domeniile Sâmburești: Dragoste în vremea holerei...

Emisiunea TV Business Philososphy4 zile ago

Emisiune aniversară “Business Philosophy“

Emisiunea “Business Philosophy“ a fost vizionată în ultimul an în fiecare miercuri, de la ora 18:00, la Canal 33 pe...

Analize & Studii5 zile ago

Finanțare HoReCa

Sectorul HoReCa a fost cel mai afectat în 2020, anul pandemiei. Restricțiile impuse de stat au generat pierderi importante pentru...

Business-ul tau aici5 zile ago

Ce trebuie să știi despre întreținerea corectă a cutiei de viteze automate și schimbul de ulei al acesteia

Mașinile dotate cu o cutie de viteze automată sunt o adevărată plăcere la condus și asigura șoferilor un confort deplin....

Emisiunea TV Business Philososphy6 zile ago

Emisiune Business Philosophy: Sărbători fără culori – o invitație într-un periplu interior

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 i-a avut ca invitați pe Raluca Radu – artist și etnolog și Ștefan...

Emisiunea TV Business Philososphy2 săptămâni ago

Sărbători fără culori – o invitație într-un periplu interior. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 17 februarie, de la ora 18:00, îi va...