Connect with us

PR Emotional

Nou produs al sucurilor Ana Are, care ajută la întărirea imunității

Dacă nu ați aflat că Ana e mai mult decat un mit al manualelor din clasele primare, atunci vă spunem noi că Ana Are la Țifești o livadă imensă cu mere, afine, cătină, vișine sau caise. O gramadă de fructe pe care o transforma în sucuri delicioase, 100% naturale, fără zahăr adaugat.

Ana Are respectă natura, valorifică generozitatea acesteia și încearcă să elimine poluarea industrială. Ana Are oferă oamenilor fructe și sucuri de calitate produse în România și încearcă să le ofere copiilor noștri o lume colorată, sănătoasă și gustoasă.

Ana Are susține un stil de viață sănătos, iar fructele alese, atent culese, alături de liniile tehnologice performante asigură un aport ridicat de vitamine și nutrienți produselor. Ana Are poftă de viață pe care o investește în crearea sucurilor 100% naturale și doar fructe alese atent culese, fără zahăr adăugat, îndulcitori și fără conservanți.

Acum, Ana Are a lansat pe piață un produs care ajută la întărirea imunității – Ana Are Raw Juice cu mere și cătină. Sucurile sunt presate la rece și procesate ulterior prin HPP (High Pressure Processing), ceea ce face ca produsul să fie proaspăt, cu un mai mare aport de nutrienți și vitamine, ținând cont că nu mai trece prin procedee de pasterurizare, fiind totuși valabil pentru o perioadă mai îndelungată, 30 de zile.

„Este un suc obținut prin presare la rece, care are prezervate toate vitaminele din fructele folosite, ajutând astfel la întărirea imunității”, spune Daniel Guzu, fondatorul și patronul brandului Ana Are.

Brandul Ana Are a apărut dintr-o puternică legătură emoțională a domnului Daniel Guzu cu pământul Vrancei. Este strâns legat de amintirile vii din copilaria dânsului, când munca pământului alături de bunicul său îi aducea o mare bucurie. Numele este simplu, însă puternic, recunoscut în folclorul românesc, utilizat în literatura noastră, în legătură cu glasul pământului și în foarte strânsă conexiune cu fructele.

Please follow and like us:

Recent:

Analize & Studii17 ore ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Emisiunea TV Business Philososphy19 ore ago

Dosarul dropiei în istoria recentă a României – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată azi, de la ora 18:00, care va fi moderată de Laurențiu Ciornei,...

Stiri7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stiri7 zile ago

Ce vinuri se potrivesc la masa de Pasti

In apropierea sarbatorilor, la masa de Paste din familie, mancarea traditionala si vinurile bune trebuie sa mearga mana in mana....

Emisiunea TV Business Philososphy7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stirio săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Business-ul tau aicio săptămână ago

Mutu joacă cu Super Mutu

Adrian Mutu, ambasadorul FAVBET ROMÂNIA, a avut partea de o surpriză de proporții din partea partenerilor săi. De curând, Favbet...

Emisiuneo săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Editorialo săptămână ago

Meriţi o viaţă fără dureri. Alege terapiile alternative de la Osteomedicare!

Specialiştii Osteomedicare te ajută sǎ spui STOP durerii, să-ți redobândești sănătatea, şi să-ți ȋmbunǎtǎţeşti calitatea vieţii. Apelȃnd la terapii personalizate și...

Stirio săptămână ago

Casa Pariurilor, 300.000 de euro cheltuiți pentru un spot tv pentru bonus, considerat illegal. Amendă de la ONJN!

Statul a pus tunurile pe sponsorul Ligii 1, operatorul de pariuri cu cele mai multe matrapazlâcuri realizate pe metru pătrat,...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: