PR Emotional
Nou produs al sucurilor Ana Are, care ajută la întărirea imunității
Dacă nu ați aflat că Ana e mai mult decat un mit al manualelor din clasele primare, atunci vă spunem noi că Ana Are la Țifești o livadă imensă cu mere, afine, cătină, vișine sau caise. O gramadă de fructe pe care o transforma în sucuri delicioase, 100% naturale, fără zahăr adaugat.
Ana Are respectă natura, valorifică generozitatea acesteia și încearcă să elimine poluarea industrială. Ana Are oferă oamenilor fructe și sucuri de calitate produse în România și încearcă să le ofere copiilor noștri o lume colorată, sănătoasă și gustoasă.
Ana Are susține un stil de viață sănătos, iar fructele alese, atent culese, alături de liniile tehnologice performante asigură un aport ridicat de vitamine și nutrienți produselor. Ana Are poftă de viață pe care o investește în crearea sucurilor 100% naturale și doar fructe alese atent culese, fără zahăr adăugat, îndulcitori și fără conservanți.
Acum, Ana Are a lansat pe piață un produs care ajută la întărirea imunității – Ana Are Raw Juice cu mere și cătină. Sucurile sunt presate la rece și procesate ulterior prin HPP (High Pressure Processing), ceea ce face ca produsul să fie proaspăt, cu un mai mare aport de nutrienți și vitamine, ținând cont că nu mai trece prin procedee de pasterurizare, fiind totuși valabil pentru o perioadă mai îndelungată, 30 de zile.
“Este un suc obținut prin presare la rece, care are prezervate toate vitaminele din fructele folosite, ajutând astfel la întărirea imunității”, spune Daniel Guzu, fondatorul și patronul brandului Ana Are.
Brandul Ana Are a apărut dintr-o puternică legătură emoțională a domnului Daniel Guzu cu pământul Vrancei. Este strâns legat de amintirile vii din copilaria dânsului, când munca pământului alături de bunicul său îi aducea o mare bucurie. Numele este simplu, însă puternic, recunoscut în folclorul românesc, utilizat în literatura noastră, în legătură cu glasul pământului și în foarte strânsă conexiune cu fructele.
Recent:
Filozofia unui fotograf. Viața și trăirile din spatele aparatului
Podcastul Business Philosophy, care l-a avut ca invitat pe fotograful profesionist Ovidiu Ștefan, a fost moderat de Ileana Vlăduț. 0:00...
Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna august 2024
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...
„Fata de Aur”, Anamaria Gherghel, multiplă campioană la fotbal tenis. Emisiune Business Philosophy
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 4 septembrie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe Anamaria...
Culisele transferului la Steaua, cartea autobiografică a Andreei Prisăcariu și cazul Halep – Sinner
Andreea Prisăcariu a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy DESCRIERE:. 00:00 – “Mi-am echilibrat chakrele“ 01:00...
Jean Valvis – Preşedinte AQUA Carpatica anunță extinderea producției AQUA Carpatica. Investiţie de 20 de mil. de euro
Jean Valvis – Preşedinte AQUA Carpatica anunță extinderea producției AQUA Carpatica, cu o investiţie de 20 de milioane de euro,...
Lansarea noului model auto MG ZS HEV+ în România: Inovație, design modern și fiabilitate garantată
Noul MG ZS Hybrid+ va oferi clienților unul dintre cele mai cuprinzătoare pachete din segmentul B-SUV Sistemul revoluționar Hybrid+ oferă...
Factorul mental în tenis, cu Andreea Prisăcariu
Jucătoarea de tenis Andreea Prisăcariu a vorbit despre importanța factorului mental în sportul alb în cadrul emisiunii Business Philosophy, de...
Vasile Maftei: “Nu mai alergăm pe șine, dar putem alerga pe șosea”
Vasile Maftei a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE: 0:00 – INTRO 1:42...
Ce presupune lichidarea voluntară a unei persoane juridice în România?
Procesul de lichidare voluntară implică mai multe etape esențiale, menite să asigure respectarea obligațiilor legale și protejarea intereselor tuturor părților...
Un licean francez, genial la matematică, participant la APEXMATHS de la Reşița, încântat de Aqua Carpatica
Un licean francez, Pierre Gallois, genial la matematică, participant la APEXMATHS de la Reşița este încântat de încântat de Aqua...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/