Connect with us

PR Emotional

Nou produs al sucurilor Ana Are, care ajută la întărirea imunității

Dacă nu ați aflat că Ana e mai mult decat un mit al manualelor din clasele primare, atunci vă spunem noi că Ana Are la Țifești o livadă imensă cu mere, afine, cătină, vișine sau caise. O gramadă de fructe pe care o transforma în sucuri delicioase, 100% naturale, fără zahăr adaugat.

Ana Are respectă natura, valorifică generozitatea acesteia și încearcă să elimine poluarea industrială. Ana Are oferă oamenilor fructe și sucuri de calitate produse în România și încearcă să le ofere copiilor noștri o lume colorată, sănătoasă și gustoasă.

Ana Are susține un stil de viață sănătos, iar fructele alese, atent culese, alături de liniile tehnologice performante asigură un aport ridicat de vitamine și nutrienți produselor. Ana Are poftă de viață pe care o investește în crearea sucurilor 100% naturale și doar fructe alese atent culese, fără zahăr adăugat, îndulcitori și fără conservanți.

Acum, Ana Are a lansat pe piață un produs care ajută la întărirea imunității – Ana Are Raw Juice cu mere și cătină. Sucurile sunt presate la rece și procesate ulterior prin HPP (High Pressure Processing), ceea ce face ca produsul să fie proaspăt, cu un mai mare aport de nutrienți și vitamine, ținând cont că nu mai trece prin procedee de pasterurizare, fiind totuși valabil pentru o perioadă mai îndelungată, 30 de zile.

„Este un suc obținut prin presare la rece, care are prezervate toate vitaminele din fructele folosite, ajutând astfel la întărirea imunității”, spune Daniel Guzu, fondatorul și patronul brandului Ana Are.

Brandul Ana Are a apărut dintr-o puternică legătură emoțională a domnului Daniel Guzu cu pământul Vrancei. Este strâns legat de amintirile vii din copilaria dânsului, când munca pământului alături de bunicul său îi aducea o mare bucurie. Numele este simplu, însă puternic, recunoscut în folclorul românesc, utilizat în literatura noastră, în legătură cu glasul pământului și în foarte strânsă conexiune cu fructele.

Please follow and like us:

Recent:

Creatii17 ore ago

Dragobetele sărută fetele

Dragobetele, sărbătoarea românească a iubirii, se serbează pe 24 februarie și este considerată ziua care anunță venirea primăverii prin începerea...

Stiri23 de ore ago

Trăiește momente divine cu fiecare strop de vin The Iconic Estate – câștigă cea mai frumoasă experiență în primăvara aceasta!

Crama THE ICONIC ESTATE, parte a Alexandrion Group, vine în luna iubirii și în pragul primăverii, în întâmpinarea iubitorilor de...

Creatii24 de ore ago

Cinci cărți de citit în luna iubirii, lângă un pahar de vin din gama Domeniile Sâmburești

Cinci cărți de citit în luna iubirii, lângă un pahar de vin din gama Domeniile Sâmburești: Dragoste în vremea holerei...

Emisiunea TV Business Philososphy2 zile ago

Emisiune aniversară “Business Philosophy“

Emisiunea “Business Philosophy“ a fost vizionată în ultimul an în fiecare miercuri, de la ora 18:00, la Canal 33 pe...

Analize & Studii3 zile ago

Finanțare HoReCa

Sectorul HoReCa a fost cel mai afectat în 2020, anul pandemiei. Restricțiile impuse de stat au generat pierderi importante pentru...

Business-ul tau aici3 zile ago

Ce trebuie să știi despre întreținerea corectă a cutiei de viteze automate și schimbul de ulei al acesteia

Mașinile dotate cu o cutie de viteze automată sunt o adevărată plăcere la condus și asigura șoferilor un confort deplin....

Emisiunea TV Business Philososphy4 zile ago

Emisiune Business Philosophy: Sărbători fără culori – o invitație într-un periplu interior

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 i-a avut ca invitați pe Raluca Radu – artist și etnolog și Ștefan...

Emisiunea TV Business Philososphyo săptămână ago

Sărbători fără culori – o invitație într-un periplu interior. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 17 februarie, de la ora 18:00, îi va...

Creatii2 săptămâni ago

Crama THE ICONIC ESTATE relevă noua identitate vizuală a vinurilor spumante Millennium, o ilustrare modernă a atributelor esențiale ale gamei: distincție, efervescență, prospețime

Crama THE ICONIC ESTATE, parte a Alexandrion Group, relevă noua identitate vizuală a gamei Millennium, care ilustrează într-o manieră modernă...

Emisiunea TV Business Philososphy2 săptămâni ago

Emisiune Business Philosophy: Esență de Campion. Gala Trofeelor Alexandrion

  Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 i-a avut ca invitați pe gimnasta Larisa Iordache, cea mai bună sportivă...