Connect with us

PR Emotional

Nou produs al sucurilor Ana Are, care ajută la întărirea imunității

Dacă nu ați aflat că Ana e mai mult decat un mit al manualelor din clasele primare, atunci vă spunem noi că Ana Are la Țifești o livadă imensă cu mere, afine, cătină, vișine sau caise. O gramadă de fructe pe care o transforma în sucuri delicioase, 100% naturale, fără zahăr adaugat.

Ana Are respectă natura, valorifică generozitatea acesteia și încearcă să elimine poluarea industrială. Ana Are oferă oamenilor fructe și sucuri de calitate produse în România și încearcă să le ofere copiilor noștri o lume colorată, sănătoasă și gustoasă.

Ana Are susține un stil de viață sănătos, iar fructele alese, atent culese, alături de liniile tehnologice performante asigură un aport ridicat de vitamine și nutrienți produselor. Ana Are poftă de viață pe care o investește în crearea sucurilor 100% naturale și doar fructe alese atent culese, fără zahăr adăugat, îndulcitori și fără conservanți.

Acum, Ana Are a lansat pe piață un produs care ajută la întărirea imunității – Ana Are Raw Juice cu mere și cătină. Sucurile sunt presate la rece și procesate ulterior prin HPP (High Pressure Processing), ceea ce face ca produsul să fie proaspăt, cu un mai mare aport de nutrienți și vitamine, ținând cont că nu mai trece prin procedee de pasterurizare, fiind totuși valabil pentru o perioadă mai îndelungată, 30 de zile.

“Este un suc obținut prin presare la rece, care are prezervate toate vitaminele din fructele folosite, ajutând astfel la întărirea imunității”, spune Daniel Guzu, fondatorul și patronul brandului Ana Are.

Brandul Ana Are a apărut dintr-o puternică legătură emoțională a domnului Daniel Guzu cu pământul Vrancei. Este strâns legat de amintirile vii din copilaria dânsului, când munca pământului alături de bunicul său îi aducea o mare bucurie. Numele este simplu, însă puternic, recunoscut în folclorul românesc, utilizat în literatura noastră, în legătură cu glasul pământului și în foarte strânsă conexiune cu fructele.

Recent:

PODCAST CULTURA10 hours ago

“Cartea Brâncuși, dragostea mea” va fi publicată și în limba hindi

Claudia Motea, actriţa de origine romȃno-canadiană, care a reușit  să se impună pe scena vieții culturale românești ca poetă, scriitoare,...

ECONOMIC2 days ago

Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace

Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii...

PODCAST SPORT4 days ago

Daniel Pancu: “Cine vine nou la națională cântă pe masă“

Daniel Pancu, selecționerul naționalei U 21, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Podcastul Business Philosophy. 00:00:00 – Colega Diana...

TV Business Philosophy5 days ago

Daniel Pancu, despre fotbal și mentalitatea de campion

Selecționerul naționalei U 21, Daniel Pancu, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33...

ECONOMIC6 days ago

AQUA Carpatica sustine public inițiativa UNATC de a introduce educația teatrală în licee

Inițiativa UNATC “I.L. Caragiale” de a introduce educația teatrală în licee este susținută de argumente solide bazate pe cercetări științifice....

ECONOMIC1 week ago

AQUA Carpatica și Untold 2025: O fuziune epică de hidratare și euforie muzicală pe meleaguri românești

După succesul răsunător al parteneriatului Untold Dubai 2024, AQUA Carpatica își aduce experiența internațională acasă. Această colaborare în premieră promite...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Polivalența artistică şi harul gorjean. Actriţa Claudia Motea la emisiunea Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 05 februarie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată  pe actriţa...

ECONOMIC2 weeks ago

Rolul uniformelor pentru business în strategia de marketing a unei companii

Într-o lume de afaceri în continuă schimbare, unde concurența este acerbă, găsirea unor metode inovatoare de a-ți diferenția brandul te...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

ECONOMIC2 weeks ago

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de-acum o pisică ajutată!

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de acum înainte o pisicuță ajutată! Fiecare PET de AQUA Carpatica reciclat...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: