Connect with us

Creatii

Messi, Pogba și Martens, parte din noua campanie globală a brandului Lay’s

Lay’s, brandul de snack numărul 1 în lume, lansează campania sa, din anul 2020, dedicată fotbalului, cu o reclamă explozivă, plină de energie, având în centru trei mari staruri ale sportului rege. Obiectivul principal al campaniei este să celebreze parteneriatul Lay’s cu UEFA Champions League, care se desfășoară până în anul 2021.

Spotul de 60 de secunde îi surprinde pe Lionel Messi, de șase ori câștigător al Ballon d’Or,  campionul mondial Paul Pogba și câștigătoarea UEFA Women’s Player, în 2017, Lieke Martens, lăsându-se captivați de foșnetul apetisant al deschiderii unei pungi Lay’s de către un suporter, cu doar câteva secunde înainte de începerea meciului. În momentul în care întregul stadion aude sunetul crocant al primului chips, toate privirile se mută de la centrul terenului spre punga de Lay’s, dând startul unei curse către delicioasele chipsuri, pe fundalul unei melodii energice din anii ’50.

Ca să nu piardă acțiunea, celebrii jucători se alătură spectatorilor, generând o adevărată cursă, cu scopul de a ajunge la punga ispititoare. Pogba alearga de pe teren și urcă peste rândurile de scaune ale tribunei, Martens sare pe fereastra studioului de transmisiuni, iar Messi, prins de o cameră video suspendată ajunge într-un final sa ia un chips.

Lionel Messi: „Ca întotdeauna, este o plăcere să fac parte din campania Lay’s. Sunt in parteneriat cu Lay’s de mai mulți ani și, ca de fiecare dată, așteptările mi-au fost depășite. Ideea de a mă deplasa cu o cameră video suspendată, pentru a ajunge la punga de Lay’s, este cu siguranță, o acrobație originală.”

Lieke Martens:Filmarea spotului, pentru Lay’s a fost o experiență extraordinară. Ador spiritul jucăuș și amuzant al brandului, atât de bine conectat cu cel al fotbalului. Sunt entuziasmată că fac parte din această campanie și sper că și fanii o vor aprecia.”

Paul Pogba: ”Sunt absolut încântat să fac parte, pentru prima oară, dintr-o campanie Lay’s. Este o reclamă distractivă, alertă, și ador muzica aleasă. Chiar dansez de bucurie, atunci când sunt primul care pune mâna pe un chips!

În plus, față de spot, Lay’s a surprins câteva momente exclusive, cu fiecare jucător. Filmările din culise demonstrează că nici măcar o pasă surprinzătoare nu poate distrage atenția de la o un Lay’s delicios.

În plus, Lay’s vine cu un design nou pentru pungile sale, cu o ediție specială UEFA Champions League și cu un ambalaj dedicat fiecărei celebritati de fotbal din campanie.

Sebnem Erim, vicepreședinte, Marketing, Global Foods, PepsiCo a comentat: „Știm că Lay’s și fotbalul sunt două ”ingrediente” care întotdeauna aduc oamenii laolaltă. În acest an, am dorit să intensificăm energia și să arătăm ce s-ar putea întâmpla atunci când o pungă de Lay’s poate mobiliza un stadion întreg, la un meci UEFA Champions League. Această campanie aduce în prim plan calitățile brandului Lay’s și evidențiază cât de departe pot ajunge oamenii, fie ei spectatori sau fotbaliști de talie mondială, pentru a ajunge la cea mai populară gustare din lume!”

Campania se lansează la nivel global și va putea fi remarcată și în România, începând cu luna aprilie, fiind susținută pe plan local de Ianis Hagi, sportiv foarte apreciat de către publicul român.

În plus față de noul spot și pungile Lay’s cu design dedicat, campania de comunicare va fi susținută și de materiale cu tematica UEFA Champions League, precum și conținut relevant, pentru publicul țintă din România, în mediul digital, outdoor și alte activități de comunicare.

Recent:

PODCAST Entertainment4 days ago

Ce parlamentari, vedete, ziariști și preoți vin la vrăjitoarea Atena

Vrăjitoarea Atena a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, informează sportm.ro. DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:10 –...

ECONOMIC4 days ago

Cum să planifici finanțarea unei afaceri agricole

Creditele sunt foarte importante pentru afacerile agricole. Un astfel de împrumut poate fi util atât la înființarea fermei, cât și...

TV Business Philosophy5 days ago

România – Belgia, la Euro 2024 și în business

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul...

ECONOMIC6 days ago

Cohn&Jansen este agenția anului la Effie Awards România 2024

Desemnată pentru pentru prima dată Agenția Anului în cadrul festivalului Effie Awards România, Cohn&Jansen a obținut 7 trofee pentru 4 clienți:...

ECONOMIC1 week ago

Cum să ai grijă de ochii tăi dacă lucrezi mult la calculator

Statul în fața unui monitor este o activitate omniprezentă în zilele noastre, fie că este vorba de muncă, educație sau...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Adrian Ilie, despre Euro 2024 și Generația de Aur

Adrian Ilie a vorbit în podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, despre Generația de Aur și Euro 2024, informează...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Gina’s Dream, cea mai titratǎ felisǎ „sofisticatǎ” Maine Coon. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea „Business Philosophy”, de la Canal 33, i-a avut astazi ca invitați pe Gina si John Alban, fondatori ai felisei...

PODCAST MEDICINA2 weeks ago

Veterinar dedicat animalelor de companie exotice si șoimilor

Podcastul Business Philosophy l-a avut ca invitat pe  dr. Radu Boncea, Medic Veterinar, Fondatorul primului cabinet pentru animale exotice, Falcon...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apa pentru luna mai 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST CULTURA3 weeks ago

Alice Nicolae, despre smerenie și ego la actori

Podcastul Business Philosophy a avut-o ca invitată pe Alice Ioana Nicolae, actriță, trainer, îndrumător și fondator Teatru Simplu. 00:00 –...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: