Connect with us

Creatii

Messi, Pogba și Martens, parte din noua campanie globală a brandului Lay’s

Lay’s, brandul de snack numărul 1 în lume, lansează campania sa, din anul 2020, dedicată fotbalului, cu o reclamă explozivă, plină de energie, având în centru trei mari staruri ale sportului rege. Obiectivul principal al campaniei este să celebreze parteneriatul Lay’s cu UEFA Champions League, care se desfășoară până în anul 2021.

Spotul de 60 de secunde îi surprinde pe Lionel Messi, de șase ori câștigător al Ballon d’Or,  campionul mondial Paul Pogba și câștigătoarea UEFA Women’s Player, în 2017, Lieke Martens, lăsându-se captivați de foșnetul apetisant al deschiderii unei pungi Lay’s de către un suporter, cu doar câteva secunde înainte de începerea meciului. În momentul în care întregul stadion aude sunetul crocant al primului chips, toate privirile se mută de la centrul terenului spre punga de Lay’s, dând startul unei curse către delicioasele chipsuri, pe fundalul unei melodii energice din anii ’50.

Ca să nu piardă acțiunea, celebrii jucători se alătură spectatorilor, generând o adevărată cursă, cu scopul de a ajunge la punga ispititoare. Pogba alearga de pe teren și urcă peste rândurile de scaune ale tribunei, Martens sare pe fereastra studioului de transmisiuni, iar Messi, prins de o cameră video suspendată ajunge într-un final sa ia un chips.

Lionel Messi: „Ca întotdeauna, este o plăcere să fac parte din campania Lay’s. Sunt in parteneriat cu Lay’s de mai mulți ani și, ca de fiecare dată, așteptările mi-au fost depășite. Ideea de a mă deplasa cu o cameră video suspendată, pentru a ajunge la punga de Lay’s, este cu siguranță, o acrobație originală.”

Lieke Martens:Filmarea spotului, pentru Lay’s a fost o experiență extraordinară. Ador spiritul jucăuș și amuzant al brandului, atât de bine conectat cu cel al fotbalului. Sunt entuziasmată că fac parte din această campanie și sper că și fanii o vor aprecia.”

Paul Pogba: ”Sunt absolut încântat să fac parte, pentru prima oară, dintr-o campanie Lay’s. Este o reclamă distractivă, alertă, și ador muzica aleasă. Chiar dansez de bucurie, atunci când sunt primul care pune mâna pe un chips!

În plus, față de spot, Lay’s a surprins câteva momente exclusive, cu fiecare jucător. Filmările din culise demonstrează că nici măcar o pasă surprinzătoare nu poate distrage atenția de la o un Lay’s delicios.

În plus, Lay’s vine cu un design nou pentru pungile sale, cu o ediție specială UEFA Champions League și cu un ambalaj dedicat fiecărei celebritati de fotbal din campanie.

Sebnem Erim, vicepreședinte, Marketing, Global Foods, PepsiCo a comentat: „Știm că Lay’s și fotbalul sunt două ”ingrediente” care întotdeauna aduc oamenii laolaltă. În acest an, am dorit să intensificăm energia și să arătăm ce s-ar putea întâmpla atunci când o pungă de Lay’s poate mobiliza un stadion întreg, la un meci UEFA Champions League. Această campanie aduce în prim plan calitățile brandului Lay’s și evidențiază cât de departe pot ajunge oamenii, fie ei spectatori sau fotbaliști de talie mondială, pentru a ajunge la cea mai populară gustare din lume!”

Campania se lansează la nivel global și va putea fi remarcată și în România, începând cu luna aprilie, fiind susținută pe plan local de Ianis Hagi, sportiv foarte apreciat de către publicul român.

În plus față de noul spot și pungile Lay’s cu design dedicat, campania de comunicare va fi susținută și de materiale cu tematica UEFA Champions League, precum și conținut relevant, pentru publicul țintă din România, în mediul digital, outdoor și alte activități de comunicare.

Recent:

PODCAST Dezvoltare Personală3 days ago

Ce jucători de la națională au accesat programele de mental coaching – Cătălin Munteanu

Cătălin Munteanu a vosrbit în cadrul podcastului Business Philosophy moderat de Romeo Chiriac despre importanța programelor de mental coaching pentru...

ECONOMIC3 days ago

Tratament pentru psoriazis natural 100%. Iată cum îți influențează starea de sănătate generală

Psoriazisul este o afecțiune cronică autoimună, care se manifestă prin leziuni cutanate roșii și scuamoase, ce pot cauza disconfort fizic...

ECONOMIC4 days ago

Bazar de Cotroceni – bazar de cunoaștere și de învățare – în weekend-ul 12-13 octombrie

Bazar de Cotroceni revine cu cea de- a 8-a ediție, care va avea loc în weekendul 12-13 octombrie, în cartierul...

ECONOMIC6 days ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna septembrie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT1 week ago

Vrei să reușesti? Antrenează-te ca Fata de Aur!

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Ileana Vlăduț, a avut-o ca invitată pe cea mai bună jucătoare din...

ECONOMIC2 weeks ago

A X-a ediție de ,,Strugurit’’, sărbătorită în Domeniile Sâmburești

În acest an, 2024, ,,Struguritul’’, această tradiție cu totul specială ce are loc în inima Domeniilor Sâmburești, aniversează a X-a...

ECONOMIC2 weeks ago

Profile PVC. De ce sunt potrivite pentru sălile de conferințe?

Atunci când vine vorba despre amenajarea sălilor de conferințe, unul dintre aspectele esențiale care trebuie luate în considerare este alegerea...

PODCAST SPORT3 weeks ago

De câte ori i-a doborât recordurile lui David Popovici. Cea mai bună versiune a lui Vlad Stancu

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe înotătorul Vlad Stancu, participant la Jocurile Olimpice de...

TV Business Philosophy4 weeks ago

Despre Generația de Aur a înotului românesc, cu Vlad Stancu

Înotătorul Vlad Stancu a fost invitatul emisiunii Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac.  

ECONOMIC4 weeks ago

Vrei să te bucuri de pereți cu un design original, acasă sau la birou? Dream Prints îți oferă o colecție variată de modele de tapet premium

Dorești un spațiu interior care să te impresioneze? Decorarea pereților cu tapet de lux este opțiunea de care ai nevoie....

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: