Connect with us

Economie

Mastercard susține performanța sportivă și educativă și devine partenerul unic al echipei de baschet masculin Știința București U16

Mastercard devine unicul partener al echipei de baschet U16 masculin din cadrul CSU Știința București, sprijinind clubul în pregătirea sportivilor pentru performanțe în viitoarele competiții naționale și europene. Parteneriatul, încheiat pe termen lung, se înscrie în eforturile companiei de susținere a performanțelor sportive la cel mai înalt nivel, atât pe plan local, cât și la nivel internațional.

Alături de Mastercard, clubul va reuni în capitală sportivi selecționați de pe teritoriul României, oferindu-le un program complet de facilități care integrează nutriționiști, kinetoterapeuți, psihologi, echipamente profesionale, antrenamente complexe individuale și de echipă desfășurate într-o sală nouă cu numeroase facilități, toate acestea fiind necesare pentru obținerea performanțelor. De asemenea, proiectul își propune să susțină latura educațională a copiilor din echipă, sprijinindu-i în continuarea studiilor la unități de învățământ din București. După finalizarea ciclului gimnazial, juniorii se vor înscrie la licee din capitală, în funcție de aptitudini și profilul preferat.

 „Mastercard este un susținător consacrat al sportului și ne dorim să sprijinim dezvoltarea baschetului autohton pentru rezultate de neprețuit, în continuare. Pasiunea, motivația și dedicarea alcătuiesc o combinație de atribute care face diferența în orice domeniu, iar viziunea Clubului Sțiința București, aceea că nu există performanță sportivă fără educație, reprezintă o abordare completă pentru tineri pregătiți din toate punctele de vedere. Cu alte cuvinte, vorbim de premise excelente pentru viitorul echipei sau, în termeni specifici, de un veritabil „slam dunk”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager România și Croația, Mastercard România.

Pregătirea echipei Știinta București U16 a demarat deja în această primăvară, când, deși măsurile impuse de autorități au însemnat și limitarea activității sportive și a interacțiunii sociale, reprezentanții secției au apelat la modalități digitale pentru desfășurarea unor sesiuni de selecție în aceste condiții speciale.

Ne bucurăm să contăm pe susținerea Mastercard și să construim împreună bazele unei noi echipe de viitori campioni. Perioada pe care o traversăm ne-a afectat activitatea, la fel cum s-a întâmplat în cazul tuturor organizațiilor, însă ne pregătim și sperăm să reintrăm, treptat, în ritmul obișnuit. În funcție de următoarele decizii ale Federației, având în vedere faptul că pentru competițiile de juniori a fost stabilită o finalizare care va avea loc în această vară, de îndată ce va fi posibil, întreaga echipă, care include acum 12 jucători, se va reuni la club și va urma un program consistent de pregătire și antrenamente. Staff-ul echipei va asigura un program de pregătire adecvat pentru o evoluție cât mai bună în sezonul competițional care sperăm să se reia în toamnă, în condiții cât mai bune., a declarat Victor Mihăilescu, Director, CSU Știința București.

„În numele Federației Române de Baschet, pot spune că mă bucură foarte mult inițiativa CSU Știința București de a atrage un brand puternic către sectorul juvenil și apreciez parteneriatul realizat cu predilecție pentru echipa U16 masculin a acestui club cu Mastercard. Îi felicit pentru alegerea făcută, parteneriatul urmând să sprijine pregătirea sportiviulor de la CSU Știința București pentru performanțele din viitoarele competiții naționale și internaționale. De altfel, ne-am dori ca pe viitor cât mai multe branduri puternice să-și îndrepte atenția spre segmentul juvenil din baschetul românesc. Deoarece sportul juvenil clădește caractere puternice, dezvoltă valoarea și spiritul competițional și promovează fair-play-ul și disciplina în rândul tinerilor. Iar marile branduri din sectorul privat ar trebui să investească mai mult în juniori și să sprijine, în acest fel, și educația prin sport a viitorilor performeri”, a declarat Horia Păun, Președinte Federația Română de Baschet.

Reprezentanții clubului și ai brandului au dezvoltat împreună o linie de echipament dedicată pentru jucătorii și staff-ul echipei. În plus, prin intermediul parteneriatului, odată cu începerea campionatului, susținătorii echipei vor putea achiziționa o serie de articole de merchandising din fan shop-ul fizic din cadrul sălii de sport, punct de vânzare exclusiv cashless, precum și din shop-ul online, beneficiind de 10% discount la plata cu cardul Mastercard.

Știința București este dublă campioană în cadrul Ligii Naționale de 3×3 feminin, campioană și vicecampionă națională în cadrul Ligii Naționale de 3×3 masculin. De asemenea, datorită poziției obținute de echipa națională de baschet 3×3 feminin a României în clasamentul FIBA la finalul anului trecut, România va fi prezentă la următoarea ediție a Jocurilor Olimpice, care va include, în premieră, această disciplină în programă.

Despre CSU Știința București

Clubul Sportiv Universtiar Știința București, înființat în anul 1949, este un club sportiv studențesc ce funcționează după o strategie occidentală de management și bune practici. Asemenea universităților americane și vest-europene, Știința București și-a propus să transforme studenții ambițioși în sportivi cu performanțe, iar pe sportivii ambițioși în indivizi preocupați și de carieră și de formarea lor profesională. Secția de baschet a clubului este înființată în anul 2011, de atunci având sezon de sezon rezultate notabile, clasări pe podium în cadrul competițiilor interne și numeroși sportivi și membri ai staff-ului cooptați în echipele naționale. În cele 8 sezoane, secția de baschet a CSU Știința București a cucerit 5 medalii de aur, 4 de argint și 3 de bronz.

Please follow and like us:

Recent:

Analize & Studii17 ore ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Emisiunea TV Business Philososphy19 ore ago

Dosarul dropiei în istoria recentă a României – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată azi, de la ora 18:00, care va fi moderată de Laurențiu Ciornei,...

Stiri7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stiri7 zile ago

Ce vinuri se potrivesc la masa de Pasti

In apropierea sarbatorilor, la masa de Paste din familie, mancarea traditionala si vinurile bune trebuie sa mearga mana in mana....

Emisiunea TV Business Philososphy7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stirio săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Business-ul tau aicio săptămână ago

Mutu joacă cu Super Mutu

Adrian Mutu, ambasadorul FAVBET ROMÂNIA, a avut partea de o surpriză de proporții din partea partenerilor săi. De curând, Favbet...

Emisiuneo săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Editorialo săptămână ago

Meriţi o viaţă fără dureri. Alege terapiile alternative de la Osteomedicare!

Specialiştii Osteomedicare te ajută sǎ spui STOP durerii, să-ți redobândești sănătatea, şi să-ți ȋmbunǎtǎţeşti calitatea vieţii. Apelȃnd la terapii personalizate și...

Stirio săptămână ago

Casa Pariurilor, 300.000 de euro cheltuiți pentru un spot tv pentru bonus, considerat illegal. Amendă de la ONJN!

Statul a pus tunurile pe sponsorul Ligii 1, operatorul de pariuri cu cele mai multe matrapazlâcuri realizate pe metru pătrat,...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: