Creatii
Mastercard anunță prelungirea parteneriatului cu UEFA Champions League la nivel global
Mastercard a anunțat reînnoirea parteneriatului cu UEFA Champions League pentru ciclul 2021-2024, continuând, astfel, o colaborare de durată, care a început în 1994. Acordul conține, de asemenea, și sponsorizarea competiției UEFA Super Cup în 2021, 2022 și 2023.
Mastercard își dorește să conecteze oamenii cu pasiunile lor. Pentru mai bine de 25 de ani, Mastercard a fost susținătorul competiției UEFA Champions League și a creat experiențe de neprețuit pentru fanii din întreaga lume. Compania va continua să le ofere copiilor oportunitatea de a deveni mascotele echipelor de fotbal, atât virtual, cât și pe teren, ei având șansa unică de a intra pe teren alături de jucătorii lor preferați, înainte de meciurile din cadrul UEFA Champions League. Atât pentru semifinala și finala UEFA Champions League 2020, cât și pentru UEFA Super Cup, Mastercard a dezvoltat o activare digitală: la sosirea pe stadion, jucătorii și mascotele puteau interacționa live, prin intermediul unui ecran amplasat la intrare. Această inițiativă a fost dezvoltată în colaborare cu Fundația UEFA pentru Copii, care s-a ocupat de selecția copiilor pentru diferite meciuri.
„Longevitatea este definitorie în construirea unor parteneriate de succes și suntem încântați să extindem relația cu Mastercard, mai ales în aceste vremuri dificile și marcate de incertitudine pentru sport și pentru fanii din toată lumea. Colaborarea cu un brand global, cum este Mastercard, prezintă numeroase beneficii și oportunități pentru UEFA și suntem nerăbdători să continuăm această relație excelentă pe parcursul următorilor ani. Suntem încântați să menținem această colaborare cu o companie de tehnologie de top, deoarece digitalul joacă un rol din ce în ce mai important în construirea unor conexiuni mai puternice cu publicul, la nivel global”, a declarat Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events.
„Suntem foarte mândri să continuăm acest parteneriat de lungă durată cu UEFA Champions League. Evenimentele importante din sport ne dau șansa să îi putem conecta pe fanii din jurul lumii cu pasiunea pe care o împărtășesc. În timp ce ne bucurăm de cel de-al 27-lea an ca sponsor oficial, suntem încântați să fim martorii unor noi momente de neprețuit în UEFA Champions League și în anii ce vor urma”, a adăugat Mark Barnett, Președinte Mastercard Europe.
Recent:
Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul
Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...
Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român
În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...
Arta instructajului canin și mondioring în România
Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...
Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...
Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă
Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...
Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc
Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....
Clubul Media Business, organizator al Turneelor Internaționale ale jurnaliștilor
Directorul de PR al Clubului Media Business, Ileana Vlăduț, a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac. DESCRIERE...
Cine sunt câștigătorii celei de a XXV-a ediție a Galei Fotbalului Românesc
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Redactorul Șef al Revistei...
Câte zile trebuie să dureze o excursie în Egipt pentru a putea vizita cele mai importante obiective turistice?
O excursie în Egipt este o oportunitate ideală pentru a descoperi o cultură milenară și pentru a te bucura de...
Parcul auto de lux preferat de oamenii de afaceri de top din România
Când vine vorba despre succes, detaliile fac diferența. Această filozofie se aplică și atunci când liderii din business aleg mașini...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/