Connect with us

Creatii

Mastercard anunță prelungirea parteneriatului cu UEFA Champions League la nivel global

Mastercard a anunțat reînnoirea parteneriatului cu UEFA Champions League pentru ciclul 2021-2024, continuând, astfel, o colaborare de durată, care a început în 1994. Acordul conține, de asemenea, și sponsorizarea competiției UEFA Super Cup în 2021, 2022 și 2023.

Mastercard își dorește să conecteze oamenii cu pasiunile lor. Pentru mai bine de 25 de ani, Mastercard a fost susținătorul competiției UEFA Champions League și a creat experiențe de neprețuit pentru fanii din întreaga lume. Compania va continua să le ofere copiilor oportunitatea de a deveni mascotele echipelor de fotbal, atât virtual, cât și pe teren, ei având șansa unică de a intra pe teren alături de jucătorii lor preferați, înainte de meciurile din cadrul UEFA Champions League. Atât pentru semifinala și finala UEFA Champions League 2020, cât și pentru UEFA Super Cup, Mastercard a dezvoltat o activare digitală: la sosirea pe stadion, jucătorii și mascotele puteau interacționa live, prin intermediul unui ecran amplasat la intrare. Această inițiativă a fost dezvoltată în colaborare cu Fundația UEFA pentru Copii, care s-a ocupat de selecția copiilor pentru diferite meciuri.

Longevitatea este definitorie în construirea unor parteneriate de succes și suntem încântați să extindem relația cu Mastercard, mai ales în aceste vremuri dificile și marcate de incertitudine pentru sport și pentru fanii din toată lumea. Colaborarea cu un brand global, cum este Mastercard, prezintă numeroase beneficii și oportunități pentru UEFA și suntem nerăbdători să continuăm această relație excelentă pe parcursul următorilor ani. Suntem încântați să menținem această colaborare cu o companie de tehnologie de top, deoarece digitalul joacă un rol din ce în ce mai important în construirea unor conexiuni mai puternice cu publicul, la nivel global”, a declarat Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events.

Suntem foarte mândri să continuăm acest parteneriat de lungă durată cu UEFA Champions League. Evenimentele importante din sport ne dau șansa să îi putem conecta pe fanii din jurul lumii cu pasiunea pe care o împărtășesc. În timp ce ne bucurăm de cel de-al 27-lea an ca sponsor oficial, suntem încântați să fim martorii unor noi momente de neprețuit în UEFA Champions League și în anii ce vor urma”, a adăugat Mark Barnett, Președinte Mastercard Europe.

 

Recent:

PODCAST Dezvoltare Personală2 days ago

Ce jucători de la națională au accesat programele de mental coaching – Cătălin Munteanu

Cătălin Munteanu a vosrbit în cadrul podcastului Business Philosophy moderat de Romeo Chiriac despre importanța programelor de mental coaching pentru...

ECONOMIC2 days ago

Tratament pentru psoriazis natural 100%. Iată cum îți influențează starea de sănătate generală

Psoriazisul este o afecțiune cronică autoimună, care se manifestă prin leziuni cutanate roșii și scuamoase, ce pot cauza disconfort fizic...

ECONOMIC2 days ago

Bazar de Cotroceni – bazar de cunoaștere și de învățare – în weekend-ul 12-13 octombrie

Bazar de Cotroceni revine cu cea de- a 8-a ediție, care va avea loc în weekendul 12-13 octombrie, în cartierul...

ECONOMIC5 days ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna septembrie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT1 week ago

Vrei să reușesti? Antrenează-te ca Fata de Aur!

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Ileana Vlăduț, a avut-o ca invitată pe cea mai bună jucătoare din...

ECONOMIC2 weeks ago

A X-a ediție de ,,Strugurit’’, sărbătorită în Domeniile Sâmburești

În acest an, 2024, ,,Struguritul’’, această tradiție cu totul specială ce are loc în inima Domeniilor Sâmburești, aniversează a X-a...

ECONOMIC2 weeks ago

Profile PVC. De ce sunt potrivite pentru sălile de conferințe?

Atunci când vine vorba despre amenajarea sălilor de conferințe, unul dintre aspectele esențiale care trebuie luate în considerare este alegerea...

PODCAST SPORT3 weeks ago

De câte ori i-a doborât recordurile lui David Popovici. Cea mai bună versiune a lui Vlad Stancu

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe înotătorul Vlad Stancu, participant la Jocurile Olimpice de...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Despre Generația de Aur a înotului românesc, cu Vlad Stancu

Înotătorul Vlad Stancu a fost invitatul emisiunii Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac.  

ECONOMIC4 weeks ago

Vrei să te bucuri de pereți cu un design original, acasă sau la birou? Dream Prints îți oferă o colecție variată de modele de tapet premium

Dorești un spațiu interior care să te impresioneze? Decorarea pereților cu tapet de lux este opțiunea de care ai nevoie....

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: