Connect with us

Creatii

Mastercard anunță prelungirea parteneriatului cu UEFA Champions League la nivel global

Mastercard a anunțat reînnoirea parteneriatului cu UEFA Champions League pentru ciclul 2021-2024, continuând, astfel, o colaborare de durată, care a început în 1994. Acordul conține, de asemenea, și sponsorizarea competiției UEFA Super Cup în 2021, 2022 și 2023.

Mastercard își dorește să conecteze oamenii cu pasiunile lor. Pentru mai bine de 25 de ani, Mastercard a fost susținătorul competiției UEFA Champions League și a creat experiențe de neprețuit pentru fanii din întreaga lume. Compania va continua să le ofere copiilor oportunitatea de a deveni mascotele echipelor de fotbal, atât virtual, cât și pe teren, ei având șansa unică de a intra pe teren alături de jucătorii lor preferați, înainte de meciurile din cadrul UEFA Champions League. Atât pentru semifinala și finala UEFA Champions League 2020, cât și pentru UEFA Super Cup, Mastercard a dezvoltat o activare digitală: la sosirea pe stadion, jucătorii și mascotele puteau interacționa live, prin intermediul unui ecran amplasat la intrare. Această inițiativă a fost dezvoltată în colaborare cu Fundația UEFA pentru Copii, care s-a ocupat de selecția copiilor pentru diferite meciuri.

Longevitatea este definitorie în construirea unor parteneriate de succes și suntem încântați să extindem relația cu Mastercard, mai ales în aceste vremuri dificile și marcate de incertitudine pentru sport și pentru fanii din toată lumea. Colaborarea cu un brand global, cum este Mastercard, prezintă numeroase beneficii și oportunități pentru UEFA și suntem nerăbdători să continuăm această relație excelentă pe parcursul următorilor ani. Suntem încântați să menținem această colaborare cu o companie de tehnologie de top, deoarece digitalul joacă un rol din ce în ce mai important în construirea unor conexiuni mai puternice cu publicul, la nivel global”, a declarat Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events.

Suntem foarte mândri să continuăm acest parteneriat de lungă durată cu UEFA Champions League. Evenimentele importante din sport ne dau șansa să îi putem conecta pe fanii din jurul lumii cu pasiunea pe care o împărtășesc. În timp ce ne bucurăm de cel de-al 27-lea an ca sponsor oficial, suntem încântați să fim martorii unor noi momente de neprețuit în UEFA Champions League și în anii ce vor urma”, a adăugat Mark Barnett, Președinte Mastercard Europe.

 

Recent:

PODCAST Entertainment4 days ago

Ce parlamentari, vedete, ziariști și preoți vin la vrăjitoarea Atena

Vrăjitoarea Atena a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, informează sportm.ro. DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:10 –...

ECONOMIC4 days ago

Cum să planifici finanțarea unei afaceri agricole

Creditele sunt foarte importante pentru afacerile agricole. Un astfel de împrumut poate fi util atât la înființarea fermei, cât și...

TV Business Philosophy5 days ago

România – Belgia, la Euro 2024 și în business

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul...

ECONOMIC6 days ago

Cohn&Jansen este agenția anului la Effie Awards România 2024

Desemnată pentru pentru prima dată Agenția Anului în cadrul festivalului Effie Awards România, Cohn&Jansen a obținut 7 trofee pentru 4 clienți:...

ECONOMIC1 week ago

Cum să ai grijă de ochii tăi dacă lucrezi mult la calculator

Statul în fața unui monitor este o activitate omniprezentă în zilele noastre, fie că este vorba de muncă, educație sau...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Adrian Ilie, despre Euro 2024 și Generația de Aur

Adrian Ilie a vorbit în podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, despre Generația de Aur și Euro 2024, informează...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Gina’s Dream, cea mai titratǎ felisǎ „sofisticatǎ” Maine Coon. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea „Business Philosophy”, de la Canal 33, i-a avut astazi ca invitați pe Gina si John Alban, fondatori ai felisei...

PODCAST MEDICINA2 weeks ago

Veterinar dedicat animalelor de companie exotice si șoimilor

Podcastul Business Philosophy l-a avut ca invitat pe  dr. Radu Boncea, Medic Veterinar, Fondatorul primului cabinet pentru animale exotice, Falcon...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apa pentru luna mai 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST CULTURA3 weeks ago

Alice Nicolae, despre smerenie și ego la actori

Podcastul Business Philosophy a avut-o ca invitată pe Alice Ioana Nicolae, actriță, trainer, îndrumător și fondator Teatru Simplu. 00:00 –...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: