Creatii
Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile, printr-o nouă campanie derulată împreună cu UNICEF în România

Împreună cu clienții săi, Lidl susține pentru al patrulea an consecutiv parteneriatul strategic cu UNICEF în România, prin care ajută elevii din mediul rural să beneficieze de șanse egale la o educație incluzivă și de calitate. Astfel, până pe 13 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl donează un leu către UNICEF.
Datele UNICEF arată că, în prezent, aproape 400.000 de copii nu merg la școală și că unul din șase adolescenți și tineri nu frecventează cursurile învățământului obligatoriu sau nu urmează o formare profesională. Pentru acești elevi, abandonul școlar nu înseamnă doar lipsa unei educații, ci și o piedică uriașă în a-și găsi un loc de muncă și a se susține financiar.
Clienții Lidl pot contribui la susținerea elevilor cu risc de abandon, pentru ca ei să își finalizeze studiile, să fie pregătiți pentru piața muncii și astfel să stopeze perpetuarea sărăciei din generație în generație. Pentru orice produs achiziționat din gama de jucării, până pe 13 decembrie, Lidl va direcționa 1 leu către UNICEF.
În cei patru ani de parteneriat strategic cu UNICEF, Lidl, alături de clienții săi, a sprijinit organizația cu peste 2.300.000 lei, contribuind în mod direct la susținerea copiilor ca să-și continue studiile la liceu prin adresarea unor probleme precum: absenteismul cronic, rezultatele școlare slabe, motivația intrinsecă limitată, reziliența limitată pentru a depăși barierele asociate tranziției de la învățământul secundar inferior la învățământul secundar superior, precum și resursele financiare limitate ale părinților.
Gama de jucării din oferta participantă la campanie include articole de pluș, seturi creative, jocuri educative din lemn, diverse puzzle-uri și echipamente precum telescop, binoclu, glob pământesc, microscop, care să îi ajute pe copii în procesul de învățare.
Recent:


Un tânăr afacerist din Gorj ajută la digitalizarea microîntreprinderilor la un preț accesibil
*Reporter:* Ce este NetLoom.ro, cine este fondatorul și cu ce se ocupă? *Claudiu:* Bună ziua! Numele este Claudiu Gaita,profesez în...


Femei emblematice, scenografie şi design vestimentar. Emisiune Business Philosophy
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 19 martie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe Beatrice...


Vinul Rosé din gama premium Chateau Valvis a fost distins cu medalia de aur în cadrul renumitului concurs Vinalies Internationales, organizat la Paris
Vinul Rosé din gama premium Chateau Valvis a fost distins cu medalia de aur în cadrul renumitului concurs Vinalies Internationales,...


Povestea motivațională a unui soldat Invictus cu brațele amputate
Podcastul Business Philosophy, care a fost moderat de Romeo Chiriac, i-a avut ca invitați pe Maiorul Gabriel Ion, coordonatorul proiectului...


Arta recuperării campionilor
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Sorin Chiriac, l-a avut ca invitat pe kinetoterapeutul Gelu Cosma (Kinetic...


Indicii care îți arată că tratamentul cu aparat dentar funcționează și dinții tăi se vor alinia perfect
Tratamentul cu aparat dentar este un proces de lungă durată, care necesită răbdare și perseverență, dar rezultatele finale sunt adesea...


Inițieri în tainele înotului, pentru copii și bebeluși
Alexandra Vrabie, instructor înot, inițiere copii și bebeluși (Alexandreea Club Fitness & SPA) a fost invitata Ilenei Vlăduț la podcastul...


Prestația militarilor români răniți în teatrele de operații la Jocurile Invictus Vancouver & Whistler
https://www.youtube.com/watch?v=mR8wjU30nRA Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, realizată de Romeo Chiriac, i-a avut ca invitați pe Maiorul Gabriel Ion,...


Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna februarie 2025
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...


Direktcar.ro – Prima piață online de mașini second-hand dedicată exclusiv persoanelor fizice
București, 3 martie 2025 – Direktcar.ro redefineşte piața auto SH din România prin lansarea primei platforme online destinată exclusiv tranzacțiilor...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
