Connect with us

ECONOMIC

K-mistry Party by Kreskova Vodka a vibrat pe ritmurile Antoniei și în București

K-mistry Party by Kreskova Vodka și-a continuat seria de petreceri și în capitala României, după ce au avut loc deja două dintre cele mai cool party-uri, în Cluj și Iași, orașe reprezentative ale spiritului tânăr!

Peste 450 de persoane au simțit chimia cu Kreskova Vodka în cadrul K-mistry Party din București, unde brand ambassador-ul Kreskova Vodka, Antonia, și Vanotek au întreținut atmosfera plină de energie până dimineață.

Kreskova Vodka a adunat peste 450 de tineri din București, joi, 27 februarie, în Silver Church, unde mix-ul dintre concertul Antoniei și cel al lui Vanotek, precum și calitatea distinctivă a produsului Kreskova Vodka și vibe-ul fresh al participanților, a reprezentat cheia distracției bucureștene.

Prezentă mereu, atât în topurile internaționale și naționale de frumusețe, cât și în cele ale celor mai apreciate hit-uri din România, Antonia – brand ambassador Kreskova Vodka, a întreținut atmosfera celei mai electrizante petreceri din capitală, cu piese ca ”Touch me”, ”Trika trika” sau ”Morena”- hit-ul de debut al artistei. Antonia, alături de Kreskova Vodka, a creat o atmosferă energizantă și memorabilă, care a fost întreținută de ritmurile electronice ale lui Vanotek.

”Întregul concept K-mistry Party by Kreskova Vodka, precum și gustul unic și designul modern al sticlei  Kreskova Vodka cu 40% alcool se adresează preponderent segmentului tânăr, dornic să se bucure de viață, să celebreze momentele speciale și să trăiască experiențe inedite. Cu ajutorul acestor elemente, Kreskova Vodka se poziționează ca fiind ingredientul unei nopți memorabile, recunoscută ca  <<Designed to save the party>>. Vom continua seria K-mistry Party by Kreskova Vodka în marile orașe ale României’’ a declarat Marinela Popescu, director de marketing al Alexandrion Group.

Kreskova Vodka este un brand strategic al portofoliului local Alexandrion Group, care se bucură de o expansiune considerabilă, atât la nivel național, cât și internațional.

Kreskova Vodka – ”Designed to save the party” este destinată consumatorilori tineri care au un stil de viață activ și care acordă mai multă atenție calității timpului petrecut cu prietenii. Fiind prezentată într-o sticlă cu un design contemporan și cu o abordare modernă, Kreskova Vodka are un conținut de alcool de 40%, o aromă rafinată, fiind obținută prin procesul de distilare și filtrare realizat în cinci etape. Apa ultra pură și alcoolul neutru obținut din cereale sunt principalele ingrediente care constituie gustul unic Kreskova Vodka.

Despre Alexandrion Group:

Alexandrion Group este lider în producţia și distribuţia de vinuri și băuturi alcoolice din România și din 2017 singurul producător de single malț din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase și au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piaţă, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti și produse internaţionale. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, Alexandrion 100, ediţie specială dedicată Centenarului, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova, dar şi alte produse care au asigurat companiei poziţia de lider pe piaţa băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea în urma unei achiziţii importante in 2018 a șase companii noi, care acum reprezintă o entitate separată în cadrul Grupului sub numele THE ICONIC ESTATE, completând portofoliul cu vinuri liniștite și spumante premiate.

Recent:

PODCAST CULTURA10 hours ago

“Cartea Brâncuși, dragostea mea” va fi publicată și în limba hindi

Claudia Motea, actriţa de origine romȃno-canadiană, care a reușit  să se impună pe scena vieții culturale românești ca poetă, scriitoare,...

ECONOMIC2 days ago

Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace

Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii...

PODCAST SPORT4 days ago

Daniel Pancu: “Cine vine nou la națională cântă pe masă“

Daniel Pancu, selecționerul naționalei U 21, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Podcastul Business Philosophy. 00:00:00 – Colega Diana...

TV Business Philosophy5 days ago

Daniel Pancu, despre fotbal și mentalitatea de campion

Selecționerul naționalei U 21, Daniel Pancu, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33...

ECONOMIC6 days ago

AQUA Carpatica sustine public inițiativa UNATC de a introduce educația teatrală în licee

Inițiativa UNATC “I.L. Caragiale” de a introduce educația teatrală în licee este susținută de argumente solide bazate pe cercetări științifice....

ECONOMIC1 week ago

AQUA Carpatica și Untold 2025: O fuziune epică de hidratare și euforie muzicală pe meleaguri românești

După succesul răsunător al parteneriatului Untold Dubai 2024, AQUA Carpatica își aduce experiența internațională acasă. Această colaborare în premieră promite...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Polivalența artistică şi harul gorjean. Actriţa Claudia Motea la emisiunea Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 05 februarie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată  pe actriţa...

ECONOMIC2 weeks ago

Rolul uniformelor pentru business în strategia de marketing a unei companii

Într-o lume de afaceri în continuă schimbare, unde concurența este acerbă, găsirea unor metode inovatoare de a-ți diferenția brandul te...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

ECONOMIC2 weeks ago

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de-acum o pisică ajutată!

O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de acum înainte o pisicuță ajutată! Fiecare PET de AQUA Carpatica reciclat...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: