Connect with us

Stiri

Jim Beam sărbătoreşte 225 de ani de la deschiderea distileriei, oferindu-le iubitorilor de bourbon o experienţă memorabilă

Jim Beam, cel mai vândut bourbon din lume, aflat ȋn portofoliul extins al Alexandrion Group, sărbătoreşte 225 de ani de la deschiderea distileriei din Clermont- Kentucky (SUA), prin intermediul unei campanii autentice. Campania celebrează succesul şi momentele cheie din istoria Jim Beam, comunicând totodată şi viziunea brandului pentru următorii ani, printr-un mesaj puternic şi entuziast: “După 225 de ani nu ne uităm ȋn trecut, ci ȋn viitor, inovând ȋn fiecare zi pentru a dezvolta brandul Jim Beam ȋn următorii 225 de ani”.

 “În calitate de reprezentanţi ai brandului Jim Beam ȋn România, ne dorim să marcăm acest moment unic ȋn istoria Jim Beam – ȋmplinirea a 225 de ani de la deschiderea distileriei din Kentucky- creând o experienţă memorabilă pentru toţi cei care iubesc acest bourbon elegant şi rafinat. Expansiunea accelerată a celui mai vândut bourbon la nivel global- Jim Beam – se datorează aprecierii pe scară tot mai largă a procesului de producţie, cu o tradiţie de şapte generaţii, precum şi a valorilor care definesc brandul, sintetizate ȋn sloganul  <<Come as a friend, leave as family>> (“Vino ca prieten, pleacă făcând parte din familie!”)

Prin intermediul acestei campanii ample ,,Personalizează-ţi eticheta Jim Beam!’’, le oferim consumatorilor ocazia de a se identifica şi mai mult cu brandul Jim Beam, trăind un sentiment aparte de bucurie şi recunoştinţă, cu valoare şi ȋn viitor ’’ a spus Marinela Popescu, director de marketing, Alexandrion Group.

Urmăreşte filmuleţul campaniei!

https://www.youtube.com/watch?v=4SGvirco_Xo&feature=youtu.be

Pentru bucuria sărbătorilor mari şi mici, personalizează-ţi eticheta Jim Beam!

Îţi poţi personaliza eticheta Jim Beam foarte simplu, urmând paşii de mai jos.

Pasul 1: Cumpără o sticlă de Jim Beam White cu etichetă promoţională! O poţi găsi ȋn magazinele online şi offline, precum şi pe iconicdrinks.shop, parte a Alexandrion Group.

Pasul 2: Accesează https://mylabel.jimbeam.com/ro  şi introdu codul promoţional de pe eticheta aflată la gâtul sticlei.

Pasul 3: Selectează o dimensiune relevantă pentru sticla pentru care doreşti să obţii o etichetă, adică sticla Jim Beam White pe care ai achiziţionat-o: 0,7 L / 1 L.

Pasul 4: Încarcă fotografia, scrie numele şi alege mesajul care doreşti să apară pe etichetă.

Pasul 5: Introdu adresa la care doreşti să fie livrată eticheta personalizată.

Dupa ce ai parcurs aceşti paşi, vei primi prin curier, eticheta personalizată, pe care o poţi lipi chiar tu pe sticlă.

Despre Beam Suntory:

Beam Suntory este unul dintre cei mai mari producători de băuturi spirtoase, la nivel internaţional. Brandurile Beam Suntory aduc oamenii ȋmpreună şi dau savoare momentelor de sărbătoare şi bucurie, de peste 200 de ani. Portofoliul Beam Suntory include băuturi spirtoase din toate categoriile: whiskey, votcă, rom, tequilla, gin, lichior, precum şi băuturi RTD (ready-to-drink). Jim Beam, brandul emblematic al companiei Beam Suntory, a fost produs pentru prima dată ȋn 1795, de către fermierul Jackob Beam, la distileria din Clermont- Kentucky (SUA), iar de-a lungul anilor a devenit unul dintre cele mai apreciate branduri de bourbon, ȋn ȋntreaga lume. În 2014 Suntory Holdings a achiziţionat compania Jim Beam, iar ȋn urma fuziunii a fost creată compania Beam Suntory. Alexandrion Group este distribuitor ȋn România pentru 6 dintre cele mai importante branduri din portofoliul Beam Suntory: Jim Beam (bourbon), Teachers (whiskey), Laphroaig (whiskey), Auchentoshan (whiskey), Courvoisier (coniac) şi Larios (gin).

Despre Alexandrion Group:

Alexandrion Group este lider în producția și distribuția de vinuri și băuturi spirtoase din România și singurul producător de single malț din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care împreună, au o istorie de peste 200 de ani în industria spirtoasă locală și au creat unele dintre cele mai puternice mărci din România, recunoscute atât la nivel național, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse include băuturi tradiționale românești și produse internaționale. Alexandrion 5* și 7*, celebrul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova precum și alte produse au asigurat Grupului poziția de lider al pieței de băuturi spirtoase și tradiționale din România . Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea, completându-și portofoliul cu vinuri premiate, liniștite și spumante, sub denumirea THE ICONIC ESTATE.

Please follow and like us:

Recent:

Analize & Studii17 ore ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook din luna aprilie

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online și pe Facebook în luna martie...

Emisiunea TV Business Philososphy19 ore ago

Dosarul dropiei în istoria recentă a României – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată azi, de la ora 18:00, care va fi moderată de Laurențiu Ciornei,...

Stiri7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stiri7 zile ago

Ce vinuri se potrivesc la masa de Pasti

In apropierea sarbatorilor, la masa de Paste din familie, mancarea traditionala si vinurile bune trebuie sa mearga mana in mana....

Emisiunea TV Business Philososphy7 zile ago

Emisiune Business Philosophy: „Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat special pe...

Stirio săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Business-ul tau aicio săptămână ago

Mutu joacă cu Super Mutu

Adrian Mutu, ambasadorul FAVBET ROMÂNIA, a avut partea de o surpriză de proporții din partea partenerilor săi. De curând, Favbet...

Emisiuneo săptămână ago

„Urmează-ți visul! Octavian Ciovică, povestea unui campion” – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 28 aprilie, de la ora 18:00, îl va...

Editorialo săptămână ago

Meriţi o viaţă fără dureri. Alege terapiile alternative de la Osteomedicare!

Specialiştii Osteomedicare te ajută sǎ spui STOP durerii, să-ți redobândești sănătatea, şi să-ți ȋmbunǎtǎţeşti calitatea vieţii. Apelȃnd la terapii personalizate și...

Stirio săptămână ago

Casa Pariurilor, 300.000 de euro cheltuiți pentru un spot tv pentru bonus, considerat illegal. Amendă de la ONJN!

Statul a pus tunurile pe sponsorul Ligii 1, operatorul de pariuri cu cele mai multe matrapazlâcuri realizate pe metru pătrat,...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: