Connect with us

Stiri

Jim Beam sărbătoreşte 225 de ani de la deschiderea distileriei, oferindu-le iubitorilor de bourbon o experienţă memorabilă

Jim Beam, cel mai vândut bourbon din lume, aflat ȋn portofoliul extins al Alexandrion Group, sărbătoreşte 225 de ani de la deschiderea distileriei din Clermont- Kentucky (SUA), prin intermediul unei campanii autentice. Campania celebrează succesul şi momentele cheie din istoria Jim Beam, comunicând totodată şi viziunea brandului pentru următorii ani, printr-un mesaj puternic şi entuziast: “După 225 de ani nu ne uităm ȋn trecut, ci ȋn viitor, inovând ȋn fiecare zi pentru a dezvolta brandul Jim Beam ȋn următorii 225 de ani”.

 “În calitate de reprezentanţi ai brandului Jim Beam ȋn România, ne dorim să marcăm acest moment unic ȋn istoria Jim Beam – ȋmplinirea a 225 de ani de la deschiderea distileriei din Kentucky- creând o experienţă memorabilă pentru toţi cei care iubesc acest bourbon elegant şi rafinat. Expansiunea accelerată a celui mai vândut bourbon la nivel global- Jim Beam – se datorează aprecierii pe scară tot mai largă a procesului de producţie, cu o tradiţie de şapte generaţii, precum şi a valorilor care definesc brandul, sintetizate ȋn sloganul  <<Come as a friend, leave as family>> (“Vino ca prieten, pleacă făcând parte din familie!”)

Prin intermediul acestei campanii ample ,,Personalizează-ţi eticheta Jim Beam!’’, le oferim consumatorilor ocazia de a se identifica şi mai mult cu brandul Jim Beam, trăind un sentiment aparte de bucurie şi recunoştinţă, cu valoare şi ȋn viitor ’’ a spus Marinela Popescu, director de marketing, Alexandrion Group.

Urmăreşte filmuleţul campaniei!

https://www.youtube.com/watch?v=4SGvirco_Xo&feature=youtu.be

Pentru bucuria sărbătorilor mari şi mici, personalizează-ţi eticheta Jim Beam!

Îţi poţi personaliza eticheta Jim Beam foarte simplu, urmând paşii de mai jos.

Pasul 1: Cumpără o sticlă de Jim Beam White cu etichetă promoţională! O poţi găsi ȋn magazinele online şi offline, precum şi pe iconicdrinks.shop, parte a Alexandrion Group.

Pasul 2: Accesează https://mylabel.jimbeam.com/ro  şi introdu codul promoţional de pe eticheta aflată la gâtul sticlei.

Pasul 3: Selectează o dimensiune relevantă pentru sticla pentru care doreşti să obţii o etichetă, adică sticla Jim Beam White pe care ai achiziţionat-o: 0,7 L / 1 L.

Pasul 4: Încarcă fotografia, scrie numele şi alege mesajul care doreşti să apară pe etichetă.

Pasul 5: Introdu adresa la care doreşti să fie livrată eticheta personalizată.

Dupa ce ai parcurs aceşti paşi, vei primi prin curier, eticheta personalizată, pe care o poţi lipi chiar tu pe sticlă.

Despre Beam Suntory:

Beam Suntory este unul dintre cei mai mari producători de băuturi spirtoase, la nivel internaţional. Brandurile Beam Suntory aduc oamenii ȋmpreună şi dau savoare momentelor de sărbătoare şi bucurie, de peste 200 de ani. Portofoliul Beam Suntory include băuturi spirtoase din toate categoriile: whiskey, votcă, rom, tequilla, gin, lichior, precum şi băuturi RTD (ready-to-drink). Jim Beam, brandul emblematic al companiei Beam Suntory, a fost produs pentru prima dată ȋn 1795, de către fermierul Jackob Beam, la distileria din Clermont- Kentucky (SUA), iar de-a lungul anilor a devenit unul dintre cele mai apreciate branduri de bourbon, ȋn ȋntreaga lume. În 2014 Suntory Holdings a achiziţionat compania Jim Beam, iar ȋn urma fuziunii a fost creată compania Beam Suntory. Alexandrion Group este distribuitor ȋn România pentru 6 dintre cele mai importante branduri din portofoliul Beam Suntory: Jim Beam (bourbon), Teachers (whiskey), Laphroaig (whiskey), Auchentoshan (whiskey), Courvoisier (coniac) şi Larios (gin).

Despre Alexandrion Group:

Alexandrion Group este lider în producția și distribuția de vinuri și băuturi spirtoase din România și singurul producător de single malț din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care împreună, au o istorie de peste 200 de ani în industria spirtoasă locală și au creat unele dintre cele mai puternice mărci din România, recunoscute atât la nivel național, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse include băuturi tradiționale românești și produse internaționale. Alexandrion 5* și 7*, celebrul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova precum și alte produse au asigurat Grupului poziția de lider al pieței de băuturi spirtoase și tradiționale din România . Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea, completându-și portofoliul cu vinuri premiate, liniștite și spumante, sub denumirea THE ICONIC ESTATE.

Recent:

ECONOMIC1 day ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC2 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC6 days ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT1 week ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast2 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica Forte – Superbula

AQUA Carpatica FORTE a intrat de acum la Universul “Superbula”, acolo unde apa acidulată a căpătat o altă dimensiune. “Superbula...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: