Connect with us

Business-ul tau aici

În business domeniul de activitate nu senisibilizează profitul, indiferent de antreprenor

Atunci când vorbim despre subiecte precum viața și sensul acesteia o parte dintre noi ajung poate să fie extrem de sceptici și fără o părere clară referitoare la acest subiect. Asta poate din cauza că foarte mulți dintre noi fugim de astfel de subiecte evitând discuții care pot provoca și împărți oamenii în diverse tabere. În lumea businessului lucrurile par însă să stea puțin diferit asta datorită faptului că indicatorii de evoluție ajung să fie ceva mai puțin filosofici și mai mult bazați pe cifre concrete care par să urmărească (chiar dacă poate suna cinic) profitul. Mediul online pare să ofere exemple diverse în business, aici amintind de exemplu domeniul referitor la servicii funerare.

Ce reprezintă funeraliile sau planificarea unei înmormântări sunt aspecte de care oamenilor în mod normal nu prea le place să aibă ca subiect de discuție… De aceea Agenția funerară Paul își propune să ofere servicii complete și informații extinse pentru toate persoanele care ajung să se afle într-un astfel de impas, accentuată fiind desigur și de încărcătura și drama emoțională care apasă pe raționamentul acestor persoane. Agenția funerară cu servicii complete Paul se ocupă până la cel mai mic detaliu de întregul proces de înmormântare. În cadrul tuturor serviciilor funerare, Agenția Paul respectă tradiția și obiceiurile religioase ortodoxe Românești, cât și pe cele specifice altor religii cu seriozitatea și discreția cuvenită, specifice societății noastre.

Agenția funerară Paul se poate ocupa de un întreg protocol, reguli, datini sau obiceiuri în funcție de doleanțele familiei îndoliate sau a reprezentanților decedatului, aspect care conduce desigur către o strategie de servicii complete. Practic serviciile vin în ajutorul celor aflați în impas și dincolo de acest aspect simplifică cu foarte mult procedurile standard în ceea ce privește practicile ce trebuiesc urmate.

În România dar și în marea majoritate a țărilor est-europene, subiectul serviciilor funerare dar și discuțiile referitoare la tradițiile și obiceiurile de la finalul vieții, ajung să fie subiecte ușor de evitat deoarece reprezintă subiecte cu conotație sensibilă care ajung de cele mai multe ori să întristeze, chiar dacă ajung să fie în cele din urmă inevitabile. Mediul online ajunge să simplifice în marea majoritate a cazurilor comunicarea, lămurirea cu privire la principalele întrebări și chiar aflarea de noi informații simplificate de proceduri realizate de persoane cu experiență în domeniu.

Tendințele digitale ale prezentului sunt un aspect pozitiv al zilelor noastre, lucru greu de contestat de marea majoritate a generațiilor actuale. Cu toate acestea din punct de vedere socio-economic, indicatorii ajung să nu fie chiar cei mai optimiști în ceea ce privește viitorul. Populația tot mai îmbătrânită par ca mai devreme sau mai târziu să fie direct vizate de companiile ce oferă servicii funerare complete și chiar dacă spus într-o formă mai cinică, viitorul pare să fie mai mult de partea celor bătrâni. Chiar și așa mediul online ajunge să reprezinte un refugiu pentru orice tip de business mai ales în condiții pandemice, situație care nu a făcut nimic altceva decât să ne facă să conștientizăm cât de importantă este viața. Da, scurtă sau lungă merită trăită frumos!

 

Recent:

ECONOMIC1 week ago

Tinerii inovatori români zboară spre stele: O șansă unică la Conferința International Space Development

Într-o demonstrație impresionantă de inteligență, pasiune și dedicare, echipa Derzis Hospital, formată din șase elevi excepționali ai Colegiului Național „Cantemir-Vodă”...

ECONOMIC2 weeks ago

STOICA & ASOCIAȚII câștigă definitiv litigiul având ca obiect anularea actelor administrative care au stat la baza edificării unui important depozit ecologic de deșeuri finanțat cu fonduri UE nerambursabile

În data de 4 aprilie 2024, a fost soluționat definitiv un litigiu complex inițiat în anul 2018 de o societate...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Cătălin Munteanu, despre mentalitatea de victimă a fotbaliștilor români care joacă în străinătate

Podcastul Business Philosophy, intitulat “Despre mentalitatea de victimă a fotbalistului român care joacă în străinătate”, l-a avut ca invitat pe...

ECONOMIC2 weeks ago

Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!

Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce...

TV Business Philosophy2 weeks ago

House of Cookies: prăjituri cu gust de artă, la birou şi acasă. Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 10 aprilie,  de la ora 18:00, i-a avut ca invitaţi pe Cristian Şerban, CEO House of...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna martie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” și “Facebook...

PODCAST - Business2 weeks ago

Importanța sistemelor performante de irigații, cu Hasan Atmeh (CEO AFKO România)

DESCRIERE: 00:00 – Intro 00:40 – prezentare Hasan Atmeh – CEO AFKO România – una dintre cele mai mari companii...

ECONOMIC3 weeks ago

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute

AQUA Carpatica a obținut 6 noi distincții Monde Selection – International Quality Institute după cum urmează: AQUA Carpatica Natural Mineral...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Antreprenoriat pe note muzicale. Cuplul Cristi şi Iulia Ivan la Emisiunea „Business Philosophy”

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 3 aprilie, de la ora 18:00, a avut ca invitaţi un...

ECONOMIC3 weeks ago

Ce ar trebuii sa stii inainte de a inchiria o masina

Autoturismul este un instrument indispensabil în viața de zi cu zi, facilitându-ne să ne desfășurăm activitățile cotidiene și să ajungem...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: