Connect with us

Business-ul tau aici

În business domeniul de activitate nu senisibilizează profitul, indiferent de antreprenor

Atunci când vorbim despre subiecte precum viața și sensul acesteia o parte dintre noi ajung poate să fie extrem de sceptici și fără o părere clară referitoare la acest subiect. Asta poate din cauza că foarte mulți dintre noi fugim de astfel de subiecte evitând discuții care pot provoca și împărți oamenii în diverse tabere. În lumea businessului lucrurile par însă să stea puțin diferit asta datorită faptului că indicatorii de evoluție ajung să fie ceva mai puțin filosofici și mai mult bazați pe cifre concrete care par să urmărească (chiar dacă poate suna cinic) profitul. Mediul online pare să ofere exemple diverse în business, aici amintind de exemplu domeniul referitor la servicii funerare.

Ce reprezintă funeraliile sau planificarea unei înmormântări sunt aspecte de care oamenilor în mod normal nu prea le place să aibă ca subiect de discuție… De aceea Agenția funerară Paul își propune să ofere servicii complete și informații extinse pentru toate persoanele care ajung să se afle într-un astfel de impas, accentuată fiind desigur și de încărcătura și drama emoțională care apasă pe raționamentul acestor persoane. Agenția funerară cu servicii complete Paul se ocupă până la cel mai mic detaliu de întregul proces de înmormântare. În cadrul tuturor serviciilor funerare, Agenția Paul respectă tradiția și obiceiurile religioase ortodoxe Românești, cât și pe cele specifice altor religii cu seriozitatea și discreția cuvenită, specifice societății noastre.

Agenția funerară Paul se poate ocupa de un întreg protocol, reguli, datini sau obiceiuri în funcție de doleanțele familiei îndoliate sau a reprezentanților decedatului, aspect care conduce desigur către o strategie de servicii complete. Practic serviciile vin în ajutorul celor aflați în impas și dincolo de acest aspect simplifică cu foarte mult procedurile standard în ceea ce privește practicile ce trebuiesc urmate.

În România dar și în marea majoritate a țărilor est-europene, subiectul serviciilor funerare dar și discuțiile referitoare la tradițiile și obiceiurile de la finalul vieții, ajung să fie subiecte ușor de evitat deoarece reprezintă subiecte cu conotație sensibilă care ajung de cele mai multe ori să întristeze, chiar dacă ajung să fie în cele din urmă inevitabile. Mediul online ajunge să simplifice în marea majoritate a cazurilor comunicarea, lămurirea cu privire la principalele întrebări și chiar aflarea de noi informații simplificate de proceduri realizate de persoane cu experiență în domeniu.

Tendințele digitale ale prezentului sunt un aspect pozitiv al zilelor noastre, lucru greu de contestat de marea majoritate a generațiilor actuale. Cu toate acestea din punct de vedere socio-economic, indicatorii ajung să nu fie chiar cei mai optimiști în ceea ce privește viitorul. Populația tot mai îmbătrânită par ca mai devreme sau mai târziu să fie direct vizate de companiile ce oferă servicii funerare complete și chiar dacă spus într-o formă mai cinică, viitorul pare să fie mai mult de partea celor bătrâni. Chiar și așa mediul online ajunge să reprezinte un refugiu pentru orice tip de business mai ales în condiții pandemice, situație care nu a făcut nimic altceva decât să ne facă să conștientizăm cât de importantă este viața. Da, scurtă sau lungă merită trăită frumos!

 

Recent:

ECONOMIC2 days ago

Alege un stil de viață sănătos și relaxant, alege un apartament nou la malul mării

Este binecunoscut faptul că stresul și ritmul alert al vieții cotidiene și-au pus amprenta asupra sănătății multor persoane. Din această...

SPORT4 days ago

Cine sunt câștigătorii celei de a XIII-a ediții a Dr. Oetker Junior Trophy

Arina Fomina a câștigat cea de a XIII-a editie a Dr. Oetker Junior Trophy, după ce a învins-o în finală,...

SPORT5 days ago

Doi jucători de la Academia Victor Hănescu, în semifinalele Dr. Oetker Junior Trophy

Doi jucători de la Academia Victor Hănescu s-au calificat în semifinalele celei de a XIII-a ediții a Dr. Oetker Junior...

PODCAST SPORT1 week ago

Frații Grosu, studiu de caz despre ce înseamnă handbalul profesionist

Podcastul Business Philosophy, care a fost moderată de Olivia Cucoș, i-a avut ca invitati pe frații Ioan și Ștefan Grosu...

SPORT2 weeks ago

Începe cea de a XII-a ediție a Dr. Oetker Junior Trophy

Cea de a XIII-a ediție a Dr. Oetker Junior Trophy, competiție internațională din cadrul Tennis Europe, categoria 1, va avea...

TV Business Philosophy2 weeks ago

Frații Grosu, despre performanța în handbal

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Olivia Cucoș, i-a avut ca invitati pe frații...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Hănescu, despre vecinul de academie Mutu, Halep, David Popovici și cazul Sinner

Victor Hănescu a fost invitatul lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy. DESCRIERE: 00:00:00 – Fostul nr. 26 ATP,...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna aprilie

Aqua Carpatican este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST CULTURA3 weeks ago

Arta este un act de curaj, nu trebuie ascunsă

Fabiana Dima, pictor, instructor de artă, pictură și grafică la Center for Arts by Fabiana Dima, a fost invitata Ilenei...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Tenisul viitorului: tehnologie și performanță la Academia Victor Hănescu

https://www.youtube.com/watch?v=Nj4Gikq9wJY Fostul nr. 26 ATP, Victor Hănescu, a fost învitat la emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: