Creatii
Hamburger cu mucegai, noua reclamă la Burger King. Campanie pentru eliminarea conservanților

Burger King susține că nu va mai folosi conservanţi, coloranţi şi arome artificiale la “whopper”. Astfel, ei au făcut un video care arată cum un hamburger este acoperit total de mucegai după 28 de zile, relatează EFE.
“Frumuseţea de a nu folosi conservanţi”, spune reclama Burger King, după ce un strat gros de mucegai acoperă în întregime un “whopper” lăsat în aer liber.
Această schimbare este operată în 400 dintre cele 7.346 localuri ale sale din SUA, urmând să fie introdusă și în restaurantele din Franţa, Suedia şi Spania până la sfârşitul anului.
De asemenea, nici carnea şi nici ingredientele tradiţionale ale “whopper-ului”, ceapă, salată, roşii, castraveciori şi maioneză nu vor avea conservaţi sau coloranţi artificiali.
Burger King a lansat anul trecut pentru consumatorii vegetarieni produsul “impossible whopper”, un hamburger realizat pe bază de vegetale şi înlocuitori de carne, care imită inclusiv aspectul “sângeriu” al acestui produs realizat tradiţional din carne de vită.
(FOTO: www.eater.com)
Recent:


Echipa României, campioană europeană la șah la categoria sub 12 ani
Echipa României a ocupat primul loc la Campionatul European de Şah pentru tineret pe echipe la categoria sub 12 ani....


Dan Chilom, invitat special în podcastul Hai să vorbim: „Am jucat contra lui Iniesta, apoi am fost în comă după un meci în Finlanda”
Un nou episod din podcastul Hai să vorbim îl aduce în prim-plan pe Dan Chilom, un personaj fascinant al fotbalului...


Theo Rose: Domeniile Sâmburești mi-au fost alături la Pe Vechi
https://www.youtube.com/watch?v=uymwURnmOi0 Pe malul Oltului, descoperim o poveste nespusă a unui vin special. Noblețe franțuzească cu suflet românesc, unite într-un pahar...


Dincolo de fotbal – sport, carieră, viziune
Ce se întâmplă când experiența din teren se transformă în lecție de viață? Dincolo de aplauze, trofee și cronici sportive,...
AQUA Carpatica susține setea de informație la UBtalks
Într-o lume în care lucrurile nu sunt mereu ceea ce par a fi, am vrut să aflăm cum gândesc tinerii...


Ce şi cine face diferenţa pentru accesarea finanţărilor
Andreea Szabo, consultant fonduri nerambursabile Startup Projects, a fost invitata Ilenei Vlăduț la podcastul Business Philosopy. DESCRIERE: 0:00 Intro Prezentare...


Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna iunie
Aqua Carpatican este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...


Ionuț Stancovici, despre cartea „Viața e afară” și puterea transformatoare a sportului, în podcastul „Hai să vorbim” cu Olivia Cucoș
Într-un episod profund și inspirațional al podcastului „Hai să vorbim”, moderat de Olivia Cucoș, Ionuț Stancovici – fondatorul asociației Caiac...


Experiențe inedite ȋn Grădinile Cunoașterii. Emisiune Business Philosophy
Emisiunea “Business Philosophy”, de la Canal 33, programată pe 2 iulie, de la ora 16:00, a avut-o ca invitată pe...


Ovidiu Herea, despre situațiile de criză întâlnite în carieră
Ovidiu Herea a vorbit despre situațiile de criză întâlnite în carieră în cadrul podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac....
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
