Connect with us

Stiri

Finala Roland-Garros, în topul celor mai urmărite evenimente pe Eurosport în 2021

Finala masculină de la Roland-Garros a fost cel mai urmărit meci de tenis transmis de Eurosport 1 în acest an – care nu a avut-o în prim-plan pe Simona Halep – și a poziționat Eurosport 1 în topul televiziunilor de sport din România. Meciul dintre Novak Djokovic și Stefanos Tsitsipas, câștigat de numărul 1 mondial după mai bine de patru ore de joc, a ajuns la 640.000 de persoane la nivel național, având un rating mediu de 177.000 de persoane.

PARIS, FRANCE – JUNE 13: Runner-up Stefanos Tsitsipas of Greece and winner Novak Djokovic of Serbia pose with their respective trophies on the podium after the Men’s Singles Final match during Day Fifteen of the 2021 French Open at Roland Garros on June 13, 2021 in Paris, France. (Photo by Julian Finney/Getty Images)

Eurosport 1 a ocupat locul trei în topul celor mai urmărite televiziuni în intervalul orar al finalei pe segmentul comercial (bărbați, 18-54 ani), înregistrând o creștere cu 90% față de cifrele finalei din 2020 dintre Djokovic și Rafael Nadal. Audiența medie a întregului turneului de la Paris pe Eurosport 1 pentru meciurile transmise live a fost de 41.320 de oameni la nivel național, din care 36.130 în mediul urban și 8.000 în segmentul comercial, bărbați cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani.

 

În total, peste 2.5 milioane de români la nivel național au intrat în contact cu unul dintre meciurile de la Roland-Garros de anul acesta, transmise de Eurosport 1 și Eurosport 2.

 

În ceea ce privește evoluțiile jucătoarelor de tenis din România, în absența Simonei Halep de la Roland-Garros, meciurile Paula Badosa – Ana Bogdan (129.000 rating, 453.000 reach) și Serena Williams – Mihaela Buzărnescu (116.000 rating, 441.000 reach) au înregistrat cele mai mari cifre de pe tabloul feminin la nivel național.

 

Cel mai lung timp mediu de vizionare al unui singur meci a fost raportat la finala masculină, cu 80 de minute la nivel național, 97 de minute în urban și 113 minute pe segmentul comercial, în timp ce timpul mediul de vizionare al întregului turneu a fost de 154 de minute la nivel național. Audiența generală a postului Eurosport 1 a crescut cu 73% ca rating și cu 86% ca share față de aceeași perioadă din luna mai.

 

Canalele liniare ale Eurosport au transmis 133 de meciuri în direct la această ediție a Roland-Garros, toate terenurile fiind acoperite în direct pe tot parcursul turneului pe platforma online. La finalul lunii iunie, Eurosport va transmite Turul Franței, al doilea Mare Tur de ciclism al anului, dar și turneul de tenis de Grand Slam de la Wimbledon. Vara culminează cu difuzarea Jocurilor Olimpice de Vară Tokyo 2020, între 23 iulie și 8 august.

 

Despre Discovery:

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) este lider mondial în divertismentul inspirat din realitate, furnizând conținut care inspiră, informează și delectează o audiență de fani pasionați din întreaga lume. Cu peste 8.000 de ore de conținut original anual, disponibil în 220 de teritorii și 50 de limbi, Discovery este liderul unor genuri TV îndrăgite în toată lumea, puse la dispoziția fanilor pe toate ecranele, prin: portofoliul de aplicații GO; servicii de streaming pentru consumatori, cum ar fi discovery+, Food Network Kitchen și Motor Trend OnDemand; conținutul digital al grupului Nine Media; un parteneriat ce dezvoltă conținut inspirat din realitate și despre istoria naturii cu BBC; și un acord strategic cu PGA TOUR pentru a deveni gazda internațională a golfului. Portofoliul de branduri premium cuprinde Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, ID, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel și viitoarea multi-platformă dezvoltată ca un joint-venture global alături de Chip și Joanna Gaines, Magnolia Network, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în S.U.A., Discovery Kids în America Latină și Eurosport, destinația principală pentru competiții sportive premium, relevante la nivel local, și gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa. Mai multe informații sunt disponibile pe www.corporate.discovery.com și pe platformele sociale @DiscoveryInc.

Despre Eurosport

Eurosport este destinația pentru sport nr. 1 din Europa și dezvoltă puterea sportului prin conținut localizat de la cele mai importante evenimente sportive din lume. Drept Gazda Jocurilor Olimpice în Europa, Discovery aduce Eurosport către discovery+, serviciul de streaming direct către consumator, începând cu o selecție de țări, din 2021. În mod clar definite ca fiind Gazdele Ciclismului, ale Tenisului de Mare Șlem și ale Sporturilor de Iarnă, canalele Eurosport – Eurosport 1, Eurosport 2 şi Eurosportnews – au în total 246 de milioane de abonați, în 75 de țări din Europa, zona Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu. Eurosport.com este website-ul de știri de sport nr.1 al Europei, cu o medie de 30 milioane de vizitatori unici pe lună. Eurosport Events este divizia specializată în administrarea şi promovarea evenimentelor sportive internaționale. Pentru mai multe informații, vizitați corporate.eurosport.com.

Despre Roland-Garros:
În ochii fanilor de sport și a publicului larg, Roland-Garros este un eveniment sportiv ce nu trebuie ratat. Ediția din 2020 a Roland-Garros a fost difuzată în 222 de țări din întreaga lume, confirmând statutul turneului drept un eveniment sportiv internațional de primă clasă. Organizat de Federația Franceză de Tenis, Roland-Garros este singurul turneu de Grand Slam jucat pe zgură, una dintre cele mai vechi și nobile suprafețe din istoria tenisului.

Recent:

ECONOMIC3 days ago

Modele de paltoane pe care le poți purta cu rochii negre elegante și accesorii care să îți completeze outfitul

Rochiile negre reprezintă o alegere clasică, potrivită pentru o mulțime de ocazii speciale. Însă, pentru a completa un astfel de...

ECONOMIC5 days ago

Cvartetul “Pas de Quatre va susține un eveniment cameral de excepție la Ateneul Român

În data de 26.01 – duminică! – la Sala Mare a Ateneului Român va avea loc un eveniment cameral de...

PODCAST Entertainment1 week ago

Arta instructajului canin și mondioring în România

Podcastul Business Philosophy, moderat de Ileana Vlăduț, i-a avut ca invitați pe Alexandru Davidescu, fondator K9 Team Club, instructor canin...

ECONOMIC1 week ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST - SUSTENABILITATE2 weeks ago

Povești cu bonsai, trandafiri japonezi, mușcate și mentă

Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design” a fost invitată în cadrul Podcastului Business Philosophy, care a fost...

PODCAST PR & MARKETING3 weeks ago

Podcastul Business Philosophy, premiat la Gala Fotbalului Românesc

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Mihai Igiroșanu, Redactor Șef al Revistei Sport Magazin....

PODCAST Entertainment4 weeks ago

Clubul Media Business, organizator al Turneelor Internaționale ale jurnaliștilor

Directorul de PR al Clubului Media Business, Ileana Vlăduț, a fost invitata podcastului Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac. DESCRIERE...

TV Business Philosophy1 month ago

Cine sunt câștigătorii celei de a XXV-a ediție a Galei Fotbalului Românesc

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, moderată de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe Redactorul Șef al Revistei...

ECONOMIC1 month ago

Câte zile trebuie să dureze o excursie în Egipt pentru a putea vizita cele mai importante obiective turistice?

O excursie în Egipt este o oportunitate ideală pentru a descoperi o cultură milenară și pentru a te bucura de...

ECONOMIC1 month ago

Parcul auto de lux preferat de oamenii de afaceri de top din România

Când vine vorba despre succes, detaliile fac diferența. Această filozofie se aplică și atunci când liderii din business aleg mașini...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: