Connect with us

ECONOMIC

FIBA 3×3 U23 World Cup 2022, într-o atmosferă demnă de finalele NBA! Alexandrion Group a fost partener al evenimentului

FIBA 3×3 U23 World Cup 2022, într-o atmosferă demnă de finalele NBA! Alexandrion Group a fost partener al evenimentului!

Acrobație. Slam dunk. Circ. Freestyle. Dance Cam. Kiss Cam. Concursuri. Muzică. BASCHET! Într-o atmosferă demnă de o finală NBA, Polonia la masculin și Franța la feminin au devenit campioane mondiale de tineret la baschet 3×3 în competiția găzduită timp de cinci zile de Circul Metropolitan București, care s-a încheiat duminică seară.

Ultimul meci, finala competiției masculine dintre Polonia și Serbia a oferit mai mult suspans decăt un număr de acrobație pe sârmă executat la înălțime, fără plasă de siguranță.

Serbia avea un avans de patru puncte cu doar 60 de secunde rămase de joc 20-16, iar plavilor le trebuia un singur punct pentru a închide finala și a deveni campioni mondiali. A fost momentul în care polonezul Mateusz Szlachetka a îmbrăcat o pelerină invizibilă de super erou.

El a reușit să marcheze ultimele cinci puncte ale echipei sale, incluzând o aruncare decisivă din spatele semicercului care are toate șansele să devină aruncarea anului în baschetul mondial.

La feminin, Franța și-a confirmat statutul de favorită și a învins în finală Statele Unite, scor 21-18. Jucătoarele din Hexagon au încheiat turneul fără înfrângere, cu o medie impresionantă de 21,3 puncte pe meci, având nu mai puțin de șase din cele șapte partide încheiate înainte de limita timpului regulamentar, dintre care trei cu maximum posibil de 22 de puncte.

Atmosfera a fost electrizantă iar tribunele neîncăpătoare la fazele eliminatorii ale competiției, care au avut loc duminică. Peste 10.000 de spectatori s-au perindat în cele cinci zile de competiție pe la Circul Metropolitan și pe lângă meciurile de baschet și pauzele artistice au avut o zonă dedicată în care s-au regăsit terenuri de baschet 3×3, jocuri de baschet pe consolă,   zonă de relaxare și food court.

Tot în cadrul evenimentului de la București a fost inaugurat și magazinul oficial cu produse licențiate FIBA 3×3, organizația care guvernează această disciplină olimpică făcând primii pași în zona de comercializare a produselor cu brandul 3×3.

Trupa de slam dunk acrobatic Face Team din Ungaria a susținut în premieră la București un moment care a îmbinat salturile pe trambulină și coșurile spectaculoase cu proiecțiile 3D pe suprafața de joc.

Slam dunk-ul a fost la putere la evenimentul de la Circul Metropolitan, în toate variantele lui. Piotr Grabowski aka “Grabo” (Polonia), Joel Henry aka „The Royal Guard” (Marea Britanie) si Bartosz “Bartek” Szwed (Danemarca), componenți ai trupei Dunk Elite au ridicat tribunele în picioare cu execuțiile lor ce păreau ireale chiar și după vizionarea reluărilor de pe ecranul gigant al arenei.

Spectatorii au făcut la rândul lor parte din spectacol prin concursurile organizate pe holurile circului dar și în cadrul momentelor Dance Cam și Kiss Cam.

Cei mai mici baschetbaliști au fost recompensați în permanență cu premii, iar cunoscutul blogger Otravă a oferit în cadrul evenimentului de la Circul Metropolitan două mingi oficiale de baschet 3×3 în cadrul unui concurs organizat chiar în arena centrală, dar și două mingi fashion în cadrul unui concurs online.

Artiștii Circului Metropolitan au evoluat pe teren propriu și chiar dacă baschetbaliștii au fost concurenți serioși pentru spectacol, duelul de la distanță n-a făcut decât să crească și mai mult nivelul spectacolului în toate cele cinci zile.

Spectacolul a fost completat de momentele de freestyle realizate de Gabi Orban pe bicicletă, de show-ul de lumini al trupei Dyversy și de trupele de dans Ana Dance, majoretele iSports Ploiești și Drag de Măgurele.

Printre oficialitățile internaționale prezente la eveniment s-au numărat șeicul Saud Ali Al-Thani – președinte FIBA Asia, Carol Callan – președinte FIBA America, Karl Thaller – trezorier FIBA Europe sau Ambrose Tashobya  – președinte Comisia 3×3 FIBA Africa.

FIBA 3×3 U23 World Cup a fost un eveniment organizat de către Federația Română de Baschet și Sport Arena Streetball, cu sprijinul Primăriei Capitalei, Direcției Cultură, Învățământ, Turism, Ministerului Sportului, Comitetului Olimpic și Sportiv Român și al Companiei Naționale Aeroporturi București.

Evenimentul a fost susținut de: Mastercard, Banca Transilvania, Nike, The Group, Regina Maria, Izvoarele Călimani, Red Bull, OHMA, Alexandrion Group, Brenntag, Horizon. Partener media: Kiss FM. Partener global al evenimentului: Wilson.

Recent:

ECONOMIC3 days ago

Evoluția cazinourilor online: Siguranță, distracție și decizii informate

În ultimele două decenii, cazinourile online au cunoscut o creștere exponențială, transformându-se într-o industrie globală evaluată la miliarde de dolari....

ECONOMIC3 days ago

Cum găsești cele mai bune oferte de cumpărături în rate pentru tehnologie de ultimă generație?

Tehnologia avansează într-un ritm uluitor, iar gadgeturile de ultimă generație devin din ce în ce mai accesibile. Totuși, prețurile pot...

ECONOMIC1 week ago

Vinurile Domeniile Panciu au obținut trei medalii la prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles

La prestigiosul Concours Mondial de Bruxelles 2024, categoria Wine – Sparkling, vinurile noastre au strălucit și au fost recunoscute la...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Pregătirea tinerilor pentru viață și performanță prin kempo, cu Amatto Zaharia

Președintele Federației Române de Kempo, sensei Amatto Zaharia, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la podcastul Business Philosophy, informează sportm.ro....

Monitorizare presa podcast2 weeks ago

Adevărul, sport.ro, Pro Sport și Revista Psychologies citează Podcastul Business Philosophy cu Adrian Ilie

https://www.psychologies.ro/timp-liber/alice-nicolae-invitata-la-podcastul-business-philosophy-2201143 Adrian Ilie a făcut calculele și știe cum România poate ajunge în optimi la EURO 2024: „Nu este o...

ECONOMIC2 weeks ago

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna iunie 2024

Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...

PODCAST SPORT2 weeks ago

Alina Dumitru: Am câștigat în toată cariera cât un fotbalist în jumătate de sezon

Campioana olimpică la judo, Alina Dumitru, a fost invitata lui Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, informează sportm.ro. DESCRIERE:...

TV Business Philosophy3 weeks ago

Provocările întâmpinate de afaceri în marketingul digital

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe expertul în marketing digital, Călin Roman. “Provocările întâmpinate...

PODCAST - Business3 weeks ago

Semnal de alarmă din Diaspora față de neregulile organizatorilor de evenimente din România. Cazul Taste of Belgium

Podcastul Business Philosophy, moderat de Romeo Chiriac, l-a avut ca invitat pe antreprenorul Titus Marin, patronul Taste of Belgium. Fostul...

ECONOMIC3 weeks ago

Aqua Carpatica Forte – Superbula

AQUA Carpatica FORTE a intrat de acum la Universul “Superbula”, acolo unde apa acidulată a căpătat o altă dimensiune. “Superbula...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: