Connect with us

Business-ul tau aici

Favbet, o nouă identitate vizuală

Compania de pariuri Favbet vine în întâmpinarea clienților cu un nou vizual. Cu o experiență de peste 20 de ani în rândul pariurilor sportive din lumea întreagă, Favbet pune întotdeauna clientul pe primul plan și îi oferă acestuia o modalitate distractivă de petrecere a timpului liber.

Rebrandingul de astăzi își propune să aducă Favbet mai aproape de realitățile pieței și de percepția societății. De asemenea, acest eveniment vine în completarea unui obiectiv pe care Favbet și l-a setat pentru următorii ani: compania să fie una care operează pur în industria divertismentului, oferind clienților emoții și trăiri unice alături de preferații lor din teren. Evenimentul își propune să întinerească marca, să o facă mai modernă, mai interesantă și mai diversificată.

Publicul nostru principal îl reprezintă tinerii cu vârsta cuprinsă între 22 și 35 de ani. În specificul industriei noastre este important nu numai să atragi un jucător, ci și ce fel de produs îi oferi acelui jucător. Lucrăm continuu pentru a le oferi acestora o gamă cât mai variată de bonusuri și promoții. Spre exemplu, pentru această perioadă am creat două concursuri: European Cups Quiz și Euro Predictions. Prin rebrandingul de astăzi, ne dorim să vorbim aceeași limbă cu publicul nostru. Înțelegem nevoile publicului nostru și știm că fiecare joc al său pe platforma noastră este în primul rând unul al emoțiilor umane.  Filozofia companiei noastre este orientată întotdeauna spre creativitate pentru că știm cât de importantă este aceasta pentru publicul nostru”, a declarat CEO FAVBET ROMÂNIA, Sergiu Burbulea.

Poziționarea noului brand se face la nivel global, în toate țările unde compania activează pe piața de gambling. În România, rebrandingul companiei a fost marcat printr-o conferință cu trei dintre ambasadorii mărcii: Adrian Mutu – Ambasador Favbet România, Ivan Rakitici – Ambasador Favbet Croația și Alexandr Hleb- Ambasador Favbet Ucraina.

Mă bucur să fac parte din acest proiect. Îmi place să văd că o companie de pariuri apasă pedala de adrenalină și nebunie și pune accent pe distracția jucătorului din online. E important ca jucătorul care intră pe platforma Favbet să și rămână și să devină fidel. Partenerii mei de la Favbet pun mare accent pe jucătorul de astăzi și îi creează acestuia un mediu propice de petrecere a timpului liber”, a povestit Adrian Mutu.

Intră în joc”. Este atât de simplu! Nu e asta ceea ce ne dorim cu toții? Să simțim adrenalina? Să trăim intensitatea jocului? Să experimentăm emoția câștigului. Nu mai cauta! Noul slogan Favbet și lansarea noii identității vizuale te aduce în mijlocul acțiunii, când deodată totul devine realitate. E o  experiență unică, simte acum esența pariului”, a declarat Ivan Rakitici.“

Ne dorim ca Favbet să devină o parte din viața publicului nostru. Este important pentru noi să fim responsabili social nu doar în ceea ce privește caritatea și responsabilitatea social corporatistă, ci și față de fiecare dintre clienții noștri.

 

 

 

Recent:

Creatii16 hours ago

Elemente de amenajări interioare inedite care vor transforma complet locuința ta

Amenajarea interioară reprezintă o modalitate minunată de a-ți exprima personalitatea și de a crea un spațiu unic și reconfortant în...

Creatii16 hours ago

Cum îți surprinzi iubitul de Crăciun? Top 3 idei de cadou inedite

Perioada Crăciunului se apropie, iar odată cu ea și dăruirea cadourilor între prieteni și cei apropiați. Dacă ai un partener...

ECONOMIC17 hours ago

Analiza datelor și automatizarea în auditul financiar: beneficii pentru businessul tău

Auditul financiar a evoluat semnificativ în ultimele decenii, odată cu avansarea tehnologiei și creșterea volumului de date disponibile pentru auditori....

ECONOMIC21 hours ago

Îți dorești să menții aroma proaspătă în casă? Iată 3 metode mai puțin cunoscute pentru a menține mirosul plăcut acasă

Mirosul din casă este primul detaliu care descrie atmosfera spațiului, fiind resimțit chiar din primele trei secunde de la intrarea...

ECONOMIC2 days ago

Alexandrion Group, premiu special în cadrul Galei dedicate aniversării a 25 de ani de la înființarea Ziarului Financiar

Alexandrion Group a primit un premiu special în cadrul Galei dedicate aniversării a 25 de ani de la înființarea Ziarului...

TV Business Philosophy6 days ago

Despre economia circulară, cu Neacşu Cristina, responsabil CSR GreenGroup

Emisiunea “Business Philosophy” de la Canal 33, programată miercuri, 22 noiembrie, de la ora 18:00, a avut-o ca invitată pe Neacşu...

PODCAST - Business1 week ago

Superstiții în lumea plantelor. Un business Verde – Podcast

Podcastul Business Philosophy a avut-o ca invitată pe Alexandra Pîrîianu, fondator şi peisagist “Bonsai Landscape & Design“. DESCRIERE: 01:00 Job...

ECONOMIC1 week ago

“Roata Norocului” de la Alexandrion, o adevărată atracție la deschiderea Supermarketului “La Cocoș 2”

“Roata Norocului” a fost o adevărată atracție pentru cei care au venit să facă cumpărături şi să se bucure de...

ECONOMIC2 weeks ago

AQUA Carpatica la doză a primit ”Premiul pentru cel mai bun produs nou” la Categoria Băuturi Nealcoolice

AQUA Carpatica la doză a primit ”Premiul pentru cel mai bun produs nou” la Categoria Băuturi Nealcoolice, îa cadrul ediției...

ECONOMIC2 weeks ago

Fundaţia Alexandrion anunţă laureaţii celei de-a zecea ediții a Galei Premiilor Constantin Brâncoveanu

Fundaţia Alexandrion anunţă laureaţii celei de-a X-a ediţii a Galei Premiilor Constantin Brâncoveanu. În cadrul galei au fost premiaţi oameni...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: