Connect with us

Business-ul tau aici

Favbet, o nouă identitate vizuală

Compania de pariuri Favbet vine în întâmpinarea clienților cu un nou vizual. Cu o experiență de peste 20 de ani în rândul pariurilor sportive din lumea întreagă, Favbet pune întotdeauna clientul pe primul plan și îi oferă acestuia o modalitate distractivă de petrecere a timpului liber.

Rebrandingul de astăzi își propune să aducă Favbet mai aproape de realitățile pieței și de percepția societății. De asemenea, acest eveniment vine în completarea unui obiectiv pe care Favbet și l-a setat pentru următorii ani: compania să fie una care operează pur în industria divertismentului, oferind clienților emoții și trăiri unice alături de preferații lor din teren. Evenimentul își propune să întinerească marca, să o facă mai modernă, mai interesantă și mai diversificată.

Publicul nostru principal îl reprezintă tinerii cu vârsta cuprinsă între 22 și 35 de ani. În specificul industriei noastre este important nu numai să atragi un jucător, ci și ce fel de produs îi oferi acelui jucător. Lucrăm continuu pentru a le oferi acestora o gamă cât mai variată de bonusuri și promoții. Spre exemplu, pentru această perioadă am creat două concursuri: European Cups Quiz și Euro Predictions. Prin rebrandingul de astăzi, ne dorim să vorbim aceeași limbă cu publicul nostru. Înțelegem nevoile publicului nostru și știm că fiecare joc al său pe platforma noastră este în primul rând unul al emoțiilor umane.  Filozofia companiei noastre este orientată întotdeauna spre creativitate pentru că știm cât de importantă este aceasta pentru publicul nostru”, a declarat CEO FAVBET ROMÂNIA, Sergiu Burbulea.

Poziționarea noului brand se face la nivel global, în toate țările unde compania activează pe piața de gambling. În România, rebrandingul companiei a fost marcat printr-o conferință cu trei dintre ambasadorii mărcii: Adrian Mutu – Ambasador Favbet România, Ivan Rakitici – Ambasador Favbet Croația și Alexandr Hleb- Ambasador Favbet Ucraina.

Mă bucur să fac parte din acest proiect. Îmi place să văd că o companie de pariuri apasă pedala de adrenalină și nebunie și pune accent pe distracția jucătorului din online. E important ca jucătorul care intră pe platforma Favbet să și rămână și să devină fidel. Partenerii mei de la Favbet pun mare accent pe jucătorul de astăzi și îi creează acestuia un mediu propice de petrecere a timpului liber”, a povestit Adrian Mutu.

Intră în joc”. Este atât de simplu! Nu e asta ceea ce ne dorim cu toții? Să simțim adrenalina? Să trăim intensitatea jocului? Să experimentăm emoția câștigului. Nu mai cauta! Noul slogan Favbet și lansarea noii identității vizuale te aduce în mijlocul acțiunii, când deodată totul devine realitate. E o  experiență unică, simte acum esența pariului”, a declarat Ivan Rakitici.“

Ne dorim ca Favbet să devină o parte din viața publicului nostru. Este important pentru noi să fim responsabili social nu doar în ceea ce privește caritatea și responsabilitatea social corporatistă, ci și față de fiecare dintre clienții noștri.

 

 

 

Please follow and like us:

Recent:

Stiri10 ore ago

Finala Roland-Garros, în topul celor mai urmărite evenimente pe Eurosport în 2021

Finala masculină de la Roland-Garros a fost cel mai urmărit meci de tenis transmis de Eurosport 1 în acest an...

Stiri11 ore ago

Baschetul 3×3 revine în anul olimpic: Start la Raiffeisen Bank Sport Arena Streetball

Circuitul de baschet 3×3 Raiffeisen Bank Sport Arena Streetball se reia în acest weekend, 19-20 iunie, cu primul turneul al...

Stiri13 ore ago

Explozie de Padbol la Timișoara, eveniment sustinut si de Alexandrion Group!

Dupa ce comunitatea Padbol România a ridicat show-ul la fileu in 3 mari turnee naționale, chiar și intr-o perioadă greu...

Emisiunea TV Business Philososphyo zi ago

Despre strategiile antidoping și Euro 2020, cu Cristi Balaj – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 16 iunie, de la ora 18:00, președintele Agenției Naționale Anti-Doping, Cristi...

Emisiunea TV Business Philososphy5 zile ago

Emisiune Business Philosophy: Pe urmele lui ”Arthur”. Vor deveni urșii o problemă națională? – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Laurențiu Ciornei, l-a avut7 ca invitat special pe...

Emisiunea TV Business Philososphyo săptămână ago

Pe urmele lui ”Arthur”. Vor deveni urșii o problemă națională? – Emisiune Business Philosophy

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată miercuri, 9 iunie, de la ora 18:00, îl va avea ca invitat...

Creatiio săptămână ago

Rolul mass-media în educația de mediu

De Ziua Mediului 2021 Clubul Media Business, Asociațiile Succes și Alianță Pentru Pădure au organizat o manifestare culturală științifică intitulată...

Creatiio săptămână ago

Filmul, interviurile și festivitatea de premiere a celei de a VII-a ediții a Press Cup Dr. Oetker

Fostul căpitan al naționalei de fotbal a României, Răzvan Raț, care a jucat la Press Cup Dr. Oetker 2021, s-a...

Stirio săptămână ago

Răzvan Raț a fost impresionat de turneul Press Cup Dr. Oetker. Cine sunt câștigătorii

Fostul căpitan al naționalei de fotbal a României, Răzvan Raț, care a jucat la Press Cup Dr. Oetker 2021, s-a...

Emisiunea TV Business Philososphy2 săptămâni ago

Emisiune Business Philosophy: Terapia emoțiilor pentru animale. Pisicile Maine Coon

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care a fost moderată de Ileana Vlăduț, i-a ca invitați pe Gina Vlad-Alban,...

Publicitate

Email: contact@clubulmedia.ro

Telefon: 0744525607

Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.

O publicatie marca Clubul Media.

Recomandarea noastra: