Stiri
Făt Frumos, folosit pentru buna înțelegere în comunitățile multiculturale

Aproape 2.000 de persoane au asistat de-a lungul a două zile la un spectacol inedit, desfășurat în Piața Libertății din Miercurea Ciuc, chiar pe fațada Consiliului Județean Harghita. Cu ajutorul unei noi forme artistice, personajul de basm Făt-Frumos din Tărâmul de Azi a fost erou într-o poveste proiectată 3D atât în limba română, cât și în maghiară.
Piața Libertății din Miercurea Ciuc a fost dominată de personajul de basm care s-a înălțat cu ajutorul unei instalații pline de culoare, la 5 metri deasupra solului. Făt-Frumos din Tărâmul de Azi a venit cu elementele tradiționale ale portului din Miercurea Ciuc, aduse în magia culorilor unei povești cu rol psihopedagogic pentru tinerele generații. Micuții prezenți au avut parte și de o surpriză, primind câte o carte ilustrată cu actele de vitejie ale eroului popular.
Proiectul a fost pus în scenă de Asociația DATE (Asociația Divizia Artelor prin Tehnologiile Emergente), cu sprijinul Secretariatului General al Guvernului României și Serviciului pentru Dezvoltarea Comunitară din cadrul Secretariatului General al Guvernului, iar scopul este de a sublinia faptul că buna înțelegere din comunitățile multietnice de la noi din țară are ca numitor comun forța cuvântului „Împreună”.
Acest proiect aduce eroul de basm al copilăriei în zilele noastre și îl pune în fața provocărilor moderne. Acest super-erou local dorește să sublinieze că răbdarea și iscusința, precum și perseverența sunt adevăratele valori pe care le împărtășim cu toții și care ne fac puternici. Făt-Frumos din Tărâmul de Azi utilizează puterile lui pentru a transmite mesaje noi în comunitate despre toleranță, despre spirit civic, despre iubire și despre grija față de tot ce ne înconjoară. Basmul ce va fi prezentat într-o proiecție spectaculoasă pe întreaga fațadă a Consiliului Județean Harghita este despre curaj, omenie, toleranță și, nu în ultimul rând, despre apropiere.
Totodată, organizatorii au mai subliniat faptul că, în contextul în care epidemia COVID-19 a mutat divertismentul eminamente online, cu modele culturale străine, proiectul sprijinit de Guvernul României readuce în prin-plan valorile care sunt numitor comun pentru toți cetățenii acestei țări și care sunt profund ancorate în arhetipul local, pentru a consolida multiculturalismul și inter-culturalismul din inima României.
Proiecția s-a desfășurat ținând cont de toate reglementările în vigoare cu privire la combaterea răspândirii bolilor. Spațiul destinat trecătorilor a fost dezinfectat, zonele de vizionare au fost marcate vizibil pentru păstrarea distanței fizice, iar purtatul măștii de protecție a fost încurajat.
Recent:


“Cartea Brâncuși, dragostea mea” va fi publicată și în limba hindi
Claudia Motea, actriţa de origine romȃno-canadiană, care a reușit să se impună pe scena vieții culturale românești ca poetă, scriitoare,...


Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace
Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii...


Daniel Pancu: “Cine vine nou la națională cântă pe masă“
Daniel Pancu, selecționerul naționalei U 21, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Podcastul Business Philosophy. 00:00:00 – Colega Diana...


Daniel Pancu, despre fotbal și mentalitatea de campion
Selecționerul naționalei U 21, Daniel Pancu, a fost invitatul lui Romeo Chiriac la Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33...


AQUA Carpatica sustine public inițiativa UNATC de a introduce educația teatrală în licee
Inițiativa UNATC “I.L. Caragiale” de a introduce educația teatrală în licee este susținută de argumente solide bazate pe cercetări științifice....


AQUA Carpatica și Untold 2025: O fuziune epică de hidratare și euforie muzicală pe meleaguri românești
După succesul răsunător al parteneriatului Untold Dubai 2024, AQUA Carpatica își aduce experiența internațională acasă. Această colaborare în premieră promite...


Polivalența artistică şi harul gorjean. Actriţa Claudia Motea la emisiunea Business Philosophy
Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, programată pe 05 februarie, de la ora 17:00, a avut-o ca invitată pe actriţa...


Rolul uniformelor pentru business în strategia de marketing a unei companii
Într-o lume de afaceri în continuă schimbare, unde concurența este acerbă, găsirea unor metode inovatoare de a-ți diferenția brandul te...


Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă pentru luna ianuarie 2025
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna...


O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de-acum o pisică ajutată!
O sticlă de AQUA Carpatica reciclată poate însemna de acum înainte o pisicuță ajutată! Fiecare PET de AQUA Carpatica reciclat...
Publicitate
Email: contact@clubulmedia.ro
Telefon: 0744525607
Comanda o campanie de advertoriale premium cu link-uri dofollow catre site-ul tau pentru a obtine rezultate bune in SEO si Brand-Awareness.
O publicatie marca Clubul Media.
- https://businessphilosophy.ro
- https://sportm.ro
- https://sportprofit.ro
- https://totceeaceeste.ro
- https://superprofit.ro
- https://www.toptabu.ro
- https://sportpesurse.ro
- https://focustolife.ro
- https://elennaq.com
- http://cronicaromana.eu/
- http://cotidianul.eu/
- https://chiromelu.blogspot.com/
- https://teodorchiriac.ro/
- https://victoriei35b.ro/
Recomandarea noastra:
